Oud 26-03-2012, 20:01
xtwentex
xtwentex is offline
mijn schaamhaar staat alle kanten op is dit normaal
Met citaat reageren
Oud 26-03-2012, 20:02
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Ja dat is normaal. Schaamhaar is stugger en valt dus niet mooi naar beneden zoals het haar op je hoofd.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 26-03-2012, 20:07
Verwijderd
Ja. Als het je niet aanstaat kan je het bijhouden (knippen / scheren). Dat wordt tegenwoordig zelfs ook door een groot deel van de mannen gedaan.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2012, 18:34
xtwentex
xtwentex is offline
dankje maar ik scheer nog niet ben nog maar 14 of is dat al tijd voor scheren
Met citaat reageren
Oud 27-03-2012, 20:13
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
het is tijd voor scheren als jij daar behoefte aan hebt.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 27-03-2012, 20:59
xtwentex
xtwentex is offline
hoe moet dat ten eerste heb geen scheermesje alleen me vader en het is raar als ik zijne gebruik ofniet en ten tweede hoe moet het en ten derde met voetbal wat is beter
Met citaat reageren
Oud 27-03-2012, 21:02
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Je zou ook voor jezelf een scheermesje kunnen kopen.

Betekent dit overigens ook dat je je oksels niet scheert? Ik werd in groep acht al uitgelachen omdat ik dat toen niet deed en mensen hebben nogal snel de neiging om het heel vies te vinden als je je oksels niet scheert. Niet dat ik wil zeggen dat je je oksels móet scheren, maar ik vind het gewoon heel bijzonder als je dat niet zou doen (gezien groepsdruk en alles).
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 27-03-2012, 21:05
Verwijderd
Citaat:
hoe moet dat ten eerste heb geen scheermesje alleen me vader en het is raar als ik zijne gebruik ofniet en ten tweede hoe moet het en ten derde met voetbal wat is beter
Scheren op je 14e/15e is voor een meisje gewoon normaal hoor. Ik zou een eigen scheermesje kopen, of vragen aan je ouders als je je er niet voor schaamt. "Met voetbal wat is beter", hoe bedoel je?
Met citaat reageren
Oud 27-03-2012, 21:16
xtwentex
xtwentex is offline
ik heb nog niet veel okselhaar en ik ben een jongen Wat beter is met voetbal onder de douche
Met citaat reageren
Oud 27-03-2012, 21:28
Verwijderd
Citaat:
ik heb nog niet veel okselhaar en ik ben een jongen Wat beter is met voetbal onder de douche
Ik denk dat je dat beter zelf kan inschatten. Niet dat je er elke keer naar staart maar je weet toch wel ongeveer wat de rest doet?
Met citaat reageren
Oud 27-03-2012, 21:41
xtwentex
xtwentex is offline
Nee niet echt dus
Met citaat reageren
Oud 27-03-2012, 21:50
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
oooh als je een jongen bent zou ik het niet allemaal helemaal kaal maken hoor, ik vind dat net een babypiemel lijken dan Dan kan je het beter kort houden met iets van een tondeuse of de schaar
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 27-03-2012, 21:50
Verwijderd
Citaat:
Nee niet echt dus
Oke, scheren op je 14e als jongen is wel een beetje vroeg ja. Ik zou het gewoon bijhouden met een schaar (doe ik ook).
Met citaat reageren
Oud 27-03-2012, 22:07
Mati
Avatar van Mati
Mati is offline
Citaat:
Oke, scheren op je 14e als jongen is wel een beetje vroeg ja. Ik zou het gewoon bijhouden met een schaar (doe ik ook).
Met een schaar eh...
Moet ik is proberen...
Met citaat reageren
Oud 27-03-2012, 22:12
Verwijderd
Citaat:
Met een schaar eh...
Moet ik is proberen...
Succes haha Gewoon steeds een aantal haren tegelijk pakken en dan -knip-
Met citaat reageren
Oud 27-03-2012, 22:35
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Oh, je was een meisje in mijn hoofd. Oeps. Maar dan zou ik het ook niet kaalscheren en eerder wat bijknippen oid.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 28-03-2012, 14:02
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Ik vind dat mannen haar moeten hebben, dus wat mij betreft doe je er helemaal niets aan. Maar ga het in ieder geval niet helemaal wegscheren. Niet alleen ziet het er ontzettend vreemd uit (ik wil een kerel, geen jongetje van 8 ), maar het zou ook nog eens ontzettend kunnen gaan irriteren. Dus als je er echt last van hebt kun je het gewoon bijhouden. Bijknippen inderdaad.

Oh en je oksels hoef je ook zeker niet te scheren.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2012, 14:13
Carbi
Carbi is offline
Of gewoon thuis douchen als je jezelf er echt voor schaamt.
__________________
Jesus can walk on water, cucumbers are 96% water.
I can walk on cucumbers, therefore I am like 96% jesus.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2012, 14:23
Verwijderd
Citaat:
Of gewoon thuis douchen als je jezelf er echt voor schaamt.
Dan denken ze dat je gay bent. Dan zou ik veel liever af en toe wat bijknippen
Met citaat reageren
Oud 28-03-2012, 14:24
xtwentex
xtwentex is offline
bedankt allemaal voor de reactie's
Met citaat reageren
Oud 28-03-2012, 14:26
Carbi
Carbi is offline
Citaat:
Dan denken ze dat je gay bent. Dan zou ik veel liever af en toe wat bijknippen
nouja, douchen met een groep jongens hebben gays meer interesse in dan heteros denk ik toch, maar ik snap je wel.
zou me vrij weinig interesseren wat die mensen denken, maargoed =)
__________________
Jesus can walk on water, cucumbers are 96% water.
I can walk on cucumbers, therefore I am like 96% jesus.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2012, 16:58
Verwijderd
Citaat:
Je kan ook een onderbroek aan doen bij het douchen, dat doen zoveel jongens
Ja, (moslims-)jongens die bang zijn hun piemel te laten zien.
Ik vind dat zo'n onzin, douchen met een onderbroek aan. Je wast je haar toch ook niet met een badmuts op?
Met citaat reageren
Oud 28-03-2012, 18:04
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
Je kan het evt. gewoon met een schaar/tondeuse bij houden.
__________________
It's a minor!
Met citaat reageren
Oud 28-03-2012, 22:51
Verwijderd
Citaat:
Dat doen echt niet alleen moslimjongens hoor, en deze vergelijking loopt erg mank die je daar maakt.
Vrijwel altijd moslimjongens en homoseksuelen (vaak nog in de kast). Je kan het echt niet maken om als enige in een onderbroek te verschijnen .
Met citaat reageren
Oud 29-03-2012, 12:15
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Vrijwel altijd moslimjongens en homoseksuelen (vaak nog in de kast). Je kan het echt niet maken om als enige in een onderbroek te verschijnen .
Dat is helemaal niet waar hoor. Je wilt niet weten hoe vaak ik hier de afgelopen 10-11 jaar topics voorbij heb zien komen over jongens die willen douchen in hun onderbroek, en dat waren écht niet allemaal homo's of moslims.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2012, 14:47
Verwijderd
Citaat:
Dat is helemaal niet waar hoor. Je wilt niet weten hoe vaak ik hier de afgelopen 10-11 jaar topics voorbij heb zien komen over jongens die willen douchen in hun onderbroek, en dat waren écht niet allemaal homo's of moslims.
Hoe weet je dat zo zeker?
Met citaat reageren
Oud 29-03-2012, 14:57
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Hoe weet je dat zo zeker?
Ten eerste: Right back at ya. Ten tweede: Omdat ze ook werden geopend door onzekere 14-jarige jongetjes die op voetbal zaten en samen moesten douchen en bang waren dat de andere jongens zouden gaan lachen omdat hun piemel te klein was, of homofobische jochies die bang waren dat andere jongens aan ze zouden gaan zitten, of of of. Je kunt de zoekmachine gebruiken en dan vind je tig van zulk soort topics.

Ah, paar gevonden:

Spoiler

Laatst gewijzigd op 29-03-2012 om 15:08.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2012, 16:03
Verwijderd
Je hebt gelijk
Met citaat reageren
Oud 29-03-2012, 19:41
appelstaart
appelstaart is offline
Okee! leuk dit... Maar wat heeft de topicstarter nou uiteindelijk gedaan? Ik ben inmiddels 17 (ja ook jongen!) en heb alles gewoon zitten..

Nie geschoren of bijgeknipt, gewoon alles los! Ik heb ooit me oksel- en schaamhaar bijgeknipt en ook wel eens een keer geschoren. Maar het ziet er zo raar uit en de eerste week na de 'bewerking' irriteert het als de pest! Hebben andere dat ook?

En dan wil ik van de jongens even weten wat zij meestal doen? En waarom? En van de dames waar ze van houden?
Met citaat reageren
Oud 29-03-2012, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Heej! okee... ik moet zeggen ben niet bepaald contact gestoord, redelijk sociaal vaardig! Absoluut geen nerd.. Maar ja inderdaad. Mijn okselhaar houdt ik bij, zodat het niet helemaal uit je T-shirt komt. (idd de iets minder sociaal vaardige/nerdjes hebben vaak uitpuilend okselhaar)

Maar even een vraagje? Hoe weet jij van je vrienden dat iedereen zijn ballen scheert en schaamhaar bijhoudt? Ikzelf (even snel kijken... ) houdt het gewoon wat langer, staat lekker ruig! Moet zeggen dat de dames het over het algemeen ook niet vervelend vinden... Maar me ballen scheren.. Tja? Moet zeggen dat ik daar niet zo handig in ben
Op de 1 of andere manier heb je het daar gewoon opeens over . Ik heb het nooit direct gevraagd ofzo, het is gewoon steeds een keer gezegd. Ballen scheren is echt makkelijk trouwens. Duurt ong. 3 minuten. Ik was eerst bang dat ik me zou gaan snijden o.i.d., maar dat gebeurt blijkbaar niet.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2012, 21:59
appelstaart
appelstaart is offline
okee... Jij bent ook wel wat ouder, maarja? maarja, ik vind het ook gewoon mannelijk en 'avontuurlijk' staan wat schaamhaar! Maar idd, ik ben ook bang me zak open te snijden.. Weet niet echt hoe ik het moet aanpakken daar beneden

Sówieso dat ik het binnenkort weer even bij moet werken, heb het al lang niet meer bijgewerkt... maar als je me dan vertelt hoe ik het makkelijkst en snelst (zonder dat me ma het door heeft *akward*) even me ballen kan scheren ziet het er ook weer goed uit!
Met citaat reageren
Oud 29-03-2012, 22:30
Verwijderd
Citaat:
okee... Jij bent ook wel wat ouder, maarja? maarja, ik vind het ook gewoon mannelijk en 'avontuurlijk' staan wat schaamhaar! Maar idd, ik ben ook bang me zak open te snijden.. Weet niet echt hoe ik het moet aanpakken daar beneden

Sówieso dat ik het binnenkort weer even bij moet werken, heb het al lang niet meer bijgewerkt... maar als je me dan vertelt hoe ik het makkelijkst en snelst (zonder dat me ma het door heeft *akward*) even me ballen kan scheren ziet het er ook weer goed uit!
Onder de douche eroverheen met het scheermesje, is zo simpel dat het niet makkelijker uit te leggen is . Scheerschuim hoeft dus niet (het glijd al goed door al het water, en het zou er toch gelijk afgaan door het water).

Citaat:
En dan is de vraag: wat heeft sociaal vaardig met schaamhaar te maken [afbeelding]
Blijkbaar zit er een relatie tussen. Althans, het schijnt.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2012, 22:37
appelstaart
appelstaart is offline
Morgen maar weer eens nieuw setjes scheermesjes halen en even proberen dan!
Met citaat reageren
Oud 29-03-2012, 22:43
appelstaart
appelstaart is offline
En hoe zit het met jullie borsthaar? Ik neem aan dat je daar vanaf blijft... Bent toch geen mietje ofwel? Ziet er ook weer zo vrouwelijk/homo uit zonder...?!
Met citaat reageren
Oud 29-03-2012, 22:49
Verwijderd
Citaat:
En hoe zit het met jullie borsthaar? Ik neem aan dat je daar vanaf blijft... Bent toch geen mietje ofwel? Ziet er ook weer zo vrouwelijk/homo uit zonder...?!
Aangezien heel veel mannen van nature geen borsthaar hebben vind ik daar niets homo aan. Ik heb bijna geen borsthaar maar wat er zit haal ik weg.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2012, 22:55
appelstaart
appelstaart is offline
Ja dat is ook weer zo, maar ik vind dat een man met borsthaar toch meer man is?! Maarja, your choice, i will respect!
Met citaat reageren
Oud 30-03-2012, 16:27
Lovedrunk
Avatar van Lovedrunk
Lovedrunk is offline
Een man zonder schaamhaar is geen man!
Met citaat reageren
Oud 30-03-2012, 19:15
Verwijderd
Citaat:
Dat is helemaal niet waar hoor. Je wilt niet weten hoe vaak ik hier de afgelopen 10-11 jaar topics voorbij heb zien komen over jongens die willen douchen in hun onderbroek, en dat waren écht niet allemaal homo's of moslims.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2012, 19:10
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
De discussie over de relatie tussen jezelf verzorgen/je schaamhaar bijhouden en sociaal vaardig zijn heb ik afgesplitst tot dit topic.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 01-04-2012, 19:40
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Een man zonder schaamhaar is geen man!
dit.

en weet je wel hoe pijnlijk bepaalde standjes zijn als een man stoppels heeft rondom z'n zaakje? brrrr.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 01-04-2012, 19:43
Verwijderd
Citaat:
dit.

en weet je wel hoe pijnlijk bepaalde standjes zijn als een man stoppels heeft rondom z'n zaakje? brrrr.
Knippen
Met citaat reageren
Oud 04-07-2012, 06:54
That's why
That's why is offline
Citaat:
Ja dat is ook weer zo, maar ik vind dat een man met borsthaar toch meer man is?! Maarja, your choice, i will respect!
Gewoon scheren, komt er ook weer meer
Met citaat reageren
Oud 04-07-2012, 11:34
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Als je bang bent voor scheermesjes bij je piemel: voor 15 Euro een tondeuse bij de Kijkshop of Kruidvat
Met citaat reageren
Oud 04-07-2012, 13:13
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Gewoon scheren, komt er ook weer meer
Dit is natuurlijk niets dan een fabel.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2012, 13:38
Verwijderd
Citaat:
Gewoon scheren, komt er ook weer meer
Whut?
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Schaamhaar (onzeker met sporten)
Elisaatje97
8 13-06-2012 16:49
Seksualiteit Schaamhaar (onzeker met sporten)
Elisaatje97
8 10-06-2012 16:54
Lifestyle Schaamhaar Scheren & cultuur
supergirl#1
1 25-09-2009 10:06
Seksualiteit Creatief met schaamhaar
tjeu
46 02-11-2003 18:33
Seksualiteit lolita-schaamhaar
Verwijderd
87 10-04-2003 17:24
Lichaam & Gezondheid Wenkbrauwen = schaamhaar ???
sofie3
36 26-04-2002 22:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:50.