Oud 20-01-2016, 15:57
Dennizz
Dennizz is offline
Wist niet of ik hier een apart topic voor moest aanmaken maar doe het maar wel.
Heb namelijk naast die geld fetish ook nog een fetish voor voetjes en schoenen van meiden.
Ik schaam me best wel voor dit verhaal, meer dan voor dat geld verhaal maar vooruit:

Mijn zus woont ook nog thuis en in de herfstvakantie bleef er (zoals vaker) een vriendin logeren. het was toen best nog warm dus zij droeg ballerina's. Aangezien zij ook nog eens mooi is, werd ik daar best wel geil van.

Maar nu komt het: s nachts gingen ze dus slapen en ik bleef langer op maar die vriendin had dus haar schoenen beneden al uitgedaan en die stonden dus onder de tafel. Kon me niet inhouden ofzo dus wilde eraan ruiken en ze likken en uiteindelijk mezelf afgetrokken met mijn lul in haar schoen. Daarna meteen zo snel mogelijk schoongemaakt...

Daarna zag ik haar dus nog vaker en gewoon krijg meteen een stijve als ik haar toen met die schoenen zag waar ik in had gespoten.

Maar nu heb ik hier dus spijt van, wat ik ook al in dat andere topic zei, om dus anderen , direct of indirect met een fetish lastig te vallen. Dus zou het nu denk ik nooit meer doen.
Maar....zou het heel raar zijn als ik anoniem schoenen voor haar koop en die opstuur?
Ik vind het namelijk ook super geil als ik haar zou zien op schoenen die ik voor haar betaald zou hebben. Ik ken haar maat want die zag ik toen destijds...en als je mijn andere draadje leest snap je dat ik het geil zou vinden dat ik geld uitgeef en dat zij er schoenen van heeft.

Maar hoe zou iemand reageren als er zomaar ineens een paar schoenen thuis worden bezorgd? is misschien ook wel weer vreemd naar haar toe. misschien denkt ze leuk een kado van een aanbidder maar wie weet denkt ze juist van eng!

dus als iemand een idee heeft of misschien een betere manier, dan hoor ik het graag.
Maar denk dat het geen goed idee is om het zomaar te sturen en haar ermee te overvallen maar ben dus benieuwd hoe de meiden hier er tegenaan kijken!

Laatst gewijzigd op 20-01-2016 om 16:03.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2016, 17:01
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik zou erg raar opkijken en ze hoogstwaarschijnlijk terugsturen omdat denk dat ze verkeerd bezorgd of besteld zijn. Tenzij het misschien enorm geweldige schoenen zijn, die ook nog eens heerlijk zitten, maar dan nog zoubik bang zijn dat iemand anders nu oneindig op die mooie schoenen zit te wachten.

Met briefje erbij "Met de groetjes van een geheime aanbieder" zou ik ook nogal raar vinden. En een beetje eng.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 20-01-2016, 17:36
Dennizz
Dennizz is offline
Citaat:
Ik zou erg raar opkijken en ze hoogstwaarschijnlijk terugsturen omdat denk dat ze verkeerd bezorgd of besteld zijn. Tenzij het misschien enorm geweldige schoenen zijn, die ook nog eens heerlijk zitten, maar dan nog zoubik bang zijn dat iemand anders nu oneindig op die mooie schoenen zit te wachten.

Met briefje erbij "Met de groetjes van een geheime aanbieder" zou ik ook nogal raar vinden. En een beetje eng.
Snap je reactie volledig. Ik zou dan wel gewoon het bestellen zodat het op haar naam staat (gewoon bv online en account op haar naam aanmaken/ haar als toezendadres maar gewoon zelf via paypal betalen) dus ze zal dan niet denken dat ze verkeerd bezorgd of besteld zijn.

Dus bang dat er iemand anders op zit te wachten lijkt me niet, maar blijft het natuurlijk apart dat iemand dat zomaar doet.
misschien dat het op valentijn zou kunnen ofzo?
Met citaat reageren
Oud 20-01-2016, 17:49
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hey Dennizz, prima hoor dat je hier een apart topic voor aanmaakt!

Je zegt het zelf al: het was niet okay van je om een ongeinteresseerd derde lastig te vallen met jouw fetish. Voor schoenenfetisjes is een brede markt (het is een van de meest populaire fetishes op fetlife) maar dat betekent niet dat iedereen het met iedereen leuk vindt.
Kun je niet een keertje meegaan als zij met je zus gaat shoppen, en dan aanbieden om een paar schoenen te kopen waar zij door de prijs over twijfelt, ofzo? Dan weet je zeker dat zij ze wil. En dat kun je natuurlijk ook met andere meiden dan met haar doen.

Haar zomaar schoenen te sturen valt niet per se in goede aarde denk ik, wat Eline ook al zegt.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2016, 18:02
Dennizz
Dennizz is offline
Dan kom ik met hetzelfde probleem als ik al aangaf in dat geld topic: geeneen meisje zal dat doen, omdat ze dan dus meteen zal denken dat ik iets van haar wil. Met mij en haar zus mee gaan winkelen en dan aanbieden iets te betalen is nog meer awkward... en kans op succes minimaal... want iemand die de fetish niet kent zal dan denken dat ik iets terug wil enz.

Uit het antwoord van Eline begrijp ik ergens dat zij ze best zou houden als ze zeker zou weten dat ze niet verkeerd bestemd waren en daarom vulde ik mijn post aan dat dat zeker het geval zou zijn,.

Maar zoals je leest twijfel ik dan natuurlijk nog steeds omdat het ook dan natuurlijk raar kan overkomen en het zal per meid verschillen. Daarom mijn optie, bv met valentijn...

Maar goed begrijp me goed bottom line zou ik het niet snel doen tenzij ik een goede oplossing heb en daarom ben ik benieuwd hoe meiden het zouden ervaren...
Met citaat reageren
Oud 20-01-2016, 18:11
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Je weet haar schoenmaat maar heb je ook haar adres? Stuur dan volgende maand een paar ballerina's met een Valentijnskaart er bij.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 20-01-2016, 18:20
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Valentijnsdag is denk ik de enige kans ja, waarop men het gewoon accepteert van een anonieme aanbidder

Verder zou het ook wel kunnen, maar niet van een geheime bidder want dat zou ik, zoals Eline ook al zegt, eng vinden. Maar je hoeft het toch niet per se onder afzender van een geheime aanbidder te doen? Misschien kun je er iets heel anders van maken zodat zij denkt dat het van een familielid of vriend komt, als het je toch niet uitmaakt dat zij de afzender niet kent. Of een briefje met 'ik heb deze schoenen gekocht maar helaas pas ik ze niet. Misschien heb jij er wat aan, als ik het goed heb ingeschat hebben we dezelfde maat. Groetjes van je buurvrouw.'
Zij komt er dan nooit achter welke, maar ze zoekt er ook niet achter dat iemand iets van haar wil.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2016, 19:01
Dennizz
Dennizz is offline
Citaat:
Je weet haar schoenmaat maar heb je ook haar adres? Stuur dan volgende maand een paar ballerina's met een Valentijnskaart er bij.
Adres ook ja, maar ballerina's zullen wat fris zijn dan...en van uggs houdt ze niet zo geloof ik dus zullen dan andere laarsjes moeten worden.

Maar goed, nog grote twijfel die ik al had en door terechte opmerkingen hierboven...
Met citaat reageren
Oud 20-01-2016, 19:02
Dennizz
Dennizz is offline
Citaat:
Valentijnsdag is denk ik de enige kans ja, waarop men het gewoon accepteert van een anonieme aanbidder

Verder zou het ook wel kunnen, maar niet van een geheime bidder want dat zou ik, zoals Eline ook al zegt, eng vinden. Maar je hoeft het toch niet per se onder afzender van een geheime aanbidder te doen? Misschien kun je er iets heel anders van maken zodat zij denkt dat het van een familielid of vriend komt, als het je toch niet uitmaakt dat zij de afzender niet kent. Of een briefje met 'ik heb deze schoenen gekocht maar helaas pas ik ze niet. Misschien heb jij er wat aan, als ik het goed heb ingeschat hebben we dezelfde maat. Groetjes van je buurvrouw.'
Zij komt er dan nooit achter welke, maar ze zoekt er ook niet achter dat iemand iets van haar wil.
en dan gaat ze niet aan de buurvrouw navragen hoe dat zit en of haar bedanken?
ik zou het dan zoals ik schreef gewoon ten name van haar laten aankomen via online winkel en zelf betalen met paypal of iets dergelijks...
Met citaat reageren
Oud 20-01-2016, 22:58
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
en dan gaat ze niet aan de buurvrouw navragen hoe dat zit en of haar bedanken?
ik zou het dan zoals ik schreef gewoon ten name van haar laten aankomen via online winkel en zelf betalen met paypal of iets dergelijks...
nou zeg je hoeft niet te gaan facepalmen Ze komt er dan wellicht achter dat het niet haar directe buren zijn, en zal het nog wel een paar keer vragen bij anderen maar daarna zal het wel in de vergetelheid raken.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2016, 23:27
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik zou 't van een anonieme aanbidder niet eng vinden. Het liefst zou ik ook hebben dat 'ie erbij schrijft dat hij schoenfetisjist is en verder niets verwacht, dan is dat meteen duidelijk en kan ik er zelf voor kiezen om hem/haar een plezier te doen door de schoenen vaak aan te trekken.

Van een vriend(in) waarmee ik dit besproken heb zou ik het ook niet raar vinden.

Maar als de broer van een vriendin opeens meegaat winkelen en dan voorstelt om dingen te betalen zou ik dat wel raar vinden, en 't waarschijnlijk afslaan, omdat ik dan niet heb kunnen bespreken onder welke voorwaarden ik het cadeau accepteer.

Van een 'buurvrouw' zou ik het niet willen accepteren, maar het noodgedwongen toch moeten doen, want geen mogelijkheid om erachter te komen wie 't is. Ik zou meteen doorhebben dat het een fetisjist is. Vervolgens zou ik de schoenen nooit dragen, want als iemand mij zo expliciet betrekt bij zijn/haar seksleven zonder het te overleggen én me ook nog eens doorzichtig voorliegt gun ik ze 't plezier van mijn poezelige voetjes bekijken ook niet.

Kortom, ik heb liever duidelijkheid en eerlijke communicatie dan stiekemheid en leugens. Maar veel mensen vinden zo'n leugentje om bestwil juist sociaal wenselijk gedrag, en zouden een eerlijk berichtje over schoenen juist creepy vinden. Je moet zelf maar inschatten hoe 't voor jou werkt.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2016, 23:43
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik zou ook echt niet willen dat mensen schoenen voor mijn kopen, eigenlijk. Gaat iemand die ken mee en biedt hij of zij aan om een stukje mee te betalen als de schoenen net een tientje of vijftien euro duurder zijn dan ik in mijn hoofd had, dan zou ik het mogelijk accepteren. Maar schoenen zijn ook best iets persoonlijks. Wat als ze die schoenen nu ook nog eens niet mooi vind? Of als de maat toch niet helemaal goed is? (Bijvoorbeeld: Bij sneakers draag ik altijd maat 38, bij pumps is die maat veel te groot en glij ik er uit, en All Stars heb ik ook vaak iets kleiner. Sneakers van Puma kan ik niet aan omdat die te smal zijn in maat 38. Veel mensen kopen geen schoenen online omdat ze niet kunnen passen. Het is nogal een gok).
Schoenen zijn niet echt het meest gangbare cadeautje.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 20-01-2016, 23:55
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Kun je niet anoniem een briefje schrijven dat je graag schoenen voor haar wil kopen, met korte uitleg waarom en dat ze niet bang hoeft te zijn? En dan aan haar vragen of ze een teken kan geven of ze dat OK vindt. Bijvoorbeeld door een keer op Facebook een linkje te plaatsen naar schoenen die ze mooi vindt, ofzo.

Als ze niet reageert weet je genoeg.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2016, 01:03
Dennizz
Dennizz is offline
@Elin: je hebt helemaal gelijk, met de maat! Maar als je het online koopt, zal ze het eventueel kunnen ruilen.
Maar inderdaad, heel handig is het niet allemaal.
@Dekaloog: dank voor het meedenken, een optie zou kunnen zijn, een prepaid simkaart halen en haar daarmee whatsappen...en dan zoiets doen.

Een combi van beiden zou kunnen zijn, appen of ze een valentijnskado wil, en dan idd of de maat goed is.
En zou eventu eel een foto kunnen sturen van een paar dat ze leuk vindt

En dan is meteen duidelijk of ze het ziet zitten. Maar dan zal het wel subtiel moeten worden gebracht want zoiets kun je maar een keer proberen

edit: Denk heel eerlijk dat het een beetje dubbel zal zijn: meisjes vinden het vaak vast leuk om verrast te worden, maar inderdaad niet als ze denken dat iemand iets van hen wil (zeg maar het een beetje eng is). En door appen en ermee te komen en haar te vragen wat zij graag precies qua model voor iets wil, heeft zij weer ergens het gevoel dat zij iets vraagt dat ik voor haar moet kopen, wat mogelijk nog onprettiger zal voelen (een te actieve rol voor haar vanuit haar bezien).
Denk dat dan nog iemand liever verrast wordt...

Misschien dat valentijn en een kleine "voorzet" op app zou kunnen...

Laatst gewijzigd op 21-01-2016 om 01:31.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2016, 23:30
Dennizz
Dennizz is offline
Update: vandaag een prepaid simkaart gehaald en heb haar nummer.
Maar toch twijfel ik, zoals al gezegd omdat ik haar ook niet euhmm tja lastig wil vallen.

Maar een appje iets van: hallo, zou ik aub je schoenen mogen betalen? beloof dat ik er niks voor terug wil. en heb je misschien een leuk paar al op het oog etc...zou moeten kunnen? dames? en mannen
Met citaat reageren
Oud 21-01-2016, 23:36
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik zou het enorm griezelig vinden
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 21-01-2016, 23:37
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Misschien kan je haar een valentijnskaart sturen, met een cadeaukaart voor een schoenenwinkel? #raaridee
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 21-01-2016, 23:40
Dennizz
Dennizz is offline
Citaat:
Ik zou het enorm griezelig vinden
ok dank je! Misschien toch maar niet doen dan?

Een kadobon van bv Zalando Omoda of zo'n winkel sturen?
zonder voorafgaande appjes

of een andere, betere optie die niet eng is?

Misschien moet ik anders toch maar niet doen, want als zij steeds gaat denken van wtf, dat vind ik niet prettig voor haar.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2016, 23:42
Dennizz
Dennizz is offline
Citaat:
Misschien kan je haar een valentijnskaart sturen, met een cadeaukaart voor een schoenenwinkel? #raaridee
Je was me net voor met posten

Maar ik twijfel daarover, omdat ik er dan niet echt de kick uithaal (of ik zou via mijn zus of via haar als ze hier komt moeten horen wat ze met de bon heeft gedaan).

Maar goed, misschien inderdaad de beste oplossing!

Enige punt, als jij dat meisje was, zou je dan een bon van bv 150 euro enger vinden dan een van 50? ik noem maar wat. of maakt dat op zich weinig uit?
Met citaat reageren
Oud 21-01-2016, 23:46
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Hoe hoger het bedrag hoe raarder. Grote cadeaus van onbekenden zou ik eerder eng dan leuk vinden. Dan vraag ik me af "Wat wil deze persoon van me?" "Is dit wel echt voor mij?" "Heb ik aan een wedstrijd meegedaan waar ik niks meer van weet? " "Is dit een grap?".
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 21-01-2016, 23:51
Dennizz
Dennizz is offline
Ok super bedankt voor het meedenken!
Misschien is iedereen niet hetzelfde maar het is in ieder geval duidelijk dat er wellicht een reële kans is dat zij dat ook zo ervaart en dat is het laatste wat ik wil.

Met een briefje erbij op valentijnsdag met tekst misschien? maar dan geen te hoog bedrag.

Maar goed, misschien anders niet doen, al is deze steekproef met n=1 geen conclusie maar ik snap je wel.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2016, 10:43
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Heb je ook iets met sokken? Haar met valentijnsdag een setje hartjessokken sturen of geven is een stuk minder "big deal" dan een duur paar schoenen
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 22-01-2016, 12:15
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
sokken zijn te goedkoop, dat vindt hij niet geil.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2016, 14:14
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Er bestaan belachelijk dure sokken en panty's, het is maar net waar je ze haalt.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2016, 15:07
Dennizz
Dennizz is offline
Citaat:
Er bestaan belachelijk dure sokken en panty's, het is maar net waar je ze haalt.
ja maar doel van de sokken-tip was nu juist dat ze goedkoper zijn dan schoenen.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2016, 15:43
Pita-Goras
Pita-Goras is offline
Als iemand die ook een fetisj heeft voor vrouwenvoeten (niet zozeer voor sokjes en helemaal niet voor schoenen) geef ik je een goede raad: hoe griezeliger/raarder jijzelf het maakt, hoe griezeliger/raarder zij (of een ander meisje) het vindt. Ik spreek uit ervaring. Je kan het beter gewoon "ownen" dan dat je er heel geheimzinnig over doet want hoe jij erover denkt en hoe jij je fetisj aanpakt en overbrengt, bepaalt hoe de andere partij er over denkt. Als jij het voorstelt als iets waar je anoniem bij moet blijven, denkt ze dat daar een reden voor moet zijn en dat het niet normaal is. Pak je het aan met zelfvertrouwen en laat je merken dat het niet iets is om je voor te schamen maar iets spannend en nieuw wat ze kan ontdekken, is de kans groter dat ze ervoor openstaat.
Dat gezegd zijnde snap ik heel goed dat het niet vanzelfsprekend is allemaal maar het is een goedbedoelde raad van iemand die in je schoenen gestaan heeft ooit
Met citaat reageren
Oud 24-01-2016, 16:20
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
ja maar doel van de sokken-tip was nu juist dat ze goedkoper zijn dan schoenen.
Dure sokken zijn hoogstwaarschijnlijk goedkoper dan een paar behoorlijke schoenen. En daarnaast weet iemand dure sokken ook lang niet altijd op waarde te schatten. Als cadeautje komt het onschuldiger over dan een paar schoenen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Schoenen kapot en geen geld
Verwijderd
10 05-04-2013 22:31
Werk, Geld & Recht Veiligheids schoenen / pak voor in de kou
zwoegen
20 03-08-2010 08:10
Werk, Geld & Recht schoenen
bagel
24 22-05-2006 13:54
Lifestyle Koop je weleens keurmerk kleding of schoenen ofzo?
analese
15 28-02-2006 06:31
Werk, Geld & Recht Gestolen schoenen
.Pure
43 10-04-2005 22:26
Lifestyle 1nooit weten welke schoenen ik waaronder moet dragen!! help
**~yvie~**
33 13-09-2003 15:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:57.