Oud 16-09-2002, 01:11
Scorpion3000
Avatar van Scorpion3000
Scorpion3000 is offline
Ik las in andere topics een paar vragen over hoe mannen zich nou scheren beneden.. De penis weten de meesten wel, maar er schijnen wat vragen te zijn over de 2 ballen die erbij hangen...

Mijn ervaring, ik scheer elke week, dat is meer dan genoeg, blijft alles goed glad... Elk gedeelte wat ik scheer trek ik recht.. Wel voorzichtig, want ik wil niet krom lopen.. En dan gewoon met een vloeiende er over heen, niet te snel, niet te hard duwen.. Gewoon een beheerste beweging... Vervolgens een ander stukje. Als je denkt alles gehad te hebben, kun je nog eens voelen, en de nog harig stukjes proberen anders strak te houden en met een andere beweging bij langs te gaan.
Je kan het beste geen oud scheermesje gebruiken, maar dat geldt ook voor je baard, maar voor meer gevoelige delen geldt het natuurlijk extra... Ga ook geen strakke ballenknijper dragen na het scheren, het moet wat vrijheid hebben, frisse lucht het liefst. Een aftershave voor ontsmetting is op zich ook wel goed, maar niet strikt noodzakelijk, omdat de meeste mensen zich toch onder de douche scheren. Pas wel op met aftershave, als het daar gaat prikken, voel je dat anders (lees pijnlijker) dan op je kin of wangen..

Dat zijn zo'n beetje mijn ervaring.. Vragen en andere ervaringen zijn allemaal welkom...
Dit topic gaat er dus niet om waarom mannen het scheren, maar hoe...
__________________
<<==-- Motto: Als het je niet kapot maakt, maakt het je sterker --==>>
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 18:43
LM
LM is offline
Ik weet en ik doe {Uppert}
__________________
Why?
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 19:03
ufo2230
ufo2230 is offline
Citaat:
Scorpion3000 schreef:
Ik las in andere topics een paar vragen over hoe mannen zich nou scheren beneden.. De penis weten de meesten wel, maar er schijnen wat vragen te zijn over de 2 ballen die erbij hangen...

Mijn ervaring, ik scheer elke week, dat is meer dan genoeg, blijft alles goed glad... Elk gedeelte wat ik scheer trek ik recht.. Wel voorzichtig, want ik wil niet krom lopen.. En dan gewoon met een vloeiende er over heen, niet te snel, niet te hard duwen.. Gewoon een beheerste beweging... Vervolgens een ander stukje. Als je denkt alles gehad te hebben, kun je nog eens voelen, en de nog harig stukjes proberen anders strak te houden en met een andere beweging bij langs te gaan.
Je kan het beste geen oud scheermesje gebruiken, maar dat geldt ook voor je baard, maar voor meer gevoelige delen geldt het natuurlijk extra... Ga ook geen strakke ballenknijper dragen na het scheren, het moet wat vrijheid hebben, frisse lucht het liefst. Een aftershave voor ontsmetting is op zich ook wel goed, maar niet strikt noodzakelijk, omdat de meeste mensen zich toch onder de douche scheren. Pas wel op met aftershave, als het daar gaat prikken, voel je dat anders (lees pijnlijker) dan op je kin of wangen..

Dat zijn zo'n beetje mijn ervaring.. Vragen en andere ervaringen zijn allemaal welkom...
Dit topic gaat er dus niet om waarom mannen het scheren, maar hoe...

Ongeveer hetzelfde als jij hebt beschreven, alleen wil ik eraan toevoegen dat wanneer je je scheert onder water zoals bv. in bad, je minder kans hebt op irritatie.

groeten
jan
__________________
To have sex, or to stay a virgin! That's the question!
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 19:20
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Ik rag d'r gewoon bruut over heen, niet über voorzichtig, maar wel beheerst. (Dus eigenlijk rag ik helemaal niet.) Ik scheer me denk ik maar 1x in de maand ofzo, niet zo vaak, maar voldoende.

Maar ik trek het zaakje strak, en scheer d'r over heen, geen punt eigenlijk, zelden heb ik daar last van irritatie, ik heb meer irritatie als ik mijn baard scheer.
__________________
I have a dream.

Laatst gewijzigd op 16-09-2002 om 19:23.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 19:37
metalgirl
Avatar van metalgirl
metalgirl is offline
Hmmz, wie o wie kan mijn vriend overhalen tot het scheren Den Ballen?

Tijdens het pijpen vindt meneer het namelijk errûg lekker als ik zijn ballen lik en dat wil ik gerust doen, maarrr... Die haren achteraf in je bek zijn niet echt dat je zegt prettig.
Ik heb het hem dus ook al gevraagd en eerst zei hij iets van "ja daaaaag", maar nadat ik dreigde hem nooit meer daar te likken (gna gna) wilde hij het wel een keer doen, maarrr (II)... Hij is een voetballer en wil niet dat de andere jongens het zien met het douchen, want dan schaamt hij zich... Duzzz iemand misschien overhalingstechnieken?
__________________
Let's set sail for seas of passion...
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 19:45
Lindansje
Avatar van Lindansje
Lindansje is offline
Citaat:
metalgirl schreef:
Hmmz, wie o wie kan mijn vriend overhalen tot het scheren Den Ballen?

Tijdens het pijpen vindt meneer het namelijk errûg lekker als ik zijn ballen lik en dat wil ik gerust doen, maarrr... Die haren achteraf in je bek zijn niet echt dat je zegt prettig.
Ik heb het hem dus ook al gevraagd en eerst zei hij iets van "ja daaaaag", maar nadat ik dreigde hem nooit meer daar te likken (gna gna) wilde hij het wel een keer doen, maarrr (II)... Hij is een voetballer en wil niet dat de andere jongens het zien met het douchen, want dan schaamt hij zich... Duzzz iemand misschien overhalingstechnieken?
Geef hem een toupetje en watervaste lijm
__________________
No sig today.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 19:47
metalgirl
Avatar van metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
Lindansje schreef:
Geef hem een toupetje en watervaste lijm
Hehe... Da´s noges crea.
__________________
Let's set sail for seas of passion...
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 20:26
katje_vd
katje_vd is offline
WHO THE HELL SCHEERT ZIJN BALLEN????????????!!!!!!!!!!!!!!
__________________
katje
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 20:52
Just Eak
Just Eak is offline
Laat hem gewoon zeggen zodra de andere beginnen te lachen : Ja maar ik ben tenminste goed gepijpt gisteren. Kijken wie er dan nog lacht.
__________________
Als ik wil vliegen huur ik wel een vliegtuig!!!
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 20:58
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
katje_vd schreef:
WHO THE HELL SCHEERT ZIJN BALLEN????????????!!!!!!!!!!!!!!
DUIKEN, DE ATOOMBOMMEN VALLEN
EEN WERELDRAMP
__________________
The best thing since canned vegetables.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 22:42
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Ik heb het wel eens gedaan, maar ik heb een electrisch scheerapparaat...
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 23:13
emperor crono
Avatar van emperor crono
emperor crono is offline
*heeft zelf geen ervaring* maar toch:
Kan je niet beter een of andere ontharingscreme gebruiken? Minder kans op pijnlijke ongelukjes lijkt me.
__________________
Beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven...
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 00:19
Scorpion3000
Avatar van Scorpion3000
Scorpion3000 is offline
Citaat:
katje_vd schreef:
WHO THE HELL SCHEERT ZIJN BALLEN????????????!!!!!!!!!!!!!!
Veel meer mannen/jongens dan je denkt..
__________________
<<==-- Motto: Als het je niet kapot maakt, maakt het je sterker --==>>
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 00:19
Scorpion3000
Avatar van Scorpion3000
Scorpion3000 is offline
Citaat:
emperor crono schreef:
*heeft zelf geen ervaring* maar toch:
Kan je niet beter een of andere ontharingscreme gebruiken? Minder kans op pijnlijke ongelukjes lijkt me.
Ik vertrouw cremes niet, ik vertrouw niets waarvan ik niet zie wat er gebeurd. Als ik me sccheer zie ik het haar verdwijnen
__________________
<<==-- Motto: Als het je niet kapot maakt, maakt het je sterker --==>>
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 01:01
Verwijderd
Kijk, ik weet dat de wereld niet gaat ontploffen ofzo als je je balhaar scheert...... Maar waarom?? Als man hoor je trots te zijn op je jungle daarzo, dat is een teken van je mannelijkheid.

wtf?
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 08:52
verbal-violence
Avatar van verbal-violence
verbal-violence is offline
Mensen ik scheer nou al dik 1 jaar ofsow, elke dag gaat er een mesje overheen na het aanbrangen van scheergel natuurlijk En je hoeft niet perse wat recht te trekken voordat je eht scheert als je een beetje kan scheren dan lukt het makkelijk hoor

Kale zak roeleert
__________________
You could have been anybody, You could have been anyone, All i needed was anybody all i needed was anyone...
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 09:07
metalgirl
Avatar van metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
Just Eak schreef:
Laat hem gewoon zeggen zodra de andere beginnen te lachen : Ja maar ik ben tenminste goed gepijpt gisteren. Kijken wie er dan nog lacht.
Mjah... Ik zal het hem es zeggen, maar geef het weinig kans...

Iemand nog andere argumenten?
(Ik wil namelijk zelf wel heel graag dattie het doet, want ik vind het fijn als hij geniet en dat doet hij als ik hem daar lik, maar die haren... jak)
__________________
Let's set sail for seas of passion...
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 09:15
verbal-violence
Avatar van verbal-violence
verbal-violence is offline
Citaat:
metalgirl schreef:


Mjah... Ik zal het hem es zeggen, maar geef het weinig kans...

Iemand nog andere argumenten?
(Ik wil namelijk zelf wel heel graag dattie het doet, want ik vind het fijn als hij geniet en dat doet hij als ik hem daar lik, maar die haren... jak)
Ik neem aan dat jij jezelf scheert En hij likt je dan ook wel ( hoop ik voor je ) gewoon jezelf es neit scheren weet hij ook wat jij meemaakt anders staak je gewoon Geen sex voor hem meer, of nog erger koop een dildo of een vibo die groter is dan zijn piemeltje

dat kunnen we echt niet hebben hoor < maar even seriues je kan geen relatie hebben als je neit met elkaar kunt praten ik zou er echt met hem over gaan praten. Mischien istie gewoon bang dat zijn vrienden hem uitlachen, naja de mijne deden/doen dat ook maar langzaam beginnen zij ook kaal te worden hoor

Succes voor meer advies of argumenten contact me
__________________
You could have been anybody, You could have been anyone, All i needed was anybody all i needed was anyone...
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 10:42
Scorpion3000
Avatar van Scorpion3000
Scorpion3000 is offline
Citaat:
dmtdmt schreef:
Als man hoor je trots te zijn op je jungle daarzo, dat is een teken van je mannelijkheid.
Dat die balzak er is lijkt me al teken van mannelijkheid.. Jij vind het verschil tussen vrouw en man, het haar op de balzak?
__________________
<<==-- Motto: Als het je niet kapot maakt, maakt het je sterker --==>>
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 21:46
metalgirl
Avatar van metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
verbal-violence schreef:
Ik neem aan dat jij jezelf scheert En hij likt je dan ook wel ( hoop ik voor je ) gewoon jezelf es neit scheren weet hij ook wat jij meemaakt anders staak je gewoon Geen sex voor hem meer, of nog erger koop een dildo of een vibo die groter is dan zijn piemeltje

dat kunnen we echt niet hebben hoor < maar even seriues je kan geen relatie hebben als je neit met elkaar kunt praten ik zou er echt met hem over gaan praten. Mischien istie gewoon bang dat zijn vrienden hem uitlachen, naja de mijne deden/doen dat ook maar langzaam beginnen zij ook kaal te worden hoor
Ja, hij likt me ook en ik hou het daarom ook netjes bij (ook voor mezelf btw). Maar we praten er ook over hoor!! Enneh, met succes, want vanmiddag had hij zo´n beetje een verrassing voor me... Lekker zacht!!! Dus heren:
Scheert Allen Uw Ballen
(???)
__________________
Let's set sail for seas of passion...
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 22:36
verbal-violence
Avatar van verbal-violence
verbal-violence is offline
Citaat:
metalgirl schreef:
Ja, hij likt me ook en ik hou het daarom ook netjes bij (ook voor mezelf btw). Maar we praten er ook over hoor!! Enneh, met succes, want vanmiddag had hij zo´n beetje een verrassing voor me... Lekker zacht!!! Dus heren:
Scheert Allen Uw Ballen
(???)
Mooi zo
En hoe bevaltie eiglijk ?
__________________
You could have been anybody, You could have been anyone, All i needed was anybody all i needed was anyone...
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 21:09
katje_vd
katje_vd is offline
Citaat:
dmtdmt schreef:
Kijk, ik weet dat de wereld niet gaat ontploffen ofzo als je je balhaar scheert...... Maar waarom?? Als man hoor je trots te zijn op je jungle daarzo, dat is een teken van je mannelijkheid.

wtf?
eindelijk nen echte vent zijde gelle allemaal zot geworden of zijde gelle gewoon allemaal homo?! mijne schat scheert zijn ballen ni, en ik zou het maar erg vinden moest hij da wel doen.
als gelle elle ballen scheert, dan ook elle penis, benen, oksels,...??????????????????!!!!!!!!!!!!!!!! goe zot!
__________________
katje
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 21:52
Faery
Faery is offline
Citaat:
katje_vd schreef:
eindelijk nen echte vent zijde gelle allemaal zot geworden of zijde gelle gewoon allemaal homo?! mijne schat scheert zijn ballen ni, en ik zou het maar erg vinden moest hij da wel doen.
als gelle elle ballen scheert, dan ook elle penis, benen, oksels,...??????????????????!!!!!!!!!!!!!!!! goe zot!
arm, arm meisje...
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 22:37
verbal-violence
Avatar van verbal-violence
verbal-violence is offline
Citaat:
katje_vd schreef:
eindelijk nen echte vent zijde gelle allemaal zot geworden of zijde gelle gewoon allemaal homo?! mijne schat scheert zijn ballen ni, en ik zou het maar erg vinden moest hij da wel doen.
als gelle elle ballen scheert, dan ook elle penis, benen, oksels,...??????????????????!!!!!!!!!!!!!!!! goe zot!
Ooit al sje ouder en _VOLWASSEN_ bent zal je terug denken aan deze topic, en zal je verlangen naar een kale zak
__________________
You could have been anybody, You could have been anyone, All i needed was anybody all i needed was anyone...
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 22:48
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
katje_vd schreef:
eindelijk nen echte vent zijde gelle allemaal zot geworden of zijde gelle gewoon allemaal homo?! mijne schat scheert zijn ballen ni, en ik zou het maar erg vinden moest hij da wel doen.
als gelle elle ballen scheert, dan ook elle penis, benen, oksels,...??????????????????!!!!!!!!!!!!!!!! goe zot!
niet scheren is uit meid
__________________
The best thing since canned vegetables.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 03:04
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
katje_vd schreef:
eindelijk nen echte vent zijde gelle allemaal zot geworden of zijde gelle gewoon allemaal homo?! mijne schat scheert zijn ballen ni, en ik zou het maar erg vinden moest hij da wel doen.
als gelle elle ballen scheert, dan ook elle penis, benen, oksels,...??????????????????!!!!!!!!!!!!!!!! goe zot!
Ik weet niet wat je zei maar het klinkt heel geil .

*'I'he Prophet, die een zwak heeft voor sommige accenten.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 15:29
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
niet als het van een bekrompen trutje komt
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 15:39
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef:
Ik weet niet wat je zei maar het klinkt heel geil .

*'I'he Prophet, die een zwak heeft voor sommige accenten.
ga die kale ballen dan maar eens strelen
of heb je een oerwoud?
__________________
I have a dream.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 16:54
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
katje_vd schreef:
WHO THE HELL SCHEERT ZIJN BALLEN????????????!!!!!!!!!!!!!!
Schone, frisse en hygiënische kerels die hun vriendin graag een plezier willen doen.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 16:56
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
katje_vd schreef:
eindelijk nen echte vent zijde gelle allemaal zot geworden of zijde gelle gewoon allemaal homo?! mijne schat scheert zijn ballen ni, en ik zou het maar erg vinden moest hij da wel doen.
als gelle elle ballen scheert, dan ook elle penis, benen, oksels,...??????????????????!!!!!!!!!!!!!!!! goe zot!
Toevallig scheert mijn vriend de rest niet. En een homo is iemand die op het gelijke geslacht valt, niet iemand die zijn ballen scheert.
En fijn voor uwe schat dat hij zijne ballen lekker in uwe mond laat schuren met al dat vettige haar.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 17:06
ZHAzha
Avatar van ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Toevallig scheert mijn vriend de rest niet. En een homo is iemand die op het gelijke geslacht valt, niet iemand die zijn ballen scheert.
En fijn voor uwe schat dat hij zijne ballen lekker in uwe mond laat schuren met al dat vettige haar.
Mijn vriend scheert zich daaronder ook.. ik vind het veel fijner! en hij ook.
__________________
hm
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 18:21
verbal-violence
Avatar van verbal-violence
verbal-violence is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Schone, frisse en hygiënische kerels die hun vriendin graag een plezier willen doen.
hail to the princess
__________________
You could have been anybody, You could have been anyone, All i needed was anybody all i needed was anyone...
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 21:09
skyscraper
Avatar van skyscraper
skyscraper is offline
Citaat:
Scorpion3000 schreef:
Veel meer mannen/jongens dan je denkt..
indd, had ik niet verwacht, doe het zelf trouwens niet.
__________________
je freakt niet
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 09:40
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
verbal-violence schreef:
hail to the princess
Dank u, dank u! *Maakt buiging*
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 09:46
verbal-violence
Avatar van verbal-violence
verbal-violence is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Dank u, dank u! *Maakt buiging*


*kisses her feet*


__________________
You could have been anybody, You could have been anyone, All i needed was anybody all i needed was anyone...
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 10:40
katje_vd
katje_vd is offline
sorry voor het uiten van mijn mening hè! 't is gewoon da'k hier in mijn buurt en bij mij op school niemand kent da da doe. en da heeft niks met bekrompenheid ofzo te maken. ik vind da gewoon helemaal ni nodig en ik snap ni waarom jullie da wel vinden. maar ok, ge doet maar, als gelle (en elle vriendin) daar gelukkig mee zijt, mij goe.
__________________
katje
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 10:53
DiSiLLUSiON
Avatar van DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
Ehm.. persoonlijk *knip* ik de ballen liever.. duurt wat langer, maar je hebt tenminste geen risico.. Huid lijkt me ook iets te dun om te scheren.. Heh op school paar jaar terug kwam een gozer eens bij gym heel genant met z'n handen om z'n ballen onder de douches staan.. Zat onder de pleisters Dus na zoiets gezien te hebben.. nou nee.

En het schaamhaar knip ik ook, dat een oerwoud niet aantrekkelijk is snap ik ook wel, maar waarom moet 't dan persé allemaal compleet eraf?
__________________
Alles heeft bewustzijn. Behalve wanneer je het eruit schopt...
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 10:57
katje_vd
katje_vd is offline
Citaat:
DiSiLLUSiON schreef:
En het schaamhaar knip ik ook, dat een oerwoud niet aantrekkelijk is snap ik ook wel, maar waarom moet 't dan persé allemaal compleet eraf?
dat snap ik nu ook niet. als je echt veel haar hebt, snap ik het wel als je er wat af doet (knipt), maar waarom allemaal?
__________________
katje
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 11:00
verbal-violence
Avatar van verbal-violence
verbal-violence is offline
Citaat:
katje_vd schreef:
dat snap ik nu ook niet. als je echt veel haar hebt, snap ik het wel als je er wat af doet (knipt), maar waarom allemaal?
je scheert je kutje toch ook wel neem ik aan ? naja als jet kort is krebelt het

wij hebben iets wat hangt en rondslingert , naja de meeste mannen
__________________
You could have been anybody, You could have been anyone, All i needed was anybody all i needed was anyone...
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 15:44
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
verbal-violence schreef:


wij hebben iets wat hangt en rondslingert , naja de meeste mannen
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 16:53
Bor
Avatar van Bor
Bor is offline
ik scheer mijn schaamhaar niet, bewerk het alleen met een schaar, maar wel dat stuk tussen balzak en anus..

en dat is echt een klotestuk (hoe toepasselijk)


het jeukt altijd als de neten erna, heeft iemand een goede after shave balsem of iets in die trend voor mij als suggestie
__________________
Tering, dat kriebelt
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 16:55
-Meisje-
Avatar van -Meisje-
-Meisje- is offline
Mijn exvriend (waarmee ik af en toe nog wel is seks heb ja ) scheert zich niet... Hij kan het namelijk niet verdragen om aangeraakt te worden aan zen ballen, t is te gevoelig en hij vind het voos...
Maar hij wil binnen enkele jaren (als hij wat gespierder is) wel zijn borsthaar afscheren
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 17:01
Goezz
Avatar van Goezz
Goezz is offline
Citaat:
katje_vd schreef:
WHO THE HELL SCHEERT ZIJN BALLEN????????????!!!!!!!!!!!!!!

IK NIET!!!
__________________
Goezz is not an Low Life.... He belongs to the Burgeois!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 17:03
Goezz
Avatar van Goezz
Goezz is offline
Citaat:
DiSiLLUSiON schreef:
Ehm.. persoonlijk *knip* ik de ballen liever.. duurt wat langer, maar je hebt tenminste geen risico.. Huid lijkt me ook iets te dun om te scheren.. Heh op school paar jaar terug kwam een gozer eens bij gym heel genant met z'n handen om z'n ballen onder de douches staan.. Zat onder de pleisters Dus na zoiets gezien te hebben.. nou nee.

En het schaamhaar knip ik ook, dat een oerwoud niet aantrekkelijk is snap ik ook wel, maar waarom moet 't dan persé allemaal compleet eraf?
Smootie schijnt in te zijn...
__________________
Goezz is not an Low Life.... He belongs to the Burgeois!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 17:50
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Goezz schreef:
Smootie schijnt in te zijn...
Jasses ja...
Gelukkig is mijn vriend een VENT, en dus gaat hij niet zijn hele lichaam lekker gladjes scheren (of nog erger:harsen) En dan daarna zeker met baby- bodylotion insmeren en een rokje aantrekken ofzo..
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 18:19
verbal-violence
Avatar van verbal-violence
verbal-violence is offline
SMOOTIE!!!!

OMFG! leer engels!!
__________________
You could have been anybody, You could have been anyone, All i needed was anybody all i needed was anyone...
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 20:29
Winner
Avatar van Winner
Winner is offline
Citaat:
katje_vd schreef:
WHO THE HELL SCHEERT ZIJN BALLEN????????????!!!!!!!!!!!!!!
IK!

(Als ik zin heb)
__________________
BORED NOW...
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 22:48
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
Waarom scheert iedereen hier nou ineens zijn ballen? Is dat in ofsow? Ik vind het al erg genoeg dat ik elke twee dagen m'n baard moet scheren (doek nu ook nie meer).

Daarbij vinnik die vergelijking mannen-vrouwen schaamhaar scheren niet goed. Vrouwen zijn tien keer sneller klaar en kunnen er makkelijker bij dan mannen. Dus mannen laat die haren maar lekker staan!!!
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2002, 09:14
metalgirl
Avatar van metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
owlbeer schreef:
Daarbij vinnik die vergelijking mannen-vrouwen schaamhaar scheren niet goed. Vrouwen zijn tien keer sneller klaar en kunnen er makkelijker bij dan mannen.
Het scheren vd bikinilijn is idd wel makkelijker. Maar als je als meisje alles weg wilt halen dan ben je ook wel ff geconcentreerd bezig vind ik.
__________________
Let's set sail for seas of passion...
Met citaat reageren
Oud 23-09-2002, 10:24
verbal-violence
Avatar van verbal-violence
verbal-violence is offline
Citaat:
metalgirl schreef:
Het scheren vd bikinilijn is idd wel makkelijker. Maar als je als meisje alles weg wilt halen dan ben je ook wel ff geconcentreerd bezig vind ik.
lijkt me verstandig stel je voor hoe het eruit zou zien als je hand ff uitschiet
__________________
You could have been anybody, You could have been anyone, All i needed was anybody all i needed was anyone...
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:00.