Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
- Gratis snoep gegeten bij de Jamin.
- Heel vaak wild geplast. - Muziek gedownload. - Antwoordenboek leraar gebruikt op de middelbare school (had ik zelf niet gestolen). - Gespijbeld. - Wiet gerookt in een park. - Door rood gefietst/gelopen. - Broodjes ´´gejat´´ bij de delifrance waar ik werkte. - Ikeapoltoodjes meegenomen. - IJshoorntje van de ikea steeds opnieuw gevuld met ijs (zelfbediening). - Plagiaat gepleegd. - Zonder buskaartje in de bus gezeten. - Te weinig betaald in een restaurant. Ik en dat meisje waren toen nog heel puberaal en waren boos omdat de bedieining zo slecht was. - Zwart gereden in de metro. Maar eigenlijk ben ik een schijterd en over het algemeen heel braaf. Laatst gewijzigd op 06-02-2009 om 13:26. Reden: Domme zin |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Nou, ik ken anders mensen die daarvoor bekeurd zijn! En Mash, in het Vondelpark
![]() Oh en schijnbaar plast heel Nederland in de zee als ze een dagje naar het strand gaan ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat van de zee wist ik overigens, inderdaad nogal ranzig. ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|