Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-03-2011, 22:11
olha1
Avatar van olha1
olha1 is offline
de titel zecht niet veel maar ik had laatst een idee en zag dat die niet verwerkt is in scholieren.com ...

een soort van abonement mogelijkheid waardoor je als er een nieuw topic word gestart een email krijgt met link of een bericht en misschien dat je dan kan kiezen van welke categorieën en zo...

ik zelf zou het heel handig vinden en gebruiken...

is dit een goed idee?
__________________
i'm going to be the pirate king
one piece - Luffy
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-03-2011, 22:18
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Je kan je wel degelijk abonneren op nieuwe topics. Wat jij bedoelt is denk ik een email per dag ofzo waarin nieuwe topics worden getoond, het lijkt me alleen dat hier weinig animo voor is aangezien ik zelf liever niet elke dag een mailtje van s.com krijg met welke topics er wel niet allemaal aangemaakt zijn.
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 06-03-2011, 22:38
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Ik ben geabonneerd op Dansen op Papier, en krijg elke dag om 0.02 een mailtje met updates.
__________________
Zeg maar Jan.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2011, 22:41
olha1
Avatar van olha1
olha1 is offline
ja idd als er een nieuw topic wordt aangemaakt elke dag een mail met een lijst... of varierende mogelijkheden...

@dingaantouwtje maar ik bedoel een topic niet en post ik ken de mogelijkheid

zou dit mogelijk zijn zoja is er een kans dat het erin komt?
__________________
i'm going to be the pirate king
one piece - Luffy
Met citaat reageren
Oud 07-03-2011, 06:44
Verwijderd
Dat zou je misschien kunnen regelen met een RSS-feed? Jon naamzoek.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2011, 08:39
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
ik snap het echt nog steeds niet

Spoiler
__________________
Zeg maar Jan.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2011, 09:29
Verwijderd
Nu we toch aan het praten zijn,
ik snap dat een forum voor iedereen bedoeld is, maar is het niet handig als bijvoorbeeld dingen in spoilers alleen voor mensen met een account zichtbaar zijn?
ik weet zeker dat dat voor een aantal forummers in topics(denk aan LJH-topic, fototopics etc) handiger zou zijn mbt de anonimiteit dan zouden hun de posts in spoilers kunnen zetten, en dan kunnen dus alleen de forummers dat nog zien.
maar nogmaals, ik snap dat een forum voor iedereen is, maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat mensen iets eraan hebben om de posts in LJH te lezen of om foto's van forummers te bekijken
Met citaat reageren
Oud 07-03-2011, 09:36
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@Duckdoggy: Ik denk eigenlijk dat dat zinloos is. Zoiets werkt goed op een klein forum, maar half Nederland is hier lid, dus dat zou echt een schijnveiligheid zijn.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 07-03-2011, 09:38
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Nu we toch aan het praten zijn,
ik snap dat een forum voor iedereen bedoeld is, maar is het niet handig als bijvoorbeeld dingen in spoilers alleen voor mensen met een account zichtbaar zijn?
ik weet zeker dat dat voor een aantal forummers in topics(denk aan LJH-topic, fototopics etc) handiger zou zijn mbt de anonimiteit dan zouden hun de posts in spoilers kunnen zetten, en dan kunnen dus alleen de forummers dat nog zien.
maar nogmaals, ik snap dat een forum voor iedereen is, maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat mensen iets eraan hebben om de posts in LJH te lezen of om foto's van forummers te bekijken
Een privé forum bestaat in de vorm van PM. En je anonimiteit is natuurlijk je eigen verantwoordelijkheid, in de zin van dat je zelf moet nadenken over wat je over jezelf op internet zet. en dat geldt niet eens alleen voor het forum, maar ook voor facebook en hyves enzo.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 07-03-2011, 15:12
olha1
Avatar van olha1
olha1 is offline
Citaat:
ik snap het echt nog steeds niet
oo sorry ik kom daar nooit dus ik dacht dat het een topic was :$

dat is idd wat ik bedoelde maar dat is alleen voor forumbazen van dat forumdeel?

rss lijkt me nie handig om elke pagina apart te doen en volgens mij zal het niet helemaal goed gaan (daarbij gebruikt chrome geen rss (ik gebruik dat dus) )
__________________
i'm going to be the pirate king
one piece - Luffy
Met citaat reageren
Oud 07-03-2011, 16:16
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
nee het is niet alleen voor forumbazen, het is voor iedereen! je kan je per subforum abonneren onder het kopje "forumopties" als je op een subforum klikt.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 07-03-2011, 16:17
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Citaat:
oo sorry ik kom daar nooit dus ik dacht dat het een topic was :$

dat is idd wat ik bedoelde maar dat is alleen voor forumbazen van dat forumdeel?

rss lijkt me nie handig om elke pagina apart te doen en volgens mij zal het niet helemaal goed gaan (daarbij gebruikt chrome geen rss (ik gebruik dat dus) )
Dat is voor iedereen mogelijk, hoor. Zie bijlage.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png Afbeelding 4.png (566.2 KB, 20x gelezen)
__________________
Zeg maar Jan.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2011, 17:16
olha1
Avatar van olha1
olha1 is offline
oo oke heel erg bedankt. ik had het nog niet gevonden :$
__________________
i'm going to be the pirate king
one piece - Luffy
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:44.