Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-06-2011, 18:16
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik vind dat er dan naast een like-knop ook een ;Dd:d-knop, een -knop en een -knop moet komen, om overbodige forumposts te voorkomen.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-06-2011, 20:31
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Degenen die het níet leuk vinden hebben er geen last van, dus voor hen is er ook geen probleem lijkt me
Je hebt dat stukje over hoe Facebook via de like knop tracking cookies installeert en jouw surfgeschiedenis bij kan houden niet gelezen?
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 09-06-2011, 21:32
Verwijderd
Citaat:
Je hebt dat stukje over hoe Facebook via de like knop tracking cookies installeert en jouw surfgeschiedenis bij kan houden niet gelezen?
Jij hebt dat stukje dat het niet de bedoeling is om een facebookding hier te implanteren niet gelezen?
Met citaat reageren
Oud 09-06-2011, 23:33
Maaike.
Avatar van Maaike.
Maaike. is offline
Citaat:
Je hebt dat stukje over hoe Facebook via de like knop tracking cookies installeert en jouw surfgeschiedenis bij kan houden niet gelezen?
Citaat:
Jij hebt dat stukje dat het niet de bedoeling is om een facebookding hier te implanteren niet gelezen?
__________________
kak
Met citaat reageren
Oud 10-06-2011, 03:17
Verwijderd
Dat was eerst niet duidelijk, en nu eigenlijk nog steeds niet, gezien deze post:

Citaat:
Wie er wel of niet overbodig is en wel of niet op Facebook zit te wachten vind ik persoonlijk niet zo interessant. Laten we het houden bij de vraag of we op het forum wel of niet zitten te wachten op een Facebook like knopje.

Persoonlijk denk ik dat dit wel degelijk iets toe kan voegen aan het forum. Het zorgt in ieder geval voor een connectie tussen het forum en een van de meest gebruikte social media op dit moment wat er uiteindelijk weer voor kan zorgen dat er nieuwe leden (die we prima kunnen gebruiken) naar het forum komen. Ik ga het hierbij aankaarten op Admin en dan is het natuurlijk even afwachten wat eruit gaat komen.
Maar een knopje dat verder geen posts aan Facebook verbindt en alleen functioneert binnen het forum vind ik verder prima.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2011, 10:56
Verwijderd
Als het niet eens via facebook mensen hiernaartoe haalt, vind ik het al helemaal doelloos. Want nu werkt het alleen maar de extreme kliekjesvorming in de hand en brengt juist minder nieuwe leden binnen.

Ik ben dus ook tegen, als je iets leuk vindt quote je het en reageer je daar leuk op. Met bijvoorbeeld 'vind ik leuk', als dat jouw stijl is
Met citaat reageren
Oud 10-06-2011, 11:37
Verwijderd
Citaat:
Als het niet eens via facebook mensen hiernaartoe haalt, vind ik het al helemaal doelloos. Want nu werkt het alleen maar de extreme kliekjesvorming in de hand en brengt juist minder nieuwe leden binnen.

Ik ben dus ook tegen, als je iets leuk vindt quote je het en reageer je daar leuk op. Met bijvoorbeeld 'vind ik leuk', als dat jouw stijl is
Dat dus, of je post gewoon een '' want dat is in principe hetzelfde.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2011, 19:27
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Jij hebt dat stukje dat het niet de bedoeling is om een facebookding hier te implanteren niet gelezen?
Als je het puur terug zou brengen naar het waarderen van een bepaalde post met plus of min, bereik je niet veel. Hooguit kliekjesvorming, of dat mensen die meer reageren, maar klikken.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 10-06-2011, 23:09
Verwijderd
Citaat:
Als je het puur terug zou brengen naar het waarderen van een bepaalde post met plus of min, bereik je niet veel. Hooguit kliekjesvorming, of dat mensen die meer reageren, maar klikken.
ffs neem je verlies en druip gewoon af.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2011, 08:46
Verwijderd
Ik denk wel dat als je dan iets post waar mensen het mee eens zijn, mensen die post gaan liken in plaats van quoten for truth. En dat zou ik jammer vinden want dan heeft het minder waarde, en bovendien is voor de topicstarter dan minder opvallend hoeveel mensen het met elkaar eens zijn.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2011, 15:01
Verwijderd
Citaat:
Als het niet eens via facebook mensen hiernaartoe haalt, vind ik het al helemaal doelloos. Want nu werkt het alleen maar de extreme kliekjesvorming in de hand en brengt juist minder nieuwe leden binnen.

Ik ben dus ook tegen, als je iets leuk vindt quote je het en reageer je daar leuk op. Met bijvoorbeeld 'vind ik leuk', als dat jouw stijl is
Dit dus. Het systeem dat voorgesteld is, was er ooit al in de vorm van ratings en is niet voor niets afgeschaft.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2011, 11:58
Verwijderd
Naar mijn mening voegt het inderdaad ook niks toe: Wat heb ik er nou aan om te weten of die post in een topic 'leuk' is? Ik lees ze toch allemaal wel, voordat ik deel kan nemen in de discussie.

Bovendien vind ik het totaal niet essentieel om te weten dat mensen een bepaalde post leuk vinden.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2011, 14:17
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Nergens voor nodig, zo'n knop. Ongeacht of het wel of niet aan Facebook gelinkt gaat worden.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2011, 21:04
Verwijderd
Onzin dit, argumentatie staat vast wel ergens hierboven.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Vind ik hem leuk
meisje123x
2 14-10-2015 13:44
Liefde & Relatie Het grote 'Vindt hij/zij me leuk?' topic
x-spekkie-x
442 15-11-2012 22:40
Liefde & Relatie Ik vind haar leuk:)
Boeitjouwwat
6 25-04-2012 12:17
Liefde & Relatie Vind hem leuk
Girl-Lara
24 22-09-2010 21:24
Liefde & Relatie Ik vind haar leuk zij mij ook ?
shenk
34 10-05-2009 22:19
Liefde & Relatie jongen die ik leuk vind heeft al drie dagen niks meer van zich laten horen!! :-(
sunflower83
30 31-05-2004 21:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:47.