Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2011, 22:05
Verwijderd
http://www.vbulletin.com/forum/showt...-for-Vbulletin

Kan dat geïmplementeerd worden?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-06-2011, 22:21
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Dislike!
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 05-06-2011, 22:22
Verwijderd
Vind ik leuk
Met citaat reageren
Oud 05-06-2011, 22:22
Maaike.
Avatar van Maaike.
Maaike. is offline
"Vind ik leuk"
__________________
kak
Met citaat reageren
Oud 05-06-2011, 22:23
Verwijderd
waarom wil je dat?
Met citaat reageren
Oud 05-06-2011, 22:28
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
heel slecht idee!
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Met citaat reageren
Oud 05-06-2011, 22:30
Verwijderd
Citaat:
waarom wil je dat?
Omdat ik het leuk vind.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2011, 22:41
Aletta Jacobs
Avatar van Aletta Jacobs
Aletta Jacobs is offline
'Vind ik leuk'
__________________
Does it offend you, yeah?! | Riders on the storm.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2011, 22:45
StijnSpoortNiet
Avatar van StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Waarom? :/
__________________
Derp
Met citaat reageren
Oud 05-06-2011, 22:51
Verwijderd
"Vind ik leuk"
Met citaat reageren
Oud 05-06-2011, 23:31
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Citaat:
Dislike!
__________________
cum hora undecima
Met citaat reageren
Oud 06-06-2011, 00:44
Spelvout
Avatar van Spelvout
Spelvout is offline
Vind ik leuk!
__________________
To say you're sorry is pretty much the same as to apologize, unless you're at a funeral.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2011, 04:17
Verwijderd
Vind ik niet leuk, en wel vanwege dit. (De #2.)
Met citaat reageren
Oud 06-06-2011, 08:24
Evolution
Avatar van Evolution
Evolution is offline
"vind ik leuk"
Met citaat reageren
Oud 06-06-2011, 11:18
Verwijderd
Nederlandse facebookgebruikers :')
Met citaat reageren
Oud 06-06-2011, 11:19
Verwijderd
Citaat:
Vind ik niet leuk, en wel vanwege dit. (De #2.)
Met citaat reageren
Oud 06-06-2011, 14:24
Verwijderd
Citaat:
Vind ik niet leuk, en wel vanwege dit. (De #2.)
Dit dus.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2011, 17:19
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Zoals al eerder gezegd: Geen opties met ingebouwde tracking cookies graag
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-06-2011, 17:23
Verwijderd
/care. Ze weten toch wel wat je doet.

Privacy op internet BESTAAT NIET MENSEN.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2011, 17:33
Verwijderd
Oh en bovendien suckt Facebook zwaar. Ik begrijp gewoon niet waarom het zo veel mensen aantrekt. Anyway, die 'vind ik leuk' dingen voegen wat mij betreft niets toe.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2011, 17:41
Verwijderd
Citaat:
Vind ik niet leuk, en wel vanwege dit. (De #2.)
Citaat:
Anyway, die 'vind ik leuk' dingen voegen wat mij betreft niets toe.
Dit dus. Bovendien zou het in de layout ook gewoon ontzettend lelijk staan.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2011, 18:14
Verwijderd
Dat weet je niet!
Met citaat reageren
Oud 06-06-2011, 18:15
Verwijderd
Citaat:
Oh en bovendien suckt Facebook zwaar. Ik begrijp gewoon niet waarom het zo veel mensen aantrekt. Anyway, die 'vind ik leuk' dingen voegen wat mij betreft niets toe.
Dat de site waar het vandaan komt 'suckt' is subjectief en irrelevant.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2011, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Dat de site waar het vandaan komt 'suckt' is subjectief en irrelevant.
Niet voor mij. Ik word doodziek van al die facebook applications en links die je op zo'n beetje iedere website ziet. Hetzelfde geldt overigens voor Twitter.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2011, 19:09
Verwijderd
Ik wil wel je facebookfriend zijn hoor syori, als dat het probleem is.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-06-2011, 19:12
Verwijderd
Citaat:
Ik wil wel je facebookfriend zijn hoor syori, als dat het probleem is.
*Gaat account aanmaken.*

Nothx.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2011, 08:24
Verwijderd
Citaat:
Niet voor mij. Ik word doodziek van al die facebook applications en links die je op zo'n beetje iedere website ziet. Hetzelfde geldt overigens voor Twitter.
En je hebt geen persoonlijke ignoreknop? Dan zou ik dat maar eens gaan ontwikkelen.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2011, 09:28
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
" like "
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 07-06-2011, 11:42
Verwijderd
Citaat:
En je hebt geen persoonlijke ignoreknop? Dan zou ik dat maar eens gaan ontwikkelen.
Oh, very mature. Waarom kun je nou niet gewoon accepteren dat ik die domme dingen niet hoef, net zoals ik me er allang bij neer heb gelegd dat jij wel gezellig met de hype mee wil?
Met citaat reageren
Oud 07-06-2011, 13:02
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
/care. Ze weten toch wel wat je doet.

Privacy op internet BESTAAT NIET MENSEN.
Er speelt meer mee. Ik heb geen Facebook. Ik hoef geen Facebook. Hell, ik wil geen Facebook. Ik wil bovendien ook niet op Facebook komen.

En daar gaat het al fout, met zo'n knop kun je elk topic / elke post liken. Dus ook mijn posts. Terwijl ik daar geen zin in heb.

Andere mensen die bevriend zijn met degene die mijn bericht likete kunnen mijn bericht ook lezen. Ongeacht of ik dat wil. Misschien herkennen ze mij wel. Of misschien delen ze het wel weer met anderen die mij kennen. Privacy issue.

Nu zal dat niet zo snel gebeuren, ik ben redelijk bewust van wat ik post.

Volgende voorbeeld dan. Psychologie en Seksualiteit. Je zal er maar je gevoelens delen of een of andere stomme vraag stellen. Om vervolgens vereeuwigd te worden op Facebook. Wat er nooit meer afgaat, en bovendien gedeeld wordt met een stuk groter publiek dan op s.com het geval is. Bovendien makkelijk voor pesterijtjes die bepaalde Onzinners bijvoorbeeld m.b.t. bepaalde Psychologie posters hebben. Bovendien volledig buiten de s.com regels.

Ik besef me dat bovenstaande sowieso wel zou kunnen, alleen stukken minder makkelijk. Ik weet ook dat echte privacy een illusie is. Maar ik hoef mijn posts niet met mensen uit mijn echte leven te delen, en zo'n knop zorgt ervoor dat ik daar stukken minder invloed in heb. Dus nee, bedankt.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 07-06-2011, 13:18
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
En je hebt geen persoonlijke ignoreknop? Dan zou ik dat maar eens gaan ontwikkelen.
Waarom nou weer zo'n neerbuigende toon aanslaan? Jij komt aanzetten met iets dat volstrekt overbodig is, en om jouw eigen woorden te gebruiken 'subjectief en irrelevant', en vervolgens bash je iedereen die met goede redenen waarom niet komt.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 07-06-2011, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Er speelt meer mee. Ik heb geen Facebook. Ik hoef geen Facebook. Hell, ik wil geen Facebook. Ik wil bovendien ook niet op Facebook komen.
Goed, dan blijf je lekker in Google staan.

Ten tweede doel ik meer op een Facebook like-achtige functie want ik hoef de gelikete topics ook niet op FB.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2011, 16:02
Verwijderd
Citaat:
Waarom nou weer zo'n neerbuigende toon aanslaan? Jij komt aanzetten met iets dat volstrekt overbodig is, en om jouw eigen woorden te gebruiken 'subjectief en irrelevant', en vervolgens bash je iedereen die met goede redenen waarom niet komt.
Een forum is overbodig, ik ben overbodig, jij bent overbodig. Dat betekent niet dat het niet leuk is om het te hebben in het leven. Ten tweede was het niet neerbuigend bedoeld, dat maak jij er weer van met je ontzettende obsessie voor persoonlijke aanvallen. Volgens mij ben jij voor ingrijpen in Libië omdat je je persoonlijk door Khadaffi aangevallen voelt.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2011, 16:24
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Wie er wel of niet overbodig is en wel of niet op Facebook zit te wachten vind ik persoonlijk niet zo interessant. Laten we het houden bij de vraag of we op het forum wel of niet zitten te wachten op een Facebook like knopje.

Persoonlijk denk ik dat dit wel degelijk iets toe kan voegen aan het forum. Het zorgt in ieder geval voor een connectie tussen het forum en een van de meest gebruikte social media op dit moment wat er uiteindelijk weer voor kan zorgen dat er nieuwe leden (die we prima kunnen gebruiken) naar het forum komen. Ik ga het hierbij aankaarten op Admin en dan is het natuurlijk even afwachten wat eruit gaat komen.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 08-06-2011, 11:37
Verwijderd
Regel gewoon het fotoboek terug en dan hebben we al die facebook onzin niet nodig. Dit forum heeft de laatste jaren al genoeg rommel ingebouwd.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2011, 12:02
Verwijderd
Naamzoeken en dan sorteren dat topics met ongelezen posts bovenaan staan staat trouwens hoger op mijn lijstje.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-06-2011, 15:49
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ten tweede doel ik meer op een Facebook like-achtige functie want ik hoef de gelikete topics ook niet op FB.
Even ter verduidelijking: bedoel je nu een knopje dat ook echt een post naar facebook doorlinkt, of alleen een like-knopje dat alleen voor het forum bedoeld is en niks met facebook te maken heeft (behalve de naam).

Citaat:
Goed, dan blijf je lekker in Google staan.
Dan sta ik alsnog met alleen mijn nickname in Google, en niet met mijn echte naam. Ik vind dat toch nogal een verschil, er zijn maar weinig mensen die ik irl ken die mijn nickname hier kennen.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 08-06-2011, 16:05
Verwijderd
Citaat:
Even ter verduidelijking: bedoel je nu een knopje dat ook echt een post naar facebook doorlinkt, of alleen een like-knopje dat alleen voor het forum bedoeld is en niks met facebook te maken heeft (behalve de naam).
Alleen voor het forum! Dus zo van; tien man vinden deze post leuk.

Citaat:
Dan sta ik alsnog met alleen mijn nickname in Google, en niet met mijn echte naam. Ik vind dat toch nogal een verschil, er zijn maar weinig mensen die ik irl ken die mijn nickname hier kennen.
Hendrik van der Aa heet je en nu weet de hele wereld het.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2011, 17:07
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
En je hebt geen persoonlijke ignoreknop? Dan zou ik dat maar eens gaan ontwikkelen.
done

http://webgraph.com/resources/facebookblocker/
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 08-06-2011, 18:04
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik zie geen toegevoegde waarde van een 'like'-knop. Wat heb je er aan om te zien of iemand een post leuk vindt of niet?
Met citaat reageren
Oud 08-06-2011, 21:39
Verwijderd
Citaat:
Ik zie geen toegevoegde waarde van een 'like'-knop. Wat heb je er aan om te zien of iemand een post leuk vindt of niet?
In dat geval; Wat heb je eraan om te weten wat iemand zijn of haar favoriete kleur is?
Met citaat reageren
Oud 09-06-2011, 10:34
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
In dat geval; Wat heb je eraan om te weten wat iemand zijn of haar favoriete kleur is?
Niks, en daar vraag ik dus ook niet om.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2011, 10:37
Verwijderd
Citaat:
Niks, en daar vraag ik dus ook niet om.
Maar het komt vaak genoeg voorbij en dan kan je het ook negeren dus ik zie het issue niet.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2011, 11:02
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Maar het komt vaak genoeg voorbij en dan kan je het ook negeren dus ik zie het issue niet.
Dus zolang ik het kan negeren maakt het niet uit of een verandering aan het forum een toegevoegde waarde is of niet? Raar argument... Waarom dan ooit nog om iemands mening vragen?
Je had beter kunnen vertellen wat voor toegevoegde waarde het zou hebben, en mij misschien daar mee overtuigen.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2011, 13:54
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
In dat geval; Wat heb je eraan om te weten wat iemand zijn of haar favoriete kleur is?
Citaat:
Maar het komt vaak genoeg voorbij en dan kan je het ook negeren dus ik zie het issue niet.
Je hebt niks aan de like knop, maar je hebt ook niks aan iemands favoriete haarkleur. Maar omdat je iemands favoriete haarkleur kunt negeren, moeten we de like knop erbij doen, zodat we die ook kunnen negeren

Er staat hier een rotte appel, maar daar heb je niks aan en je kunt 'm negeren. Laten we er een rotte peer bij zetten, want daar heb je ook niks aan en die kun je ook negeren.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 09-06-2011, 13:56
Verwijderd
Citaat:
Dus zolang ik het kan negeren maakt het niet uit of een verandering aan het forum een toegevoegde waarde is of niet? Raar argument... Waarom dan ooit nog om iemands mening vragen?
Je had beter kunnen vertellen wat voor toegevoegde waarde het zou hebben, en mij misschien daar mee overtuigen.
Waar in de eerste post van deze topic zie je mij om iemands mening vragen?
Met citaat reageren
Oud 09-06-2011, 13:59
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Waar in de eerste post van deze topic zie je mij om iemands mening vragen?
Waar zeg ik dan dat je om iemands mening vraagt?
Met citaat reageren
Oud 09-06-2011, 14:20
Maaike.
Avatar van Maaike.
Maaike. is offline
God wat een discussie weer. De toegevoegde waarde van een Like-knop is dat er best wat mensen zijn die het leuk vinden. Degenen die het níet leuk vinden hebben er geen last van, dus voor hen is er ook geen probleem lijkt me
__________________
kak
Met citaat reageren
Oud 09-06-2011, 17:32
Blu
Avatar van Blu
Blu is offline
Like!
__________________
On the other hand, you have different fingers.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2011, 18:14
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Alleen voor het forum! Dus zo van; tien man vinden deze post leuk.
Als het ook hier op het forum blijft lijkt het me een prima idee.


Citaat:
Hendrik van der Aa heet je en nu weet de hele wereld het.
Sukkel
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Vind ik hem leuk
meisje123x
2 14-10-2015 13:44
Liefde & Relatie Het grote 'Vindt hij/zij me leuk?' topic
x-spekkie-x
442 15-11-2012 22:40
Liefde & Relatie Ik vind haar leuk:)
Boeitjouwwat
6 25-04-2012 12:17
Liefde & Relatie Vind hem leuk
Girl-Lara
24 22-09-2010 21:24
Liefde & Relatie Ik vind haar leuk zij mij ook ?
shenk
34 10-05-2009 22:19
Liefde & Relatie jongen die ik leuk vind heeft al drie dagen niks meer van zich laten horen!! :-(
sunflower83
30 31-05-2004 21:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:29.