Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-02-2016, 21:27
E2001
E2001 is offline
Hallo,
Ik heb wel wat skills met race games en sta ook in de top 300 van nederland maar hoe word ik nou proffessioneel? Hopelijk kunnen jullie me helpen. Ik speel meestal forza 5 maar heb ook nog wat andere zoals project cats etc. Ik heb wel gelezen dat je dan eerst een team moet krijgen maarja waar vind ik een team xd alsjeblieft help me trouwens ik wil het niet voor het geld gewoon voor de lol met een team en de online races waarbij niet flink gebotst word waardoor de anderen winnen gewoon door de vaardigeheden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-02-2016, 01:18
Binkyboy97
Avatar van Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Citaat:
Hallo,
Ik heb wel wat skills met race games en sta ook in de top 300 van nederland maar hoe word ik nou proffessioneel? Hopelijk kunnen jullie me helpen. Ik speel meestal forza 5 maar heb ook nog wat andere zoals project cats etc. Ik heb wel gelezen dat je dan eerst een team moet krijgen maarja waar vind ik een team xd alsjeblieft help me trouwens ik wil het niet voor het geld gewoon voor de lol met een team en de online races waarbij niet flink gebotst word waardoor de anderen winnen gewoon door de vaardigeheden.
Hallo, zelf ben ik ook fanatiek gamer en ga ik naar events en lan-party's. Ik doe mee aan competities en kleine events met league of legends. Ik denk helaas niet dat er echt competitief race games gespeeld worden. Ik zelf zit bij een grote game community: LowLandLions. Je zou een kijkje kunnen nemen op hun website. Maar ik vrees dat je er geen grote competitieve scène is bij de race games. En verder om pro te worden moet je heel goed zijn. Je zou kunnen beginnen met bijvoorbeeld streamen via www.twitch.tv. er zijn vaak mensen van grote game organisaties die talenten zoeken om voor hun te spelen.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2016, 17:51
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Zoals mijn collega al zegt, je kan gaan streamen door middel van Twitch.tv. Twitch is een platform voor verschillende gamestreams (die eigenlijk allemaal een soort praatprogramma-element hebben). Wat je ook kan doen is een kijkje nemen in de online communities van Forza en Project Cars. Ook heeft MLG laddercompetities voor verschillende games, alleen dan heb je waarschijnlijk Forza 6 nodig. Maar goed, de eSport community voor racegames is niet heel groot dus het word sowieso goed zoeken wil je een club vinden die dezelfde doelstellingen heeft als jij.
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Oud 04-02-2016, 22:30
Binkyboy97
Avatar van Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Ik denk dat je inderdaad het best naar community's op zoek kan gaan. Zoals LowLandLions, mcom, at gaming.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2016, 22:05
Sphaxy
Sphaxy is offline
De games die jij opnoemt zijn geen competities van. Momenteel heb je geen compwtitive racing games die populair zijn en waarmee mensen flink geld verdienen
Met citaat reageren
Oud 09-02-2016, 23:56
E2001
E2001 is offline
Bedankt voor de informatie ik denk dat ik dat maar eens ga proberen inmiddels heeft mijn broertje een game pc gekocht en daar mag ik mee racen en ik heb een aantal racegames zoals forza 6 enz die ik ga kopen binnenkort
Met citaat reageren
Oud 12-02-2016, 01:27
E2001
E2001 is offline
Ik heb inmiddels al een nieuwe game en een mailtje gestuurd naar lowlandlions maar ze hebben nog niet gereageerd ik hoop er snel wat van te horen en ik denk dat ik deze week maar eens begin met twitch bedankt allemaal👍🏻
Met citaat reageren
Oud 12-02-2016, 11:58
Binkyboy97
Avatar van Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Dat doe je goed. Maar ik raad je aan om gewoon op de teamspeak te gaan. En ohja. Het is niet voor console gamers.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2016, 19:23
sunamena
sunamena is offline
Citaat:
De games die jij opnoemt zijn geen competities van. Momenteel heb je geen compwtitive racing games die populair zijn en waarmee mensen flink geld verdienen
Een collega van mijn broer doet mee aan Nascar kampioenschappen via een Simulator. Telt dit als een game? Misschien wel, misschien niet.

Het wordt in de VS uitgezonden (de wereldkampioenschappen) en er is voor een select groepje geld mee te verdienen (slechts een aantal duizenden euros, dus rijk wordt je er niet van).


Hij heeft wel een stuur en pedalen die hij aansluit op zijn PC. Ik weet niet of die een noodzaak zijn.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2016, 20:23
AskMe
AskMe is offline
Geloof het of niet, er is maar 1 professionele gamer in nederland... en hij speelt volgensmij star trek
Met citaat reageren
Oud 11-03-2016, 07:48
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Geloof het of niet, er is maar 1 professionele gamer in nederland... en hij speelt volgensmij star trek
Ik geloof het niet aangezien er al meerdere zijn die LoL spelen.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2016, 15:13
Binkyboy97
Avatar van Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Fabian aka Febiven. Is een professionele league of legends speler uit Nederland die speelt bij Fnatic. En er zijn er nog wel meer.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2016, 14:00
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Yes, zoek die gamers inderdaad maar op (interviews e.d.). Ze hebben veel moeten inleveren voor dat leventje, en zijn ergens vanaf 24 jaar ook al snel weer te oud... de meesten moeten daarna een flink stuk van hun sociale ontwikkeling alsnog gaan inhalen, ik weet niet of je dat nu wilt.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 10-04-2016, 23:32
Johankuif
Johankuif is offline
Een youtubekanaal beginnen... Zelf heb ik ervaring met youtube accounts op weg helpen, en kan ik logo's , banners etc.. Maken. Ik zou je willen helpen, je kunt mij emailen: cisco45666@hotmail.com
Met citaat reageren
Oud 20-04-2016, 18:28
E2001
E2001 is offline
Dankjewel johan kuif ik zal er eens over denken👌🏻
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit De definitie van het mannelijk orgasme?
Filosoofke
27 16-10-2016 05:44
Games Campen, 'preventief verdedigen' of doodzonde?
RanC
61 29-04-2005 09:44
Software & Hardware Goed computersysteem?
iamcj
35 10-06-2003 05:24
Games Wie is de bekendste Progamer?
king112
59 15-05-2003 19:21
Games Ben een Pro Gamer?
Purgatori
52 07-01-2003 19:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:56.