Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-05-2004, 19:40
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Dit forum lijkt wel bestemd voor alleen drugsgebruikers Zijn er ook nog mensen die geen drugs (meer) gebruiken? Zelfs niet blowen? Of alleen heel af en toe blowen?
En wat voor redenen heb je daar dan voor?
En wat vind je van mensen die wel drugs gebruiken?

Zelf blow ik heel af en toe (eerst ca. 1 id maand, nu nog maar 1 a 2x i.h. half jaar). Heb niet echt een reden voor weinig drugsgebruik, heb gewoon geen behoefte om t vaker te doen. zeker niet tijdens school ofzo, word je alleen maar sloom van en slechte concentratie enzo. Heb ook geen vrienden die (vaak) blowen.
Mensen die wel (hard)drugs gebruiken heb ik geen problemen mee, heb er geen last van vind het alleen dom en zonde dat zoveel jonge mensen zoveel (hard)drugs gebruiken. Beinvloed je schoolprestaties en tis slecht voor je lijf en bovendien verslavend. Maar ja, is natuurlijk aan ieder voor zich om daarover te beslissen
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Advertentie
Oud 28-05-2004, 20:06
Type
Avatar van Type
Type is offline
Er was hier laatst een topic van een stoppende blower. Weet niet of hij het volgehouden heeft tot nu tho...
Maar ja, soort zoekt soort he, en zo zoeken junks ook junks op

Ik ben zelf geminderd, blowde elke dag, nu nog maar eens in de week eigenlijk.
Dat is toch ook al goed?
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Oud 28-05-2004, 20:23
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
ik heb het bijna helemaal volgehouden maar 2 x gedaan sindsdien. Laatste keer was gisteravond. Maar heb het wel anderhalve week volgehouden. Iets waar ik voor mezelf eigenlijk best trots op ben als je bedenkt dat ik het 1 a 2 x per dag deed. Naja maar weer een nieuwe poging dan he hopen dat het deze keer wel lukt.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 28-05-2004, 20:45
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
maar dat was dus niet de vraag, hoe veel je blowt? ik vroeg me af of er hier ook mensen zijn die NIET aan de drugs zijn..?
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 28-05-2004, 21:12
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Ken zat mensen die niet (meer) blowen, vind het allemaal best als ze mij maar niet proberen te laten stoppen.
Oud 28-05-2004, 21:23
JCG
Avatar van JCG
JCG is offline
denk niet dat je veel mensen hier vind die geen drugs gebruiken. Waarom zou je als straight edge persoontje iets doen op zo slecht forum .
maar ik gebruik geen drunk of je moet alcohol mee rekenen en nicotine.
__________________
Disgustibus non est disputandem
Oud 28-05-2004, 21:25
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
nee die tellen niet want daar doe ik zelf ook aan maar heb je nog redenen voor geen drugsgebruik?
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 28-05-2004, 21:38
Jenifer
Jenifer is offline
Nou ik blow niet en ik heb het ook nog nooit gedaan.
Ik zal het niet eens willen.
Het is niet goed voor je en je gaat je anders voelen.
je weet maar nooit wat voor bijwerking het op je heeft.
Het is natuurlijk wel zo dat er een verschil is tussen hard en softdrugs.
Ik weet wel goed de drank te vinden in de koelkast maar ook daar maak ik niet al te veel gebruik van.
Soms een biertje of een advocaatje omdat het lekker is maar ik hoef mezelf niet ladderzat te zuipen of gek te blowen om een leuke avond te hebben.
Mensen die wel veel drinken of drugs gebruiken daar heb ik geen last van.
Ik vind het wel zonde inderdaad dat ze het doen want in sommige gevallen is het alleen maar om van problemen af te komen en dat kan ook met praten al is dat niet makkelijk ik weet het maar aan drugs ga je kapot als je het te veel gebruikt.
Ik probeer ook altijd wel om mensen die ervanaf willen te helpen en soms lukt dat en soms ook niet.
Er kwam een keer een jongen naar me toe die drugs gebruikte en die wilde ervanaf.
Toen ging hij naar huis en pakte hij gewoon weer heel veel drugs.
Daarna is hij dus 's avonds teruggegaan naar school toen is hij op het dak geklommen want hij wilde springen en vliegen (het lijkt heel komisch maar dat is het dus echt niet) hij had MS en wilde daarvanaf.
Toen hij daar eenmaal stond durfde hij niet meer en toen moest de brandweer gebeld worden.
Die is gekomen en heeft hem van het dak gehaald.
Nu is hij van school af en het trieste is dat hij nu achter de geraniums zit.
Hij wil niets meer en hij is er vreselijk aan toe.
Hij heeft het erg moeilijk met zichzelf en zijn ziekte.
Oud 28-05-2004, 23:08
Type
Avatar van Type
Type is offline
Citaat:
FMathers schreef op 28-05-2004 @ 22:25 :
nee die tellen niet want daar doe ik zelf ook aan maar heb je nog redenen voor geen drugsgebruik?
Ik vind alcohol en nicotine persoonlijk nog wel meer tellen dan thc... ik bedoel, gezien het feit dat nicotine en alcohol harddrugs zijn...

Dus die tellen ook. Damn, zelfs Dampo Hoestdrank kan tellen man, dan alcohol toch zeker ook!
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Oud 28-05-2004, 23:15
Chosen
Avatar van Chosen
Chosen is offline
Ik heb nog nooit drugs gebruikt... nee zelfs geen jointje en zelfs geen gewoon sigaretje ^^.
Oud 29-05-2004, 01:03
Verwijderd
ik ben zelf ook een stuk gaan minderen. Puur vanwege de kosten eigenlijk, het werd onbetaalbaar.

Ik blow ook minder vaak mee met anderen. Gewoon omdat ik er dan niet echt zin in heb of mijn discipline wil testen. De afgelopen tijd ben ik wegens persoonlijk omstandigheden ook niet vaak zat geweest maar daar gaan we deze week wat aan doen(wordt 23 donderdag, jay!) .

Maar als je geen drugs wilt gebruiken, ben je nog steeds welkom om hier de discussie aan te gaan met wel gebruikers. Over het algemeen is het echter zo dat het voornamelijk mensen van Sport e.d. zijn die hier komen zeggen: Drinken is slecht, blowen is slecht. Daar ga je dood van en het is slecht.
Dat weet ieder persoon met een IQ boven de 30 dus....
Oud 29-05-2004, 01:04
Verwijderd
Citaat:
Chosen schreef op 29-05-2004 @ 00:15 :
Ik heb nog nooit drugs gebruikt... nee zelfs geen jointje en zelfs geen gewoon sigaretje ^^.
ben je dan niet heel erg nieuwsgierig ernaar?
Oud 29-05-2004, 01:19
Verwijderd
Citaat:
Jenifer schreef op 28-05-2004 @ 22:38 ou ik blow niet en ik heb het ook nog nooit gedaan.
Ik zal het niet eens willen.
Kan heel goed. Vind ik sterk van je.

Citaat:
Het is niet goed voor je en je gaat je anders voelen.
je weet maar nooit wat voor bijwerking het op je heeft.
Het is natuurlijk wel zo dat er een verschil is tussen hard en softdrugs.
Je weet wel wat voor bijwerkingen het heeft. Dat kan je allemaal lezen. Alleen je weet niet bij hallucinerende dingen of het een good of een bad trip veroorzaakt.

Citaat:
Ik weet wel goed de drank te vinden in de koelkast maar ook daar maak ik niet al te veel gebruik van.
Soms een biertje of een advocaatje omdat het lekker is maar ik hoef mezelf niet ladderzat te zuipen of gek te blowen om een leuke avond te hebben.
Ik ook niet. Ik blow omdat het me een andere perceptie geeft op de realiteit. Het blijft voor mezelf wel dezelfde realiteit. Drinken gaat bij mij niet zo:
<laat ik me eens tvdk zuipen!>
Nee dus. Dankzij gezelligheid en een lange nacht wil het gebeuren dat ik wel eens 1 of 2 biertjes teveel drink.

Citaat:
Mensen die wel veel drinken of drugs gebruiken daar heb ik geen last van.
En ik heb daar wel last van. Als ze zich normaal gedragen niet natuurlijk, maar de algemeenheid kan zich niet normaal meer gedragen en wordt vervelend. Drank=agressie.

Citaat:
Ik vind het wel zonde inderdaad dat ze het doen want in sommige gevallen is het alleen maar om van problemen af te komen en dat kan ook met praten al is dat niet makkelijk ik weet het maar aan drugs ga je kapot als je het te veel gebruikt.
Dat weet ik. Ik heb zelf vrij ernstige problemen (ook nog steeds op dit moment), maar ik heb blowen nooit gebruikt als uitvlucht. Bij mij werkt het averechts. Ik ga me nog rotter voelen dan ik me al voel. Sommige mensen gebruiken het idd als uitvlucht.

Citaat:
Ik probeer ook altijd wel om mensen die ervanaf willen te helpen en soms lukt dat en soms ook niet.
Er kwam een keer een jongen naar me toe die drugs gebruikte en die wilde ervanaf.
Toen ging hij naar huis en pakte hij gewoon weer heel veel drugs.
Daarna is hij dus 's avonds teruggegaan naar school toen is hij op het dak geklommen want hij wilde springen en vliegen (het lijkt heel komisch maar dat is het dus echt niet) hij had MS en wilde daarvanaf.
Toen hij daar eenmaal stond durfde hij niet meer en toen moest de brandweer gebeld worden.
Die is gekomen en heeft hem van het dak gehaald.
Nu is hij van school af en het trieste is dat hij nu achter de geraniums zit.
Hij wil niets meer en hij is er vreselijk aan toe.
Hij heeft het erg moeilijk met zichzelf en zijn ziekte.
Mwoah, die problemen had hij ook wel zonder drugs. Je moet er aanleg voor hebben blijkt uit de onderzoeken die er gedaan zijn naar de effecten van onder meer blowen.
Ik wens je success met hem.

p.s.: Leuk dat je het op deze manier verteld. Zo kan het ook
Oud 29-05-2004, 02:10
JCG
Avatar van JCG
JCG is offline
Citaat:
FMathers schreef op 28-05-2004 @ 22:25 :
nee die tellen niet want daar doe ik zelf ook aan maar heb je nog redenen voor geen drugsgebruik?
Ik heb een tijdje geblowt, maar daar had ik geen zi meer in. En paddo's en zo wil ik ng wel gaan proberen, maar de laatste tijd voel ik me niet zo geweldig en een badtrip heb ik geen zin in.

de niet psychedelische harddrugs interreseren me niet echt, maar als ik de tripverslagen van bijvoorbeeld paddo's lees, dat lijkt me geweldig om een keer mee te maken.
__________________
Disgustibus non est disputandem

Laatst gewijzigd op 29-05-2004 om 02:15.
Oud 29-05-2004, 05:16
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
Ik ben er een op dit forum diegeen drugs gebruikt.. Ik veracht drugs en de gebruikers ervan. Misschien komt het omdat ik laatst met mijn dode varken op het strand liep, lekker uitwaaien enzo , mensen ontmoeten, en toen viel ik neer en daar stond een zeemeeuw en die zei, wat moet je nou, en toen zei ik hou je bek man, zeemeeuwen kunnen helemaal niet praten! Volgens mij was het een paarse, die denken wel vaker dat ze heel wat zijn, maar nu smaakt ie een beetje geel maar da´s ook lekker want er zijn namelijk oranje vissen, beetje goudachtig en die vliegen wel eens naar kazachstan om de lambada te doen, wat op zich wel raar klinkt, maar als je je er even in verdiept zijn keelsnoepjes best trouwbaar, alleen de familie is het er meestal niet mee eens, wat wel zuigt, maar ach, wat doe je er aan he.


dus.....
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Oud 29-05-2004, 10:15
Verwijderd
ik gebruik geen drugs.


Ik ben drugs!



nee maar even serieus, dit forum heet drugs en alcohol en ik denk dus dat je vrij weinig mensen hier tegen zult komen die niet gebruiken
Oud 29-05-2004, 11:38
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 29-05-2004 @ 06:16 :
Ik ben er een op dit forum diegeen drugs gebruikt.. Ik veracht drugs en de gebruikers ervan. Misschien komt het omdat ik laatst met mijn dode varken op het strand liep, lekker uitwaaien enzo , [...]
wat ben jij een kneus...

Maar goed, misschien dat mensen uit nieuwgierigheid wel dit deel v.h. forum bekijken, hoewel ze geen drugs gebruiken. Ik vond het gewoon opvallend dat (bijna) iedereen hier zwaar aan de drugs lijkt te zijn
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 29-05-2004, 12:07
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
FMathers schreef op 29-05-2004 @ 12:38 :
wat ben jij een kneus...
gaarne wil ik u verzoeken om deze uitspraak te onderbouwen met goede, bruikbare argumenten.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet

de kneuzenbond
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Ads door Google
Oud 29-05-2004, 12:07
Verwijderd
maar dan zou het onzin zijn om te posten.

Maar er zijn mensen die veel gebruiken. Ook mensen die dat niet doen.

En het meeste wordt er hier door de mensen gedronken en geblowt met uitzonderingen hier en daar
Oud 29-05-2004, 12:11
Demiurge
Avatar van Demiurge
Demiurge is offline
Ik blow heel af en toe, een keer in de twee maanden ofzo, maar ik ben redelijk geinteresseerd in drugs en wat drugs met je lichaam doet. Alcohol daarentegen drink ik elk weekend in overvloed en doordeweeks ook wel.
Oud 29-05-2004, 13:40
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 29-05-2004 @ 13:07 :
gaarne wil ik u verzoeken om deze uitspraak te onderbouwen met goede, bruikbare argumenten.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet

de kneuzenbond
je probeert een topic te verneuken met 1 of ander onzinverhaal.
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 29-05-2004, 13:42
Verwijderd
na het hele topic is al onzin dus dan maakt dat ook niet zoveel meer uit. En de vorige topics hierover ewrden ook gesloten.
Oud 29-05-2004, 13:57
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
FMathers schreef op 29-05-2004 @ 14:40 :
je probeert een topic te verneuken met 1 of ander onzinverhaal.
WAT!? ONZIN!? Hoe DURF je mijn speciale avontuur belachelijk te maken!? Wees blij dat ik jullie heb uitverkoren om dit avontuur mee te delen!




(ps. ik probeer het niet alleen, ik concludeer bij deze dat het ook gelukt is!)
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Oud 29-05-2004, 13:57
Verwijderd
het lukt je altijd zeehond!
Oud 29-05-2004, 14:03
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
FMathers schreef op 29-05-2004 @ 12:38 :
Ik vond het gewoon opvallend dat (bijna) iedereen hier zwaar aan de drugs lijkt te zijn
leg me deze maar es haarfijn uit... Hoe concludeer jij dat (bijna) iedereen hier ZWAAR aan de drugs zit?
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Advertentie
Oud 29-05-2004, 14:18
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
je leest niet goed. ik heb niet gezegd dat iedereen hier zwaar aan de drugs is. ik zeg dat iedereen hier zwaar aan de drugs LIJKT TE ZIJN. Dat concludeer ik uit het feit dat iedereen hier in de topics over drugs zegt dat hij/zij (veel) (hard)drugs gebruikt. Aangezien dit slechts woorden zijn, weet ik niet of het waarheid is, vandaar de woorden: lijkt te zijn.
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 29-05-2004, 14:35
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Ik ken eigenlijk vrij weinig mensen die drugs gebruiken (alcohol niet meegerekend). Zelf blow ik vrij weinig. Zo'n 1 keer per maand. Ik wil ervan kunnen genieten.
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 29-05-2004, 14:52
funkypunk
Avatar van funkypunk
funkypunk is offline
Citaat:
FMathers schreef op 28-05-2004 @ 22:25 :
nee die tellen niet want daar doe ik zelf ook aan
dat heet toch een argument op basis van.... nou ja, het is in ieder geval een drogreden
__________________
nooit meer
Oud 29-05-2004, 16:40
Verwijderd
Citaat:
FMathers schreef op 29-05-2004 @ 15:18 :
je leest niet goed. ik heb niet gezegd dat iedereen hier zwaar aan de drugs is. ik zeg dat iedereen hier zwaar aan de drugs LIJKT TE ZIJN. Dat concludeer ik uit het feit dat iedereen hier in de topics over drugs zegt dat hij/zij (veel) (hard)drugs gebruikt. Aangezien dit slechts woorden zijn, weet ik niet of het waarheid is, vandaar de woorden: lijkt te zijn.
daar mag je op een internet forum niet zomaar vanuit gaan.

Want wat is zwaar aan de drugs, als je het in de hand kan houden is het gewoon goed
Oud 29-05-2004, 18:33
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
funkypunk schreef op 29-05-2004 @ 15:52 :
dat heet toch een argument op basis van.... nou ja, het is in ieder geval een drogreden
maw een foutief gebruik van een argument, waardoor je standpunt minder geloofwaardig wordt en mensen je minder snel serieus nemen.


GEWELDIG! Al die dingen die we hebben moeten leren en niet gevraagd werden bij het examen
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Oud 29-05-2004, 18:56
Verwijderd
wat voor vage shit heb jij zitten leren he
Oud 29-05-2004, 20:57
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
Oma schreef op 29-05-2004 @ 19:56 :
wat voor vage shit heb jij zitten leren he
de dingen die je volgens je algemene ontwikkeling nodig hebt..


Net zoals het woord kanttekening... Als je in 5 havo zit wor je geacht zo´n woord te kennen, of het tenminste nog uit de tekst of vraagstelling kunt halen...


Echt ziek, in mijn klas wist op 2 mensen na (ik en nog iemand) NIE-MAND wat het woord imperialisme...
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Oud 29-05-2004, 20:58
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Hij hoeft niets vaags meer te leren is al vaag van zichzelf
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 29-05-2004, 20:59
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
It´s a lie!!! A LIE!!!!!
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Oud 30-05-2004, 00:26
Verwijderd
Het topic samenvattende in één 'woord':

Oud 30-05-2004, 00:37
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
nee katje...



"rolleyes"


(das het woord)
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Ads door Google
Oud 30-05-2004, 10:26
Verwijderd
Citaat:
zeehond23 schreef op 29-05-2004 @ 21:57 :
de dingen die je volgens je algemene ontwikkeling nodig hebt..


Net zoals het woord kanttekening... Als je in 5 havo zit wor je geacht zo´n woord te kennen, of het tenminste nog uit de tekst of vraagstelling kunt halen...


Echt ziek, in mijn klas wist op 2 mensen na (ik en nog iemand) NIE-MAND wat het woord imperialisme...
Oh zo, ik dacht dat je die shit had zitten leren voor je examen.
En ik weet ook niet wat imperialisme betekent.
Oud 30-05-2004, 10:30
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
het is slecht gesteld met de jeugd van tegenwoordig...
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Oud 30-05-2004, 10:31
Verwijderd
hm ik kan er niet wakker van liggen
Oud 30-05-2004, 10:35
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
nee, dat is logies, als je geeneens de betekenis van imperialisme weet, kan ik ook niet verwachten dat je je druk zou maken over dingen die voor de maatschappij en onze eigen toekomst belagrijk zijn...

__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Oud 30-05-2004, 10:40
HenkMul
Avatar van HenkMul
HenkMul is offline
En zo zie je maar weer, PCP leidt tot verstandige en intelligente burgers.

Henk Mul !
__________________
Uit de slobber gewassen kluit.
Oud 30-05-2004, 10:46
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
wat the fuck, PCPlade ermh, EZBladeen ik hebben gewoon een ware trent gestart!





Maarre....



??
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Oud 30-05-2004, 19:13
funkypunk
Avatar van funkypunk
funkypunk is offline
we kunnen doorgaan tot we 500 posts hebben, dan sluit dit topic vanzelf

__________________
nooit meer

Laatst gewijzigd op 30-05-2004 om 19:20.
Oud 30-05-2004, 19:26
Verwijderd
ja pcp
Oud 30-05-2004, 20:02
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
nog maar 454 posts dan!
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Oud 30-05-2004, 20:09
Verwijderd
Citaat:
zeehond23 schreef op 30-05-2004 @ 21:02 :
nog maar 454 posts dan!
nee helaas eentje minder
Oud 30-05-2004, 20:57
Verwijderd
Hier spreekt dé straight-edger van d&a !

Citaat:
FMathers schreef op 28-05-2004 @ 20:40 :
[B]Dit forum lijkt wel bestemd voor alleen drugsgebruikers Zijn er ook nog mensen die geen drugs (meer) gebruiken? Zelfs niet blowen? Of alleen heel af en toe blowen?
Ja, ik.
En wat voor redenen heb je daar dan voor?
Ik wil mijn lichaam en geest graag onder controle houden.
En wat vind je van mensen die wel drugs gebruiken?
Ronduit triest..
Oud 30-05-2004, 22:26
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
ik verwijs naar de eerste twee gedeeltes van mijn sig.
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 30-05-2004, 22:41
Type
Avatar van Type
Type is offline
Jullie kunnen ook niets serieus houden, of wel?

*zucht*
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol naiviteit over drugs
American Psycho
31 24-01-2014 12:39
Drugs & Alcohol Enquetes voor game over drugs
Verwijderd
1 15-02-2010 15:05
Levensbeschouwing & Filosofie religieuze/spirituele persoonlijkheidsquiz (engels)
Inanis
185 10-03-2008 14:04
Liefde & Relatie Drugsgebruik in een vaste relatie.
-Will-
185 10-02-2005 01:13
Drugs & Alcohol Ik heb een HEKEL aan MENSEN!!!
HAKKER
37 28-02-2004 18:33
De Kantine politie-inval in disco
de abt van sion
49 29-05-2003 09:08


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:13.