Oud 02-05-2008, 10:07
randyvos
randyvos is offline
Het schrijven van minutes begin ik nu aardig onder de knie te krijgen mede dankzij de hulp op dit forum. Ik heb nog enkele zinnentjes waar ik over twijfel. Kunnen jullie kijken of ik het zo goed heb gedaan? Alvast bedankt

He explained that they were getting more contact with foreign countries and that a language course would possibly be necessary.

He said that all of his employees need a computer course. ( nog steeds dus dan is het toch NEED ipv NEEDED?)

Mr. Moses explained that the company is based on sales and marketing. Therefore a sales training would be necessary

Mr. Moses also said that the company spent too much on languages

Mr Walch asked the participants what the most important course would be for them.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-05-2008, 15:12
June bug
June bug is offline
Die tweede moet wel needed zijn volgens mij. Of het nodig hebben nu nog steeds zo is is volgens mij niet relevant, je zegt namelijk alleen maar dat hij op dat moment zei dat zijn werknemers computer cursussen nodig hadden, dus het gaat alleen maar om dat moment. Iig ik denk dat dit is hoe het ongeveer zit, 2 verschillende tijden in 1 zin klinkt iig erg vreemd.
__________________
Shake your body like the dance//
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 21:39
Gemenerik
Avatar van Gemenerik
Gemenerik is offline
Bij 2 is er een verschil tussen nodig hebben of nodig hadden.
Je kan volgens mij zowel need als needed gebruiken.

De laatste "

Mr Walch asked the participants what the most important course would be for them.

Deze zin klinkt niet lekker.

Hij loopt beter als je zegt:

Mr Walch asked the participants what would be the most important course for them.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2008, 11:47
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Bij 2 is er een verschil tussen nodig hebben of nodig hadden.
Je kan volgens mij zowel need als needed gebruiken.

De laatste "

Mr Walch asked the participants what the most important course would be for them.

Deze zin klinkt niet lekker.

Hij loopt beter als je zegt:

Mr Walch asked the participants what would be the most important course for them.
"Mr Walch asked the participants what they considerded the most important course" is wat dat betreft ook mogelijk.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 10:11
randyvos
randyvos is offline
Heel erg bedankt voor de tips, die laatste zin loopt nu idd lekkerder. En need en needed kan dan denk ik beide inderdaad
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 16:28
Gemenerik
Avatar van Gemenerik
Gemenerik is offline
Citaat:
"Mr Walch asked the participants what they considerded the most important course" is wat dat betreft ook mogelijk.
Het is considered in dit geval . Gemeen he .
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 17:50
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Het is considered in dit geval . Gemeen he .
Dat bedoelde ik ook, maar ik kan dat nu niet meer corrigeren omdat de limiet verstreken is.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 17:53
Gemenerik
Avatar van Gemenerik
Gemenerik is offline
Citaat:
Dat bedoelde ik ook, maar ik kan dat nu niet meer corrigeren omdat de limiet verstreken is.
Ah oke, wist niet dat er een limiet was .
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 20:32
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Ah oke, wist niet dat er een limiet was .
Er geldt sinds enige tijd een limiet van 24 uur voor het aanpassen en eventueel verwijderen van replies. Na die tijd kun je een reply alleen maar door een forumbaas(+) laten aanpassen of verwijderen.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 06-05-2008, 20:33
Gast123512
He explained that they were getting more contact with foreign countries and that a language course would possibly be necessary.

Moet worden:
He explained that they were getting more IN contact with foreign countries and that a language course would possibly be necessary.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Hulp nodig met zin in goede tijd zetten
randyvos
12 01-04-2008 23:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:22.