Oud 03-03-2020, 20:49
Schoolkutters
Schoolkutters is offline
Heeft iemand nog afval tips voor mij ben 80kg wil naar 50 of 60

Ps ben 13
Met citaat reageren
Oud 03-03-2020, 22:01
Verwijderd
Minder eten en meer sporten.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2020, 08:11
Verwijderd
Niet te snel afvallen. Als je te snel afvalt gaat je lichaam allemaal trucjes uithalen om ej toch weer bij te laten komen. Daar komt de welbekende jojo vandaan.

Blijvend afvallen doe je door kleine maar houdbare dingen te veranderen. Qua eten/drinken en qua bewegen. Als jij hardlopen helemaal niets vindt, kun je dat nu wel gaan doen om af te vallen, maar dat houd je niet lang vol. Kies dingen uit die je over een langere periode vol kan houden.

Extra tip: veel mensen beseffen nauwelijks dat van veel dingen die je drinkt, je dikker wordt. Let eens goed op wat je drinkt. Ja, ook fruitsappen zitten vol suikers en dus dikmakers.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2020, 22:35
lola_fabulous
lola_fabulous is offline
Je gewicht ligt eraan hoe lang je bent, maar ook of je veel sport; met veel spieren weeg je zwaarder. Zorg er niet voor dat je te veel afvalt, of dat je niet meer eet. Eet gezonde dingen, ga sporten, bijv. hardlopen (goedkoop en het werkt ) en drink goed water.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2020, 13:31
Clownnn
Avatar van Clownnn
Clownnn is offline
Zoek uit hoeveel calorieën je dagelijks verbrandt (activity), je gemiddelde vetpercentage, en kijk dan hoeveel je dagelijks moet eten om op "maintenance" niveau te blijven. Dat wil zeggen, om hetzelfde gewicht te behouden. Als je daar onder wil zitten kun je geleidelijk minder calorieën gaan eten tot je op -300/-500 zit van je "maintenance." Dan vliegen de kilo's eraf als je ook nog een beetje erbij sport. Zorg wel dat je bij het eten gezonde calorieën binnenkrijgt.

Google tdeecalculator voor een site die je zal helpen.

Het credo is in ieder geval bewuster eten en op je calorieën letten.
__________________
Recycle your pets.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2020, 21:04
LauraBe4
LauraBe4 is offline
Wat voor mij vooral goed werkte is intermittent fasting oftewel, tijdelijk vasten. In de ochtend heb ik eigenlijk nooit honger en gewoonweg geen zin om te eten dus waarom jezelf forceren. In de ochtend drink ik groene thee en that is it. Tot de lunch houd ik het meestal vol dan krijg ik wel honger. Maar ieder mens is anders dus kijk vooral aan waar je je goed bij voelt.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Afvallen
Barca1
7 06-07-2014 19:34
Lichaam & Gezondheid Voeding, gewicht en gezondheidtopic #27
Pluis
397 03-04-2014 22:55
Lichaam & Gezondheid Snel afval Tips..???
xXMaaikeXx
3 11-01-2013 19:58
Lichaam & Gezondheid 10 kilo afvallen
gamesgamen
6 29-10-2010 21:07
Drugs & Alcohol afvallen met drugs..
Lost My Breath*
20 22-01-2006 21:04
Lichaam & Gezondheid plaatselijk afvallen??
shut*up
12 06-04-2003 18:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:58.