Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-07-2008, 08:09
eef88
eef88 is offline
Even een vraagje,

Ik heb me begin dit jaar voor een lotingsstudie ingeschreven en moest toen daarbij invullen wat mijn vooropleidingen waren. Ik heb toen ingevuld:
HAVO, diploma gehaald: ja,
VWO, diploma gehaald: nee, te behalen op 25 juni 2008

Ondertussen heb ik mijn diploma en ben uitgeloot, dus wil ik opnieuw inschrijven voor een andere niet-lotingsstudie. maar er staat nog steeds dat ik mijn VWO diploma niet heb en die ga halen op 25 juni 2008, wat natuurlijk al voorbij is. Ik heb geprobeerd dat te wijzigen bij studielink, maar elke keer als ik aanklik dat ik het wel heb gehaald en mijn cijfers invul, zegt studielink dat ik een cijfer ben vergeten in te vullen bij een vak, wat niet zo is! Ik heb het nu al tig keer geprobeerd en het werkt gewoon niet. Studielink heeft geen telefoonnr, dus heb ik ze een contactmailtje gestuurd, (2x ondertussen) zonder reactie.

Ik kan me wel aanmelden nu, maar dan staat er dus dat ik nog geen diploma heb, maar Studielink mailt me dus ook niet terug?

Iemand een advies wat het handigst is om te doen?
Thanks
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-07-2008, 10:13
dark*dizzie*
Avatar van dark*dizzie*
dark*dizzie* is offline
Heb je een kopie (voorlopige) cijferlijst al opgestuurd naar IB groep? Ik heb dat geloof ik wel moeten doen. Je kan ook de IB groep even proberen te bellen.

O ja, ik geloof dat je voor 1 augustus voor een studie moet in schrijven. Je kan ook even contact opnemen met de opleiding waar je wil gaan studeren en het probleem even voorleggen. MIsschien hebben zij een oplossing.
__________________
Foras exire Jippus ac Jannica non possunt
Met citaat reageren
Oud 31-07-2008, 10:48
Verwijderd
Studielink kan inderdaad heel lastig zijn, bij mij stond er bijvoorbeeld dat ik niet geslaagd was, ook zoiets..
Maar ze hebben wel een telefoonnummer, tenminste ik zag dit staan :

Stel je vraag via dit contactformulier of bel met de Studielink helpdesk op 088-4247600. Als je een vraag aan de helpdesk Studielink wilt stellen, geef dan je volledige naam en geboortedatum op zodat we je snel een antwoord kunnen geven.
Succes!
Met citaat reageren
Oud 01-08-2008, 12:16
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Ik heb echt precies hetzelfde probleem. Ik heb ze ook al twee keer gemaild... Geen resultaat.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2008, 14:22
Verwijderd
Je kunt studielink wel bellen, toch? Ik heb iig een keer met ze gebeld.

Het invullen van cijfers bij vakken geeft inderdaad rare foutmeldingen, als je zelf gaat invullen dat je een diploma hebt behaald. Ik heb dat toen maar weggelaten, dus alleen mijn diploma en welk profiel ik had ingevuld en verder niks. En een paar dagen later was het geverifieerd door de IB-groep.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Studeren in het buitenland (Engeland)
ferdinandV
83 17-04-2015 09:22
Studeren University College #8
MizZoo
500 21-03-2011 22:50
Studeren Het grote IBG/DUO-topic (alles over stufi en ov-studentenkaarten enzo) #4
Verwijderd
500 25-06-2010 15:44
Algemene schoolzaken Het Lotingstopic
Yoruichi
328 02-09-2007 08:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:22.