Oud 10-02-2020, 17:54
Hanna15
Avatar van Hanna15
Hanna15 is offline
Hey,

Ik heb laatst een sollicitatieforumlier ingeleverd bij de hoogvliet voor caissière.
Nu ben ik gisteren ‘s middags 2x door de hoogvliet gebeld maar kon wegens omstandigheden niet opnemen.
Nu vind ik gebeld worden niet heel erg maar vind ik het super eng om naar bedrijven toe te bellen. Wat als er nu een andere leidinggevende staat die niet begrijpt wat ik zeg of dat ik een hele onaardige man ofzo aan de andere kant krijg.
Mijn vriend zegt gewoon terug bellen maar ik ben dus echt super bang en ik kan het hem niet echt uitleggen maar bij het idee dat ik de hoogvliet moet gaan bellen breekt het zweet me uit.
Het liefst wacht ik tot ze mij weer bellen. Denken jullie dat dit ook een optie is of dat ik nu persé zelf moet bellen?

Ik hoor het graag.

Groetjes Hanna
__________________
Moet hier nou zo'n foute engelse quote?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-02-2020, 19:38
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Als jij uitlegt dat je belt naar aanleiding van een sollicitatie dan kunnen ze je vast helpen of doorverbinden met de persoon die jou heeft gebeld.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 10-02-2020, 20:54
Verwijderd
Je kan wachten tot je weer gebeld wordt, maar ja, het is denk ik beter om zelf te bellen. Ik denk maar zo, als je goed kan communiceren IRL, kan je dat ook aan de telefoon. Maar! Dat is moeilijk, dat weet ik! Ik denk ook niet dat je het lastig vindt om specifiek het bedrijf te bellen, maar dat je sowieso angstig bent om te bellen. Dat geeft niks. Toch leer je het af door het te doen.

Om het jezelf makkelijker te maken, kun je opschrijven wat je wil zeggen. Het gaat vanzelf een keer goed en leer je het af. Overigens zullen er altijd moeilijke momenten zijn en dat je wat lef nodig hebt om te bellen. Maar het is dus een kwestie van doen en jezelf het zo makkelijk mogelijk maken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Laat je saaien #1171
Verwijderd
500 18-10-2010 16:57
De Kantine ik wil!! #2
Verwijderd
500 02-11-2008 16:43
Psychologie Belfobie
Lethe
44 24-10-2007 12:20
De Kantine wie of wat kun je niet zo waarderen?
Verwijderd
500 23-07-2007 23:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:51.