Oud 27-08-2020, 15:34
anoniemx235
anoniemx235 is offline
Ik ben 17 jaar, bijna 18. Ik heb de afgelopen zomer gedate met een jongen. We zagen elkaar bijna elke dag, sliepen met elkaar en elkaar ouders gezien etc. Hij en zijn ex hadden alleen nog mega veel contact, iets wat ik in eerste instantie totaal niet erg vond totdat ik doorhad dat ze echt nog elke dag praatte. Hier hebben we toen nog best vaak discussies over gehad. Op een dag werd hij door zijn ex huilend opgebeld en toen heeft hij alles via de app beëindigd met mij. Ik heb hem zo af en toe nog gesproken. Hij zei dat hij het met mij wel miste, dat ons moment niet nu was en het wellicht over een halfjaar of een jaar beter is en allerlei dit soort dingen. Ik vind het mega lastig omdat het echt goed zat tussen ons maar doordat hij gewoon niet helemaal over zijn ex heen was is het gewoon stuk gelopen. Hij had overigens ook veel problemen met zijn ex, dus vond het zo zonde dat hij ons weggooide voor iets wat eigenlijk niet ging werken. Het is nu ook alweer klaar tussen hen. Ik weet dus nu niet wat ik moet doen. Ik voel me aan de ene kant gebruikt en voorgelogen maar aan de andere kant snap ik zijn gevoel ook wel. Ik heb wel een zwak voor deze jongen en ik vind het lastig hem los te laten en te vergeten. Wat zouden jullie in deze situatie doen? Iedereen zegt dat hij ooit nog wel terugkomt en alles wat hij zegt maakt het alleen nog maar lastiger...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-08-2020, 17:29
Verwijderd
Uithuilen, vergeten en weer door gaan! (met iemand anders dus, of anders ooit met hem als hij nog terugkomt... en jij hem nog leuk vindt..)
Met citaat reageren
Oud 27-08-2020, 19:44
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Klinkt een beetje alsof je tweede keus bent, als ik het zo lees. Zou daar niet op gaan zitten wachten.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2020, 15:22
anoniemx235
anoniemx235 is offline
Citaat:
Klinkt een beetje alsof je tweede keus bent, als ik het zo lees. Zou daar niet op gaan zitten wachten.
Ja klopt, eigenlijk is dat ook gewoon zo en moet ik daar boven staan. Vind dat alleen heel lastig omdat ik nog een beetje een zwak voor hem heb.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2020, 15:23
anoniemx235
anoniemx235 is offline
Citaat:
Uithuilen, vergeten en weer door gaan! (met iemand anders dus, of anders ooit met hem als hij nog terugkomt... en jij hem nog leuk vindt..)
Ja heb je gelijk in. Vind het alleen heel lastig mezelf weer bij elkaar te rapen omdat hij dit soort dingen blijft zeggen en me echt gemengde gevoelens geeft en ook hele gemixte signalen afgeeft..
Met citaat reageren
Oud 28-08-2020, 15:29
Verwijderd
Citaat:
Ja klopt, eigenlijk is dat ook gewoon zo en moet ik daar boven staan. Vind dat alleen heel lastig omdat ik nog een beetje een zwak voor hem heb.
Mijn ervaring is dat dat vanzelf minder wordt. Dat zwak dat je voor 'm hebt. Je verdient beter dan iemand's tweede keus zijn. Blokkeer/ontvolg hem overal en geef jezelf wat tijd. Af en toe flink uithuilen en dan weer verder. Succes!
Met citaat reageren
Oud 28-08-2020, 16:25
anoniemx235
anoniemx235 is offline
Citaat:
Mijn ervaring is dat dat vanzelf minder wordt. Dat zwak dat je voor 'm hebt. Je verdient beter dan iemand's tweede keus zijn. Blokkeer/ontvolg hem overal en geef jezelf wat tijd. Af en toe flink uithuilen en dan weer verder. Succes!
Jaa heb je inderdaad gelijk in, hoop inderdaad als ik mezelf een beetje tijd geef dat die zwak weggaat. Vond het in eerste instantie lastig hem te verwijderen, dit had ik gedaan maar was bang dat hij me dan meteen zou vergeten. Maar het is voor mezelf wel gewoon het beste. Dankjewel voor je advies! ��
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ik wil me Ex terug
Max078
1 03-03-2014 08:05
Liefde & Relatie Houden van je Ex, en nu??????
Arthur@95
20 25-02-2014 12:34
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Onderwijzer moet procederen voor verklaring van goed gedrag
Kitten
40 06-03-2009 13:36
Liefde & Relatie Beste vriend vindt mijn exvriendin leuk.
first eror
96 05-02-2007 14:11
Liefde & Relatie Geplayed - samen met ex (raar verhaal)
hhendrikxx
30 29-09-2005 10:25
Liefde & Relatie exvriendin van mijn vriend....
Ellennnn
5 12-12-2002 08:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:55.