Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-09-2006, 19:25
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Op Onzin ontstond een discussie over de zichtbaarheid van forumbazen.
In de forumbazenlijst staan veel fb's op onzichtbaar.

Zijn er meer leden die om deze reden echt moeite hebben met contact zoeken met forumbazen?
Ik wil graag weten hoeveel mensen hier echt last van hebben.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-09-2006, 19:27
crazygirlsacha
Avatar van crazygirlsacha
crazygirlsacha is offline
ik kan me niet goed voorstellen dat er idd op dit moment maar 3 fb's online zijn..
Met citaat reageren
Oud 02-09-2006, 19:28
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
crazygirlsacha schreef op 02-09-2006 @ 20:27 :
ik kan me niet goed voorstellen dat er idd op dit moment maar 3 fb's online zijn..
Maar de vraag is of je er echt last van hebt. Dus problemen met contact zoeken met fb's als je hen nodig hebt.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2006, 19:29
crazygirlsacha
Avatar van crazygirlsacha
crazygirlsacha is offline
Citaat:
Balance schreef op 02-09-2006 @ 20:28 :
Maar de vraag is of je er echt last van hebt. Dus problemen met contact zoeken met fb's als je hen nodig hebt.
is in het verleden gebeurd.. weet even niet meer precies waarvoor, maar t was wel dringend
Met citaat reageren
Oud 02-09-2006, 20:34
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Soms is het wel eens vervelend. Ik heb wel eens problemen met een topic gehad wat je niet echt op M&M wilde zetten of wat ff snel afgehandeld moet worden en dan stuur je het liefst ff snel een pm ofzo. Dan is het wel fijn om te zien of er iemand online is
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Oud 02-09-2006, 21:16
Verwijderd
Citaat:
marrel schreef op 02-09-2006 @ 21:34 :
Soms is het wel eens vervelend. Ik heb wel eens problemen met een topic gehad wat je niet echt op M&M wilde zetten of wat ff snel afgehandeld moet worden en dan stuur je het liefst ff snel een pm ofzo. Dan is het wel fijn om te zien of er iemand online is
Precies, en dat was dus mijn punt.

Duidelijkheid is fijn maar duidelijkheid is er hierdoor niet omdat je nu moet gissen, of een enorme omweg moet nemen, wil je erachter komen wie je het beste aan kunt spreken om dingen (snel) afgehandeld te krijgen.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2006, 21:52
Verwijderd
Citaat:
marrel schreef op 02-09-2006 @ 21:34 :
Soms is het wel eens vervelend. Ik heb wel eens problemen met een topic gehad wat je niet echt op M&M wilde zetten of wat ff snel afgehandeld moet worden en dan stuur je het liefst ff snel een pm ofzo. Dan is het wel fijn om te zien of er iemand online is
Inderdaad, dan weet ik niet wie er is om het naar toe te sturen, zodat het snel klaar is. Maar goed, waarom zijn jullie eigenlijk onzichtbaar?
Met citaat reageren
Oud 02-09-2006, 22:30
PV
PV is offline
Lijkt me wel zo handig als fb's zichtbaar zijn ja.
Een reden voor onzichtbaarheid lijkt me duidelijk, dan zien leden niet dat je er níet bent (en dus niet kunt ingrijpen). Maargoed dan moeten fb's er maar gewoon altijd zijn
Met citaat reageren
Oud 02-09-2006, 23:17
Verwijderd
Citaat:
PV schreef op 02-09-2006 @ 23:30 :
Lijkt me wel zo handig als fb's zichtbaar zijn ja.
Een reden voor onzichtbaarheid lijkt me duidelijk, dan zien leden niet dat je er níet bent (en dus niet kunt ingrijpen). Maargoed dan moeten fb's er maar gewoon altijd zijn
Dat is net als met de politie;

ben je er om te voorkomen (door je aanwezigheid) dat mensen de fout in gaan? of ben je er om mensen te naaien áls ze de fout in gaan (door onzichtbaar rond te wandelen)?

Ik neem aan het eerste, doe dan niet het tweede.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2006, 23:42
Verwijderd
Ik heb geen problemen met mezelf op zichtbaar zetten, ik vind het meer een beetje vervelend dat men dan kan zien wat ik op dat moment doe/lees, dat vinnik niet zo chill. Teveel het big brother idee.

Wil je dit ook even meenemen in de post die hier ongetwijfeld op admin van gaat komen?
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 00:07
Verwijderd
Dat big brother gedoe zoals je het terecht noemt is ook nutteloos, dus in die zin begrijp ik het wel. Maar een fb moet aanspreekbaar zijn. Sloop dan die 'who's online doing what' eruit ofzo, ook goed.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 00:26
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Piloff schreef op 03-09-2006 @ 00:42 :
Ik heb geen problemen met mezelf op zichtbaar zetten, ik vind het meer een beetje vervelend dat men dan kan zien wat ik op dat moment doe/lees, dat vinnik niet zo chill. Teveel het big brother idee.

Wil je dit ook even meenemen in de post die hier ongetwijfeld op admin van gaat komen?
Dat was ook het argument dat ik aandroeg op Onzin. Plus het argument dat PV noemt.
Maar misschien kunnen we het 'who's online gedeelte' wel meenemen in de discussie als veel fb's daar problemen mee hebben. Misschien is daar wel wat in te regelen?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 02:22
Verwijderd
tijdens de vele tijden dat ik gebanned was had ik er idd ook moeite mee.. bijv: altijd alleen antwoorden geven op 1 makkelijk vraagje van de 5 die ik er stelde.. waarvan er 4 echt belangrijk waren en die 1e dus eigenlijk totaal niet..
en op m&m is er altijd onze grote vriend nare man die je m&m topic flamend binnen komt, ik ben dan de onschuldigste zeker niet, maar een forumbaas? come on..

maargoed bladiebla

ik heb er wel last van gehad ja
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 09:11
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ik heb mijn status op onzichtbaar gezet naar aanleiding van een tip van Koen (jaaaa, die is fb+ geweest ) die er last van had dat het geklier begon als hij offline weergegeven werd. Dat lijkt me een goede reden om mijn status onzichtbaar te houden. Mijn reacties duren nooit lang, tenzij ik op vakantie ben.

Een PM aan meerdere personen sturen is trouwens mogelijk, dus als er iets echt dringend is kun je desnoods een bericht sturen aan alle plusjes en alle fb's van het betreffende forum.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 09:23
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
betercore schreef op 03-09-2006 @ 03:22 :
tijdens de vele tijden dat ik gebanned was had ik er idd ook moeite mee.. bijv: altijd alleen antwoorden geven op 1 makkelijk vraagje van de 5 die ik er stelde.. waarvan er 4 echt belangrijk waren en die 1e dus eigenlijk totaal niet..
en op m&m is er altijd onze grote vriend nare man die je m&m topic flamend binnen komt, ik ben dan de onschuldigste zeker niet, maar een forumbaas? come on..

maargoed bladiebla

ik heb er wel last van gehad ja
Heb jij uberhaupt gelezen waar dit topic over gaat?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 09:32
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 03-09-2006 @ 10:11 :
Ik heb mijn status op onzichtbaar gezet naar aanleiding van een tip van Koen (jaaaa, die is fb+ geweest ) die er last van had dat het geklier begon als hij offline weergegeven werd. Dat lijkt me een goede reden om mijn status onzichtbaar te houden. Mijn reacties duren nooit lang, tenzij ik op vakantie ben.

Voor mij geldt hetzelfde.

Citaat:
Een PM aan meerdere personen sturen is trouwens mogelijk, dus als er iets echt dringend is kun je desnoods een bericht sturen aan alle plusjes en alle fb's van het betreffende forum.
Dat wordt lastig, want je kunt er maar 5 aanvinken, geloof ik. Maar alle plussen en daarna alle fb's kan idd en als het zo belangrijk is, dan lijkt me dat ook niet te veel werk.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 10:28
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Zolang de software niet verandert wordt, kun je ook gewoon een willekeurige fb pm-en die je online hebt gezien. Hij/zij kan het dan ws sneller oplossen dan een lid.

Maar het lijkt mij wel een goed idee om dat who's online er uit te halen.
__________________
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 11:38
Sperzieboon
Avatar van Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 03-09-2006 @ 10:11 :
Een PM aan meerdere personen sturen is trouwens mogelijk, dus als er iets echt dringend is kun je desnoods een bericht sturen aan alle plusjes en alle fb's van het betreffende forum.
Hoe doe je dat precies?


Ik vind het zelf meestal bar irritant als ik wat te melden heb wat ik niet via M&M wil doen. Maar goed, ik neem aan dat FB's ook een emailnotificatie krijgen als ze gePM'd worden? Dat heft het effect van evt. onzichtbaar of offline zijn al wat meer op.
__________________
I want a trip inside your head, spend the day there..
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-09-2006, 11:59
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Miracle schreef op 03-09-2006 @ 11:28 :
Maar het lijkt mij wel een goed idee om dat who's online er uit te halen.
Agreed, het is totaal niet nuttig en het verstoort je privacy, terwijl ik me wel kan voorstellen dat je wil laten zien of je online bent of niet.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 11:59
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Sperzieboon schreef op 03-09-2006 @ 12:38 :
Hoe doe je dat precies?
In je vriendenlijst zetten en dan meerdere FB's selecteren.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 12:01
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Sperzieboon schreef op 03-09-2006 @ 12:38 :
Hoe doe je dat precies?


Ik vind het zelf meestal bar irritant als ik wat te melden heb wat ik niet via M&M wil doen. Maar goed, ik neem aan dat FB's ook een emailnotificatie krijgen als ze gePM'd worden? Dat heft het effect van evt. onzichtbaar of offline zijn al wat meer op.
Het gaat niet over offline zijn. Het gaat over of men op 'zichtbaar' staat op het moment dat iemand online is.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 12:04
Verwijderd
Citaat:
Miracle schreef op 03-09-2006 @ 11:28 :
Zolang de software niet verandert wordt, kun je ook gewoon een willekeurige fb pm-en die je online hebt gezien. Hij/zij kan het dan ws sneller oplossen dan een lid.

Maar het lijkt mij wel een goed idee om dat who's online er uit te halen.
Het lijkt me duidelijk dat een fb dingen beter op kan lossen dan een lid

Er zijn genoeg alternatieven, maar dat neemt niet weg dat een onzichtbare forumbaas mateloos ergerlijk is omdat je niet weet wie je wel en niet aan kunt spreken die ook werkelijk wat dóet (en de alternatieven meestal een flinke omweg zijn, opnieuw zonder de zekerheid dat er één online is).

Beter nog; ik weet niet eens hoe ik meerdere mensen PM en ik zit hier al 3 zielige jaren

Laatst gewijzigd op 03-09-2006 om 12:06.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 03-09-2006 @ 12:59 :
Agreed, het is totaal niet nuttig en het verstoort je privacy, terwijl ik me wel kan voorstellen dat je wil laten zien of je online bent of niet.
Mja, maar zoals bij elke forumsoftware is een lijstje met users online goed genoeg en dat gedoe waar iemand mee bezig is is flink vervelend en nutteloos ja. Liever dat eruit en de fb's online dan andersom.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 12:09
Verwijderd
Wat misschien makkelijker is om dat hele who's online lekker klote zoals het is te laten en om in de index lijst naast de fb te zetten of hij wel of niet online is, zoals bij de pm-box bij 'traceren' ook het geval is.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 13:04
Manuzhai
Avatar van Manuzhai
Manuzhai is offline
Ik heb deze discussie ook wel eens met een paar mensen gevoerd; met name omdat ik wel als zichtbaar in de lijst sta, en leden daardoor mij om hulp vragen waar het logischer zou zijn om een andere forumbaas(+) te benaderen. Ik vind het hele privacy-argument lichtelijk onzinnig, maar dat ligt ongetwijfeld aan mij. Kennelijk zou het al helpen als de locatie (welk topic/forum) werd losgekoppeld van de online-status.
__________________
Slechts beschikbaar via naamzoek/privebericht.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-09-2006, 14:08
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 03-09-2006 @ 13:04 :
Het lijkt me duidelijk dat een fb dingen beter op kan lossen dan een lid
Ik vraag me af of iedereen dat weet. Ik ben maar op 1 forum fb, dus echt veel kan ik vaak ook niet doen. Maar fb's weten elkaar gewoon sneller te vinden, dan dat een lid een fb vindt. Dus via een fb (van een ander subforum) die online is, kan het probleem waarschijnlijk sneller opgelost worden. Maar het is inderdaad een omweg.

Of je moet het gewoon niet zo erg vinden dat het iets langer duurt.
__________________
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 14:57
Sperzieboon
Avatar van Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Citaat:
Balance schreef op 03-09-2006 @ 13:01 :
Het gaat niet over offline zijn. Het gaat over of men op 'zichtbaar' staat op het moment dat iemand online is.
Dat is waar.. Maar toch,

Zou iemand ook antwoord kunnen geven op vraag 1 uit mijn post?
__________________
I want a trip inside your head, spend the day there..
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 15:03
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Miracle schreef op 03-09-2006 @ 15:08 :
Ik vraag me af of iedereen dat weet. Ik ben maar op 1 forum fb, dus echt veel kan ik vaak ook niet doen. Maar fb's weten elkaar gewoon sneller te vinden, dan dat een lid een fb vindt. Dus via een fb (van een ander subforum) die online is, kan het probleem waarschijnlijk sneller opgelost worden. Maar het is inderdaad een omweg.
Dan kan je veel beter een + uitzoeken, die kan bijna alles doen. Om nou een fb te gaan pmmen die dan toevallig online is niet veel winst ten opzichte van zelf naar een fb gaan. Je zou allen kunnen zeggen dan een gewone fb op Admin een post/topic plaatst, maar verder maakt het weinig verschil. Dan kan je beter een (paar) +en pmmen.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 16:46
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Sperzieboon schreef op 03-09-2006 @ 15:57 :
Dat is waar.. Maar toch,
Tja, dan zou je een discussie moeten beginnen over dat fb's een leven hebben buiten het forum en ik hoop toch dat je inziet dat het aardig onzinnig is daarover te vallen. Kortom, hou het in dit topic svp bij de zichtbaar/onzichtbaar status van fb's.

Citaat:
Zou iemand ook antwoord kunnen geven op vraag 1 uit mijn post?
Is al gegeven:
Citaat:
Gimme more beer schreef op 03-09-2006 @ 12:59 :
In je vriendenlijst zetten en dan meerdere FB's selecteren.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 16:46
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Manuzhai schreef op 03-09-2006 @ 14:04 :
Ik heb deze discussie ook wel eens met een paar mensen gevoerd; met name omdat ik wel als zichtbaar in de lijst sta, en leden daardoor mij om hulp vragen waar het logischer zou zijn om een andere forumbaas(+) te benaderen. Ik vind het hele privacy-argument lichtelijk onzinnig, maar dat ligt ongetwijfeld aan mij. Kennelijk zou het al helpen als de locatie (welk topic/forum) werd losgekoppeld van de online-status.
Voor mij wel ja.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 21:52
Adore
Avatar van Adore
Adore is offline
Wat al meer is genoemd: ik wil mijzelf best op zichbaar zetten, maar dan ook liever niet voorkomen in dat 'who's online?'-gebeuren. Om die reden heb ik mezelf ook ooit onzichtbaar gemaakt, ik hoef niet per sé gevolgd te worden tot welke topic ik doorlees.

Citaat:
Sperzieboon schreef op 03-09-2006 @ 12:38 :
Maar goed, ik neem aan dat FB's ook een emailnotificatie krijgen als ze gePM'd worden?
Alsjeblieft niet, dan gaat de inbox van m'n mail zo hard. Ik controleer sneller PM's dan mail. Zeker met mijn nogal weinige aanwezigheid op msn.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 09:12
Verwijderd
Ik sta simpel op zichtbaar en ik krijg dan ook geregeld verzoekjes omdat ik online sta. Nog nooit gemerkt dat iemand daar vanaf laat hangen of ze gaan kutten of niet.

Privacy, ach, je kunt alles lezen wat ik gepost heb, dus dat nog iemand kan zien waar ik op dat moment uithang, veel plezier als je je daar mee bezig wil houden.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 10:30
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Manuzhai schreef op 03-09-2006 @ 14:04 :
Kennelijk zou het al helpen als de locatie (welk topic/forum) werd losgekoppeld van de online-status.
Ja, dat lijkt me wel even iets om mee te nemen in de "nieuwe software"

Nee, even serieus, ik denk dat dat wel de beste oplossing is. Ik heb ook al wel eens gekeken welke FB online was en me daar helemaal niet bij gerealiseerd dat sommigen onzichtbaar zijn.

De locatie vind ik ook een beetje een zinloze "feature", maar dat moeten jullie zelf maar uitmaken.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 11:01
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Manuzhai schreef op 03-09-2006 @ 14:04 :
Kennelijk zou het al helpen als de locatie (welk topic/forum) werd losgekoppeld van de online-status.
Ja, het was iig voor mij reden om mezelf op 'offline weergeven' te zetten. Hoewel het misschien ook enigszins arrogant gedacht is dat mensen graag volgen waar en wat ik allemaal lees :')

Anyway, ik zal mijn status veranderen zodat het gewoon zichtbaar is, maar ik ben wel voor de optie om die twee dingen van elkaar los te koppelen.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 13:35
Verwijderd
Ik heb verder de topic niet doorgelezen, maar ik gebruik wel eens eht aanwezigheidslijstje om te kijken welke fb (+) ik kan pm'en. Antwoord op de openingspost derhalve: Ja, ik!
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 14:38
Verwijderd
Citaat:
Ertur schreef op 04-09-2006 @ 14:35 :
Ik heb verder de topic niet doorgelezen, maar ik gebruik wel eens eht aanwezigheidslijstje om te kijken welke fb (+) ik kan pm'en. Antwoord op de openingspost derhalve: Ja, ik!
En dat kan ik bevestigen ^^.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-09-2006, 18:55
Verwijderd
Citaat:
Bloem schreef op 04-09-2006 @ 12:01 :
Ja, het was iig voor mij reden om mezelf op 'offline weergeven' te zetten. Hoewel het misschien ook enigszins arrogant gedacht is dat mensen graag volgen waar en wat ik allemaal lees :')

Anyway, ik zal mijn status veranderen zodat het gewoon zichtbaar is, maar ik ben wel voor de optie om die twee dingen van elkaar los te koppelen.
Same here.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2006, 00:55
Adore
Avatar van Adore
Adore is offline
Ok zo moeilijk ben ik niet (of dat nu een goede eigenschap is voor een FB laten we in het midden), ik heb mezelf ook op zichtbaar gezet.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2006, 06:32
Verwijderd
We kunnen ook een 0900-forumbaas nummer in het leven roepen. Dan kan er gebeld worden bij afwezigheid.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2006, 10:44
Sperzieboon
Avatar van Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Citaat:
Dukko schreef op 08-09-2006 @ 07:32 :
We kunnen ook een 0900-forumbaas nummer in het leven roepen. Dan kan er gebeld worden bij afwezigheid.

En dan?
__________________
I want a trip inside your head, spend the day there..
Met citaat reageren
Oud 11-09-2006, 13:49
Verwijderd
Citaat:
Sperzieboon schreef op 11-09-2006 @ 11:44 :
En dan?
Forumtelefoonseks op kosten van de leden.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2006, 22:14
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
Dukko schreef op 08-09-2006 @ 07:32 :
We kunnen ook een 0900-forumbaas nummer in het leven roepen. Dan kan er gebeld worden bij afwezigheid.
Dan heb je forumbaasnachtdiensten
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Met citaat reageren
Oud 17-09-2006, 14:09
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Goed, het probleem is inmiddels wel duidelijk.
Ik heb het nu bij Jon neergelegd voor de nieuwe forumsoftware (en ik weet wel dat dat als een non-belofte klinkt, maar er wordt al echt aan gewerkt). Of hij uiteindelijk de who's-online eruit wil slopen (het gedeelte dat je kan zien wat wie aan het doen is) weet ik niet. Dat is nu aan hem. Maar er is dus wel iets mee gedaan. De belangrijkste belemmering voor fb's zou er dan uit zijn, zodat mensen hun status weer op 'zichtbaar' kunnen zetten.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Beleidszaken Het huidige FB systeem
Verwijderd
419 15-01-2013 16:19
Beleidszaken The end of the bemiddelaar
Simon
109 24-11-2012 17:56
Beleidszaken Het verplaatsen van de saai-topicreeks naar Onzin
Verwijderd
500 03-05-2010 09:54
De Kantine De Kantine
Verwijderd
199 16-12-2008 20:00
Beleidszaken Status zichtbaar in posts net als op fotoboek?
Mara
20 21-09-2004 17:32
Beleidszaken Bij FB's endergelijke een blinkertje voor of achter hun naam
Raven
4 04-08-2004 13:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:44.