Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-03-2006, 20:31
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
sorry.. heb de vorige weer ff vol gespamt chaam:

hier is de oude terug te vinden

weer een hele nieuwe om te luchten...

*nog maals knuffel voor meissiej.. kom op he*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Advertentie
Oud 30-03-2006, 20:34
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
Dankje rare kwast *geeft ook knuffel*
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Oud 30-03-2006, 20:35
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
w000t declaratie tandarts op m'n rekening gestort
w0000t morgen komt er een nieuw toetsenbord voor mijn notebook omdat 2 toetsen loszitten, geheel gratis!
w000t ik ben geaccepteerd voor de lening het geld staat al op de bank!
w000t nu kan er weinig misgaan met het inrichten van m'n benedenverdieping

allemaal blijheid dingen!

Vooruit om toch nog ergens over te zeuren morgen om 5.30 uur eruit om te werken... En ik ben nog steeds niet met school opdrachten bezig geweest en over 3 weken is de evaluatie
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 30-03-2006, 20:38
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
W00t Corsica? (a)
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 30-03-2006, 20:40
Verwijderd
Mag ik wat blijheid lenen, zodat ik me ook wat beter voel bij de dingen die ik doe?
Oud 30-03-2006, 20:46
Verwijderd
Ik ben een stom, jaloers, kattig, boos, mopperig kreng.
En ik wens geen commentaar.
Oud 30-03-2006, 20:46
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Faded-Away schreef op 30-03-2006 @ 21:40 :
Mag ik wat blijheid lenen, zodat ik me ook wat beter voel bij de dingen die ik doe?
*blijheid geeft*
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 30-03-2006, 20:48
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 30-03-2006 @ 17:50 :
@ Ruudje: hoe ging het vanmiddag?
Het ging wel goed. Ik moest zelfs huilen, maar dat was niet erg. Het luchtte wel op eigelijk. Vanaf nu gaan we(vader, broer en ik) meer samen ondernemen, samen naar familie/op vakantie/etc.

Veel meer zinnigs weet ik op het moment niet te vertellen
Oud 30-03-2006, 20:53
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Faded-Away schreef op 30-03-2006 @ 21:40 :
Mag ik wat blijheid lenen, zodat ik me ook wat beter voel bij de dingen die ik doe?
tuurlijk, ik zend je wel wat van mijn blijheid

Mega dooddoener maar (kortstondige) momenten van geluk komen nooit van zelf je moet er actief iets voor doen..

*blijheid stuurt
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 30-03-2006, 20:53
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 30-03-2006 @ 21:48 :
Het ging wel goed. Ik moest zelfs huilen, maar dat was niet erg. Het luchtte wel op eigelijk. Vanaf nu gaan we(vader, broer en ik) meer samen ondernemen, samen naar familie/op vakantie/etc.

Veel meer zinnigs weet ik op het moment niet te vertellen
Klinkt als een goed begin..
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 30-03-2006, 21:03
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
aaaaaaaaaahhhhh

ik knal tegen iedere mogelijke muur op..
mijn knieen knikken, ik voel me leeg en raar...
mijn hoofd zweeft..
ik voel een groot gemis, een leegte..
en ik wil het zo graag veranderen.. maar iedere keer als ik een stap zet en een knuffel o.i.d vraag dan deins ik daarna weer 3 stappen terug..
en ik heb dr hard nodig maar ik doe haar alleen maar pijn op deze manier...

__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 30-03-2006, 21:05
Verwijderd
Geloof het of niet: hij vindt mij ook leuk!
Oud 30-03-2006, 21:54
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
@ nattigheid..
ik wilde nog ff reageren op je post van een pagina of 2 terug
(hoop niet dat je dit nu als laatste leest ) maar was t wel een leuke jongen hehe..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 30-03-2006, 21:56
Redhair
Redhair is offline
Ik ben bang dat ik mijn examens niet ga halen. Sinds de voorjaarsvakantie 5 lessen gevolgd, de rest van de tijd ziek geweest. Ik moet nog drie tentamens inhalen, maandag begint een nieuwe tentamenweek. Ik weet niet wat de stof is. Ben nog steeds ziek. Mijn decaan en de teamleider vertrouwen en geloven in me, maar ik niet meer. Als ik de examens niet haal ben ik een mislukkeling, waardeloos, niets.
Gisternacht over R. gedroomt, dat hij dood was. Vannacht over N. gedroomt, dat we samen in een kraakpand woonden, hij, P. en ik. Verwarrende koortsdromen. Ik wil uit, ik mis R.
Nog meer mis ik B., morgen word hij ontslagen als het goed is. Zal ik wat van hem horen? Ik wil hem niet kwijt.
Het meest mis ik N.. In de droom was hij zo dichtbij, zo puur. Het was precies zoals het was, goede gesprekken met hem, gekloot met hem en P.. Wat mis ik hem, ik zal hem nooit meer zien, het is over. Mijn oude buurjongen, mijn vriend, mijn dealer, ik ken hem mijn hele leven, had nooit verwacht dat we 'vrienden' zouden worden. Hij is weg.

Laatst kwam ik P. nog tegen, hij begroette me zo vrolijk.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 30-03-2006, 22:10
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 30-03-2006 @ 22:05 :
Geloof het of niet: hij vindt mij ook leuk!
Die ene waar je het afgelopen week over had ?


Ontopic: Wedstrijd ging niet echt lekker. Wel veel kansen, maar ook al die kansen op 1 na gemist . Echt superslecht. Maar ja, was maar oefenen, zaterdag voor de volle 100% er tegenaan. Wel lekker op de kunstgras onderuit gegaan. Hele knie en elleboog open, kut kunstgras, is nergens goed voor, thuis gelukkig lekker gras <3.

En nu slapen. Ben alleen nog misselijk van die pizza. Kennelijk toch te vet of smaakstoffen ofzo, maar die nemen we dus niet meer. Volgende keer maar gewoon oud en vertrouwd, net zo lekker, nee, veel lekkerder en geen buikpijn . En nu snel slapen, morgen leren, hopelijk wat meer concentratie dan vandaag, veel te weinig gedaan... En hoe meer ik morgen doe, kan ik zaterdag misschien gewoon lekker de hele dag op het veld zijn.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 30-03-2006, 22:32
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
oke.. kan iemand me vertellen waarom ik iedere keer weer de eerste stap zet overal?!

ze reageerd niet eens meer op msn..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 30-03-2006, 22:36
Verwijderd
Redhair: de examens zijn nog niet geweest. En ziek zijn is niet echt iets waar je heel veel aan kunt doen zelf. Het is nog geen april... ik zou zeggen, gewoon er hard tegenaan en dan maar zien wat er van komt. Als iedereen gelooft dat je het kan, dan moet het toch gewoon kunnen?

Ontopic: het lijkt wel of ik niet vrolijk kan worden van de zon, en daar baal ik van. Ik lijk wel gevoelloos! Ik heb vandaag hartstikke veel dingen gedaan en ik loop nergens mee achter, maar ik weet het allemaal niet meer hoor... waarom voel ik me zo raar als ik het niet zo druk heb? Ik word paniekerig van lege to-do-lijstjes!
Oud 30-03-2006, 22:42
Verwijderd
M'n examen ckv ging vandaag goed, daar was ik wel blij om. Morgen vrij. Toch voel ik me een beetje rusteloos, ik wil iets doen, iets actiefs ondernemen. Alleen ik weet nog niet wat.
Ads door Google
Oud 30-03-2006, 22:48
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Sylph schreef op 30-03-2006 @ 23:42 :
M'n examen ckv ging vandaag goed, daar was ik wel blij om. Morgen vrij. Toch voel ik me een beetje rusteloos, ik wil iets doen, iets actiefs ondernemen. Alleen ik weet nog niet wat.
in de aanbieding:
kamer opruimen
ramen wassen
rondje rennen
mn loopschoenen inlopen (moet wel eens gebeuren onderhand)
uh...

zit er iets bij voor je??

ow en gefeliciteerd
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 30-03-2006, 23:08
Verwijderd
Weer zo'n dag dat ik er gewoon totaal geen zin meer in heb... Steeds kom ik dichterbij het punt dat ik werkelijk eens zal opgeven. Maar ik blijf doorgaan. Ik heb niet gehuild vandaag, ik heb hard gewerkt. Alleen alles zit tegen. Ik ben lichamelijk slecht en door alles wordt het alleen nog maar slechter. Alles wat mij nog altijd op de been hield, gaat daardoor ook alleen maar slechter, dus gaat het alleen maar slechter en kom ik in een neerwaartse spiraal terecht. Ik ben zo ontzettend bang voor de komende toetsen en vooral voor alles wat ik nog moet doen. Ik heb nu gelukkig wel een goeie leerplek gevonden, dus daar ben ik heel erg blij mee! Het is echt fijn als ik goed heb gewerkt, dan gun ik mezelf daarna ook de rust en die heb ik ook echt heel hard nodig.
Maar ik hoop dat het morgen beter gaat. Ik hoop dat ik morgen bij de dokter terecht kan dat ook, want het gaat toch niet zo goed lichamelijk... bah... ik haat dit. En nu ga ik maar lezen en slapen, want ik ben volledig op.
volgens mij klinkt dit erg verward en chaotisch... *-)
Oud 30-03-2006, 23:29
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
wat moet ik nou volgend jaar gaan doen?
Oud 30-03-2006, 23:31
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
en weg is ze weer
ze heeft 3 woorden gezegd..
en ik blijf achter met een giga leegte en kut gevoel..

ik moet me niet zo aan haar willen optrekken, ik moet niet zo aan dr hangen..
knip de draden met dr los en leer verdomme op eigen benen staan..
ben 21
moet toch wel iets kunnen
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 31-03-2006, 08:11
Verwijderd
Citaat:
Mushu schreef op 30-03-2006 @ 21:46 :
Ik ben een stom, jaloers, kattig, boos, mopperig kreng.
En ik wens geen commentaar.
*geeft geen commentaar*
Maar ik moest wel een beetje lachen om jou sig!

*knuffels voor iedereen*

Oh en ontopic dan ook nog maar even:
Ehm... tja... het eten gaat goed, wonderbaarlijk goed. Alleen dat afvallen is wat minder, maar toch ook een geweldig gevoel. De pest is natuurlijk dat ik straks nog meer moet gaan eten. Wil ik niet.
Oud 31-03-2006, 08:26
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 31-03-2006 @ 00:31 :
en weg is ze weer
ze heeft 3 woorden gezegd..
en ik blijf achter met een giga leegte en kut gevoel..

ik moet me niet zo aan haar willen optrekken, ik moet niet zo aan dr hangen..
knip de draden met dr los en leer verdomme op eigen benen staan..
ben 21
moet toch wel iets kunnen
Als je behoefte hebt aan genegenheid en het wil maar niet echt lukken, moet je dat niet jezelf verwijten
Misschien weet ze niet hoe ze ermee om moet gaan? Hoe meer jij verteld, hoe beter iemand je kan steunen.
Oud 31-03-2006, 08:56
Verwijderd
Wanneer is deze situatie nu eindelijk voorbij? Ik wil niet meer in dit huis zitten, wil naar mijn eigen plek en me hier van losmaken. Ik wil dat mn vriendin zich ook van haar situatie kan bevrijden en dat we samen opnieuw kunnen beginnen in een andere plaats. Maar helaas is het niet mogelijk en moet ik (en zij ook) maar door de komende maanden heen worstelen en maar hopen dat beter wordt.
Advertentie
Oud 31-03-2006, 09:00
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
@ ruudje..
ik heb haar al eens super veel verteld maar heb dan weer t gevoel dat ik haar pijn doe.. en dan heb ik nog niet echt het gevoel dat ze me steunt..
hoe goed je ook probeert uit te leggen wat je voelt, hoe je je voelt en tegen t leven aankijkt er is veel onbegrip.. ook omdat ze niet echt weten hoe je je voelt en omdat ik mischien niet helemaal duidelijk ben
ik verwacht gewoon te veel denk... weer lekker vaag bezig
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 31-03-2006, 09:07
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Vandaag de eerste drie uur vrij, dus hoef om half 11 pas weg. Dan maar twee uur les en weer uit, ga ook misschien maar even praten met M. Ik moet gewoon mijn shit kwijt, anders stik ik. Daarna gaan we met z'n vieren naar de piercingshop, de industrial mag niet van mams dus ik neem nu een dubbele helix. Daarna nog lekker shoppen, even nergens aan denken. En omgomgomg morgen voorstelling, ik ben fucking zenuwachtig!
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 31-03-2006, 10:06
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Hoe groot is de kans dat ik je ooit tegenkom (vandaag of ooit), als ik in gebouw A zit en jij in gebouw C?
En wat gebeurt er als we elkaar wel tegenkomen, puur toeval? Wat zou je doen, wat zou je zeggen? Hoe zou je je gedragen?

Ik snap het probleem eigenlijk niet zo, maar goed. We're gonna do it your way...
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Oud 31-03-2006, 10:20
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
@ rare kwast
Misschien kun je haar ook proberen uit te leggen hoe jij het liefst gesteund zou willen worden. Hoe vaag je soms misschien ook kunt zijn, als ze om je geeft en je wilt helpen heb je niks te verliezen
Oud 31-03-2006, 10:23
Verwijderd
Wat boeit het ook. Niemand merkt het op. Niemand merkt mij op.
Oud 31-03-2006, 10:24
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Bah, kutleren, ben het zat.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 31-03-2006, 10:33
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
@ ruudje..

je hebt wel gelijk maar dat geeft dan weer zo een dubbel gevoel..
zij heeft ook haar leven en om iedere keer te smsen ofzo als ik wat wil of t ff niet goed gaat..

dubbel dus..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 31-03-2006, 10:55
Verwijderd
Ik weet niets te zeggen eigenlijk, kan even alleen huilen. Ben niet eens zo zielig eigenlijk, ik heb alles best goed voor elkaar, maar waarom voel ik me dan zo? Ik ben moe, toe aan een week voor mezelf, zonder alle mensen die alles goed bedoelen, of nouja, ik ga er dan maar van uit dat ze alles goed bedoelen. Als alles was zoals een week of twaalf geleden was het zo fijn, zo fijn. En nu, regen, verdriet, heb nutteloze uren voor me en dan moet ik weer terug naar school. Vergaderen, daar staat m'n hoofd dus echt niet naar. Was van plan op school te blijven en nuttig te doen, ik loop achter met alles, moet twee boeken lezen, zes brieven schrijven, twee hoofdstukken maken voor het ene vak, en de helft van alle opgaven voor een ander. Maar ik hield het niet vol, ben huilend weggefietst om thuis niets te doen en me kut te voelen. En wat schiet ik hier mee op?

Laat me nou gewoon even, wereld..
Oud 31-03-2006, 11:06
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
@ rare kwast

Je mag mij ook wel smsen als je wil, mocht het even niet goed gaan
Oud 31-03-2006, 11:14
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
tx ruudje
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 31-03-2006, 11:18
Verwijderd
ah, rottig slecht weer. Dat kan toch niet? Het kan toch niet dat ik enkel en alleen door de bewolking me zo kut ga voelen? Hoe dan ook, ik eis zon.
Stress voorbij, dat is fijn. Alleen nog wiskunde en verder veel leuke dingen in het vooruitzicht.
Als nu ook nog eens iemand me een knuffel gaf.

Laatst gewijzigd op 31-03-2006 om 11:29.
Ads door Google
Oud 31-03-2006, 11:21
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
He bah. Vanmorgen verslapen. Nouja het is dat m'n moeder binnen kwam omdat ze niets hoorde. Dus nog wel optijd de bus kunnen nemen naar school. De les ging half langs me heen ofzo maar dat doet er niet toe.

Laatste nachten weer steeds rare vervelende dromen. Alleen van vannacht weet ik nog dat ik gedroomd heb en dat het niet leuk was maar waar het over ging weet ik verder niet meer. Wel een kutgevoel aan over gehouden.
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Oud 31-03-2006, 12:45
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik werd gisteren echt heel, heel bang voor mezelf.

En mijn boek is tof .
Oud 31-03-2006, 13:23
Verwijderd
Woeh, ondanks dat ik me zo ziek als een hond voelde heb ik gehaald, ik lijk wel gek dat ik ben gegaan eigenlijk. Nu van het weekend genieten en bij voorkeur voetballen
Oud 31-03-2006, 13:49
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 30-03-2006 @ 23:10 :
Die ene waar je het afgelopen week over had ?
Ja, that's the one. Alleen weet ik het nog niet helemáál zeker. Hij heeft wel tegen een vriend van me gezegd dat hij iets in me ziet, maar nog niet tegen mijzelf. Zucht, spannend.
Oud 31-03-2006, 14:08
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Pff moest net plijsterspray (hoe schrijf je dat ) op m'n wonden spuiten, maar dat is nog best lastig. Ik weet namelijk dat het ontzettend prikt en dan werkt m'n lichaam toch aardig tegen om mezelf geen pijn te doen (wat natuurlijk een goede 'reflex' is)... normaal laat ik het m'n ouders doen ofzo , maar het is gelukt. Alleen duurt het prikken langer dan een minuut ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 31-03-2006, 14:34
moon
Avatar van moon
moon is offline
JAAAAAAA!JOEHOE!YES!
Ik heb een 7,5 gehaald voor mij mondeling maatschappijleer en een 8,0 voor mijn mondeling Letterkunde.

Vandaag is sowiezo echt mijn dag. Er kwam een meisje in de pauze naast me zitten die mij altijd al alleen had zien zitten en dat vervelend vond voor mij. We raakten in gesprek en we hebben een uur lang opnafgebroken met elkaar gepraat, alsof we elkaar al jaren kende. Het klikte zo goed. Zij had zoveel dezelfde intresses als ik. Het was echt gezellig en ik vermoed dat we elkaar vanaf nu vast wel vaker zullen spreken, misschien krijg ik dan eindelijk alsnog een vriendschap op deze school.

En ik heb ook nog een ingezonden brief naar Metro gestuurd die mijn ouders heel goed vonden, dus toen kon ik ook weer trots zijn op mezelf.

(Overigens zit het alleen niet zo mee wat lichamelijke gezondheid betreft want ik ben een beetje ziekjes, maar goed...daar hoor je mij niet meer over na vandaag, want ik ben echt blij!)
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 31-03-2006, 14:35
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Gothic schreef op 31-03-2006 @ 15:08 :
Pff moest net plijsterspray (hoe schrijf je dat ) op m'n wonden spuiten, maar dat is nog best lastig. Ik weet namelijk dat het ontzettend prikt en dan werkt m'n lichaam toch aardig tegen om mezelf geen pijn te doen (wat natuurlijk een goede 'reflex' is)... normaal laat ik het m'n ouders doen ofzo , maar het is gelukt. Alleen duurt het prikken langer dan een minuut ...
Het is pleisterspray. Wie is hier de geneeskunde student?

Ontopic:
Zoveel positiefs en negatiefs dat ik me gewoon neutraal voel.
__________________
Oud 31-03-2006, 14:47
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
gefeliciteerd moon
super laat ook ff weten als ie in de metro staat


@ gothic.. wat voor stunts heb je uitgehaald?!
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 31-03-2006, 14:51
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Het gesprek viel echt mee, ze was heel aardig. En ik had een aantal goede hypothesen met goede citaten gevonden! Ik kan dus weer vooruit met mijn casus. Gelukkig maar.
De domper daarop is dan meteen weer dat er nog vanalles niet klopt aan de vragenlijst voor m'n scriptie. Die ga ik nu dus verbeteren en dan weer opsturen. Het is wat... En daarna nog 3 verslagen voor mijn stage schrijven, die moeten eigenlijk allemaal voor dinsdag af zijn.

Maar het zonnetje schijnt, en ik zie het weer zitten...
Oud 31-03-2006, 15:00
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
Hmz, voel me fucking alleen.
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Oud 31-03-2006, 15:03
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik sta hier niet alleen.. maar nu wordt t stil om me heen

__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 31-03-2006, 15:07
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
*knuff voor rare kwast*
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Oud 31-03-2006, 15:07
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
zo alleen... hopelijk kan ik in het weekend nog met iemand afspreken
Oud 31-03-2006, 15:10
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
knuf voor ruudje en meissiej
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:59.