Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-05-2011, 15:58
#Pieteer#
Avatar van #Pieteer#
#Pieteer# is offline
Hallo,

Ik en mijn vriendin hebben nu al een tijdje, We zijn al verder gegaan en wouden eigenlijk ook sex.
Maar op een gegeven moment kwam mijn vriendin dat ze niet zo goed durfde omdat ze bang was dat het pijn deed, En omdat ik haar natuurlijk niet wil dwingen!
Heb ik gezegt dat we er daarom ook maar gewoon mee moeten wachten.
Maar doet de 1e x echt pijn? Ik wil haar namelijk gerust stellen.
En ik heb ooit ergens gelezen dat als je een meisje vingert met 2 vingers en dat geen pijn doet dat de 1ex ook geen pijn doet, Klopt dat?

Dankjewel
Met citaat reageren
Oud 06-05-2011, 16:10
Verwijderd
Dat verschilt per meisje. Bij mij deed het absoluut geen pijn, maar mijn beste vriendin, bijvoorbeeld, heeft liggen creperen van de pijn.

Als zij zegt dat het pijn doet, dan is dat zo. En als ze er zo bang voor is zal ze alleen nog maar gespannen zijn en dat maakt het allemaal nog lastiger. Ga haar niet pushen en neem de tijd. Het werkt het beste als ze zich relaxed voelt en niet het idee heeft dat ze het 'maar moet doen' omdat ze jou anders teleurstelt.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2011, 16:12
#Pieteer#
Avatar van #Pieteer#
#Pieteer# is offline
Dat heb ik ook al gezegt, ''Doe het niet voor mij''
En volgens mij begreep ze dat wel...
Maar van die vingers weet iemand of dat echt waar is?
Met citaat reageren
Oud 06-05-2011, 19:13
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Ik weet niet of dat van die vingers waar is, je kunt wel proberen steeds verder te gaan zodat zij al aan het gevoel went (met je vingers) tenminste mij heeft het wel geholpen. Maar het is volgens mij geen garantie want het ligt er ook aan in welke hoek je penetreert en je vingers zijn ook wat soepeler
__________________
The revolution will not be televised.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2011, 19:50
Verwijderd
Bij mij deden vingers juist wél pijn (nu vind ik het nog steeds niet fijn). Vingers zijn te ruw, ofzo.

Wat je wel kunt doen is haar vragen of ze het zelf kan. Als ze het zelf probeert (ook al is ze alleen; dan is ze misschien minder opgelaten zodat ze kan relaxen) met haar vingers en een beetje uit kan proberen hoe het voelt en hoe ver ze kan gaan enzo. Dan komt ze er achter dat er wel degelijk iets naar binnen kan zonder dat het pijn doet. En dan verkrampt ze misschien ook niet zo wanneer jullie het weer proberen.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2011, 18:56
Cucumber.
Avatar van Cucumber.
Cucumber. is offline
Bij mij deed het de eerste 5 keer ofzo ook hartstikke veel pijn.
Ook 2 vingers ging bijna niet, dus dat verhaal klopt denk ik niet.

Nja, als jouw vriendin bang is dat het pijn doet (wat ik me kan voorstellen), moet je gewoon wachten en kijken wanneer zij een signaal geeft dat zij het wil proberen.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2011, 16:05
idunnowhattodo
idunnowhattodo is offline
ik denk niet dat het verhaal van de 2 vingers klopt. want als je dunne vingers hebt maar een groot geslacht dan is dat niet te vergelijken. ook zijn vingers tegen elkaar breed, maar niet dik. dus is het gevoel heel anders.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid leeftijd 1e x gynaecoloog
PrimRose
30 02-06-2020 05:37
Seksualiteit 1e x Sex.
#Pieteer#
7 24-02-2011 09:10
Algemene schoolzaken Je nieuwe rooster 2006-2007
Verwijderd
221 23-10-2006 16:41
Seksualiteit Was jouw ontmaagding een succes?
)Vampje(
143 10-07-2003 01:16
Drugs & Alcohol 1e x blowen... succes?
feest
25 13-03-2003 18:38
Lichaam & Gezondheid Knie Verdraaien...voor de zoveelste x
Ulygan
17 30-12-2002 18:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:27.