Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-04-2005, 18:53
cerys
Avatar van cerys
cerys is offline
Citaat:
kellytje schreef op 11-04-2005 @ 19:47 :
Waarom wil je wetne hoeveel het weegt als het gekookt is Je kan toch de calorien ongkookt ook berekenen.
ja daar heb je helemaal gelijk in maar ik kan me dus niet voorstellen dat ik meer dan 200g macaroni heb als ik een half vol bord macaroni eet?

maar goed het zal wel.. ik hou de ongekookte hoeveelheden wel aan.
__________________
I'm in the forest
Oud 11-04-2005, 19:01
Verwijderd
als je rijst of pasta kookt wordt het ongeveer 2 keer zo zwaar
Oud 11-04-2005, 19:23
kellytje
Avatar van kellytje
kellytje is offline
Waarom bevat alles wat lekker is zovel koolhydraten Ik krijg ze echt niet naar beneden en eiwitten omhoog.
__________________
*You stay inside my mind, ain't no denying that.And only you can do those things that got me coming back*
Oud 11-04-2005, 19:28
D-sire
Avatar van D-sire
D-sire is offline
Citaat:
blurred schreef op 11-04-2005 @ 16:59 :
Sneaky, maar slim
Tsja, ik moet alleen nog een reden bedenken waarom ik hem terug wil brengen. Verzin eens wat
__________________
Oud 11-04-2005, 19:31
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Dreamzy schreef op 11-04-2005 @ 20:28 :
Tsja, ik moet alleen nog een reden bedenken waarom ik hem terug wil brengen. Verzin eens wat
Zeg dat ie niet bevalt of dat het een kadootje was en die persoon heeft er al een of je moeder heeft er per ongeluk ook al een voor je meegenomen, whatever
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 11-04-2005, 19:35
cerys
Avatar van cerys
cerys is offline
Citaat:
kellytje schreef op 11-04-2005 @ 20:23 :
Waarom bevat alles wat lekker is zovel koolhydraten Ik krijg ze echt niet naar beneden en eiwitten omhoog.
heb ik ook.. is balen. maar ik ga geen boterhammen/aardappels/pasta schrappen..
__________________
I'm in the forest
Oud 11-04-2005, 19:38
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
kellytje schreef op 11-04-2005 @ 20:23 :
Waarom bevat alles wat lekker is zovel koolhydraten Ik krijg ze echt niet naar beneden en eiwitten omhoog.
Ik weet niet of je vlees eet maar anders zou je dat eens kunnen vervangen door iets vegetarisch, dat bevat vaak minder calorieen en meer eiwitten, zeker tofu.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 11-04-2005, 19:56
Verwijderd
Hoi! Ik ben vandaag jarig en heb me heel netjes gedragen wat betreft taart, toastjes en knabbeltjes!

Dat wilde ik even kwijt!
Oud 11-04-2005, 19:59
ANGE
ANGE is offline
nou ja, ik ben het toch weer opnieuw aan het proberen, ondanks m'n inzinking van de afgelopen dagen. vandaag was het, door omstandigheden, niet veel, maar ik ga weer m'n best doen vanaf morgen.
Oud 11-04-2005, 20:00
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Gefeliciteerd Maar is je verjaardag eigenlijk niet een van de dagen dat je juist wel zonder schuldgevoel moet kunnen 'zondigen'?
Oud 11-04-2005, 20:00
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
ANGE schreef op 11-04-2005 @ 20:59 :
nou ja, ik ben het toch weer opnieuw aan het proberen, ondanks m'n inzinking van de afgelopen dagen. vandaag was het, door omstandigheden, niet veel, maar ik ga weer m'n best doen vanaf morgen.
Gelukkig, ik vind het heel knap dat je er toch weer de moed voor hebt gevonden! Succes
Oud 11-04-2005, 20:09
cerys
Avatar van cerys
cerys is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 11-04-2005 @ 20:38 :
Ik weet niet of je vlees eet maar anders zou je dat eens kunnen vervangen door iets vegetarisch, dat bevat vaak minder calorieen en meer eiwitten, zeker tofu.
mjuh maar in dit geval gaat het niet om caloriën, en ik kan me niet voorstellen dat er in vlees veel meer koolhydraten zitten dan in vega shit?
(maar ik weet niks van vlees hoor, al jaren vegetariër.. )
__________________
I'm in the forest
Oud 11-04-2005, 20:12
cerys
Avatar van cerys
cerys is offline
Citaat:
Bloem schreef op 11-04-2005 @ 21:00 :
Gelukkig, ik vind het heel knap dat je er toch weer de moed voor hebt gevonden! Succes
maar aan de andere kant heeft ze elke dag weer de smoes "door omstandigheden", "het was gewoon heel moeilijk", "ik had een slechte dag", naja zo kan ik ook wel.
sorry, ik wil niet lullig overkomen, maar het is elke dag hetzelfde liedje.. ga nou verdomme eens hulp zoeken, dit gaat gewoon nergens meer over.

ja het komt misschien stom over hoor maar hoe lang zeg je nou al dat je het gaat proberen en het lukt toch echt niet. en ook al eet je 1 cracker meer per dag, alsof dat zoveel scheelt. 20 kcal misschien en dat lukt niet eens.

je moet gewoon naar de dokter, of wie dan ook, het slaat gewoon nergens meer op.

en het maakt me niet uit wat de rest ervan vindt, ik denk dat dit ook best weer eens gezegd mag worden.
__________________
I'm in the forest
Oud 11-04-2005, 20:40
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 11-04-2005 @ 20:56 :
Hoi! Ik ben vandaag jarig en heb me heel netjes gedragen wat betreft taart, toastjes en knabbeltjes!

Dat wilde ik even kwijt!
Gefeliciteerd

Geniet er wel even van he, die ene dag in het jaar dat je jarig bent
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 11-04-2005, 20:41
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
cerys schreef op 11-04-2005 @ 21:09 :
mjuh maar in dit geval gaat het niet om caloriën, en ik kan me niet voorstellen dat er in vlees veel meer koolhydraten zitten dan in vega shit?
(maar ik weet niks van vlees hoor, al jaren vegetariër.. )
Het ligt er wel een beetje aan wat je kiest maar volgens mij bevat vegavlees dan wel minder calorieen dan gewoon vlees. Maar ook dit weet ik niet zeker want ik weet juist weer niets van calorieen
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 11-04-2005, 20:42
Mara
Mara is offline
@cerys: In vlees zitten geen koolhydraten. Als je 't paneert, of dat 't gehakt is met iets erdoor, ja dan komt er een klein beetje aan koolhydraten bij. Maar een stuk karbonade, daar zitten geen koolhydraten in.
Vlees bestaat uit eiwit en vet. Als je dus je eiwit omhoog wil krijgen kan je ('s avonds) flink wat mager vlees eten.

[edit] En dan minder aardappelen bijv.[/edit]
Oud 11-04-2005, 20:43
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
cerys schreef op 11-04-2005 @ 21:12 :
maar aan de andere kant heeft ze elke dag weer de smoes "door omstandigheden", "het was gewoon heel moeilijk", "ik had een slechte dag", naja zo kan ik ook wel.
sorry, ik wil niet lullig overkomen, maar het is elke dag hetzelfde liedje.. ga nou verdomme eens hulp zoeken, dit gaat gewoon nergens meer over.

ja het komt misschien stom over hoor maar hoe lang zeg je nou al dat je het gaat proberen en het lukt toch echt niet. en ook al eet je 1 cracker meer per dag, alsof dat zoveel scheelt. 20 kcal misschien en dat lukt niet eens.

je moet gewoon naar de dokter, of wie dan ook, het slaat gewoon nergens meer op.

en het maakt me niet uit wat de rest ervan vindt, ik denk dat dit ook best weer eens gezegd mag worden.
Ja, daar heb je ook zeker gelijk in, dat ben ik met je eens. Maar beter dat ze het iig wíl proberen, dan dat ze het er maar helemaal bij laat zitten...
Oud 11-04-2005, 21:17
kellytje
Avatar van kellytje
kellytje is offline
Ik eet vlees ja. Ben meer dan een jaar vegetarier geweest dus ik weet dat ik tofu echt totaal niet lust *bah*
Mijn planning voor morgen
- ontbijt : zelfgemaakte vanillepudding en fruit
-lunch : 2 bb met ei, tomaat , light kaas en stuk fruit
-tussendoor : vitalinea reep (78cal) en yoghurtje en mss een boterham
-avondeten : kippefilet met groenten in de wok. Hier zou ik normaal pasta bijeten ... veel koolhydraten maar ik weet niks anders.
__________________
*You stay inside my mind, ain't no denying that.And only you can do those things that got me coming back*
Oud 11-04-2005, 21:23
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
@ Sneeuwvlokje: GEFELICITEERD

@ ANGE: Je kunt het niet alleen. Je kunt wel inzien dat je niet genoeg eet en daar iets aan moet doen, daarna zul je in moeteng aan zien dat dit je alleen niet lukt, dat je echt hulp nodig hebt. Ik weet dat het moeilijk is, maar je zegt nu al zo lang dat je het wel wilt maar dat het gewoon niet lukt, dat ik vind dat het nu wel eens tijd word dat je ook in gaat zien dat je echt hulp nodig hebt. Wat cery zegt eigenlijk.

Als jij niet inziet dat het zo niet werkt dan heb je er eigenlijk ook niets aan nog hier te posten. Wij kunnen allemaal 1000 keer tegen je zeggen dat je meer moet eten, als je het niet doet omdat het je niet lukt heb je hier dus ook niet veel aan. Een professioneel iemand waarmee je face-to-face praat heeft volgens mij veel meer, en beter invloed op je. Dat weet ik wel zeker.
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 11-04-2005, 21:26
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
kellytje schreef op 11-04-2005 @ 22:17 :
Ik eet vlees ja. Ben meer dan een jaar vegetarier geweest dus ik weet dat ik tofu echt totaal niet lust *bah*
Mijn planning voor morgen
- ontbijt : zelfgemaakte vanillepudding en fruit
-lunch : 2 bb met ei, tomaat , light kaas en stuk fruit
-tussendoor : vitalinea reep (78cal) en yoghurtje en mss een boterham
-avondeten : kippefilet met groenten in de wok. Hier zou ik normaal pasta bijeten ... veel koolhydraten maar ik weet niks anders.
Ik vind het te weinig. En zeker niet die pasta schrappen.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 11-04-2005, 21:29
kellytje
Avatar van kellytje
kellytje is offline
Ik was niet van plan hem te schrappen
Die kip kom ik alles bij elkaar op een 570 calorien met pasta dus
__________________
*You stay inside my mind, ain't no denying that.And only you can do those things that got me coming back*
Oud 11-04-2005, 21:31
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
In plaats van pasta kan je er ook rijst, tarly/ebly of roerbakmie bij eten, ik weet niet of dat minder calorieen bevat.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 11-04-2005, 21:33
kellytje
Avatar van kellytje
kellytje is offline
Ik had als pasta een zakje rijst (60gram) genomen
__________________
*You stay inside my mind, ain't no denying that.And only you can do those things that got me coming back*
Oud 11-04-2005, 21:37
cerys
Avatar van cerys
cerys is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 11-04-2005 @ 21:41 :
Het ligt er wel een beetje aan wat je kiest maar volgens mij bevat vegavlees dan wel minder calorieen dan gewoon vlees. Maar ook dit weet ik niet zeker want ik weet juist weer niets van calorieen
ja, dat denk ik ook wel ja..

maar goed, als je dus even niet naar die calorieën kijkt en voor een betere KEV-verdeling gaat (wat kellytje wil) kan je dus beter vlees eten dan vegetarische dingen, omdat in vegetarisch spul wél koolhydraten zitten en in vlees dus niet (zoals meelfriek zegt)..

maar goed

ik ga even uitrekenen hoeveel ik opheb en wat voor verdeling ik heb. volgens mij heb ik weer veel calorieën.. althans voor mij veel calorieën, meer dan die 800 die ik een paar weken geleden altijd had!
__________________
I'm in the forest
Oud 11-04-2005, 21:40
cerys
Avatar van cerys
cerys is offline
wow 1468..

BLEH ik voel me helemaal rot over al dat eten. Toen ik ongeveer 800 per dag had voelde ik me altijd wel goed over mijn eten, sinds ik probeer meer te eten voel ik me altijd slecht, zelfs als ik dat doe met alleen gezonde dingen.
__________________
I'm in the forest
Oud 11-04-2005, 21:40
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
cerys schreef op 11-04-2005 @ 22:40 :
wow 1468..

BLEH ik voel me helemaal rot over al dat eten. Toen ik ongeveer 800 per dag had voelde ik me altijd wel goed over mijn eten, sinds ik probeer meer te eten voel ik me altijd slecht, zelfs als ik dat doe met alleen gezonde dingen.
Kwestie van wennen, gaat het niet over, is het tijd om hulp te zoeken.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 11-04-2005, 21:42
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Citaat:
cerys schreef op 11-04-2005 @ 22:40 :
sinds ik probeer meer te eten voel ik me altijd slecht, zelfs als ik dat doe met alleen gezonde dingen.
Dat is niet helemaal gezond. Wat Gothic zegt, je zult eraan moeten wennen. Je verstand weet in ieder geval al dat het goed is wat je vandaag gegeten hebt, je moer er alleen nog even voor zorgen dat je gevoel dat ook gaat zeggen....
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 11-04-2005, 21:49
kellytje
Avatar van kellytje
kellytje is offline
En kwa calorien is het zeker niet weinig. Zonder die pudding, fruit en extra boterham kom ik om 1000cal
__________________
*You stay inside my mind, ain't no denying that.And only you can do those things that got me coming back*
Oud 11-04-2005, 21:51
Verwijderd
Ik kwam vandaag aan 1225 kcal. Ik heb weinig bewogen (in totaal 10 minuten fietsen en op school zitten), is het dan slecht om maar 1225 kcal binnen te krijgen, of moet ik het echt optrekken naar 1400?
Oud 12-04-2005, 05:45
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
cerys schreef op 11-04-2005 @ 22:40 :
wow 1468..

BLEH ik voel me helemaal rot over al dat eten. Toen ik ongeveer 800 per dag had voelde ik me altijd wel goed over mijn eten, sinds ik probeer meer te eten voel ik me altijd slecht, zelfs als ik dat doe met alleen gezonde dingen.
800
Dan ben je jezelf echt aan het uithongeren! Zelfs als ik zuinig aan doe (met weinig boterhammen en mager avondeten) kom ik nog op 1000 kcal, omdat ik gewoon honger heb.

Hoeveel calorieën probeert iedereen hier per dag te eten? En hoeveel mag je er 'officieel'?

Volgens de formule van MD mag ik er ongeveer 2000 kcal (en dat terwijl ik lang en niet dun ben ).
En ik probeer dagelijks op zo'n 1600 kcal te komen (en niet boven de 1800)
__________________
<):o)
Oud 12-04-2005, 07:01
D-sire
Avatar van D-sire
D-sire is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 12-04-2005 @ 06:45 :


Hoeveel calorieën probeert iedereen hier per dag te eten? En hoeveel mag je er 'officieel'?

Volgens de formule van MD mag ik er ongeveer 2000 kcal (en dat terwijl ik lang en niet dun ben ).
En ik probeer dagelijks op zo'n 1600 kcal te komen (en niet boven de 1800)
Ik heb de formule van MD niet gebruikt maar ik probeer tussen de 1600 en 1700 kcal te blijven. Al lukt dat de laatste dagen niet echt, heb moeite om onder de 2000 te blijven
__________________
Oud 12-04-2005, 07:48
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Eerlijk gezegd ben ik zo goed als in mn oude eetpatroon gevallen, behalve een plak roggebrood meer. Ik sport ook weer. Maar ik kom ook weer aan..... ik word echt gek.. Zegt mn moeder dat ik wel in mn kleren moet blijven passen
Oud 12-04-2005, 08:34
cerys
Avatar van cerys
cerys is offline
Citaat:
Sassiefje schreef op 12-04-2005 @ 08:48 :
Eerlijk gezegd ben ik zo goed als in mn oude eetpatroon gevallen, behalve een plak roggebrood meer. Ik sport ook weer. Maar ik kom ook weer aan..... ik word echt gek.. Zegt mn moeder dat ik wel in mn kleren moet blijven passen
mijn god, moeders zijn zo irritant! die van mij is ook zo ontactisch..
aankomen is goed meisje. onthoud dat.
__________________
I'm in the forest
Oud 12-04-2005, 08:39
Verwijderd
Citaat:
cerys schreef op 12-04-2005 @ 09:34 :
mijn god, moeders zijn zo irritant! die van mij is ook zo ontactisch..
aankomen is goed meisje. onthoud dat.
Beter dat dan dat ze het omgekeerde beweert, lijkt mij. (Op het moment dat dat van toepassing is dan natuurlijk, maar dat lijkt me logisch.)
Oud 12-04-2005, 08:43
jemappelebas
Avatar van jemappelebas
jemappelebas is offline
Ik snap een ding niet. Jullie willen voor de rest van jullie leven of een levensperiode minder wegen toch?
Zijn jullie dan echt van plan om voor de rest van die lange periode zo weinig te eten?
Want als je normaal gaat eten kom je natuurlijk net zo hard aan.
Oud 12-04-2005, 08:54
Verwijderd
Ik weeg nu 67 kg en wil nog een paar kilo's eraf.. 64 lijkt me wel oke. En dan wil ik inderdaad op gewicht blijven.. Dit probeer ik te doen door gezond te eten. Ik heb mn levensstijl aangepast.. ik beweeg meer en eet gezonder.. Ik eet niet perse weinig: 6 boterhammen, 2 stuks fruit, melk/yoghurt en een bord avondeten. Hiermee val ik (langzaam) af. Wanneer ik dus op mn streefgewicht zit heb ik ook nog wat ruimte voor koekjes, chips en snoep af en toe. Dan eet ik dus gewoon gezond, met af en toe een lekker (ongezond) tussendoortje.. dat kan ik mn hele leven wel volhouden hoor!
Oud 12-04-2005, 14:07
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
jemappelebas schreef op 12-04-2005 @ 09:43 :
Ik snap een ding niet. Jullie willen voor de rest van jullie leven of een levensperiode minder wegen toch?
Zijn jullie dan echt van plan om voor de rest van die lange periode zo weinig te eten?
Want als je normaal gaat eten kom je natuurlijk net zo hard aan.
Ik eet nu veel meer dan vroeger, maar doordat het nu gezonde dingen zijn ben ik wel afgevallen. Ik vind niet dat ik weinig eet, en als ik niet weer terugval in veel snoep en chips enzo, moet dit zeker de rest van mijn leven vol te houden zijn
Oud 12-04-2005, 14:29
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
cerys schreef op 12-04-2005 @ 09:34 :
mijn god, moeders zijn zo irritant! die van mij is ook zo ontactisch..
aankomen is goed meisje. onthoud dat.
Voor jou waarschijnlijk wel.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 12-04-2005, 14:33
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 12-04-2005 @ 15:29 :
Voor jou waarschijnlijk wel.
volgens mij bedoelt ze niet dat haar moeder dat zegt, maar dat sassiefje dat moet onthouden ondanks de opmerkingen van haar moeder
Oud 12-04-2005, 14:37
Mara
Mara is offline
Vandaag raar dagje:

Ontbijt
2 boterhammen, 1x honing 1x appelstroop
4 blokjes witte chocola

Lunch
1 bruin 'bartje' gezond

Tussendoor
2 bb, 1x kaas 0,5 banaan

Avondeten
200g aardappelen, 200g andijvie, vlees (hoogstwaarschijnlijk gehakt, dus dan neem ik zo min mogelijk)

Avond
250g kwark
200mL magere melk


1509kcal. Teveel vet jammer genoeg. Verdeling had ook beter gekund, maar ik moet zeggen dat dat 'bartje' wel heel erg vulde, en geloof me, als ik dat zeg..
Oud 12-04-2005, 14:53
cerys
Avatar van cerys
cerys is offline
Citaat:
Sarah schreef op 12-04-2005 @ 15:33 :
volgens mij bedoelt ze niet dat haar moeder dat zegt, maar dat sassiefje dat moet onthouden ondanks de opmerkingen van haar moeder
klopt
__________________
I'm in the forest
Oud 12-04-2005, 15:02
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Hey Gothic, ik las in het vorige topic dat jij foto's van jezelf in bikini hebt, zou je die eens willen mailen? Ik ben er eigenlijk wel benieuwd naar!

naief_schaap en dan hotmail enzo.
Oud 12-04-2005, 15:08
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
jemappelebas schreef op 12-04-2005 @ 09:43 :
Ik snap een ding niet. Jullie willen voor de rest van jullie leven of een levensperiode minder wegen toch?
Zijn jullie dan echt van plan om voor de rest van die lange periode zo weinig te eten?
Want als je normaal gaat eten kom je natuurlijk net zo hard aan.
Ligt er helemaal aan hoeveel calorieën je eet.

Ik moet 2000 kcal binnen krijgen voor normaal gewicht, waarbij ik niet afval en niet aankom.
Om af te vallen moet ik er 1600-1800 binnen krijgen.

Als ik na mijn afvalperiode weer terug ga naar 2000 kcal, kom ik dus niet aan, maar blijf ik op gewicht.

(Maar als je op 1000 kcal per dag gaat leven, dan kom je inderdaad weer heel veel aan als je teruggaat naar de 2000 kcal )
__________________
<):o)
Oud 12-04-2005, 15:13
Verwijderd
Gisteravond concert, pas 2 uur 's nachts thuis en om ongeveer 12 uur nog een pistoletje met griekse salade (met dressing) gehaald en die samen met iemand opgegeten. Maakte niet zoveel uit want mijn avondeten was nogal raar: 250 sperzieboontjes en 2 boterhammen met pindakaas, bakje vanilleyoghurt met cruesli .

Vandaag ging wel weer lekker:

Ontbijt 10.00
200 ml sojamelk
50 gr havermout
grapefruit

Lunch 13.30
2 bb met suikerarme jam
200 gram kwark
40 gram muesli
1 el honing

Avondeten 15.45
200 gr ongekookte rode kool (zonder suiker) > weet iemand hoeveel gram dat ongeveer gekookt is?
200 gram aardappel gekookt
100 gram venkel
Vegaburger

Vanavond op werk 19.00
2 gekookte eieren


Totaal:
Kcal : 1505
K : 203
E : 88,79
V : 37,6
(in grammen)

Verhouding K/E/V =61,5 / 27 / 11,4 (afrondings'foutjes'). Best bagger dus op zich, mijn streven is 50/30/20 omdat voor mij 40/40/20 niet echt mogelijk is i.v.m. geen vlees en vis. Misschien vanavond nog maar wat kwark toevoegen.
Oud 12-04-2005, 15:21
ANGE
ANGE is offline
well... thanx...

blij toe had ik dit gezeur nog niet gelezen, voor vandaag, waardoor ik heel netjes gegeten heb. te weten 1 cracker, 2 boterhammen en dan straks nog avondeten.

omstandigheden, ja er waren omstandigheden en als je dat geen 'excuus' vindt, zo was het niet bedoeld, het was gewoon de waarheid. maar goed als je dat vindt, jouw zaak, verder niet mijn probleem.
Oud 12-04-2005, 15:24
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
ANGE schreef op 12-04-2005 @ 16:21 :
well... thanx...

blij toe had ik dit gezeur nog niet gelezen, voor vandaag, waardoor ik heel netjes gegeten heb. te weten 1 cracker, 2 boterhammen en dan straks nog avondeten.

omstandigheden, ja er waren omstandigheden en als je dat geen 'excuus' vindt, zo was het niet bedoeld, het was gewoon de waarheid. maar goed als je dat vindt, jouw zaak, verder niet mijn probleem.
Je moet meer eten toch? Maar jouw gedachte van 'heel netjes gegeten' klopt voor geen meter en geeft eigenlijk al aan dat je gewoon hulp moet zoeken. Je hebt véél te weinig gegeten.
Oud 12-04-2005, 15:24
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
De KEV verhouding van 40/40/20 haalt echt niemand

Geen idee wat ik heb. Zal wel iets van 60/25/15 zijn ofzo.
__________________
<):o)
Oud 12-04-2005, 15:26
ANGE
ANGE is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 12-04-2005 @ 16:24 :
Je moet meer eten toch? Maar jouw gedachte van 'heel netjes gegeten' klopt voor geen meter en geeft eigenlijk al aan dat je gewoon hulp moet zoeken. Je hebt véél te weinig gegeten.
als in, rome is ook niet in één dag gebouwd... djeez...
Oud 12-04-2005, 15:29
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
ANGE schreef op 12-04-2005 @ 16:26 :
als in, rome is ook niet in één dag gebouwd... djeez...
Jij zegt dat je heel netjes hebt gegeten. Dat is gewoon totale onzin. Face it.
Oud 12-04-2005, 15:30
ANGE
ANGE is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 12-04-2005 @ 16:29 :
Jij zegt dat je heel netjes hebt gegeten. Dat is gewoon totale onzin. Face it.
voor mijn doen heb ik ook heel netjes gegeten.
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:12.