Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-09-2007, 00:33
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Slank is mooi

Onjuist. Mannen prefereren een taille:heup-verhouding van 7:10.
Maar wat heeft dat met slank of niet te maken? Je kunt ontzettend dun zijn met die verhouding maar ook ontzettend dik.
__________________
Hela världen är så underbar
Advertentie
Oud 16-09-2007, 00:33
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Homeopathie helpt

Hahaha, nee.
Leuk of niet, placebo's hebben vaak wel degelijk effect.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 16-09-2007, 00:33
Verwijderd
Citaat:
Jij bent niet in de positie de taalwetenschapper uit te hangen omdat je een paar open deuren met academisch taalgebruik aangeleerd krijgt.
Hou je mond, pseudo-academicus.
Oud 16-09-2007, 00:34
Verwijderd
Placebo's hebben inderdaad vaak effect.
Oud 16-09-2007, 00:34
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Hou je mond, pseudo-academicus.
De pot verwijt de neger dat ie zwart ziet.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 16-09-2007, 00:35
Verwijderd
Mmm, black beauty.
Oud 16-09-2007, 00:36
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Tsk kinders, niet vechten in mijn topic
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 16-09-2007, 00:36
Verwijderd
Het spijt me, vrouw.
Oud 16-09-2007, 00:37
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Homoseksualiteit is onnatuurlijk. Zelfs in de wat intelligentere kringen bestaat dit idee nog. "Het is niet erg, maar het is wel onnatuurlijk." Moeilijk om uit iemands hoofd te praten ook, want bij dit soort ingeburgerde beweringen wordt omgekeerde bewijslast gebruikt.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 16-09-2007, 00:38
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Vlees eten is natuurlijk
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 16-09-2007, 00:39
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Sylph en Juice haten elkaar.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 16-09-2007, 00:39
Verwijderd
nou
Oud 16-09-2007, 00:40
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 16-09-2007, 00:41
Verwijderd
Citaat:
Maar wat heeft dat met slank of niet te maken? Je kunt ontzettend dun zijn met die verhouding maar ook ontzettend dik.
Ja, maar met 'slank' in deze context bedoel ik dus mager/plat/whatever. Zoals een model.
Oud 16-09-2007, 00:41
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Ik vind het heel fijn dat jullie vriendjes zijn maar jullie spammen mijn topic onder
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 16-09-2007, 00:41
Verwijderd
Citaat:
Leuk of niet, placebo's hebben vaak wel degelijk effect.
Slapste excuus ever om oplichting goed te praten.
Oud 16-09-2007, 00:43
Verwijderd
Kap even met je SP-praatjes! Ik word er niet goed van.
Oud 16-09-2007, 00:43
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Slapste excuus ever om oplichting goed te praten.
Homeopathie kan echt wel helpen hoor. Er worden vaak dezelfde stoffen gebruikt als in de reguliere geneeskunde alleen dan in een lage concentratie en/of in de 'natuurlijke' vorm.
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 16-09-2007, 00:43
Verwijderd
Kazet Nagorra heeft geen leven, daarom zit hij zo laat nog op dit forum

Onjuist. Ik ga nu mijn vriendin ophalen.
Oud 16-09-2007, 00:44
Verwijderd
Citaat:
Homeopathie kan echt wel helpen hoor. Er worden vaak dezelfde stoffen gebruikt als in de reguliere geneeskunde alleen dan in een lage concentratie en/of in de 'natuurlijke' vorm.
Hahaha, nee.
Oud 16-09-2007, 00:44
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Slapste excuus ever om oplichting goed te praten.
Ik praat niets goed, maar het blijft een feit dat homeopathie gewoon helpt. Iemand komt met een kwaal, en is na een homeopathische behandeling van die kwaal af. Homeopaat blij, sukkel blij.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 16-09-2007, 00:44
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Hahaha, nee.
Hahaha, ja.
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 16-09-2007, 00:45
Verwijderd
Als afwasmiddel of shampoo ofzo veel schuimt, werkt het ook goed.
Oud 16-09-2007, 00:49
Verwijderd
Mijn shampoo schuimt wel altijd veel, maar dat komt meer omdat ik altijd nogal scheutig ben met het gebruik ervan.
Oud 16-09-2007, 00:49
Verwijderd
Citaat:
De Grieken zijn Troje binnengekomen verstopt in een groot houten paard. Niet waargebeurd, natuurlijk, maar nog wel door velen geloofd.

Vroeger dacht men dat de aarde plat was. Een paar mensen misschien, maar het is nooit een algemeen geloof geweest.
Citaat:
De Grieken hadden een zooi witte beelden van goden en helden. De Grieken beschilderden hun beelden in felle kleuren, maar die verf is eraf gesleten.
Citaat:
Kameleons passen hun kleur aan aan hun omgeving. Dit doen ze alleen 's nachts. Overdag geeft hun kleur hun gemoedstoestand aan en helpt hij ze op temperatuur te blijven.
Leer ik weer iets. ;x
Citaat:
Kazet Nagorra heeft geen leven, daarom zit hij zo laat nog op dit forum

Onjuist. Ik ga nu mijn vriendin ophalen.
Oud 16-09-2007, 01:01
Verwijderd
Citaat:
Als afwasmiddel of shampoo ofzo veel schuimt, werkt het ook goed.
Nouja, dan weet je iig dat je niet te weinig hebt gebruikt.
Oud 16-09-2007, 01:26
Verwijderd
Ik heb eens gehoord (weet niet of het klopt) dat wanneer je 'dik' haar hebt, je dan alleen méér haren op je hoofd hebt, in plaats van dikkere losse haren. Want haren zijn twee molecuulketens aan elkaar ofzo Nee ik heb geen bron nee.
Oud 16-09-2007, 01:31
Verwijderd
Om terug te komen op de ramadan: het is niet zo dat je van zonsopgang tot ondergang niet mag eten, het is van zonsschemering tot ondergang.
Oud 16-09-2007, 10:14
Verwijderd
Citaat:
Om terug te komen op de ramadan: het is niet zo dat je van zonsopgang tot ondergang niet mag eten, het is van zonsschemering tot ondergang.
Hoe doen moslims in de ruimte dat eigenlijk, dan?
Oud 16-09-2007, 10:19
Verwijderd
Mensen die goed zijn in exacte vakken, zijn slecht in talen

Onjuist. Ik ben heel goed in talen.
Oud 16-09-2007, 10:28
Verwijderd
De VS is het meest welvarende land ter wereld

Onjuist. Dat is Zweden. De VS volgt op de 16e plaats in de HPI.
Oud 16-09-2007, 10:35
Verwijderd
Water is blauw

Water is kleurloos.
Oud 16-09-2007, 10:35
Verwijderd
Toch vreemd dat rechtse fanatici Zweden altijd bestempelen als hét voorbeeld van falend links beleid terwijl het toch het welvarendste land is ter wereld.
Oud 16-09-2007, 10:36
Verwijderd
De evolutietheorie is maar een theorie, en dus niet bewezen, en dus onwaar

Je kunt niets absoluut bewijzen in de empirische wetenschap.
Oud 16-09-2007, 10:38
Verwijderd
Acupunctuur helpt

Hahaha, nee.
Oud 16-09-2007, 10:39
Verwijderd
Je kunt inderdaad niet zeggen dat het onwaar is (of waar), maar het blijft wel een theorie.
Oud 16-09-2007, 10:39
Verwijderd
Mensen hebben een ziel/geest

Er is geen enkele aanleiding of noodzaak om aan te nemen dat mensen een ziel of geest hebben.
Oud 16-09-2007, 10:40
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Innerlijk is belangrijker dan uiterlijk

Onjuist. Mannen letten vrijwel uitsluitend op uiterlijk bij het selecteren van een partner. Vrouwen letten op uiterlijk/uitstraling en sociale status.
Onjuist. Een relatie zal altijd stuklopen als de karakters niet bij elkaar passen. Uiterlijk is slechts belangrijker op korte termijn.


Citaat:
Homeopathie helpt

Hahaha, nee.
Ik heb genoeg wetenschappelijke bronnen die het tegendeel bewijzen. Geïnteresseerd?
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 16-09-2007, 10:43
Verwijderd
Citaat:
Onjuist. Een relatie zal altijd stuklopen als de karakters niet bij elkaar passen. Uiterlijk is slechts belangrijker op korte termijn.
Onjuist. Mensen selecteren hun partner op uiterlijke kenmerken. Daarna gaat innerlijk natuurlijk wel een rol spelen, maar mensen die qua innerlijk goed bij elkaar passen, maar qua uiterlijk niet in elkaar geïnteresseerd zijn zullen toch nooit een relatie krijgen.
Citaat:
Ik heb genoeg wetenschappelijke bronnen die het tegendeel bewijzen. Geïnteresseerd?
Ja.
Oud 16-09-2007, 10:47
Verwijderd
De olie is binnen 50 jaar op

Onjuist. Olie raakt nooit op, het wordt alleen zo duur om het uit de grond te halen, dat de alternatieven goedkoper worden.
Oud 16-09-2007, 10:47
Verwijderd
de vroege mens was geen holbewoner en knuppels hebben ze al helemaal nooit gehad
Oud 16-09-2007, 10:48
Verwijderd
Mensen hebben emoties/denken na, dieren niet

Larie. Bovendien zijn mensen zelf ook dieren.
Oud 16-09-2007, 10:48
Verwijderd
Citaat:
De olie is binnen 50 jaar op

Onjuist. Olie raakt nooit op, het wordt alleen zo duur om het uit de grond te halen, dat de alternatieven goedkoper worden.
olie kan wel opraken. het is lang geleden in het carboon gevormd, en sindsdien nog maar amper. iets waarvan meer af gaat dan er bij komt, gaat op. zo simpel is het.
Oud 16-09-2007, 10:49
Verwijderd
De mens stamt af van de aap

Nee, de mens is zelf een aap, en heeft een gemeenschappelijke voorouder met o.a. de chimpansee en de gorilla.
Oud 16-09-2007, 10:50
Verwijderd
Citaat:
olie kan wel opraken. het is lang geleden in het carboon gevormd, en sindsdien nog maar amper. iets waarvan meer af gaat dan er bij komt, gaat op. zo simpel is het.
Neau shit, mijn punt is nu juist dat het niet loont om het laatste druppeltje olie voor 10 miljard euro uit de grond te halen en dat dus nooit zal gebeuren. Men zal dus stoppen met olie uit de grond te halen ver voor het op is.
Oud 16-09-2007, 10:53
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Goed, jullie hebben allebei een punt. Olie zou kunnen opraken, maar het gaat niet gebeuren omdat we alternatieven gaan zoeken. zo goed?
__________________
Tsja
Oud 16-09-2007, 10:54
Verwijderd
Citaat:
Goed, jullie hebben allebei een punt. Olie zou kunnen opraken, maar het gaat niet gebeuren omdat we alternatieven gaan zoeken. zo goed?
Ja, maar ik heb dus gelijk, aangezien ik niet beweerde dat de olie niet op kán raken, maar dat de olie niet op zál raken.
Oud 16-09-2007, 10:56
Verwijderd
donker haar en donkere ogen en een donkere huid is dominant overerfdbaar, dus over heel veel jaar zijn er geen blonde mensen meer

tuurlijk
Oud 16-09-2007, 10:57
Verwijderd
Hoogbegaafden zijn niet per se slimmer

Natuurlijk wel, dat is immers de definitie van hoogbegaafdheid.
Oud 16-09-2007, 10:59
Verwijderd
Als je alles zou weten wat er te weten is over het universum, zou je in principe uit kunnen rekenen hoe het universum verder evolueert

Nee, dat kan niet, Descartes-wannabe.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Beleidszaken Het huidige FB systeem
Verwijderd
419 15-01-2013 16:19
De Kantine Koelkast-topics: Het overzicht. Nieuwe aanpassing!
Mariekje*
30 23-05-2008 06:40
De Kantine Dingen die iedereen denkt maar niet waar zijn deel 2!
Promillage
280 20-03-2008 19:25
Levensbeschouwing & Filosofie Waarom hebben sommige Christenen toch zo'n hekel aan accupuntuur enzo?
KMBA
149 29-06-2005 08:57
Verhalen & Gedichten Zij en Ik
Momo
3 28-06-2005 17:57
Levensbeschouwing & Filosofie geloof
Verwijderd
78 02-07-2004 14:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:28.