Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-09-2002, 21:34
Jamiroquai
Avatar van Jamiroquai
Jamiroquai is offline
Eeey hallo mensen, ik heb een klein vraagje. Ut is niet heel erg ofzoow, en ik lig er niet wakker van, maar liever zou ik ze niet hebben, ik heb namelijk wat bultjes op m'n voorhoofd. Volgens m'n moeder zou het weleens door teveel gebruik van gel kunnen komen, dus ik ben er met opzet de laatste weken gemindert zeg maar... toch heb ik nog last van bultjes op m'n voorhoofd. Is dit gewoon puberteit/groei....of komt het door gebruik van gel (dat het door zweten bijvoorbeeld op mijn voorhoofd komt en een beetje je huid "verstikt") of door iets anders? Kan ik er wat tegen doen? Owjah, verder ben ik nie zo type dat last heeft van puistjes/bultjes of zoiets...dus ik heb wel het gevoel dat dit door de gel komt...
Oud 10-09-2002, 10:53
20marianne12
20marianne12 is offline
Mijn broertje heeft dat ook, volgens mijn moeder komt die ook door de gel ('je moet niet zoveel gel in je haar smeren begint ze dan te roepen')... volgens de kapper kan het ook door te goedkope gel komen, volgens haar heb je daar bij dure gel minder/ geen last van (volgens mij hoor, heb dit ook maar uit gesprekken van mijn broertje/ moeder opgevangen )
__________________
Als geduld een schone zaak is, heb je voor msn smetvrees nodig
Oud 10-09-2002, 11:46
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ja, dat is heel goed mogelijk. Vooral als je met gel in je haar gaat slapen

Wat je eraan kunt doen? Ten eerste natuurlijk minder gel gebruiken.

Verder: 's avonds je haar wassen (als je de hele nacht op zo'n gelkussen ligt, kun je ook last krijgen van je hiud)

Of vrij vaak je kussensloop verschonen, zodat die altijd fris is.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 10-09-2002, 12:53
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
denk voorkomen dat er zo min mogelijk gel op je hoofdhuid komt, dus zo veel mogelijk echt op je haar zelf en iets voorzichtiger er in smeren dan. (dus niet een klodder in je haar en vervolgens pas uitsmeren, maar gewoon een beetje gematigd overal)
En 's avonds kan je het ff uitspoelen, dan is het ook geen probleem met slapen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 10-09-2002, 16:18
Oen
Avatar van Oen
Oen is offline
Aan goedkope gel licht het niet want ik heb de duurste gel die te vinden is in de supermarkt en nog heb ik bultjes, mits ik me niet geregeld douche.
Oud 11-09-2002, 18:41
Jamiroquai
Avatar van Jamiroquai
Jamiroquai is offline
Citaat:
Oen zei:
Aan goedkope gel licht het niet want ik heb de duurste gel die te vinden is in de supermarkt en nog heb ik bultjes, mits ik me niet geregeld douche.
Maar ik douche elke dag....
Oud 15-09-2002, 21:05
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
ik gebruik geen gel (nog nooit gedaan ook) en ik heb het ook. Het zijn geen puistjes of pukkeltjes, maar gewone bultjes. Mijn hele voorhoofd vol. Het valt niet echt heel erg op maar ik weet het dus haat het.
__________________
I like to say what I want to say
Oud 16-09-2002, 10:46
DarkRaven
Avatar van DarkRaven
DarkRaven is offline
ik gebruik ook best veel gel, maar ik heb het haast nooit (af/toe in de zomer, maar dat zal wel door de warmte komen)
en slaap ook nooit met gel in mijn haar dus...
Oud 12-03-2010, 11:17
Frans_2
Frans_2 is offline
Hallo, ik had dat ook en is nu zo goed als weg. Volgens mij kwam het door een ontsteking onder kies die ik had, zelfs twee, een grote en een kleine. Dat uit zich door een fistel na verloop van tijd, van met je tong voel je er een periode wel iets van en dan weer niks. Plus een grote ontsteking is te zien op een foto en een kleine niet. Je kan denken ik zie het verband niet. Het is zo dat iemand die een hartklep-operatie moet ondergaan, dan moeten eerst zijn/haar tanden getrokken worden om alle ontstekingen te verwijderen. Als men dit verband legt, kan het misschien ook verband houden met het voorhoofd. Want bij mij, mu ik een kies getrokken heb en een wortelkanaalbehandeling ondergaan heb ( dode pulpa verwijderd uit m'n kies en schoongemaakt), zijn de ontstekingen weg en is m'n voorhoofd ook wee tot rust gekomen, bijna zoals het eerder was. Het is allemaal nog niet zo lang geleden gebeurd, maar ik heb sterke vermoedens dat het hier aan lag!
Oud 12-03-2010, 12:10
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
wat fijn dat je dat de TS na 8 jaar nog eens komt vertellen
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:25.