Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-08-2003, 21:36
Pletterprater
Pletterprater is offline
Okee, ik weet niet wat ik heb, maar tegenwoordig heb ik wel eens opeens last van bultjes die ontstaan op mijn armen als ik begin te zweten, bijvoorbeeld bij warm weer. (of eigenlijk dan vooral en niet altijd tijdens het zweten)

Voordat de bultjes zich vormen (het zijn kleine rode bultjes) heb ik last van jeuk... niet zozeer op mijn armen, maar juist op de rest van mijn lichaam. De bultjes heb ik nog niet weten te ontdekken op andere lichaamsdelen, alleen op mijn armen lijken ze zichtbaar te zijn.

Weet iemand wat dit kan zijn? Vind het best wel onplezierig, die rotbultjes die zo nu en dan verschijnen.

Overigens zijn die bultjes vaak binnen een uur na verschijnen weer weg, of weg aan het gaan.
__________________
Uiteindelijk stammen we toch allemaal af van een en hetzelfde speldenknoppie
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 21:40
wissie
wissie is offline
Ik heb er ook wel eens last van. Ze zijn inderdaad zo weer weg, en ik heb ook geen oplossing ervoor. Ik heb het trouwens alleen op mijn armen en het jeukt ook.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 21:45
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
wissie schreef op 27-08-2003 @ 22:40:
Ik heb er ook wel eens last van. Ze zijn inderdaad zo weer weg, en ik heb ook geen oplossing ervoor. Ik heb het trouwens alleen op mijn armen en het jeukt ook.
Ja, bij mij dus ook alleen de bultjes op mijn armen... de jeuk lijkt zich wel over mijn hele lichaam te verspreiden en vreemd genoeg niet echt op mijn armen... vaak zelfs gewoon niet.
__________________
Uiteindelijk stammen we toch allemaal af van een en hetzelfde speldenknoppie
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 22:16
never mind
Avatar van never mind
never mind is offline
is het geen zonneallergie? Daar hebben mijn ouders/broertjes ook last van. Wat je er aan kan doen weet ik niet maar als je al een keertje in t kruidvat loopt kan je misschien naar een smeerseltje vragen?
__________________
*engeltjuh* fliefd!
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 22:53
Pletterprater
Pletterprater is offline
Hmmm, kan zijn, weet ik niet zeker .... geloof dat het ook een keer gebeurt is terwijl de zon schuilde achter wolken en ik binnen zat .
Toen snapte ik ook niet helemaal waarom ik het kreeg, maar toch
__________________
Uiteindelijk stammen we toch allemaal af van een en hetzelfde speldenknoppie
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 10:38
Pletterprater
Pletterprater is offline
Damn, heb er weer last van en dat terwijl het nog zo vroeg is, dat er amper zon is buiten ... en die zon die er is, schuilt achter de wolken.

Wel merk ik nu, dat mijn armen ook jeuk vertonen... damn, kan iemand mij hiermee helpen, is best wel irri!!!!!
__________________
Uiteindelijk stammen we toch allemaal af van een en hetzelfde speldenknoppie
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 19:32
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
bloempjuh schreef op 28-08-2003 @ 12:18:
Calendulan emulsie of zonneblaasjesgel van het Kruidvat erop smeren, werkt allebei verkoelend.
Euhm... maar this niet echt, dat ik het dan warm heb ofzo, of dat ik warm aanvoel ... werkt het dan nog steeds?
__________________
Uiteindelijk stammen we toch allemaal af van een en hetzelfde speldenknoppie
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 00:25
lucy48
Avatar van lucy48
lucy48 is offline
Als het vanzelf weer weggaat zou ik er niets aan doen als ik jou was
__________________
msn=stom en van roken ga je dood
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 00:30
Vage Harry
Vage Harry is offline
Heb je last van zweetarmen of is het zo erg met je gesteld dat het van je oksels richting polsen stroomt? Anders lijkt het eerder op een allergische reactie voor wellicht de zon...
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 10:50
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Vage Harry schreef op 29-08-2003 @ 01:30:
Heb je last van zweetarmen of is het zo erg met je gesteld dat het van je oksels richting polsen stroomt? Anders lijkt het eerder op een allergische reactie voor wellicht de zon...
He, nee, ben niet zo'n zweter op mijn armen. Wel beginnen de bultjes bij mijn bovenarmen en vormen ze richting mijn onderarmen. De eerste keer ofzo, had ik het ook op mijn handen, maar sinds dien eigenlijk niet meer... weet niet waarom. Kan inderdaad een alergische reactie zijn voor de zon wellicht.

En Lucy... als jij verschrikkelijke jeuk overal op je lichaam opeens krijgt, elke dag ongeveer 1 maal (in de warme zomer dan, nu is dat dus niet meer)... zou jij daar dan ook niet iets tegen willen doen? Is gewoon echt vervelend.

En bloempjuh, die creme... moet ik die opdoen als ik de bultjes eenmaal heb? Want an heeft het dus geen nut meer... de jeuk begint voordat de bultjes er zijn en is verspreid over mijn hele lichaam. Of... werkt dit middel anders dan ik in gedachten heb

Anyway, wel alvast allemaal bedankt voor het reageren.
__________________
Uiteindelijk stammen we toch allemaal af van een en hetzelfde speldenknoppie
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 11:33
Overjoyed
Avatar van Overjoyed
Overjoyed is offline
Ik heb ze wel eens op mijn bovenbenen, het valt me alleen op in de zomer, omdat ik dan hardloop in een kort broekje denk ik
Ik weet niet of ik ze normaal ook heb, denk 't niet
__________________
...
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Rode vlek en bultjes bij lies
draak12
7 27-08-2011 23:36
Lichaam & Gezondheid uitslag
tuttebel
1 22-11-2008 18:22
Lichaam & Gezondheid pfeiffer+huiduitslag
Tulpje6
15 28-02-2006 22:16
Lichaam & Gezondheid Jeuk.
JoV
9 07-01-2006 22:55
Lifestyle Algemeen dreadstopic - deel 8
Verwijderd
493 13-06-2004 16:21
Lichaam & Gezondheid bultjes door de zon/warmte?
evalevi
12 12-08-2003 17:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:29.