Oud 01-10-2015, 13:34
Oke
Oke is offline
Ik zat laatst naakt op omegle ik ben een jongen van 14 en die persoon zei dat als ik hen zou skippen of niet zou foen wat hij zei dat hij me had gefilmd en op internet zou zetten en dat hij mijn ip had maar mijn vraag is dus of je met een ip adres iemands echte naam kan achterhalen?
__________________
oke
Met citaat reageren
Oud 01-10-2015, 13:44
Verwijderd
Volgens mij kan hij niet weten wie je bent met alleen een IP-adres. Heb je wel geskipt?
Met citaat reageren
Oud 01-10-2015, 13:49
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Waarschijnlijk blufte deze persoon en hoef je je nergens druk over te maken. Het is voor normale gebruikers namelijk helemaal niet te zien welk IP adres jij hebt. Ook is een IP adres niet terug te koppelen naar een specifiek persoon.

Als je de webcam aan hebt staan, zorg dan dat je gezicht nooit zichtbaar is en dat hele persoonlijke kenmerken (familiefoto's op de achtergrond, een hele herkenbare moedervlek of tatoeage) niet in beeld zijn. Staat je webcam uit, maar ben je bang dat een hacker op afstand je cam inschakelt, plak dan gewoon een klein stickertje over de cam wanneer je deze niet gebruikt. Dan weet je 100% zeker dat jij niet ongewenst opgenomen wordt.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 01-10-2015, 17:51
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Nee, dat kan hij niet.

Maar met je gezicht herkenbaar in beeld blijven als je naakt aan het webcammen bent is wel onverstandig.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2015, 19:34
Verwijderd
Hij kan je alleen je hacken en je info achterhalen door bijvoorbeeld te kijken wat je facebook is, al lijkt het me uberhaupt sterk dat hij je IP heeft. dat gaat via servers van omegle die ze goed beveiligd hebben, dat wat diegeen zegt is gewoon groot gepraat denk ik.

Heb je toen je naakt achter de cam zat ook je hoofd laten zien? Dat kan echter wel wat riskanter zijn.

Verder is wat Elin3 zegt heel verstandig!
Met citaat reageren
Oud 01-10-2015, 22:03
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
das een zielig gastje wat aandacht zoekt gewoon negeren
Met citaat reageren
Oud 03-10-2015, 17:41
Verwijderd
Citaat:
Waarschijnlijk blufte deze persoon en hoef je je nergens druk over te maken. Het is voor normale gebruikers namelijk helemaal niet te zien welk IP adres jij hebt. Ook is een IP adres niet terug te koppelen naar een specifiek persoon.

Als je de webcam aan hebt staan, zorg dan dat je gezicht nooit zichtbaar is en dat hele persoonlijke kenmerken (familiefoto's op de achtergrond, een hele herkenbare moedervlek of tatoeage) niet in beeld zijn. Staat je webcam uit, maar ben je bang dat een hacker op afstand je cam inschakelt, plak dan gewoon een klein stickertje over de cam wanneer je deze niet gebruikt. Dan weet je 100% zeker dat jij niet ongewenst opgenomen wordt.
Jawel hoor, met wireshark kun je iemands IP gewoon zien.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2015, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Jawel hoor, met wireshark kun je iemands IP gewoon zien.
Dat geld alleen voor een verbinding direct naar een persoon, niet als je verbinding maakt door een server van Omegle.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware Omegle.com > Ban
Records070
7 18-11-2013 15:29
De Kantine Kazei Aas #912
Verwijderd
499 14-03-2010 21:45
De Kantine Gratis boxers van de Saaiman #742
Martiño
500 09-11-2009 19:53
De Kantine De Saaitine 576
Verwijderd
500 12-04-2009 21:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:22.