Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-03-2007, 18:06
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
gvd, nu wil mijn ex ineens ook naar groezrock
Voorgaande jaren moest ik hem meesleuren en nu wil ie uit zichzelf. Laat hem lekker thuis blijven
__________________
<):o)
Advertentie
Oud 06-03-2007, 18:10
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 06-03-2007 @ 14:23 :
Bah, vervelend is dat he? *knuf*

Het vreemdste is dat het op het moment alleen maar erger lijkt te worden ipv beter. Waarom kan ze niet gewoon hier terug zijn en weer lekker in m'n armen liggen? Gewoon zoals zo vaak, veilig en vertrouwd.
Ja, dat ken ik!
Ik heb het idee dat ik er de afgelopen twee weken er juist weer heel veel last van heb gehad. Het komt echt met vlagen. Maar toch altijd wel zo'n achtergrond gevoel.

En ik mis hem. En niet alleen hem, maar wat we hadden. Ik hou van een relatie hebben, de gezelligheid en de intimiteit, en ik wil samenwonen (haha, dat gaat ook lekker zonder relatie). Pfft, nu moet ik weer helemaal van vooraf aan beginnen. (terwijl ik in de relatie zelf het altijd wel jammer vond dat ik de eerste paar maanden van verliefdheid nooit meer zou meemaken).

Wispelturig, much.
__________________
<):o)
Oud 06-03-2007, 18:23
Verwijderd
Citaat:
Miracle schreef op 06-03-2007 @ 18:40 :
Als je om zorg vraagt, dan wil je die ook gewoon en niet afgescheept worden met minder. Volgens mij kan Leonoor hier over meepraten.
Idd, stomme rotassistentes.
Oud 06-03-2007, 18:56
Verwijderd
Ik heb een rare afspraak gemaakt voor vrijdag .
*grijns* maar het maakt mijn dag weer goed.

Ik neem aan dat je nooit liefde hebt gehad.
Ook niet toen dat zo belangrijk voor je was.
De woorden die bij jou horen, zijn goedkoper dan ik dacht.
In een seconde ging het regenen vannacht.
Oud 06-03-2007, 19:15
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ai, ze is lief. En nee, dat had ik niet verwacht.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 06-03-2007, 19:37
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Godverdegodver, dit valt me een beetje tegen van mezelf. Ik bedoel, ik kan toch nog wel alleen zijn? Ik ben er nou alleen maar aan gewend om bij hem te zijn. En nou moet ik weer ontwennen, hurray. ;x (Oh haha, ik vroeg me af waarom-ie niet terugsms'te, was mijn eigen sms'je niet verstuurd. -_-' Dom, Roosje, dom.) Ahwell, ik zie hem dit hele weekend weer natuurlijk, dus het komt wel goed. <3 Maar het is zo fijn om bij hem te zijn & Utrecht is vervelend ver weg. Ik zou willen dat ik gewoon even twee uur in bad kon zitten en dan lekker in bed kon kruipen, maar ja, oppassen.

Ook al ken ik mijn Scheikunde wel best wel goed alleen ik snap benzeen niet meer en ik vind het grappig, systematische naamgeving. ;x En nu schrijven. \o/
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 06-03-2007, 19:46
Verwijderd
Ik wist werkelijk niet dat mensen zo verschrikkelijk vol van zichzelf konden zijn zeg. Wat een persoonlijkheid is dat mens zeg
Oud 06-03-2007, 19:46
moon
Avatar van moon
moon is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 06-03-2007 @ 18:21 :
ik ga voor je duimen en positieve energie sturen
dankjewel! Lief van je!
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 06-03-2007, 19:59
kroot
kroot is offline
En Eend, hoe is het gegaan?

Ow joy.
En ik moet nog schrijven voor donderdag.
Oud 06-03-2007, 20:04
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Wat zat ik vast de afgelopen dagen, wat heb ik lopen tobben en wat heb ik me eenzaam gevoeld.

Het gaat misschien wat te ver om uit te leggen wat ik allemaal bedacht, gevoeld en gedaan heb... maar belangrijk is dat ik mijn opgelegde "post-praat-en-log" verbod weer heb opgeheven. Ik mag weer uiten. Ik mag weer bestaan.

Ik ga de strijd weer aan, met alles wat ik voel. Ik ga een poging doen om gevarieerd en heel gezond te eten. Ik stop met muesli smorgens (want: toch wel heel veel calorieën) en ik ga gewoon weer aan het brood. En niet teveel, want ik moet natuurlijk wel nog een beetje afvallen. (Maar dan wel op een gezonde manier.)
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 06-03-2007, 20:15
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Roosje schreef op 05-03-2007 @ 20:06 :
Hoi, ik wil je even een positieve stroke geven. Oh ja dat is toneelweekendtaal maar het komt neer op een complimentje want ik vind het heel goed van je dat je niet meer alleen maar Pfff of of iets in die trant post, maar echt wat meer vertelt. En ik vind dat je daar best trots op mag zijn en ik hoop dat het ook nog een beetje nut heeft en zo. ^^
bedankt ja nut heeft het wel merk ik de laatste tijd
en hoe was het bij jou op toneelweekend?

ot beugel is er uit whoei ^^
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 06-03-2007, 20:16
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
darkfairy schreef op 06-03-2007 @ 21:15 :
bedankt ja nut heeft het wel merk ik de laatste tijd
en hoe was het bij jou op toneelweekend?

ot beugel is er uit whoei ^^
Hee! Ik ben het erg met Roosje eens. Stiekem was ik ook altijd een beetje benieuwd naar wat er in leven omging . Cool zeg dat je beugel er uit mag!.

Edit: laat ik eens ontopic gaan!! Met mij is alles goed, en het is grappig om te zien dat ik wanneer alles goed is me toch nog druk kan maken over dingen die goed gaan, maar slecht zouden kunnen gaan. Maar dat gaat natuurlijk nergens over. Ik heb asociaal fijn weekend gehad, met veel vriendje, vrienden en familie<3. Lammetjes kijken op de veluwe terwijl het wel zomer, of nouja lente in iedergeval lijkt. Of misschien wel is. En me suf blowen en films kijken en met mn vriendje in bed liggen, en met "mijn" hond bij mijn ouders spelen en lekker niks aan school doen(L)(L).

Laatst gewijzigd op 06-03-2007 om 20:21.
Oud 06-03-2007, 20:20
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
IcedEarth schreef op 06-03-2007 @ 21:16 :
Hee! Ik ben het erg met Roosje eens. Stiekem was ik ook altijd een beetje benieuwd naar wat er in leven omging . Cool zeg dat je beugel er uit mag!.
ja ik had hem al 3 jaar nou hebben ze alleen ijzertjes achter men tanden geplakt ^^

en hoe is het met jou?
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 06-03-2007, 20:22
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Oh dat heb ik nét toegevoegd aan mijn vorige post. . Heb je geen last van die ijzertjes?
Oud 06-03-2007, 20:24
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
darkfairy schreef op 06-03-2007 @ 21:15 :
bedankt ja nut heeft het wel merk ik de laatste tijd
en hoe was het bij jou op toneelweekend?

ot beugel is er uit whoei ^^
Dat het nut heeft is heel mooi. En ik weet nog heel goed toen mijn beugel eruit ging, dat voelde zó raar toen! Maar ik voelde me wel direct een stuk mooier. ^^ Nu ja, mooi dattie eruit is iig. En eeh ik ben niet op toneelweekend geweest de laatste tijd maar daar moeten we heel vaak allemaal positieve strokes, oftewel complimentjes, aan elkaar geven, en ik neem het taalgebruik een beetje over. ;x
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 06-03-2007, 20:25
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
IcedEarth schreef op 06-03-2007 @ 21:22 :
Oh dat heb ik nét toegevoegd aan mijn vorige post. . Heb je geen last van die ijzertjes?
nah het is wel wennen maar echt pijn doen ze niet alleen uitkijken met eten enzo en dat ze niet los raken
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 06-03-2007, 20:29
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Roosje schreef op 06-03-2007 @ 21:24 :
Dat het nut heeft is heel mooi. En ik weet nog heel goed toen mijn beugel eruit ging, dat voelde zó raar toen! Maar ik voelde me wel direct een stuk mooier. ^^ Nu ja, mooi dattie eruit is iig. En eeh ik ben niet op toneelweekend geweest de laatste tijd maar daar moeten we heel vaak allemaal positieve strokes, oftewel complimentjes, aan elkaar geven, en ik neem het taalgebruik een beetje over. ;x
oh ok sorry
tja waar je mee omgaat word je mee besmet zeggen ze he
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 06-03-2007, 20:30
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
Wow ik ben goed bezig vandaag, en actief meegedaan op school (gister ook al) en een heel hoofdstuk van geschiedenis gemaakt, boekverslagen af, gedicht analyses af, engels examenteksten bijna af en mijn kamer opgeruimd! *trotsis*
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Oud 06-03-2007, 20:36
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Ik geloof dat het al beter gaat. Op msn iig. Hoe het IRL zal gaan, geen idee, zien we morgen wel.
Misschien heb ik mezelf gewoon laten meeslepen. Ik vond hem niet eens leuk, ik was smoor verliefd op m'n Engelsman en vond hem wel een mooie afleiding en toen hij mij leuk bleek te vnden, ging het helemaal gemakkelijk, misschien gewoon het gevoel op hem geprojecteerd... maar eerst morgen maar eens afwachten.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 06-03-2007, 20:43
Verwijderd
Ik wou dat ik mijn vriendinnetjes wat beter kon bereiken. Ik weet dat ze er zelf helemaal niets aan kunnen doen en dat het nou eenmaal is zoals het is, maar ik mis ze best.
Soms is het 'leven van een volwassene' (als dat het is in ieder geval) helemaal niet zo leuk met al die verplichtingen. Dat je niet je agenda hoeft te pakken om te kijken wanneer je tijd hebt, maar gewoon bij het schoolhek je moeder mededeelt dat je met je vriendinnetje mee naar huis gaat
Oud 06-03-2007, 22:00
Verwijderd
Woei, ik heb zonet 45 baantjes gezwommen in iets meer dan een half uur. En ik heb gister ook gezwommen en eergister ook, dus ik mag nu best een beetje trots op mezelf zijn, vind ik.

Gister heb ik ook een kakkerlak gevangen (een terugkerend huiselijk probleem, helaas) in zo'n lijmdoosje, maar hij wil voorlopig nog niet sterven en eigenlijk is het achtergrondgeluid van een kakkerlak die zijn doodsstrijd levert best wel irritant. En ik ben zo blij dat ik nog niet wist dat die kakkerlakken er weer waren toen ik hier eergister op een matje op de grond sliep. Sowieso al bar slecht geslapen, maar met de wetenschap dat er ongedierte rondkruipt was het er vast niet beter op geworden. As they say, ignorance is bliss.

Stiekem mis ik geneeskunde echt enorm. Hopelijk gaat dat over als ik eenmaal biomedische vakken ga doen, want eigenlijk vervelen mijn biologie-vakken mij gewoon. En om nu weer terug te gaan switchen naar geneeskunde...
Oud 06-03-2007, 22:16
Verwijderd
Ik ben even geconfronteerd hoe ik een paar jaar geleden was.
Het is me wel eens vaker verteld dat ik in het postieve ben veranderd, maar dit keer zag ik het zelf.
Eigenlijk besef ik me nu pas dat ik die tijd ernstig geestelijk ziek was. In die tijd en de periode daarvoor heb ik nog foute vrienden gehad en foute dingen gedaan. maar gelukkig is de schade niet zo heel erg groot. Het had veel en veel erger kunnen aflopen.
Ik ga nu even weer werken aan sollicitatie.
Oud 06-03-2007, 22:21
Verwijderd
..
( .. )
ik zou zo vijftigduizend woorden willen typen. met alles wat ik heb, maar de concentratie wil niet en dat is zo wreed. dat doet zo'n pijn. letterlijk en figuurlijk, want daardoor heb ik geen conentratie om te schijven wat me heul veul stress geeft en dat maakt allemaal nog veel erger en frusterender en dat wil ik ook van me afschrijven en

stipjes zijn soms gewoon duidelijker. ik ben kwaad op mijn eigen onmacht. ik ben een volledige mongool en maar voor 55% afgekeurd, ha. ha. ha.

moet op mn hoofdletters letten
ach
godver
onmachtreflectie. zoiets.
Ik ga zoveel zuipen dat ik morgen brak klink, en me op die manier overtuigender ziek kan melden, en nu een pijn- (lees: jeuk) loze avond ga beleven. (maar met een slok op kun je ook weer niet goed typen )

Laatst gewijzigd op 06-03-2007 om 22:24.
Oud 06-03-2007, 22:41
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Vet lange dag gehad, 7:15 weg, 22:45 thuis.
Vanmorgen college gehad, vervolgens tot half 6 in de bieb zitten lezen. Toen ben ik bij m'n broertje in Utrecht wezen eten. Was op zich wel leuk, behalve dat hij zo hyper is. Hij doet echt zoveel op 1 dag en heeft hele verhalen daarover. Dan is het contrast tussen ons zo groot, dat ik me echt saai ga voelen. Ik weet wel dat het ook niet echt normaal is wat hij allemaal onderneemt enzo en dat ik dat ook echt niet aan zou kunnen, niet eens zou willen en dat ik me dus niet met hem moet vergelijken en conclusies trekken ŕ la 'mijn leven is saai' enzo. Want daar word ik ook niet veel blijer van.

Morgen weer hele dag studeren, ik ga maar weer eens naar Groningen denk ik, dan zie ik misschien nog wat oude studiegenootjes.

En ik vind dat het morgen weer mooi weer moet zijn, want zo'n dag als vandaag is zo vreselijk. Maar ik reken er maar niet op.
Oud 06-03-2007, 23:45
Verwijderd
Ow, wat is het leven toch heerlijk naar.

Vanmiddag naar de studentendecaan geweest. Wat stelde ze lastige en confronterende vragen. Wel vragen waar ik iets aan had, maar ook moeilijk. Ze had wel allerlei dingen voor me wat ik uit moet zoeken en dergelijke. Ik word alleen al moe bij de gedachte, maar ik ga het doen.

En zo langzaamaan moet ik accepteren dat ik echt serieuze problemen heb. De acceptatie daarvan is geen makkelijk proces.

Was mijn ex hier maar. Pfffffft.

Laatst gewijzigd op 07-03-2007 om 00:40.
Oud 07-03-2007, 00:17
Verwijderd
I feeeeeeeel good, tudutudutudu du *dansjedoet* Het is al laat maar ik ben nog relatief actief en ik heb stiekem zin in koffie en ik ga nog even mijn weblogstukje dat ik geschreven heb tijdens college overtypen en posten en dan eindigd mijn dag. Ik ben vrolijk en gelukkig en vanalles en ik mérk aan mezelf dat ik straal. <3 Desondanks de negatieve dingen that are going on.

Oh en mijn ouders gaan een tweede Ijslandse Hond nemen, het dametje is al geboren en gaat waarschijnlijk Skippa heten (de eerste heet Flikka en is ook een dame).
Oud 07-03-2007, 05:49
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Jezus. Wat een droom. Ik word wakker na onwijs geile sex met mijn ex Verdomme. Waarom?
__________________
<):o)
Oud 07-03-2007, 05:52
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 06-03-2007 @ 20:18 :
Het is hier fijn! Lekker zonnetje, bruin aan het worden, beetje rondtouren met mijn moeder (onder de 23 mag je niet autorijden, wel lastig, want aan fietsen oid doen ze hier niet echt), witte palmboomstranden, boeken lezen. Echt heerlijk.
En gisteren een duikles gehad en dat was zooo gaaf! Ik zat in een groepje met drie mensen die vroeger ook al gedoken hadden, dus instructeur kon de aandacht een beetje mee op mij richten. Toen we op het laatst even de zee ingingen leidde hij me naar een school vissen, dat was echt geweldig! Hij duwde me er gewoon in, werd ik helemaal omringd door best grote vissen. Dat vergeet ik nooit meer. Nu nog 3 dagen hier een beetje rondhangen, en dan lekker naar huis en dat is ook weer leuk. Lekker weekend met vriendje. En dan weer met frisse moed aan de slag
Oooh, je zit in curacao <3
Mag je onder je 23e geen auto rijden of huren? (dan ben ik wel de sjaak als ik van de zomer naar bonaire ga...)
Geniet er nog even van en post de foto's als je terug bent!
__________________
<):o)
Oud 07-03-2007, 05:55
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Roosje schreef op 06-03-2007 @ 20:37 :
Ook al ken ik mijn Scheikunde wel best wel goed alleen ik snap benzeen niet meer en ik vind het grappig, systematische naamgeving. ;x En nu schrijven. \o/
Benzeen is zo'n ringetje

Dat is C6H6 en de dubbele binding kan rondlopen binnen het molecuul, dat is waarom je zo'n rondje in het midden tekent
En benzeen heet fenyl als het aan een andere structuur vast zit.
Hoop dat ik je zo kon helpen
__________________
<):o)
Oud 07-03-2007, 05:56
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
darkfairy schreef op 06-03-2007 @ 21:20 :
ja ik had hem al 3 jaar nou hebben ze alleen ijzertjes achter men tanden geplakt ^^

en hoe is het met jou?
Ja, dat is goed, anders gaan je tanden weer verschuiven!
(ik neem aan een ijzertje achter je tanden?)
__________________
<):o)
Oud 07-03-2007, 06:04
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 07-03-2007 @ 06:55 :
Benzeen is zo'n ringetje
[afbeelding]
Dat is C6H6 en de dubbele binding kan rondlopen binnen het molecuul, dat is waarom je zo'n rondje in het midden tekent
En benzeen heet fenyl als het aan een andere structuur vast zit.
Hoop dat ik je zo kon helpen
Dank je! ^^ Nou weet ik het weer inderdaad.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 07-03-2007, 06:18
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Roosje schreef op 07-03-2007 @ 07:04 :
Dank je! ^^ Nou weet ik het weer inderdaad.
Succes met je toets
__________________
<):o)
Oud 07-03-2007, 06:37
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
waarom zit er niet meer slaap(uren) in de nacht?
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 07-03-2007, 06:40
Verwijderd
Blegh, vannacht weer eens slecht geslapen. De afweging is steeds weer tussen een slaappil en voor 12 uur niet wakker worden of niet gebruiken en slecht slapen. Bah!

En ik wil contact met haar. Eigenlijk is dat helemaal niet goed, maar ik mis haar zo.
Oud 07-03-2007, 06:48
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Zo, hij is weg en komt morgenavond weer terug. Ik hoop dat 't goed gaat. Dadelijk even voor ons allebei stemmen. En veel doen voor school en mijn presentatie doornemen.
Oud 07-03-2007, 06:53
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 07-03-2007 @ 07:40 :
Blegh, vannacht weer eens slecht geslapen. De afweging is steeds weer tussen een slaappil en voor 12 uur niet wakker worden of niet gebruiken en slecht slapen. Bah!

En ik wil contact met haar. Eigenlijk is dat helemaal niet goed, maar ik mis haar zo.
misschien andere slaappillen?
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 07-03-2007, 07:39
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 07-03-2007 @ 07:53 :
misschien andere slaappillen?
Dit zijn zelfzorgdingen uit Duitsland. Voor anderen moet ik naar de dokter en zo.
Oud 07-03-2007, 09:32
Verwijderd
Echt vaag, ik val de laatste dagen ineens best snel af terwijl ik naar mijn idee niet anders ben gaan eten. Nou ja, je hoort mij niet klagen, integendeel! Maar hoop wel dat het wel gewoon er blijven af is ook al gaat het nu ineens sneller..
Oud 07-03-2007, 09:53
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Moet vandaag nog wel even mijn motivatie vinden. Want morgen druk, overmorgen druk en weekend druk. Ik kijk wel even. Voor mijn bacheloronderzoek weet ik even niet wat ik moet doen, ik wacht de reactie van M wel even af aangezien L vrij weinig zegt waar ik iets mee kan.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 07-03-2007, 10:41
Verwijderd
Ik ben jarloers op mensen die studeren?
Slecht
Oud 07-03-2007, 11:10
Verwijderd
"Goeiemorgen, goed geslapen?"
"Ja hoor, jij ook? Ga je weg?"
"Ja, ik ga lopen met Marly."
"Ok. Veel plezier."
"Danke, schrijf jij dalijk een briefje voor Marleen, dat iedereen weg is?"
"Ok, doe ik. Haije."
"Haije."

Nee hoor, gezeik ook altijd. Bah.
Oud 07-03-2007, 11:12
Verwijderd
Pff. Dubbelheid. Maar ik kán niemand helpen als ik me zelf zo beroerd voel - ik loop mezelf weer eens voorbij.
Oud 07-03-2007, 11:28
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik heb uitgeslapen en dat mocht eigenlijk niet, want nu heeft het geen zin meer om eerst nog een uur te gaan treinen en om 5 uur weer terug. En ik heb last van m'n ogen omdat ik gister veel te lang m'n lenzen heb ingehad. 18,5 uur ofzo.
En ik heb te veel moetens in m'n hoofd en dat wil ik niet.
Ik moet vandaag alleen stemmen () en studeren.
En ik moet me vooral niks van anderen aantrekken en denken dat zij zo perfect zijn en ik niet. En ik moet vooral niet alles tegelijk willen.

En nu ga ik kijken hoeveel ik nog moet voorbereiden voor morgen.
Oud 07-03-2007, 11:32
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
hmmmmm.
ik heb echt een hekel aan al het vet aan mijn lijf. ik wil weer gezond zijn dat ik kan sporten .
baaaaaaaaaaah


en veel te veel doen voor school... alle verslagen, toets, tentamen *zucht*
Oud 07-03-2007, 12:06
Verwijderd
Het gaat heel slecht met mijn schoonouders. Mijn schoonvader is praktisch overspannen. Hij moet 24 uur per dag voor mijn schoonmoeder zorgen (ze heeft MS), en dat kost veel geduld. Iedere keer als ze naar de wc moet betekent dat veel gevloek en gehuil, omdat ze dolgraag haal benen wil buigen, maar het gewoon niet zo 1-2-3 gaat. Mijn schoonvader kan daar niet tegen, die wordt dan boos op m'n schoonmoeder. En die wordt dan verdrietig, omdat ze het ook liever anders ziet.

Nu stelde ze voor om 2 dagen per week ergens anders te gaan wonen. Een verzorgingstehuis. En dat vindt mijn schoonvader natuurlijk helemaal geen fijn idee. Het beste zou zijn wanneer ze gewoon een paar dagen per week hulp krijgen thuis. Iemand die m'n schoonmoeder helpt met opstaan en wassen, helpt met oefeningen te doen, helpt met naar de wc gaan. Maar zoiets is heel moeilijk om te regelen...
Oud 07-03-2007, 12:10
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 07-03-2007 @ 13:06 :
Maar zoiets is heel moeilijk om te regelen...
Er moet toch wel iets van thuiszorg te regelen zijn? Dat is niet makkelijk, maar volgens mij niet zo heel veel moeilijker dan twee dagen in de week in een verzorgingstehuis wonen? Misschien kan je de huisarts (en anders een instelling voor thuiszorg of het CIZ) je schoonouders daar meer over vertellen?

Laatst gewijzigd op 07-03-2007 om 12:15.
Oud 07-03-2007, 12:14
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 07-03-2007 @ 13:10 :
Er moet toch wel iets van thuiszorg te regelen zijn? Dat is niet makkelijk, maar volgens mij niet zo heel veel moeilijker dan twee dagen in de week in een verzorgingstehuis wonen? Misschien kan je de huisarts (en anders een instelling voor thuiszorg) je schoonouders daar meer over vertellen?
Ze hebben het niet zo heel lang geleden nog geprobeerd, maar toen werd er gezegd dat ze alleen iemand krijgen die komt schoonmaken. (Bed opmaken, snel stofzuigen, koffie drinken en weer weg.) Maar ze gaan er nu echt werk van maken, dus 't gaat vast wel lukken
Oud 07-03-2007, 12:16
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 07-03-2007 @ 13:14 :
Ze hebben het niet zo heel lang geleden nog geprobeerd, maar toen werd er gezegd dat ze alleen iemand krijgen die komt schoonmaken. (Bed opmaken, snel stofzuigen, koffie drinken en weer weg.) Maar ze gaan er nu echt werk van maken, dus 't gaat vast wel lukken
Misschien dat dat toen voldoende was, maar als ze aangeven (en aan kunnen tonen) dat er nu meer zorg nodig is, kan dat misschien wel? Misschien ook de huisarts in schakelen om het CIZ dat duidelijk te maken? Ik hoop erg dat het lukt.
Oud 07-03-2007, 12:25
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
spammen!
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 07-03-2007, 12:25
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
vol en ik ga naar bed.. kan geen stap meer verzetten..
zooooo moe
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #89
rare kwast
498 13-03-2007 20:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:09.