Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-09-2011, 20:50
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
OT: Random.org zegt 4, dus ik stem op Thomas.

wat?
__________________
Dit is een coole sig.
Advertentie
Oud 12-09-2011, 20:51
Verwijderd
Wat doet de stille aanbidder?

Edit: en fantome beter leer je joodse woorden ipv amsterdamse
Oud 12-09-2011, 20:52
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Wat doet de stille aanbidder?
ik ging het toevallig net opzoeken
die geeft van tevoren door wie hij/zij aanbidt. Als degene die aanbeden wordt doodgaat, mag de stille aanbidder wraak nemen. geloof ik. ehh, staat op pagina één iig
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 12-09-2011, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Sabir, je hebt jezelf onsterfelijk gemaakt geloof ik

Random.org zegt nummer 1, sorry Sann!
Mijn actie gaat de geschiedenis in als grootste blunder in de geschiedenis van het weerwolvenspel. /
Oud 12-09-2011, 20:52
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Wat doet de stille aanbidder?

Edit: en fantome beter leer je joodse woorden ipv amsterdamse
ehh. oh.
oke
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 12-09-2011, 20:53
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Fantôme is correct over de aanbidder.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 12-09-2011, 20:54
Verwijderd
Random.org zegt 6. Kusje voor Geel.
Oud 12-09-2011, 20:55
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
tvp
__________________
you're not my demographic
Oud 12-09-2011, 20:55
Verwijderd
Voor iedereen oke als ik de stemlijstjes weer doe?
Oud 12-09-2011, 20:59
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Voor iedereen oke als ik de stemlijstjes weer doe?
jahoor
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 12-09-2011, 21:00
Verwijderd
Prima
Oud 12-09-2011, 21:01
Verwijderd
Citaat:
Voor iedereen oke als ik de stemlijstjes weer doe?
Jep
Oud 12-09-2011, 21:01
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Prima Sann!

Ik stem op Thomas.
Oud 12-09-2011, 21:04
Verwijderd
Goed. 1 stemlijstje per pagina, ik pas aan, dus soms moeten jullie even omhoog scrollen

* Achter stem betekent waarschijnlijk, als je TE vaag bent krijg je geen sterretje, maar gewoon niks. Zie ik iets over het hoofd of zijn jullie het niet eens met mijn TE vaag, laat het dan even horen!

Maaike.
1. Fantome
12. Thomas.
14. EoS
16. Mr. Mark


Thomas
2. Sabir
5. Rops
7. Tink
9. Geel
15. Maaike.


.sann
3. Apate

Geel
4. .sann

Sabir
6. Thomas.

Fantome
8. Alpha_Omega

Apate
10. Absinthe

Rops
11. Maaike.

Tink
13. Queasy

Laatst gewijzigd op 13-09-2011 om 21:49.
Oud 12-09-2011, 21:06
Verwijderd
Top
Oud 12-09-2011, 21:30
Thomas.
Avatar van Thomas.
Thomas. is offline
Sabir vind ik wel een geschikte weerwolf, want ik deed kop of munt tussen Rops en sabir, en sabir's kop mag eraf!

Dus ik ga stemmen voor Sabir

En deze keer zonder rode kaarten
Oud 12-09-2011, 21:33
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik heb al een tijdje niet meegedaan, wat doet de slet? Dat staat niet in de openingspost.

Ik ga niet random stemmen, maar kies er gewoon één uit. De keuze is gevallen op Thomas.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 12-09-2011, 21:34
Thomas.
Avatar van Thomas.
Thomas. is offline
Godver
Oud 12-09-2011, 21:53
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Ik snap het even niet meer. Als ik het goed tel, zijn er geen dorpelingen?

O, en ik ga nog even denken op wie ik stem.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 12-09-2011, 22:21
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Ik was even in de war omdat het admin WWspel ook was begonnen.
Random.org zegt 10; dus Fantôme
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 12-09-2011, 22:38
Verwijderd
Citaat:
Ik snap het even niet meer. Als ik het goed tel, zijn er geen dorpelingen?

O, en ik ga nog even denken op wie ik stem.
Eh, inderdaad

Edit: Nee ze zijn er wel. Er zijn 10 functies + 2 geliefden. Dan zijn er nu dus 4 dorpelingen en de eerste dode wordt Cupido en wijst twee geliefden aan?

Spelleiders?

Edit 2: Nee fuck, want er zijn 3 wolven. Wacht even, nog even een x tellen

Edit 3: Geen dorpelingen dus? Spelleiders?

Laatst gewijzigd op 12-09-2011 om 22:42. Reden: Ik kan niet tellen.
Oud 12-09-2011, 22:44
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Wat een edits, .sann

Maar, nee, volgens mij heeft iedereen een functie.

Ik stem voorlopig op Thomas. Ik zal morgen ergens doorgeven of mijn stem definitief wordt.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 12-09-2011, 22:45
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
De slet mag iedere eetronde een speler kiezen om bij te slapen. Eten de wolven die speler, dan gaan ze allebei dood. Proberen ze echter de slet op te eten dan overleeft hij of zij het, omdat hij/zij die nacht niet thuis was.

En er zijn inderdaad geen dorpelingen. Dat komt vooral door het geringe aantal spelers, maar we hebben ook bewust gekozen om de functielijst niet in te perken. Er is toch niemand die echt graag dorpeling wil zijn, dus het leek ons wel een leuk experiment. Het zal jullie dwingen om voorzichtig en bedachtzaam te zijn in jullie keuzes.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 12-09-2011, 22:51
Thomas.
Avatar van Thomas.
Thomas. is offline
Hmm, dit gaat niet echt lang duren, vermoed ik
Oud 12-09-2011, 22:54
Verwijderd
Wat leuk dat niemand dorpeling is
Oud 12-09-2011, 22:57
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Ja, het wordt een blitzspiel.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 12-09-2011, 23:02
Verwijderd
Wow, wat een goed thema en verhaal

Ik vind het opvallend dat Geel en sann openlijk uitspreken dat ze berekenen dat er geen dorpelingen zijn, en het spreekt in hun voordeel, vooralsnog. Als wolf zou je daar misschien liever stil over zijn..?

Verder weet ik niet of ik morgen veel online kan zijn, dus stem ik maar gewoon op Apate omdat ze op Sann stemt.
Oud 12-09-2011, 23:11
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Ik ga morgen weg dus Fantôme it is.

Trouwens is die slet rol wel briljant bedacht.
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 12-09-2011, 23:15
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Ik neem graag de kudo's voor het introduceren van de slet in de DK-wwspellen
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 12-09-2011, 23:30
Maaike.
Avatar van Maaike.
Maaike. is offline
Ik ga duidelijk nog even de regels opnieuw doorlezen, oei Of wacht ik lees nu dat het niet zo gek is dat ik de slet nog niet kende?

Anyway, Random.org zei 3, dus ik stem op Röps.
__________________
kak
Oud 12-09-2011, 23:41
Verwijderd
Hm zoveel stemmen onder Thomas. en verder alleen maar alleen stemmers levert natuurlijk bijzonder weinig info. Ik ben bereid te switchen als er nog iemand mee wil. Op wie maakt me eigenlijk geen donder uit, want er is toch nog niks over te zeggen.
Oud 13-09-2011, 06:39
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:

Ik vind het opvallend dat Geel en sann openlijk uitspreken dat ze berekenen dat er geen dorpelingen zijn, en het spreekt in hun voordeel, vooralsnog. Als wolf zou je daar misschien liever stil over zijn..?
eens.
moest er even over nadenken. maar als wolf zeg je dat denk liever niet, tenzij je het écht zeker weet, omdat je er wel mee verraadt dat je een functie hebt natuurlijk. als er dan toch dorpelingen in het spel blijken te zijn, lig je natuurlijk meteen onder vuur.

en shit, ik moet nu écht naar mn werk
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 13-09-2011, 06:55
Thomas.
Avatar van Thomas.
Thomas. is offline
Ik ga bij nader inzien toch op Maaike stemmen, om mezelf te redden en het een beetje interessanter te maken
Oud 13-09-2011, 08:05
Verwijderd
Ik stem tink!
Oud 13-09-2011, 11:10
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Ik ga Maaike stemmen om het nog een beetje interessant te maken qua stemlijstjes.

en godver dat verhaal
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 13-09-2011, 11:23
Maaike.
Avatar van Maaike.
Maaike. is offline
Ja hallo
__________________
kak
Oud 13-09-2011, 11:29
Verwijderd
Maaike je kunt je stem veranderen he Zeker uit lijfsbehoud.
Oud 13-09-2011, 11:31
Maaike.
Avatar van Maaike.
Maaike. is offline
In dat geval speel ik maar even op zeker en stem ik bij óók op thomas.
__________________
kak
Oud 13-09-2011, 15:07
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
Ik ga Maaike stemmen om het nog een beetje interessant te maken qua stemlijstjes.

en godver dat verhaal
Dit.

Dus ik stem ook op Maaike.
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Oud 13-09-2011, 15:12
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Mijn stem op Thomas. is definitief.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 13-09-2011, 15:33
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Citaat:
Hm zoveel stemmen onder Thomas. en verder alleen maar alleen stemmers levert natuurlijk bijzonder weinig info. Ik ben bereid te switchen als er nog iemand mee wil. Op wie maakt me eigenlijk geen donder uit, want er is toch nog niks over te zeggen.
Denk je hier nog steeds hetzelfde over?

Ik probeer je geenszins te laten switchen, maar je maakte eerst deze opmerking en vervolgens komt er meer bij een ander rijtje (Maaike) en maak je haar er op attent dat ze kan switchen (waardoor de stemming juist weer eenzijdiger wordt).
Oud 13-09-2011, 16:10
Verwijderd
Citaat:
Denk je hier nog steeds hetzelfde over?

Ik probeer je geenszins te laten switchen, maar je maakte eerst deze opmerking en vervolgens komt er meer bij een ander rijtje (Maaike) en maak je haar er op attent dat ze kan switchen (waardoor de stemming juist weer eenzijdiger wordt).
Niemand reageerde, ik besloot af te wachten wat de rest zou doen, toen ging iedereen naar Maaike.

Nu twijfel ik wat ik ga doen, met een paar redenen:

- Ik wil geen echt gelijkspel, maar ik wil wel lijstjes waar we in latere rondes wat aan hebben. Als ik nu ook voor Maaike ga en er staat zowel onder Thomas. als onder Maaike. een wolf (wat ik verwacht) kan de verrader makkelijk ergens anders gaan staan en het op echt gelijkspel uit laten lopen, waardoor de wolven mogen kiezen.
Aan de andere kant: Als er nu 2 wolven onder Thomas. staan en 1 onder Maaike. hoeft de verrader alleen maar op Thomas te stemmen en het is ook gelijkspel (als ik onder Maaike. ga staan)

Aan de andere kant: we zitten aan het begin van het spel, iedereen heeft een functie, er zijn geliefden die kunnen gaan fucken, de evilziener kan nog lopen treiteren.

- Ik gun nieuwe spelers het eigenlijk wel de eerste ronde door te komen. Bovendien denk ik dat Maaike. een fantastische weerwolfspelspeler kan worden.

Ik vind 6-5 op papier een mooie verdeling. Dikke kans dat het alsnog gelijkspel wordt, maar dan kunnen we daar meer info uithalen dan als het gelijkspel op papier is en in het echt ook. Denk ik. Ik blijf dus bij Geel. Wat inderdaad een loze stem is, maar ik denk wel het meest wijze wat ik op dit moment kan doen.
Oud 13-09-2011, 16:31
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Ja ik vind het ook wel jammer idd dat een nieuwe speler meteen at risk is.
Oud 13-09-2011, 18:22
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
even een vraagje he: er is dus geen cupido en er zijn wel geliefden? hebben de geliefden dan geen dubbelrol in dit spel (dus een functie en daarnaast geliefden) of wel?
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 13-09-2011, 18:40
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
even een vraagje he: er is dus geen cupido en er zijn wel geliefden?
Correct. De geliefden zijn willekeurig gekozen.
Citaat:
hebben de geliefden dan geen dubbelrol in dit spel (dus een functie en daarnaast geliefden) of wel?
Zeg ik niet.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 13-09-2011, 18:45
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Nog 10 minuten voor de deadline, jongens!
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 13-09-2011, 18:47
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Correct. De geliefden zijn willekeurig gekozen.
Zeg ik niet.
Geliefden zijn dus door de spelleiders gekozen maar je zegt niet of dat een aparte rol is of dubbelrol is (gezien er geen dorpelingen zijn)? Trouwens, dat moeten we gewoon kunnen zien aan het aantal spelers en te verdelen rollen? *gaat tellen*
__________________
Dit is een coole sig.

Laatst gewijzigd op 13-09-2011 om 18:49. Reden: k kan niet typen op n telefoon
Oud 13-09-2011, 18:54
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Oké dus incl 2 geliefden zijn er 14 functies verdeeld. Geliefde is dus een functie op zichzelf als ik het goed heb
Oud 13-09-2011, 19:07
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Woest liep onze Adolf de galerie uit. Altijd weer die vervelende joden, met hun intellectueel verantwoorde kunst en hun grote dikke vette neuzen. Ze proberen via moeilijk te begrijpen kunst het volk te controleren, dat is wat ze doen! Nou, als hij ooit aan de macht kwam, zou het gedaan zijn met die grachtengordelonzin.

Verzonken in zijn antisemitische gedachten, struikelde hij bijna over een klein, vrolijk jongetje, genaamd Thomas, dat toevallig de zoon was van Absinthe.
“Oy gevalt, bijgoochem,” zei Thomas, “zou jij niet eens wat beter uit je oygn kijken, dallesdekker? Vieskadet!”
“Wat een taal, voor zo’n klein jongetje. En dan nog joods ook!” zei ons Dolfske.
“Er is toch niets shlekhts aan joods zijn?” vroeg Thomas.
“Shlekhts? Shlekhts? Jullie hebben onze Heer vermoord! Zonder jullie zou Jezus nog steeds leven, en dan zou hij jullie wel eens in klare taal vertellen wat hij vindt van jullie zogenaamde kunst!”
“Oy gevalt,” zei Thomas, “hebben wij Jezus gehargend? Is het door ons dat ie kassie wijle is?”
“Natuurlijk!” riep de Dolfster, “Jullie hebben hem aan een kruis genageld, met een doornkroon op zijn snoet! Ga maar kijken in die kerk daar!”

Zo snel als zijn joodse beentjes hem konden dragen, rende Thomas naar de kerk waar Dolfepolf naar wees. En daar hing inderdaad een halfnaakte man aan een kruis, met een doornkroon op zijn koppie. Overmand door schuld holde Thomas naar het beeld. Als de meest antisemitische jood sinds Woody Allen liet hij zich op zijn knieën vallen, terwijl hij met beide handen het kruis omklemde.
“Geef mij mekhile, Jezus, O Heer! Ik zal het nooit meer doen!”

En toen gebeurde er iets opmerkelijks. Door Thomas’ onvoorzichtige geschud aan het kruis, banjerde pardoes heel Jezus naar beneden! Hop, daar raakte zijn hoofd dat van Thomas. En omdat Jezus’ hoofd van stevig hout gemaakt was, en Thomas’ hoofd van fragiele jood, kraakte daar met een afgrijselijk geluid de schedel van de arme jongen. Krak! Bloed en hersens op de kerkvloer. Akelig gezicht.

Dolfmans stond buiten de kerk toe te kijken, en dacht bij zichzelf: een dode jood is beter dan een levende. Toen ging hij naar het café, voor een goed glas karnemelk. Dat had hij wel verdiend.

THOMAS IS DOOD. HIJ WAS DE STILLE AANBIDDER. VAN APATE. DE BEURT IS AAN DE WOLFSKES.

1. .sann
2. Queasy
3. Röps
4. Thomas. (stille aanbidder)
5. Apate
6. Geel
7. Tink*
8. Maaike.
9. Eye of Sauron
10. Fantôme
11. Alpha_Omega
12. Mr.Mark
13. Absinthe
14. Sabir

Magenta = gehangen.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 13-09-2011, 19:15
Verwijderd
@ Verhaal.

Jammer van Thomas., maar niet onoverkomelijk.

Spelleiders: wordt deze functie overgenomen door de leerling, nee toch?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #88 deel 2
Geel
92 24-09-2011 16:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:12.