Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Verkeer & Vervoer
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-07-2013, 16:38
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wij hebben een Opel Corsa met zo'n sleutel met een batterijtje erin waarmee je hem op afstand centraal kan openen en vergrendelen. Al een tijdje werkt dat knopje niet meer heel goed, moet je hem hard indrukken, vaak proberen, etc. Als je met de sleutel de auto op slot doet bij het bestuurdersportier, dan blijven de andere deuren open dus volgens mij moet je hem echt elektronisch vergrendelen. Heel onhandig. Nou dacht ik dat het batterijtje misschien bijna leeg was maar m'n vriend twijfelde daaraan. Zijn er andere redenen waarom het niet goed zou kunnen werken? Is zo'n batterij makkelijk te vervangen? Ik kon nergens het batterijtje vinden dus weet ook niet hoe ie open moet en wat voor batterij erin moet en waar ik die kan kopen en hoe duur dat dan eventueel zou zijn. Iemand ervaring mee?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-07-2013, 17:33
Verwijderd
Als het goed is heb je er daar twee van gekregen bij aanschaf. Je hebt ze ook allebei nodig om ze te synchroniseren. Doet de ander het wel nog?

Verder:
http://www.eldiape.com/sleutel/sleutel.htm

Volgens mij heeft Opel ongeveer hetzelfde systeem. Zo kun je ze open krijgen. Voor je nieuw batterijtje er in gooit, eerst eens een kwartiertje het batterijtje er uit laten en weer er in doen, alles in elkaar zetten, en opnieuw proberen. Wil ook heel vaak al helpen, een soort van reset zeg maar.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2013, 17:55
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
De reserve ligt bij m'n schoonouders, die ga ik morgen even ophalen denk ik, dan ga ik er even naar kijken. Thanx alvast
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 13-07-2013, 23:10
feniks
feniks is offline
Ik zou gelijk kijken of je reservesleutel dezelfde mankementen heeft.
Bij mijn auto was het zo dat het knopje zelf versleten was. Een nieuw kapje voor 17 euro deed wonderen, en daar was geen reset of batterij voor nodig.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2013, 08:08
Verwijderd
Reset kost 0 euro
Met citaat reageren
Oud 15-07-2013, 06:53
feniks
feniks is offline
Ja, daar heb jij dan weer gelijk in. Mits je het zelf doet
Met citaat reageren
Oud 15-07-2013, 15:32
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
De reservesleutel doet het wel goed dus ik denk dat het aan het batterijtje ligt. M'n vriend heeft nu de krakkemikkige sleutel dus als ie wil, kan ik eens proberen te resetten of vervangen
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:06.