Oud 15-08-2002, 18:21
~- Anakin -~
~- Anakin -~ is offline
sorry mensen maar wordt echt gek van m'n eigen gevoelens, moet het echt even kwijt.

Ben nu een dag terug van 18 dagen rondreizen met m'n oudjes en broer met z'n vriendin door Tanzania. Voor ik op vakantie ging was m'n vriend vaak moe en daardoor soms een beetje afwezig maar hij bleef wel trouw afspreken en komen hoe moe hij ook was. We hadden afgesproken dat ik niet elke dag kon smsen omdat dat veelste duur zou worden. Nu smste hij de eerste week nog wel 3x, gelukkig nix aan de hand dus. Maar de 2e week hoorde ik dus een hele week nix van hem toen heb ik hem halverwege die week zelf nog een smsje gestuurd maar geen reactie, toen heb k hem precies n week na z'n laatste smsjes zelf nog een smsje gestuurd of hij nog leefde of toevallig opgegeten was door een loslopende leeuw in NL (oké super domme tekst maar had echt te veel wijn op die avond). Daar reageerde hij uiteindelijk wel op. Laatste 3 dagen nix meer gehoord. En gister afgesproken dat hij vanavond na t werk nog wel even langs zou komen. In die smsjes stond trouwens ook geen 1x dat hij me miste of van me hield. Terwijl ik er dat wel bijzette. Deed hij trouwens mn andere vakantie wel maar toen zat ik met m'n vriendinnen een week in Turkije.

Van zijn gedrag op die manier wordt ik echt gek, bedoel loop me zorgen te maken op m'n droomvakantie dat is ook echt niet leuk, was op een gegeven moment zo erg dat ik het liefst het eerste de beste vliegtuig naar NL had gepakt!

Maar denken jullie dat als hij zo doet het uit zou maken? Wordt echt helemaal gek van de twijfels wat zijn bedoeling is. Het ene moment denk ik zo is 'ie gewoon en het andere moment ben ik echt bang dat hij het uitmaakt. Wat denken jullie????

iig harstikke bedankt voor het lezen van mijn gezeur! Hoop dat jullie iets willen antwoorden!

liefs ~- Anakin -~

p.s. over 2 weken hebben we een half jaar voor de nieuwsgierige
__________________
..........sigloos.........
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-08-2002, 18:33
Verwijderd
Ja, ik denk dat het voor ons te moeilijk te zeggen is of je je zorgen moet maken of niet. Ik denk dat je het gewoon recht op de man af aan je vriend zal moeten vragen. Hij is de enige die het juiste antwoord kan geven op je vragen.

Probeer het voor nu even uit je hoofd te zetten want er de hele tijd over piekeren heeft ook geen zin. Je ziet hem dus vanavond al, breng het dan op in het gesprek, maar laat het nu even rusten, je maakt jezelf alleen maar gek.. en wie weet wel voor niks!

sterkte!
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 20:00
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
tja voor ons is het een beetje lastig te zeggen eigenlijk zo, maar ik zou me niet zo druk maken hoor..

Als ik op vakantie was zou ik er echt niet over in zitten of ik wel of geen smsjes zou krijgen *de smsjes van mijn vriend kwamen niet aan in het buitenland* ik zou zo veel mogelijk van mn vakantie genieten..

maar als je je toch heel erg zorgen maakt, vraag het gewoon aan hem, waarom hij zo'n tijd niks heeft gestuurd..?
Maar ik zou niet bang zijn dat hij het nu gelijk uit wil maken hoor..
praat erover met m als je hem spreekt.
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:38.