Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Verkeer & Vervoer
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2014, 20:12
Max.Roegiest
Max.Roegiest is offline
Ik weet niet zeker of dit de beste plek is voor deze post, maar voor nu zal het wel even moeten.

Over een paar maanden ga ik mijn motorrijbewijs halen, eindelijk.

Nu ben ik dus al op zoek naar een motor om mezelf voor te bereiden voor als het zover is, maar ik heb er niet veel verstand van.

Met het rijbewijs dat ik dan haal mag ik op een motor rijden van 35kW, rijbewijs A2 is dat.

Nu heb ik dus al antwoord van 1 man die een motor had van 37kW. Is die 2 extra kW echt een probleem? Niet dat ik hem meteen ga kopen ofzo, maar gewoon om het ff te weten.

Wat zijn nog meer dingen waar ik op moet letten? Zouden jullie ook suggesties kunnen geven voor motors, hij zal voornamelijk worden gebruikt om te reizen van bijvoorbeeld Rotterdam naar Terneuzen of Goes.
Ik wil niet meer dan 600 euro betalen voor een 2e hands motor.

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-03-2014, 20:34
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Als ik je rijbewijs staat dat je een maximaal vermogen mag rijden en in de papieren van je motor een hoger vermogen staat dan heb je wel een probleem neem ik aan. Dat zou ik niet gokken.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:44.