Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-07-2016, 13:08
Wurd
Wurd is offline
Hallo lezers, ik zit in een erg stressvolle situatie. Ik zit momenteel op VWO4 .Vandaag was voor mij de laatste dag van de toetsweek, en ik stond voor de toets nog net een 5 afgerond voor wiskunde B. Nu heb ik, ondanks al het werk dat ik erin heb gestoken, de toets erg slecht gemaakt, ik was simpelweg alles vergeten... Grote kans dus dat ik een 4 op mijn eindlijst zal staan, terwijl ik maar een tekort mag hebben voor een basisvak. Ik ben dus in bespreking.

Ik moet gewoon even mijn gedachten hier opschrijven, want ik ben echt zó bang dat ik misschien moet blijven zitten..

Ik vraag me af of er iemand is die ook in een soortgelijke situatie is geweest en misschien een inschatting kan geven of ik over zal gaan of niet. Ik sta verder voor geen enkel vak onvoldoende, en opzich ben ik in de laastste periode veel vooruit gegaan op wiskunde vergeleken met de periode ervoor. Maar wat mij zorgen maakt is dat ik niet altijd een erg goede welrkhouding heb gehad, en ik denk dat dit in mijn nadeel kan gaan werken, ik denk dat leraren veel waarde hechten aan hoge inzet..
Verder maak ik ook deel uit van het VWO+ programma op school en heb een cambridge engels diploma gehaald dit jaar. Zouden deze dingen misschien in mijn voordeel kunnen werken?

En mocht het fout gaan; is er een mogelijkheid dat ik van WISB naar WISA kan gaan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-07-2016, 13:46
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Weet je decaan of mentor geen antwoord op deze vragen?
Met citaat reageren
Oud 14-07-2016, 13:56
Wurd
Wurd is offline
Citaat:
Weet je decaan of mentor geen antwoord op deze vragen?
Mijn mentor heeft gezegd dat ik wanneer ik inderdaad een 4 sta ik in bespreking ben, maar over mijn kansen in die bespreking heeft ze natuurlijk niets gezegd. Ik hoop alleen dat iemand dit leest die ook in mijn situatie is geweest en een mij een inschatting kan geven over mijn kansen.. ik ben zó ongelooflijk nerveus
Met citaat reageren
Oud 14-07-2016, 15:24
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Volgens mij verschilt dit heel erg per school en hoe de docenten jou en je voortgang zien.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ik verlang nog steeds
Rockin19
28 15-02-2010 17:56
Software & Hardware Bouw of verbouw je eigen pc.
AgenaX
18 05-01-2009 14:35
Verhalen & Gedichten Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af).
Noor-91
3 26-01-2006 09:55
Verhalen & Gedichten [vervolgverhaal] Ik durf geen ik te zijn
Tovenaar
3 04-01-2006 14:22
Algemene schoolzaken op t randje..zal ik overgaan??
me_86
15 07-07-2003 17:16
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap LPF-minister Heinsbroek
NN
34 02-10-2002 17:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:31.