Oud 28-01-2002, 21:16
lake bodom
lake bodom is offline
NEE, ik zie een hele grote puist opkomen. Ik weet zeker dat ie morgen super groot is, met zo'n wit puntje erop.. bleghh
shit weet iemand iets wak kan doen zodat ie morgen weg is?
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 21:16
drama
Avatar van drama
drama is offline
*proest*
__________________
Ik koop, dus ik besta
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 21:19
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
plak er een Jip&Janneke pleister overheen



kee nog mensen die serieus kunnen antw. try it please
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 21:21
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
uhm...uitknijpen?*ieuw* dan heb je morgen alleen een klein rood vlekje.
Offum tandpasta opsmeren dan droogt ie uit en dan issut igg. morgen niet zown knalrooie bult meer.
Maar je kan er het beste niet aan zitten dan gaat ie het snelst weg,tis maar een puist...tis niet alsof je de enigste bent,maak je er niet te druk om!
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 21:22
never mind
Avatar van never mind
never mind is offline
tsndpasta... helpt wel beetje voor het slapen gaan opsmeren en morgen is zie een stuk kleiner
__________________
*engeltjuh* fliefd!
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 21:23
funest
Avatar van funest
funest is offline
pa of ma vragen of ze em wille uitzuigen

da helpt echt perfect


...
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 21:24
Martin Dude
Avatar van Martin Dude
Martin Dude is offline
tandpasta idd
__________________
Ik ben makkelijker dan Mokkol!! || if (Mokkol == goeieGrap) { pinksteren == pasen; } [NERD]
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 21:25
punkrock-bastard
Avatar van punkrock-bastard
punkrock-bastard is offline
tandpasta uber alles!
__________________
"Preaching revolution, anarchy and change Sucked from the system that had given him his name"
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 21:25
lake bodom
lake bodom is offline
Citaat:
AM schreef:
pa of ma vragen of ze em wille uitzuigen

da helpt echt perfect


...

mun pa en ma zijn niet thuis

maare tandpasta? hij is nu heel bol en rood, maar hij moet toch eerst open zijn, voordak er tandpasta op kan smeren?
en nu uitknijpen kan nog niet..

alsk dat morgen doe, blijft die de hele tijd doorlekken met bloed enzo.. aargghhh

zal me vriendje lekker vinden

Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 21:28
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
lake bodom schreef:
mun pa en ma zijn niet thuis

maare tandpasta? hij is nu heel bol en rood, maar hij moet toch eerst open zijn, voordak er tandpasta op kan smeren?
en nu uitknijpen kan nog niet..

alsk dat morgen doe, blijft die de hele tijd doorlekken met bloed enzo.. aargghhh

zal me vriendje lekker vinden

Neej hij hoeft niet eerst open te zijn voordat je er tandpasta opsmeert,gewoon zo er opsmeren dan droogt de puist uit en is het niet meer zo'n etterende bult.
En je kan er morgen heel klein beetje camouflage opsmeren als je er heel erg aan irriteerd ,niet zo'n grote stip dr op smeren dan valt het namelijk alleen maar meer op.
Maar beter kan je dr nix op smeren(qua make-up) want het wordt er nie beter van...


Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 21:32
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
lake bodom schreef:
mun pa en ma zijn niet thuis

maare tandpasta? hij is nu heel bol en rood, maar hij moet toch eerst open zijn, voordak er tandpasta op kan smeren?
en nu uitknijpen kan nog niet..

alsk dat morgen doe, blijft die de hele tijd doorlekken met bloed enzo.. aargghhh

zal me vriendje lekker vinden

Een vriendin van me prikt ze door met een hete naald, dan komt die rommel er uit en is het alleen nog maar een klein plekje

__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 21:34
lake bodom
lake bodom is offline
kee thanx
wat benk eigelijk aant zeuren..
maar gaa de tandpasta dan maar proberen.
hm maar ik gebruik ook nog spulletje ( waterstofperoxide)van de dokter. dus moek dan 1 van de 2 opdoen.. of eerst dat waterstofperoxide en dan de tandpasta?
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 21:36
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
lake bodom schreef:
kee thanx
wat benk eigelijk aant zeuren..
maar gaa de tandpasta dan maar proberen.
hm maar ik gebruik ook nog spulletje ( waterstofperoxide)van de dokter. dus moek dan 1 van de 2 opdoen.. of eerst dat waterstofperoxide en dan de tandpasta?
gwoon pure waterstofperoxide ..dat lijkt me niet echt gezond omdat gewoon 'zomaar'op je huid te smeren?
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 21:41
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
gwoon pure waterstofperoxide ..dat lijkt me niet echt gezond omdat gewoon 'zomaar'op je huid te smeren?


idd, is dat niet iets zoals inderm oid, waterstofperoxide moet je ongelofelijk mee uitkijken hoor

__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 21:44
Martin Dude
Avatar van Martin Dude
Martin Dude is offline
doe maar gewoon de tandpasta ja, en dan de hele nacht laten zitten ofzo .. niet vergeten eraf te halen morgenochtend
__________________
Ik ben makkelijker dan Mokkol!! || if (Mokkol == goeieGrap) { pinksteren == pasen; } [NERD]
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 21:51
Verwijderd
*is niet in een originele bui vandaag* tandpasta
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 21:56
lithium
lithium is offline
Citaat:
rodina schreef:
idd, is dat niet iets zoals inderm oid, waterstofperoxide moet je ongelofelijk mee uitkijken hoor

Is inderm slecht dan?
mij gebruikt het al een half jaar

__________________
(gelukkig) getrouwd met paranoide ;)
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 22:00
fucking hero
fucking hero is offline
afzeggen
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 22:04
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
lithium schreef:
Is inderm slecht dan?
mij gebruikt het al een half jaar

Het is vrij slecht voor je huid en je mag het eik. alleen gebruiken als nix anders helpt en je zware vorm van acne etc. hebt.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 22:06
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Dit topic is trouwens meer Lichaam en Gezondheid.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 22:07
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
uhm...
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 22:08
lake bodom
lake bodom is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Het is vrij slecht voor je huid en je mag het eik. alleen gebruiken als nix anders helpt en je zware vorm van acne etc. hebt.


ik gebruik inderm al langer dan een jaar
waarom schrijft de dokter het dan voor?
kheb inderdaad hele schilferige huid ervan gekregen.. en isser niet beter op geworden
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 22:11
lithium
lithium is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Het is vrij slecht voor je huid en je mag het eik. alleen gebruiken als nix anders helpt en je zware vorm van acne etc. hebt.

naja, niets anders hielp...
maar als ik het gebruik gaan ze weg, en als ik het niet meer gebruik komen ze weer evenhard terug *baal*

__________________
(gelukkig) getrouwd met paranoide ;)
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 22:14
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
lake bodom schreef:

ik gebruik inderm al langer dan een jaar
waarom schrijft de dokter het dan voor?
kheb inderdaad hele schilferige huid ervan gekregen.. en isser niet beter op geworden
Omdat het in sommige gevallen wel kan helpen,maar als je er een hele schilferige huid van krijgt moet je langs de dokter gaan want dan kan hij je iets anders voorschrijven iets minder agressief want er zijn meer dingen tegen acné.
Je kan er ook een vochtinbrengende creme opsmeren dan wordt je huid wat vetter.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 22:14
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
lithium schreef:
naja, niets anders hielp...
maar als ik het gebruik gaan ze weg, en als ik het niet meer gebruik komen ze weer evenhard terug *baal*

Zolang je geen bijverschijnselen hebt kan je het gewoon blijven gebruiken hoor...maar zodra je vet droge huid krijgt ensoow moet je ff terug naar de dok. gaan.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 22:18
lake bodom
lake bodom is offline
maar me huid is al vet..
ik heb zo'n glimhoofd altijd.. glimneus en glimkin..maar mun huid is soms ook weer heel droog.. ksnap er niks van.. ga wel eens langs de dokter, en diana pil, is die te zwaar?
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 22:25
lithium
lithium is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Zolang je geen bijverschijnselen hebt kan je het gewoon blijven gebruiken hoor...maar zodra je vet droge huid krijgt ensoow moet je ff terug naar de dok. gaan.


neej, ik heb totaal geen bijverschijnselen...
dank je wel dokter slut

__________________
(gelukkig) getrouwd met paranoide ;)
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 22:26
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
lake bodom schreef:
maar me huid is al vet..
ik heb zo'n glimhoofd altijd.. glimneus en glimkin..maar mun huid is soms ook weer heel droog.. ksnap er niks van.. ga wel eens langs de dokter, en diana pil, is die te zwaar?
echinaforce van a vogel kost 6,50 bij de drogist(geen idee hoeveel euro)Wil ook wel helpen..Ik weet niet hoe ernstig je acné is maar dit is wat minder agressief en dan krijg je misschien niet van die omwentelingen van droge huid naar vette huid.
De diana pil kan je wel nemen,bij sommige mensen helpt het tegen acné maar je gaat er wel vocht door vasthouden en daardoor kan je wat dikker worden.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 22:34
lake bodom
lake bodom is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
echinaforce van a vogel kost 6,50 bij de drogist(geen idee hoeveel euro)Wil ook wel helpen..Ik weet niet hoe ernstig je acné is maar dit is wat minder agressief en dan krijg je misschien niet van die omwentelingen van droge huid naar vette huid.
De diana pil kan je wel nemen,bij sommige mensen helpt het tegen acné maar je gaat er wel vocht door vasthouden en daardoor kan je wat dikker worden.


oke dat dikker worden is niet zo'n probleem, ben tog dun genoeg..
maare ik vind zelf dak aardig veel last ervan heb, andere vinden dat wel meevallen, maar dat komt omdat hun mij zien met camouflage op.. kzou eigelijk t liefst helemaal niks op doen.. maar dat ziet er niet uit..

maarja heel erg bedankt voor je tips

Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 22:51
HoñeY
HoñeY is offline
Tandpasta damnz, dat moet je niet doen dan droogt je puist wel uit maar ook je huid er om heen. Je moet met een klein naaldje (eerst goed schoonmaken) klein gaatje in je puistje prikken en dan uitknijpen dan kan het er netjes uit, en daarna goed je gezicht wassen.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 22:58
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
HoñeY schreef:
Tandpasta damnz, dat moet je niet doen dan droogt je puist wel uit maar ook je huid er om heen. Je moet met een klein naaldje (eerst goed schoonmaken) klein gaatje in je puistje prikken en dan uitknijpen dan kan het er netjes uit, en daarna goed je gezicht wassen.
Je hoeft toch ook niet gelijk je hele gezicht onder de tandpasta te smeren,gewoon met een wattenstaafje het puistje aanstippen.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 23:23
HoñeY
HoñeY is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Je hoeft toch ook niet gelijk je hele gezicht onder de tandpasta te smeren,gewoon met een wattenstaafje het puistje aanstippen.


Ja gurly begrijp ik, maar TANDpasta is niet voor nix bedoelt voor je tanden. Dat puistje droogt dan misschien we uit, maar gaat daardoor echt niet weg. Later komt het toch weer terug. Gewoon niet aanzitten, of klein gaatje erin maken zodat het eruit kan en dan voorzichtig de rest uit knijpen. En vooral je gezicht goed wassen, maar dat is logisch

Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 08:16
lake bodom
lake bodom is offline
Iekss ik heb er dus tandpasta op gesmeerd..
t is zoo rood en vies geworden
hmmz naja.. dust werkt niet bij iedereen denk ik
ofk heb de verkeerde tandpasta erop gesmeerd
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 08:36
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
lekker voor je


:/
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 09:19
lake bodom
lake bodom is offline
Citaat:
GRRR schreef:
lekker voor je


:/
jaa... heel lekker

Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 09:47
Verwijderd
wat een gedoe over een puistje....
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 11:57
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
HoñeY schreef:
Ja gurly
Loop me niet zo te kleineren wil je.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 18:03
Smiley_Knorretje
Smiley_Knorretje is offline
--> Lichaam & Gezondheid
__________________
Vandaag is de eerste dag van de rest van mijn leven.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 18:06
T.e.s.s
Avatar van T.e.s.s
T.e.s.s is offline
mijn zusje gaat dan altijd stomen (boven bak met heet water, of onder de zonnebank. En ze heeft idd ook zo'n spulletje van de dokter.
__________________
fout
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 12:07
Bienie
Avatar van Bienie
Bienie is offline

tandpasta

een flinke klodder er op smeren voor je gaat slapen...doet wonderen
__________________
That boy needs therapy !
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 12:56
Verwijderd
Wat een gezeik om zoiets triviaals.

Er zijn tienduizenden 16-jarigen die elke dag naar school moeten met gezichten VOL puistjes en jij zit te zeiken om ééntje.

Damn.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 15:48
moedergans
moedergans is offline
Citaat:
lake bodom schreef:

ik gebruik inderm al langer dan een jaar
waarom schrijft de dokter het dan voor?
kheb inderdaad hele schilferige huid ervan gekregen.. en isser niet beter op geworden
Het is niet zo slecht voor je huid, maar je moet het er alleen op doen als je echt een puist hebt en dan alleen met een wattestaafje op de puist. Als je het elke dag doet wordt je huid er restant tegen en dat is ook niet goed! Je kan ook ff stomen dat wil ook wel eens helpen
Wat ik ook wel eens doe, is hem open maken uitknijpen en dat een dikki kloder kleimasker erop. FF een kwartie laten zitten (droog tie ook uit)en daarna inderm
__________________
Ik zat met m'n vriend in bad toen ik greep naar de zeep....en voelde dat ik ergens anders in kneep.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 16:03
MarMaar
MarMaar is offline
tea trea of hoe je het ook schrijft. je voelt meteen dat het helpt. als je bij de drogist naar tea trea vraagt weet ze meteen wat je bedoelt. je hebt het in olie en in creme.
kussss
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:00.