Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-02-2012, 23:29
crazycamel070
crazycamel070 is offline
Ik ben 16 en mijn penis is 15cm als ie slap is en 23cm als ie stijf is..... ik ben weleens bang dat ie te klein is weet niet wat het gemiddelde is. weet iemand dat?
Oud 05-02-2012, 23:34
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Jemig

Nu moet het echt eens ophouden hoor. Al die oversekste jongetjes hier die aankomen lullen met hun 19cm, 23cm en andere paardenpiemellengtes.

Ik geloof er geen zak van. De allereerste hit bij google geeft aan dat het gemiddelde in stijve toestand 14.3cm is en jullie hebben echt niet allemaal een zwaar bovengemiddelde piemellengte, stelletje opscheppers

Ga niet proberen complimentjes te vissen, dat is echt heel erg zielig .

zo, dat moest even.
__________________
In omnia paratus
Oud 06-02-2012, 05:56
Smokeyking
Smokeyking is offline
Citaat:
Tell me
---------------------------------------

Rysair schreef:
is dit een troll?
-------------------------------


Waarom zou dit een troll zijn? Ik vraag me af of dat lang is ja of nee.
Dus bij deze nog een keer; is dat lang?[/QUOTE]

Citaat:
Jemig

Nu moet het echt eens ophouden hoor. Al die oversekste jongetjes hier die aankomen lullen met hun 19cm, 23cm en andere paardenpiemellengtes.

Ik geloof er geen zak van. De allereerste hit bij google geeft aan dat het gemiddelde in stijve toestand 14.3cm is en jullie hebben echt niet allemaal een zwaar bovengemiddelde piemellengte, stelletje opscheppers

Ga niet proberen complimentjes te vissen, dat is echt heel erg zielig .

zo, dat moest even.
Óf kom niet op dit topic, óf geef alsjeblieft normaal antwoord.
Er zijn mensen die zich dit wel degelijk afvragen.
Dus nogmaals de vraag; is 18,5 cm(stijf) lang ja of nee?
Oud 06-02-2012, 08:15
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik ben 16 en mijn penis is 15cm als ie slap is en 23cm als ie stijf is..... ik ben weleens bang dat ie te klein is weet niet wat het gemiddelde is. weet iemand dat?
Als je goed wilt trollen moet je toch echt iets origineler zijn, hoor.
Oud 06-02-2012, 10:04
Verwijderd
Als je de baarmoeder in zn geheel wilt penetreren lijkt me 23 centimeter net lang genoeg met 18,5 zit je over het algemeen ook al tegen de wand aan, have fun met inhouden tijdens de seks heujjjj!
Oud 06-02-2012, 10:35
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Ja, want de baarmoeder penetreren, dat gaat gebeuren!
Oud 06-02-2012, 10:46
Verwijderd
Oud 06-02-2012, 10:51
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Het was gewoon niet grappig.
Oud 06-02-2012, 11:13
Verwijderd
Het was ook niet grappig bedoeld
Oud 06-02-2012, 11:23
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Maar maar. Het hoort grappig te zijn voor anderen die het lezen! /zeur

En sorry, offtopic.
Oud 06-02-2012, 11:42
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
-------------------------------


Waarom zou dit een troll zijn? Ik vraag me af of dat lang is ja of nee.
Dus bij deze nog een keer; is dat lang?


Citaat:
Óf kom niet op dit topic, óf geef alsjeblieft normaal antwoord.
Er zijn mensen die zich dit wel degelijk afvragen.
Dus nogmaals de vraag; is 18,5 cm(stijf) lang ja of nee?
Als je enige vorm van intelligentie had gehad had je in mijn berichtje iets kunnen lezen over wat de gemiddelde lengte van een piem0l in stijve toestand is. trol=trol
__________________
In omnia paratus
Oud 06-02-2012, 11:54
rallone
Avatar van rallone
rallone is offline
Die van mij is 20 slap en 27 als ie stijf is dit normaal??
Nah ik weet niet hoe groot ie is nog nooit gemeten en ik ga hem hiervoor ook niet meten.
Oud 06-02-2012, 13:58
eggers
Avatar van eggers
eggers is offline
JA, die van mij is volgens mij 14 cm
Oud 06-02-2012, 13:59
eggers
Avatar van eggers
eggers is offline
ja
Oud 06-02-2012, 14:00
eggers
Avatar van eggers
eggers is offline
Citaat:
Die van mij is 20 slap en 27 als ie stijf is dit normaal??
Nah ik weet niet hoe groot ie is nog nooit gemeten en ik ga hem hiervoor ook niet meten.
JA JA 6cm bedoel je. 27 kan niet.
Oud 06-02-2012, 14:03
eggers
Avatar van eggers
eggers is offline
Citaat:
Ik ben 16 en mijn penis is 15cm als ie slap is en 23cm als ie stijf is..... ik ben weleens bang dat ie te klein is weet niet wat het gemiddelde is. weet iemand dat?
leugenaar, ik ben ook 16 en die van mij is 15 slap en 18 stijf dus
Oud 06-02-2012, 14:05
rallone
Avatar van rallone
rallone is offline
Citaat:
JA JA 6cm bedoel je. 27 kan niet.
Lees jij de hele post wel.
Oud 06-02-2012, 14:22
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:



Óf kom niet op dit topic, óf geef alsjeblieft normaal antwoord.
Er zijn mensen die zich dit wel degelijk afvragen.
Dus nogmaals de vraag; is 18,5 cm(stijf) lang ja of nee?
Heb je zijn post ueberhaupt gelezen?
Oud 06-02-2012, 15:44
UnlimitedUAV
Avatar van UnlimitedUAV
UnlimitedUAV is offline
Dit is een van de drukste seksualiteit topics ooit.
__________________
Get Hyper.
Oud 06-02-2012, 16:10
Verwijderd
Ik ben 12, en die van mij is stijf 11 cm
Oud 07-02-2012, 17:39
Verwijderd
Dat lijkt dus een mooie lengte voor een 12-jarige te zijn, niks mis mee.
Oud 08-02-2012, 10:57
Verwijderd
Toch twijfel ik wel aan dat "gemiddelde" cijfer van mannen in Nederland. Is dat niet gewoon wat omlaag gegooid zodat mannen met een kleine penis zich niet schamen? :x
Oud 08-02-2012, 11:07
Verwijderd
Citaat:
Toch twijfel ik wel aan dat "gemiddelde" cijfer van mannen in Nederland. Is dat niet gewoon wat omlaag gegooid zodat mannen met een kleine penis zich niet schamen? :x
En is dit niet een verkapte "kijk 's wat een grote pik ik heb"?

Oud 08-02-2012, 12:06
Verwijderd
Citaat:
Toch twijfel ik wel aan dat "gemiddelde" cijfer van mannen in Nederland. Is dat niet gewoon wat omlaag gegooid zodat mannen met een kleine penis zich niet schamen? :x
Van alle cijfers die mannen op internet posten, kunnen we minstens 2 cm aftrekken voor een enigszins realistische weergave (minstens 5 als ze in de puberteit zitten). Ik denk dat ze bij zulke onderzoeken beter vrouwen kunnen vragen dan mannen.

Dus hm, bij dezen moeten misschien de vrouwen eens de cijfers posten van de piemels die zij hebben gezien! Die hoeven tenminste niet op te scheppen. (...als je de neiging hebt om over je huidige partner op te scheppen, laat die dan maar achterwege ).

Ik geloof dat het gemiddelde van wat ik gezien heb rond de 15 of 16 cm ligt, met als laagste rond de 14 of 15 en hoogste rond de 18, denk ik. Ik heb er niet genoeg gezien om statistisch betrouwbare cijfers te geven, dus andere vrouwen moeten ook even posten.
Oud 08-02-2012, 12:11
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
mijne is zo groot dat ik de hele dag met een kruiwagen loop om mijn ballen en lul mee te dragen. ik kan niet fietsen want dan sleept hij over de grond. Autorijden gaan net hoewel ik wel met mijn hoofd het plafond raak, ivm met mijn enorme zak.

ik heb net geen 17 cm ofzo.(toen ik nog wel is een geodriehoek gebruikte ) maar dat boeit niet, het gaat erom wat je er mee doet. en hoelang het duurt.....
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Oud 08-02-2012, 12:12
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik denk dat voor mij het gemiddelde ook rond de 15 cm ligt. Laagste was 11cm, hoogste zo'n 18 ook. Maar ik heb er ook niet superveel gezien ofzo.
Oud 08-02-2012, 12:27
rallone
Avatar van rallone
rallone is offline
Citaat:
mijne is zo groot dat ik de hele dag met een kruiwagen loop om mijn ballen en lul mee te dragen. ik kan niet fietsen want dan sleept hij over de grond. Autorijden gaan net hoewel ik wel met mijn hoofd het plafond raak, ivm met mijn enorme zak.

ik heb net geen 17 cm ofzo.(toen ik nog wel is een geodriehoek gebruikte ) maar dat boeit niet, het gaat erom wat je er mee doet. en hoelang het duurt.....
zo iets??
__________________
The greatest pleasure in life is doing what people say you cannot do.
Oud 08-02-2012, 12:30
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
zo iets??
[filmpje]
haha je zo ongeveer idd goed bezig!
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Oud 08-02-2012, 14:49
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Ik heb ze nooit gemeten, dus ik heb geen flauw idee. Ik heb er ook niet zo veel gezien trouwens, maar ik heb nooit van die monster gezien waarvan veel mannen ons proberen wijs te maken dat ze die hebben.
Oud 08-02-2012, 14:52
Verwijderd
Citaat:
zo iets??
[filmpje]
haha XD geniaal!
Oud 08-02-2012, 21:35
benonzeker21
benonzeker21 is offline
hallo ik heb een vraagje ook ontopic denk ik
maar ik ben 15 en heb een hele kleine penis slap ong 6 cm en erect ong 10/11 cm is dit klein of...??
Oud 08-02-2012, 21:49
TimV
Avatar van TimV
TimV is offline
Zeker geen zorgen om maken!
__________________
Trouw bestaat wanneer de liefde groter is dan het instinct.
Oud 08-02-2012, 22:19
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Toch twijfel ik wel aan dat "gemiddelde" cijfer van mannen in Nederland. Is dat niet gewoon wat omlaag gegooid zodat mannen met een kleine penis zich niet schamen? :x
Ik neem niet aan dat dat soort cijfers worden aangepast om mannen zich beter te laten voelen over hun piemel . Ik kan me wel weer voorstellen dat als mijn Lancelotje werd gemeten voor één of ander onderzoek ik daar niet bepaald geil van zou worden.

Geen idee op welke onderzoeken die statistiek gebaseerd is, heb het ook maar zo even van Wikipedia afgeplukt.
__________________
In omnia paratus
Oud 08-02-2012, 22:38
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
jemig

Nu moet het echt eens ophouden hoor. Al die oversekste jongetjes hier die aankomen lullen met hun 19cm, 23cm en andere paardenpiemellengtes.

Ik geloof er geen zak van. De allereerste hit bij google geeft aan dat het gemiddelde in stijve toestand 14.3cm is en jullie hebben echt niet allemaal een zwaar bovengemiddelde piemellengte, stelletje opscheppers

ga niet proberen complimentjes te vissen, dat is echt heel erg zielig .

Zo, dat moest even.
eensss
Oud 09-02-2012, 13:48
Verwijderd
Citaat:
En is dit niet een verkapte "kijk 's wat een grote pik ik heb"?

Niet echt verkapt, maar ik zit erboven ja "" maar van wat ik van vrienden hoor en via hun vriendinnen "weet" zij ook, vandaar mijn conclusie
Oud 09-02-2012, 15:19
Verwijderd
Citaat:
...
...
Zeggen dat mannen vaak opscheppen over hun penislengte, en dan zelf snel zeggen dat je er niet genoeg gezien hebt om er een echt goed oordeel over te kunnen vellen. Vrouwen liegen ook wel ´s over bepaalde dingen eh..
Oud 09-02-2012, 17:29
UnlimitedUAV
Avatar van UnlimitedUAV
UnlimitedUAV is offline
Als ik eerlijk mag zijn: 15 cm (stijf)
__________________
Get Hyper.
Oud 09-02-2012, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Zeggen dat mannen vaak opscheppen over hun penislengte, en dan zelf snel zeggen dat je er niet genoeg gezien hebt om er een echt goed oordeel over te kunnen vellen. Vrouwen liegen ook wel ´s over bepaalde dingen eh..

Vier! Oh wacht nee vijf, op m'n zestiende ook nog eentje, maar ik kan me dat echt niet meer goed herinneren. Weet nog wel dat jongen in kwestie beweerde dat ie 16 cm was Maar het is statistisch gezien niet echt een waardevol getal (Als je me op de kast wilt jagen, moet je eerder vragenn naar de hoeveelheid jongens van wie ik de tong geproefd heb, ik ben helaas echt nogal braaf wat piemels betreft ).
Oud 09-02-2012, 19:08
Verwijderd
In erecte toestand trouwens, ik heb er nog wel meer gespot buiten seksuele situaties om.
Oud 09-02-2012, 20:58
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:

Vier! Oh wacht nee vijf, op m'n zestiende ook nog eentje, maar ik kan me dat echt niet meer goed herinneren. Weet nog wel dat jongen in kwestie beweerde dat ie 16 cm was Maar het is statistisch gezien niet echt een waardevol getal (Als je me op de kast wilt jagen, moet je eerder vragenn naar de hoeveelheid jongens van wie ik de tong geproefd heb, ik ben helaas echt nogal braaf wat piemels betreft ).
Dit inderdaad. Hetzelfde geldt voor mij.
Oud 09-02-2012, 21:02
Verwijderd
Citaat:
Dit inderdaad. Hetzelfde geldt voor mij.
Sletje
Oud 09-02-2012, 21:11
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
__________________
In omnia paratus
Oud 09-02-2012, 21:12
Verwijderd
Citaat:

Vier! Oh wacht nee vijf, op m'n zestiende ook nog eentje, maar ik kan me dat echt niet meer goed herinneren. Weet nog wel dat jongen in kwestie beweerde dat ie 16 cm was Maar het is statistisch gezien niet echt een waardevol getal (Als je me op de kast wilt jagen, moet je eerder vragenn naar de hoeveelheid jongens van wie ik de tong geproefd heb, ik ben helaas echt nogal braaf wat piemels betreft ).
Haha, nou statisch zullen die vijf inderdaad weinig uitmaken... Maar, 5 in 11 jaar? Jij bent in ieder geval wel een trouwe vriendin voor je vriendjes (geweest).

Buiten seksuele situaties om, heb ik er als hetero jongen, denk ik zelfs wel al meer dan vijf gezien trouwens haha. Maargoed, met hoeveel jongens heb je speeksel uitgewisseld dan?
Oud 09-02-2012, 21:25
Verwijderd
Citaat:
Haha, nou statisch zullen die vijf inderdaad weinig uitmaken... Maar, 5 in 11 jaar? Jij bent in ieder geval wel een trouwe vriendin voor je vriendjes (geweest).

Buiten seksuele situaties om, heb ik er als hetero jongen, denk ik zelfs wel al meer dan vijf gezien trouwens haha. Maargoed, met hoeveel jongens heb je speeksel uitgewisseld dan?
In erecte toestand? En ladies do not kiss and tell
Oud 09-02-2012, 21:34
Verwijderd
Citaat:
In erecte toestand? En ladies do not kiss and tell
Haha nou 0 in erecte toestand gelukkig jah haha.. Haha en er stond eerst wat anders, iets met tien keer zoveel, de rest heb ik niet onthouden...
Oud 09-02-2012, 22:06
Verwijderd
De 50 haal ik niet, met significante afstand
Oud 09-02-2012, 22:36
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Haha, nou statisch zullen die vijf inderdaad weinig uitmaken... Maar, 5 in 11 jaar? Jij bent in ieder geval wel een trouwe vriendin voor je vriendjes (geweest).

Buiten seksuele situaties om, heb ik er als hetero jongen, denk ik zelfs wel al meer dan vijf gezien trouwens haha. Maargoed, met hoeveel jongens heb je speeksel uitgewisseld dan?
Nou ja, je kunt natuurlijk ook trouw zijn aan 20 mensen in 11 jaar.

En god dat zijn er voor mij wel aardig veel, en niet alleen mannen. Maar qua seks zijn het er echt heel weinig. Op één hand te tellen inderdaad.
Oud 10-02-2012, 07:37
Verwijderd
Om precies te zijn was ik zo'n 6 jaar van de 11 min of meer trouw aan 3 vriendjes, of 4 als die van op m'n 16e meetelt. Dus ik ben 5 jaar gewoon een brave muts geweest
Oud 10-02-2012, 18:38
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
De stijve piemels die ik heb gezien waren zo'n 13 tot 16 cm. En 1 van 23 cm. Maar daar was/is die jongen helemaal niet blij mee en ik heb echt medelijden met hem.

Ik denk dat ik in totaal een stuk of 20 stijve piemels heb gezien.
Oud 10-02-2012, 18:39
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
Als ik eerlijk mag zijn: 15 cm (stijf)
Graag zelfs! ik hou van eerlijk
15 cm lijkt me prima btw
die van mij zit ergens rond de 16 cm in lengte.. stijf uiteraard
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Het grote is mijn penis te lang/te kort/precies goed topic #4
bloodyb
500 10-05-2017 11:54
Lichaam & Gezondheid ontwikkeling , dun en kort enz..
depress
28 04-03-2012 12:39
De Kantine Verquote mijn kloot
Verwijderd
283 19-07-2007 00:51
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hoofddoekjes, II
Joostje
152 07-10-2004 17:57
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11
Huiswerkvragen: Exacte vakken Doping
juutje_17
8 06-04-2001 13:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:35.