Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-05-2005, 16:58
Verwijderd
Bitchfighttttttttttttt



dit was weer een zeer nuttige opmerking van mr VliereFluiters kant

owja en 200

Laatst gewijzigd op 12-05-2005 om 17:01.
Advertentie
Oud 12-05-2005, 17:01
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Hahaha

oftewel met het motto als we toch goed bezig zijn dan maar een schepje er bovenop
Oud 12-05-2005, 17:02
Verwijderd
Citaat:
Ymir schreef op 12-05-2005 @ 18:01 :
Hahaha

oftewel met het motto als we toch goed bezig zijn dan maar een schepje er bovenop
kkom maar op hoor, kan je hebben
Oud 12-05-2005, 17:03
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
~VliereFluiter~ schreef op 12-05-2005 @ 18:02 :
kkom maar op hoor, kan je hebben
Met je Feyenoord!
Feyenoord zuigt harder dan een Koreaanse hoer!
GRRRR!!!
Oud 12-05-2005, 17:05
Verwijderd
Citaat:
Ymir schreef op 12-05-2005 @ 18:03 :
Met je Feyenoord!
Feyenoord zuigt harder dan een Koreaanse hoer!
GRRRR!!!
dan word het weer eens tijd dat ik der langs ga
Oud 12-05-2005, 17:07
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
~VliereFluiter~ schreef op 12-05-2005 @ 18:05 :
dan word het weer eens tijd dat ik der langs ga

Veel van mijn maten zijn Feyenoord fans.... vreemd....
misschien ben ik een Feyenoord fan zonder het te weten, aangezien soort soort zoek enzovoorts
Oud 12-05-2005, 17:11
Verwijderd
Citaat:
Ymir schreef op 12-05-2005 @ 18:07 :

Veel van mijn maten zijn Feyenoord fans.... vreemd....
misschien ben ik een Feyenoord fan zonder het te weten, aangezien soort soort zoek enzovoorts
maakt me niet uit voor wie je bent als je maar resepct toont naar je club en geen clubhopper bent

en nu geen offtopic gelul meer
Oud 12-05-2005, 17:15
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
~VliereFluiter~ schreef op 12-05-2005 @ 18:11 :
maakt me niet uit voor wie je bent als je maar resepct toont naar je club en geen clubhopper bent

en nu geen offtopic gelul meer
Ja maar voetbal zegt me echt helemaal niets

En om offtopic gedoe te vermijden:
morgenmiddag maar even een paar tiental pitruns doen met de hameraap, of wat Traviruns met de GF baba, moet wat rijker worden
En ik ga een javazon/bowazon hybrid maken, voor pvp en cows.
Heb ooit, lang geleden, op NL tegen een lvl 97 hybrid geduelled met de meest vette items, en de naam NK (zo'n naam alleen al is 50 HR waard )
die is nooit dood gegaan (ik had der 1 keer zo goed als dood, rende ze hard weg (res/frw charms waarschijnlijk, of frw/fhr charms) en ging ze van monsters life leechen, erg zwak.)
Maar goed, erg vette build dat, die ga ik dus maken
Oud 12-05-2005, 17:18
Verwijderd
Citaat:
Ymir schreef op 12-05-2005 @ 18:15 :
Ja maar voetbal zegt me echt helemaal niets

En om offtopic gedoe te vermijden:
morgenmiddag maar even een paar tiental pitruns doen met de hameraap, of wat Traviruns met de GF baba, moet wat rijker worden
En ik ga een javazon/bowazon hybrid maken, voor pvp en cows.
Heb ooit, lang geleden, op NL tegen een lvl 97 hybrid geduelled met de meest vette items, en de naam NK (zo'n naam alleen al is 50 HR waard )
die is nooit dood gegaan (ik had der 1 keer zo goed als dood, rende ze hard weg (res/frw charms waarschijnlijk, of frw/fhr charms) en ging ze van monsters life leechen, erg zwak.)
Maar goed, erg vette build dat, die ga ik dus maken
ja ga jij ff een 120/45 100life en een 160/60 100life vinden
Oud 12-05-2005, 17:23
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
~VliereFluiter~ schreef op 12-05-2005 @ 18:18 :
ja ga jij ff een 120/45 100life en een 160/60 100life vinden
fortitude en dream
veel goedkoper en ook leuk.
die ias trek ik ergens anders wel vandaan
Oud 12-05-2005, 17:23
Verwijderd
Meh, me amazon loopt nog wel lekker op lvl 25. helaas wist ik niet dat Immolation arrow geen exploding radius heeft. Die maar ff wachten tot ik Freezing heb >_>

En zoals het eerst ook altijd zo ging heb ik weer eens zin in een nieuwe char. Ik heb al die assa lopen van met Wammus, maar we zoeken weer wat nieuws XD
Misschien eens een poison necro proberen. Nooit gehad >_>
Oud 12-05-2005, 17:36
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
jezus wat een spammers zijn jullie
ben ff weg en meteen weer een pagina erbij

maar over de helms:

hangt er vanaf wat voor char je speelt

trapsin: rare tiara met +2,stats,res/magical +3, stat, 2sox
javazon: griffons
ele druid: of fcr tiara of ravenlore
sorc, nightwings, griffons of goede tiara
hammerdin: shako
smiter: coa(cham,ber)

etc etc, het is dus per char verschilllend

en IK heb gelijk
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 12-05-2005, 19:09
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
beeble schreef op 12-05-2005 @ 18:36 :
jezus wat een spammers zijn jullie
ben ff weg en meteen weer een pagina erbij

maar over de helms:

hangt er vanaf wat voor char je speelt

trapsin: rare tiara met +2,stats,res/magical +3, stat, 2sox
javazon: griffons
ele druid: of fcr tiara of ravenlore
sorc, nightwings, griffons of goede tiara
hammerdin: shako
smiter: coa(cham,ber)

etc etc, het is dus per char verschilllend

en IK heb gelijk
Hier ben ik het wel ongeveer mee eens. Vanmiddag ook al niet kunnen spelen vanwege werk . Dat ga ik dus nu maar ff inhalen .
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 12-05-2005, 19:16
Verwijderd
Citaat:
beeble schreef op 12-05-2005 @ 18:36 :
jezus wat een spammers zijn jullie
ben ff weg en meteen weer een pagina erbij

maar over de helms:

hangt er vanaf wat voor char je speelt

trapsin: rare tiara met +2,stats,res/magical +3, stat, 2sox
javazon: griffons
ele druid: of fcr tiara of ravenlore
sorc, nightwings, griffons of goede tiara
hammerdin: shako
smiter: coa(cham,ber)

etc etc, het is dus per char verschilllend

en IK heb gelijk
Voor de meeste characters zijn een rare tiara met goede mods het beste, vooral de casters vanwege de FCR.



Jullie kunnen het ook nooit droog houden hier he.

Trouwens, jullie weten allemaal dat Biggin's Bonnet Cap de beste helm is die er is.

Defense: 17-19 (varies)(Base Defense: 3-5)
Required Level: 3
Durability: 12
+30% Enhanced Damage
+14 Defense
+30 To Attack Rating
+15 To Mana
+15 To Life
(Spawns In Any Patch)

Dus houd op met dat gekibbel en ga praten over wat je vandaag hebt gevonden.
Ik begin wel, vandaag vond ik 20 cent bij de Albert Heijn in Almere Stad CS.
Oud 12-05-2005, 19:43
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
biggins bonnet ownt ja


een pakke kauwgom dat nog in me broek zat nadat die gewast was
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 12-05-2005, 19:58
Verwijderd
Turltes II voor de NES. Een virend van me kon hem niet in Apeldoorn vinden, dus vroeg ie me of ie in Groningen was. gevonden dus >_>

Ontopic: Hmm, ff wat ingelezen over zo'n poison necro. Lijkt me best wel leuk spelen et zo'n figuur
Oud 12-05-2005, 20:47
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
poison necro is cool ja, ik heb er 1
met bone spirit ernaast, met marrowwalks doen die toch wel +-2k dam per stuk
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 12-05-2005, 21:10
Verwijderd
BS doen we niet aan, daar maken we wel een andere build voor
Oud 12-05-2005, 21:15
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
na alle poison dingen heb je nog zooooooo veel punten over
en max 10 in lower resist daarna heeft het geen zin meer

de rest kan je gebruiken voor wat je maar wilt
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 13-05-2005, 00:11
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik ben vanaf ongeveer acht uur aan het runnen geweest en heb gewoon echt geen fuck gevonden. Tsja frostburns 2x en nog wat zooi. Wel een of andere spiderweb sash met als ik me niet vergis acht strenght life een res en nog iets maar ik betwijfel of dat wat waard is... O ja en een Amulet met 30 Dex. M'n Merc is wel van lvl 70 naar 82 geleveld en ik zelf 1 lvl al met al een bar slechte dag vandaag dus .
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 13-05-2005, 09:05
Mephi
Avatar van Mephi
Mephi is offline
Citaat:
Ymir schreef op 12-05-2005 @ 17:52 :
Jij roept iets zonder onderbouwing dat niet klopt (net zoals de vorige keer) en zodra ik daar iets op zeg ga jij meteen doen alsof ik je persoonlijk aanval.
dat is nogal dom moet je toegeven.

Waarom shako niet de beste helm is?
omdat een Griffon's eye, een rare tiara of een nightwing's veil allemaal stuk voor stuk beter zijn. daarom dus.
Shako is een erg goede all purpose helm die voor zeer veel builds nuttig is, en is spotgoedkoop dus een zeer logische keuze, maar het is niet de beste.
Uh. Ja. En stuk voor stuk zijn die uniques beter voor een build die gebruik maakt van elemental damage. Mijn FreezePala zou wel gebaat zijn bij een NightWing, maar wat zou mijn Hammerdin met een Griffon moeten? Qua skills 1 minder en allemaal lightning-mods. Of met de Nightwing? Geen DR van 10%.

Dus tja, ik vind je stelling van 'stuk voor stuk beter' erg gewaagd.
Of is dat weer een aanvallende opstelling
Oud 13-05-2005, 09:09
Mephi
Avatar van Mephi
Mephi is offline
Citaat:
wammus schreef op 13-05-2005 @ 01:11 :
Ik ben vanaf ongeveer acht uur aan het runnen geweest en heb gewoon echt geen fuck gevonden. Tsja frostburns 2x en nog wat zooi. Wel een of andere spiderweb sash met als ik me niet vergis acht strenght life een res en nog iets maar ik betwijfel of dat wat waard is... O ja en een Amulet met 30 Dex. M'n Merc is wel van lvl 70 naar 82 geleveld en ik zelf 1 lvl al met al een bar slechte dag vandaag dus .
Spiderweb Sash of Arachnid Mesh?
Oud 13-05-2005, 14:08
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
Mephi schreef op 13-05-2005 @ 10:05 :
Uh. Ja. En stuk voor stuk zijn die uniques beter voor een build die gebruik maakt van elemental damage. Mijn FreezePala zou wel gebaat zijn bij een NightWing, maar wat zou mijn Hammerdin met een Griffon moeten? Qua skills 1 minder en allemaal lightning-mods. Of met de Nightwing? Geen DR van 10%.

Dus tja, ik vind je stelling van 'stuk voor stuk beter' erg gewaagd.
Of is dat weer een aanvallende opstelling
Jezus wat ben jij een kinderachtige klungel zeg, kan je dat niet laten rusten na 20 posts erover heen....
ongelooflijk.
Stel je niet zo aan, en als je echt zo'n monumentaal probleem hebt met mij flikker dan gewoon op.
Oud 13-05-2005, 14:36
Mephi
Avatar van Mephi
Mephi is offline
Citaat:
Ymir schreef op 13-05-2005 @ 15:08 :
Jezus wat ben jij een kinderachtige klungel zeg, kan je dat niet laten rusten na 20 posts erover heen....
ongelooflijk.
Stel je niet zo aan, en als je echt zo'n monumentaal probleem hebt met mij flikker dan gewoon op.
Guttegut jochie, een béétje relativering doet geen pijn: het was niet zo heel erg kwaad bedoeld. Of misschien reageer je gewoon slecht op rollende ogen, wat ik me wel weer voor kan stellen.

Trouwens, dingen over anderen zeggen en een fotoboek hebben:
Oud 13-05-2005, 19:01
Verwijderd
Houd op met ruzien!
Oud 14-05-2005, 01:38
Mephi
Avatar van Mephi
Mephi is offline
Ja hoor, die Corpsefire in the Den op Hell: physical immune en cold immune. Sta je dan met je Freezepala. Nah goed.
Oud 14-05-2005, 12:53
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Mephi schreef op 13-05-2005 @ 10:09 :
Spiderweb Sash of Arachnid Mesh?
Als het een Arach was geweest had ik dat wel gepost . Maar het was een of andere rare spiderweb sash met die ^ mods.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 14-05-2005, 20:05
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
DarkSavior schreef op 13-05-2005 @ 20:01 :
Houd op met ruzien!
Ja, dunkt mij ook.

Tenslotte hoeven we ons hier niet te gedragen als een stel overspannen beursanalysten op een competitieve mountainbikevakantie...
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Oud 14-05-2005, 21:48
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
ik ben het ermee eens
geen ruzie meer in MIJN topic
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 14-05-2005, 22:03
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
McCaine schreef op 14-05-2005 @ 21:05 :
Tenslotte hoeven we ons hier niet te gedragen als een stel overspannen beursanalysten op een competitieve mountainbikevakantie...
Inderdaad, en het is tenslotte ook maar een spelletje.

Ik heb Sigon's gloves gevonden!
Oud 14-05-2005, 23:18
Verwijderd
Citaat:
Sketch schreef op 14-05-2005 @ 23:03 :
Inderdaad, en het is tenslotte ook maar een spelletje.

Ik heb Sigon's gloves gevonden!
ik een shako en chabgeguard 39% en een 6sox eth warpike verder wat stink runes en nog meer crap
Oud 14-05-2005, 23:50
Mephi
Avatar van Mephi
Mephi is offline
Ja.. leuk, maar het is al een tijdje stil en ineens moet iedereen vertellen hoe erg dat geruzie is. Mosterd anyone?
Oud 14-05-2005, 23:54
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
~VliereFluiter~ schreef op 15-05-2005 @ 00:18 :
ik een shako en chabgeguard 39% en een 6sox eth warpike verder wat stink runes en nog meer crap
w00t pul voor de shako, eth 6 sock warpike is wel um tot ist (weet ik het ) dus ge hebt vast wel een ist bij mekoar
Gaat al lekker of niet beste man
Oud 15-05-2005, 00:07
Mephi
Avatar van Mephi
Mephi is offline
Stormlashje geruild voor BK4%. Vast een slechte deal maar ik wou dat ding en ik heb genoeg BK's
Oud 15-05-2005, 09:46
Verwijderd
Ik vrees dat de mensen van Blizzard niet eens meer weten dat Diablo II bestaat.

En geen bestaan is geen reset, aangezien Diablo III er ook al aan komt.
Oud 15-05-2005, 10:33
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
zou aan de ene kant wel gunstig zijn voor NL dat die overpowerede rws niet daar naartoe komen
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 16-05-2005, 12:17
Verwijderd
eigelijk zijn die pit runs gewoon kut vind helemaal niets
Oud 16-05-2005, 12:25
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
~VliereFluiter~ schreef op 16-05-2005 @ 13:17 :
eigelijk zijn die pit runs gewoon kut vind helemaal niets
Ik heb ook nog nooit wat gevonden met een pitrun, maar ik heb dr nog geen 13.000 gedaan natuurlijk.
Oud 16-05-2005, 13:48
Mephi
Avatar van Mephi
Mephi is offline
Toen ik de eerste twee keer ging vond ik wel dingen. Toen ging ik vaker en sindsdien inderdaad niks meer..
Oud 16-05-2005, 13:57
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
het beste wat ik daar vond was een slechte grandfather
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 16-05-2005, 14:37
Verwijderd
Citaat:
beeble schreef op 16-05-2005 @ 14:57 :
het beste wat ik daar vond was een slechte grandfather
ik lees verhalen over perf tyreals
Oud 16-05-2005, 15:22
Verwijderd
Hehe, die poison necro bevalt me wel. En die Confusion curs is echt lachwekkend. Dat ding is net zo erg lokaas als boneprison. Was in de arcaine nog niet eens bij de summoner, ongeveer 6 volle schermen ervan af, begint die gast al Weaken te casten
Oud 16-05-2005, 15:29
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
~VliereFluiter~ schreef op 16-05-2005 @ 15:37 :
ik lees verhalen over perf tyreals
Perf Tyrael's is voor zover ik weet nog nooit gedropt, maar elke Tyrael's is minimaal 7HR dus al krijg je een crappy ding (Tyrael's is sowieso crap, niemand die dat ding gebruikt) ben je alsnog loaded
Oud 16-05-2005, 15:29
Verwijderd
Zo zie je maar weer. Door 'normale' pk kun je alleen doodgaan door je eigen fout. Ik zat in arcaine, gast ging hostile. Ik ging eruit. Dacht dat ie in sewers zat. Ik ging me tp weer in, *klap*

Oh well, next character
Oud 16-05-2005, 15:38
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
*zucht* Dat vind ik dus zo storend aan Hardcore, als je dood bent is het over en aangezien mijn roestbak nogal eens blijft hangen zal ik erg veel HC gasten verslijten denk ik zo
Oud 16-05-2005, 17:04
Verwijderd
Hmm, net een stukkie gelezen over een magic arrow bowazon. Alleen magic arrow en valk. Damn, zo bezopen wil ik het ook wel eens proberen
Oud 16-05-2005, 21:34
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
alleen magic arrow en valk?
Mid level dueling char dan zeker?
hmm nee op lvl 29 kan je niet allebei de skills maxed hebben dus dat is het ook niet....
wtf leg ff uit
Oud 16-05-2005, 22:41
Verwijderd
http://strategy.diabloii.net/news.php?id=553

klinkt zo krankzinnig dat het leuk lijkt

Maar ik zit ook na te denken over een furysin.
Ik heb ff ene paar dingetjes doorgelezen voor de gein om wat inspiratie op te doen
Het probleem is wel met bijna al die dingen dat ze er van uitgaan dat je goede equip hebt/kunt kopen. Bij sommige wordt zelfs gezegd dat de build anders nauelijks te doen is. Dat vind ik dan wel weer jammer, want ik kan dus niet zomaar aan al dat spul komen

maar ach, ik doe hc verdomme toch voor de uitdaging? Laat die mietjes maar zeuren met hun "dit moet je bijna wel hebben"
Oud 16-05-2005, 23:04
Verwijderd
Citaat:
Morridin schreef op 16-05-2005 @ 23:41 :
http://strategy.diabloii.net/news.php?id=553

klinkt zo krankzinnig dat het leuk lijkt

Maar ik zit ook na te denken over een furysin.
Ik heb ff ene paar dingetjes doorgelezen voor de gein om wat inspiratie op te doen
Het probleem is wel met bijna al die dingen dat ze er van uitgaan dat je goede equip hebt/kunt kopen. Bij sommige wordt zelfs gezegd dat de build anders nauelijks te doen is. Dat vind ik dan wel weer jammer, want ik kan dus niet zomaar aan al dat spul komen

maar ach, ik doe hc verdomme toch voor de uitdaging? Laat die mietjes maar zeuren met hun "dit moet je bijna wel hebben"
bij een furysin is alles met CB en elemental dmg handig maar bij bvb een ww sin is een chaos toch een must denk ik
Oud 16-05-2005, 23:24
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Morridin schreef op 16-05-2005 @ 23:41 :
http://strategy.diabloii.net/news.php?id=553

klinkt zo krankzinnig dat het leuk lijkt

Maar ik zit ook na te denken over een furysin.
Ik heb ff ene paar dingetjes doorgelezen voor de gein om wat inspiratie op te doen
Het probleem is wel met bijna al die dingen dat ze er van uitgaan dat je goede equip hebt/kunt kopen. Bij sommige wordt zelfs gezegd dat de build anders nauelijks te doen is. Dat vind ik dan wel weer jammer, want ik kan dus niet zomaar aan al dat spul komen

maar ach, ik doe hc verdomme toch voor de uitdaging? Laat die mietjes maar zeuren met hun "dit moet je bijna wel hebben"
Ziet er wel geinig uit. Niet dat ik het ga proberen maar das ff wat anders. Ik heb het niet zo op "alternatieve" (als ik het zo noemen mag) builds. Daarnet 1 fire skiller gevonden en getrade voor Um en een Lem gevonden. Ik heb nog steeds een warcry skiller te trade voor een Um en als Ymir m'n 40pgems nog wil moet ie opschieten anders trade ik ze in een public game.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:23.