Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-06-2007, 22:50
Verwijderd
Citaat:
Baron Sengir schreef op 17-06-2007 @ 23:06 :
Het 'level' waarin je alleen maar ratten hoefde af te schieten was mijn favoriet.

Maar ik heb TH eergisteren nog gespeeld.
Ik heb het namelijk nog nooit tot het einde gehaald
ik ook niet
Advertentie
Oud 18-06-2007, 10:26
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ga het nou niet zoveel over th hebben.. krijg ik heimwee naar.
weet niet of wij hem nog ergens hebben liggen
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 18-06-2007, 11:51
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 17-06-2007 @ 09:18 :
Ik heb een vastgelopen sim die maar stilstaat en op geen enkele opdracht reageert nou moet ik ze uit het huis zetten en daarna weer erin toch? Hoe moet dat? Krijg ik dan al het geld dat ik aan meubels heb besteed terug?
Oud 18-06-2007, 12:20
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
je kan ook de helft van het gezin eruit zetten (met dat vastgelopen mannetje) en daarna weer terug vragen
als dat niet lukt kan je ze altijd allemaal eruit gooien
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 18-06-2007, 13:38
Miek
Avatar van Miek
Miek is offline
je kunt toch ook 'move_objects on' doen
__________________
Addicts of communication..
Oud 18-06-2007, 14:43
Verwijderd
oh
nouja ik kon niet vinden hoe ik 1 sim uit huis moest krijgen zonder dat die sim daar activiteit voor moest vertonen, dus ik heb ze maar allemaal eruit gegooid en weer terug verhuisd. Ze hebben nu wel een mooiere inrichting
Oud 23-06-2007, 16:04
House
Avatar van House
House is offline
Hoe kun je je sims verhuizen
Oud 23-06-2007, 21:39
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
als je binnen een gezin iemand wil verhuizen moet je hem een eigen huis laten zoeken in krant of op de pc

een heel gezin moet via het scherm ´dorp´ daar kan je een gezin verplaatsen naar het depot en dan een ander huis laten intrekken
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 27-06-2007, 19:50
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Laatst waren mijn sims allemaal omgekomen door een brand in de keuken (en geen brandmelder). Toen kreeg ik de melding of ik het leuk vond om de sims massaal uit te moorden En dat het maar een computerspelletje was ofzo...

*grinnik*
Oud 27-06-2007, 19:51
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Baron Sengir schreef op 17-06-2007 @ 23:06 :
Het 'level' waarin je alleen maar ratten hoefde af te schieten was mijn favoriet.

Maar ik heb TH eergisteren nog gespeeld.
Ik heb het namelijk nog nooit tot het einde gehaald
Vrij onmogelijk volgens mij, of niet?
Oud 27-06-2007, 20:08
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 27-06-2007 @ 20:51 :
Vrij onmogelijk volgens mij, of niet?
Ik zou het niet weten. Het spelbord impliceert een einde.
Ik ben nu in het ziekenhuis waar je voor het eerst te maken krijgt met epidemieen en de kale mensen.
__________________
I like angles...to a certain degree.
Oud 30-06-2007, 16:05
Verwijderd
Is er al een antwoord op het feit dat er in de dierenwinkel (welke je runt) je honden- en kattenbakken leeg blijven?
Oud 30-06-2007, 17:08
Mariposa
Avatar van Mariposa
Mariposa is offline
Citaat:
Baron Sengir schreef op 27-06-2007 @ 21:08 :
Ik zou het niet weten. Het spelbord impliceert een einde.
Ik ben nu in het ziekenhuis waar je voor het eerst te maken krijgt met epidemieen en de kale mensen.
Ik heb ooit een code gebruikt om verder te komen, dan kom je wel tot het eind Maar lastig is het zeker!
Oud 30-06-2007, 19:04
Thura
Avatar van Thura
Thura is offline
Theme Hospital <3 Wat een briljant spel! Alleen de achtergrondmuziekjes zijn al pure nostalgie.

Ik ben een jaar of twee terug wel in het op één na laatste veld gekomen. Ik heb geen idee waarom ik toen niet meer verder heb gespeeld... Hmm, ik hoop dat ik mijn savegames nog heb.
__________________
let’s pretend we don’t exist
Oud 30-06-2007, 19:10
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
is er een cheat om die studeer periode sneller te laten gaan?

t duurt zo lang
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 01-07-2007, 00:24
Verwijderd
Citaat:
Stefanie schreef op 27-06-2007 @ 20:50 :
Laatst waren mijn sims allemaal omgekomen door een brand in de keuken (en geen brandmelder). Toen kreeg ik de melding of ik het leuk vond om de sims massaal uit te moorden En dat het maar een computerspelletje was ofzo...

*grinnik*
hahaha
Oud 01-07-2007, 19:22
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 30-06-2007 @ 17:05 :
Is er al een antwoord op het feit dat er in de dierenwinkel (welke je runt) je honden- en kattenbakken leeg blijven?
Je moet ze niet kopen met de inkooptool maar gewoon plaatsen. Heb je dat al geprobeerd?
Oud 19-07-2007, 13:26
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Ik heb het spel nu eventjes niet meer erop staan.
Zit nu een beetje op de ikea site. Dat vond ik echt het leukste, het inrichten van de huizen enzow. Of echt een leven opbouwen als sim zijnde
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Oud 19-07-2007, 13:40
Verwijderd
Ik vind huizen ontwerpen en inrichten ook errug leuk, alleen erg jammer dat ze sims zoveel ruimte nodig hebben; ik kan mijn huis echt onmogelijk na maken...
Oud 22-07-2007, 10:17
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Ik vind het bouwen van mensen en huizen en vooral ook tuinen echt 100% leuker dan het spelen met die sims zelf. Dus ik gebruik het om mijn architectorale impulsen mee te verwerken . En daarna ga ik gewoon weer aan Obilvion verde r.
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Oud 22-07-2007, 18:22
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 19-07-2007 @ 14:40 :
Ik vind huizen ontwerpen en inrichten ook errug leuk, alleen erg jammer dat ze sims zoveel ruimte nodig hebben; ik kan mijn huis echt onmogelijk na maken...
idem.. waar wij met 3 mensen kunnen staan/lopen hebben zij met 2 al ruzie..
das wel jammer.
huizen bouwen vind ik ook het leukst, toch wel jammer dat niet alles kan. bijv. halve trappen omhoog met een overloop of de piano schuin voor het raam zetten
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 22-07-2007, 19:22
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 22-07-2007 @ 19:22 :
idem.. waar wij met 3 mensen kunnen staan/lopen hebben zij met 2 al ruzie..
das wel jammer.
huizen bouwen vind ik ook het leukst, toch wel jammer dat niet alles kan. bijv. halve trappen omhoog met een overloop of de piano schuin voor het raam zetten
Die trappen vind ik ook jammer, ik mis echt nog trappen in andere vormen.
Oud 23-07-2007, 16:49
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Q schreef op 22-07-2007 @ 20:22 :
Die trappen vind ik ook jammer, ik mis echt nog trappen in andere vormen.
ja of van die mooie ronde
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 25-07-2007, 11:13
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
heeft iemand de nieuwe uitbreiding al gecheckt? Bon voyage heet ie..

http://www.simsforum.nl/forum/view/i...s_2_bon_voyage
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 25-07-2007, 11:29
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
freakinaround schreef op 25-07-2007 @ 12:13 :
heeft iemand de nieuwe uitbreiding al gecheckt? Bon voyage heet ie..

http://www.simsforum.nl/forum/view/i...s_2_bon_voyage
Ah is die al uit? Ik had een stukje daarover gepost op de vorige pagina.
Oud 25-07-2007, 12:26
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Q schreef op 25-07-2007 @ 12:29 :
Ah is die al uit? Ik had een stukje daarover gepost op de vorige pagina.
oh had ik niet gelezen volgens bart smit komt i 7 september uit..
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 25-07-2007, 13:48
Verwijderd
Citaat:
Q schreef op 22-07-2007 @ 20:22 :
Die trappen vind ik ook jammer, ik mis echt nog trappen in andere vormen.
je kan wel halve trappen maken door de grond op te hogen enzo, maar das nogal lastig volgens mij
Oud 25-07-2007, 13:50
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
freakinaround schreef op 25-07-2007 @ 13:26 :
oh had ik niet gelezen volgens bart smit komt i 7 september uit..
hm vaag, ik heb em net besteld bij game247, hij was daar op voorraad...
Oud 25-07-2007, 13:50
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
koekjes schreef op 25-07-2007 @ 14:48 :
je kan wel halve trappen maken door de grond op te hogen enzo, maar das nogal lastig volgens mij
klopt maar dat is zo'n gedoe en als je huis al staat dan moet je hem bijna helemaal afbreken.
Oud 04-08-2007, 10:59
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Marcade schreef op 26-05-2007 @ 14:28 :
Dit filmpje stond op filmtotaal.nl .. wel grappig. En een bedrijf heeft de rechten opgekocht om een film van de sims te maken. (Hoe ze dat wilden doen is de grote vraag)

[filmpje]
Ontzettend grappig filmpje
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Oud 06-08-2007, 12:55
Verwijderd
Ja ik mis ook heel erg wenteltrappen (niet van die torenkamergevallen maar gewoon dat de trap in een halve cirkel loopt). Ik ken bijna niemand met een gewone rechte trap in z'n huis, iedereen heeft een wenteltrap maar de Sims kent dat niet en zo'n rechte trap neemt ontzettend veel ruimte in.
Oud 06-08-2007, 13:08
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 06-08-2007 @ 13:55 :
Ja ik mis ook heel erg wenteltrappen (niet van die torenkamergevallen maar gewoon dat de trap in een halve cirkel loopt). Ik ken bijna niemand met een gewone rechte trap in z'n huis, iedereen heeft een wenteltrap maar de Sims kent dat niet en zo'n rechte trap neemt ontzettend veel ruimte in.
is er bij de expansion packs nog steeds geen wenteltrap dan? want in 1 waren die er al redelijk snel
Oud 06-08-2007, 13:12
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Ik heb echt al zooooo lang geen sims meer gedaan, misschien wel een idee weer s....
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Oud 06-08-2007, 13:26
Verwijderd
Citaat:
koekjes schreef op 06-08-2007 @ 14:08 :
is er bij de expansion packs nog steeds geen wenteltrap dan? want in 1 waren die er al redelijk snel
oh dat weet ik niet, ik doe niet aan expansion packs
Oud 06-08-2007, 14:37
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 06-08-2007 @ 13:55 :
Ja ik mis ook heel erg wenteltrappen (niet van die torenkamergevallen maar gewoon dat de trap in een halve cirkel loopt). Ik ken bijna niemand met een gewone rechte trap in z'n huis, iedereen heeft een wenteltrap maar de Sims kent dat niet en zo'n rechte trap neemt ontzettend veel ruimte in.
Ja, precies, ik wil een trap om een bochtje dat 2 of 3 hokjes inneemt, geen suffe rechte trap
Oud 10-08-2007, 00:51
flappie2003
flappie2003 is offline
Ja, die trappen wil ik ook graag! En het vage is ook dat je die rechte trappen nooit kunt verwijderen uit een bestaand huis. Na ja, nu maak ik bijna altijd mijn huizen zelf, is veel leuker.
Ik hoop dat er in 'Op Reis' dan van die wenteltrappen komen, en anders hoop ik dat ze nog in een accessoirespakket of in een uitbreiding daarna komen (als er na deze uitbreiding nog een uitbreiding komt, gezien de sims 3. )
Oud 10-08-2007, 10:04
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Sims 3?
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 10-08-2007, 10:34
Verwijderd
Citaat:
miekmuis schreef op 10-08-2007 @ 11:04 :
Sims 3?
Wordt eind 2008 verwacht
(Ik weet niet of ik die ga kopen, als het meer van hetzelfde is, heb ik nu wel genoeg...)
Oud 10-08-2007, 12:14
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 10-08-2007 @ 11:34 :
Wordt eind 2008 verwacht
(Ik weet niet of ik die ga kopen, als het meer van hetzelfde is, heb ik nu wel genoeg...)
Hmmm nog niks van gehoord dat die komt, dat wil ik wel even uitzoeken... waarom zouden ze beginnen met Sims 3 terwijl ze Sims 2 al hebben.
Oud 10-08-2007, 12:50
Verwijderd
Op fok staat een fake-preview erover, maar 't schijnt toch dat EA er mee bezig is...
Oud 10-08-2007, 18:09
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 10-08-2007 @ 13:50 :
Op fok staat een fake-preview erover, maar 't schijnt toch dat EA er mee bezig is...
Ja die had ik gezien, ach dromen zijn leuk. Ik lees op de meeste sites dat het doorgelekt is door andere maatschappijen die in opdracht van EA Sims 3 'iets' moeten maken. We zullen zien wat er gaat gebeuren, een multiplayer optie zou wel erg leuk zijn.
Oud 10-08-2007, 18:16
Verwijderd
't Lijkt me best leuk op in first person te kunnen spelen, en het lijkt me ook leuk als sims langzaam oud worden, ipv die morf-momenten. En sommige dingen kosten nu te veel tijd, soms ben je al een half uur aan simstijd kwijt wanneer je sim boos is op de wekker.

Verder verwacht ik dat het vooral groter en mooier is, niet enorm anders.

(En het lijkt me ontzettend gaaf om een bestaand huis ongeveer op schaal na te kunnen maken )
Oud 13-08-2007, 02:22
Oúblie
Oúblie is offline
Sims 2 is best een leuk spel, maar ik speel het eigenlijk niet zo vaak meer.
__________________
I like the way you move
Oud 13-08-2007, 12:04
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 10-08-2007 @ 19:16 :
't Lijkt me best leuk op in first person te kunnen spelen, en het lijkt me ook leuk als sims langzaam oud worden, ipv die morf-momenten. En sommige dingen kosten nu te veel tijd, soms ben je al een half uur aan simstijd kwijt wanneer je sim boos is op de wekker.

Verder verwacht ik dat het vooral groter en mooier is, niet enorm anders.

(En het lijkt me ontzettend gaaf om een bestaand huis ongeveer op schaal na te kunnen maken )
Ik zou het liefste een multiplayer optie willen zien, lijkt me grappig om samen met iemand virtueel in 1 huis te wonen (net als the sims online) daar heb ik nog beta testen voor gedaan en dat was opzich grappig maar de manier om geld te verdienen was ontzettend kinderachtig en heel veel "huizen" waren zo lelijk. Maar gewoon met 2 spelers is al genoeg hoeft niet meteen een MMORPG te worden.

Soms is het irritant dat zo'n sim zoveel tijd kwijt is aan suffe dingen zoals inderdaad boos zijn op een wekker, of het bed uit komen. (Wekkers koop ik ook niet meer). Maar aan de andere kant als je een beetje ver bent heb je erg veel tijd over.
Oud 13-08-2007, 17:53
Oúblie
Oúblie is offline
Citaat:
Q schreef op 13-08-2007 @ 13:04 :
Soms is het irritant dat zo'n sim zoveel tijd kwijt is aan suffe dingen zoals inderdaad boos zijn op een wekker, of het bed uit komen. (Wekkers koop ik ook niet meer). Maar aan de andere kant als je een beetje ver bent heb je erg veel tijd over.
Ja dit vind ik ook erg irritant. Dat zou in het echte leven ook niet gebeuren. Net als douchen en opruimen en dat soort dingen. Maar aan de andere kant: het zou wel erg langzaam gaan als je daar steeds 1 of 2 minuten mee bezig was.
__________________
I like the way you move
Oud 14-08-2007, 08:28
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
Oúblie schreef op 13-08-2007 @ 18:53 :
Ja dit vind ik ook erg irritant. Dat zou in het echte leven ook niet gebeuren. Net als douchen en opruimen en dat soort dingen. Maar aan de andere kant: het zou wel erg langzaam gaan als je daar steeds 1 of 2 minuten mee bezig was.
Als je alles wat je normaal in een dag doet ineens in een uur doet dan hebbie de rest van de dag niks te doen, das inderdaad erg saai
Oud 20-08-2007, 16:20
Misti
Avatar van Misti
Misti is offline
Ik ben net terug begonnen met spelen, maar af en toe krijg ik ineens een blauw scherm met dat typische zandlopertje van the sims en kan ik niets anders doen dan wachten tot dat weer weg is, en ik weer kan verderspelen. Dat gebeurt vooral wanneer ik met de cursor aan de rand kom van het beeld, om het beeld dus te verschuiven, en ik heb het ook al eens gehad wanneer ik het beeld wou draaien.
Het is al een tijdje geleden dat ik het spel nog heb gespeeld, maar ervoor had ik dit nooit, en ik heb het vroeger toch wel vrij intensief gespeeld. Nog steeds dezelfde pc, geen extra uitbreidingen ofzo. Iemand een idee waar dit aan kan liggen, want het is dik irritant.
__________________
Soija.nl
Oud 20-08-2007, 17:35
Q
Avatar van Q
Q is offline
Het lijkt erop alsof je uit het spel gaat net zoals je alt + tab doet of de windows key. Zoek even bij de video options of je iets als full screen kan vinden.
Oud 20-08-2007, 18:58
Misti
Avatar van Misti
Misti is offline
Ik zal straks even kijken. Je bedoelt dat er op de achtergrond iets zou gebeuren waardoor ik even uit het spel ga ofzo?
__________________
Soija.nl
Oud 20-08-2007, 20:00
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Is je computer niet gewoon aan het laden? Misschien kan ie the Sims niet aan omdat hij niet snel genoeg is.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:00.