Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-01-2013, 12:38
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Vooruit dan:
__________________
Forumdownie
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-01-2013, 02:12
Verwijderd
Citaat:
Als je er niets van leert ligt dat aan jou. Verder heb ik het vermoeden dat jij heel erg slecht bent in deze game
Ik denk eerder dat ik niks hiervan leer omdat ik 9/10 dingen al weet.
LoL = easymode.

Tot nu toe heb ik van jou nog geen 'summoner name' voorbij zien komen en denk ik eerder dat jij heel erg slecht bent in LoL.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2013, 02:58
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik denk eerder dat ik niks hiervan leer omdat ik 9/10 dingen al weet.
LoL = easymode.

Tot nu toe heb ik van jou nog geen 'summoner name' voorbij zien komen en denk ik eerder dat jij heel erg slecht bent in LoL.


Uit pure verveling even opgezocht: klik

Ik raad vooral de runesectie aan: Klik

Maar verder vind ik je reactie van "haha nee jij bent vast slecht" heel erg gevat hoor, Mr. LoL is Easy Mode met 1388 elo en 5v5 premade met 1246 elo.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 28-01-2013, 03:00
Verwijderd
5v5 premade is met RL vrienden, die zijn niet zo goed.
SoloQ heb ik zelf zitten trollen dus ja, dat schommelt ook heen en weer want ligt aan de mood waarin ik speel

Daarnaast, lolking gebruik ik zelf ook regelmatig en snap even niet waarom je dit überhaupt hier neer zet ?
Met citaat reageren
Oud 28-01-2013, 03:11
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
5v5 premade is met RL vrienden, die zijn niet zo goed.
SoloQ heb ik zelf zitten trollen dus ja, dat schommelt ook heen en weer want ligt aan de mood waarin ik speel

Daarnaast, lolking gebruik ik zelf ook regelmatig en snap even niet waarom je dit überhaupt hier neer zet ?
Begrijpelijk.

Maarrem, kun je aan ons, de spelers die nog niet alles van dit spel weten, van de volgende 5v5 ranked premade eventjes uitleggen waarom je 2x een MR item rusht tegen een volledig AD team waar je van aan het verliezen bent?



Ik snap het zelf namelijk nog niet zo goed.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 28-01-2013, 03:13
Verwijderd
Mijn huidige match history is geen mooi voorbeeld, aangezien al die premades van een lan party gisteren waren en iedereen helemaal als een halve zool zat te spelen
Met citaat reageren
Oud 28-01-2013, 12:54
Verwijderd
Citaat:
Ik denk eerder dat ik niks hiervan leer omdat ik 9/10 dingen al weet.
LoL = easymode.
Citaat:
5v5 premade is met RL vrienden, die zijn niet zo goed.
SoloQ heb ik zelf zitten trollen dus ja, dat schommelt ook heen en weer want ligt aan de mood waarin ik speel
Citaat:
Mijn huidige match history is geen mooi voorbeeld, aangezien al die premades van een lan party gisteren waren en iedereen helemaal als een halve zool zat te spelen
:')

Geloof me. Je kan er nog geen reet van en je kan een heleboel leren van de streams. Dat maakt niet uit verder, zelfs als je 2300 rating bent leer je nog een hoop van streamers.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2013, 12:55
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
oh en mijn 'main roles' heb ik niet, heb zoveel ervaring dat ik daadwerkelijk elke champ formidabel kan spelen.
Je vergeet deze nog, Reverend.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 28-01-2013, 15:02
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Begrijpelijk.

Maarrem, kun je aan ons, de spelers die nog niet alles van dit spel weten, van de volgende 5v5 ranked premade eventjes uitleggen waarom je 2x een MR item rusht tegen een volledig AD team waar je van aan het verliezen bent?

[afbeelding]


Ik snap het zelf namelijk nog niet zo goed.
Hij gaat Wit's End maken, en wilde tenacity hebben?
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 28-01-2013, 16:39
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Hij gaat Wit's End maken, en wilde tenacity hebben?
Waarom?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 28-01-2013, 16:59
Verwijderd
Wit's end is, hoewel sterk op shen, niet bepaald een keuze die je maakt tegenover 4 AD. Voor AS zijn er dan genoeg interessantere alternatieven. Ook is merc threads niet heel relevant aangezien het andere team nauwelijks cc heeft. Neem dan ninja tabi.

Maargoed, dit is een beetje mierenneukerij om niets. Daarvoor noobs afbranden gaat me nogal ver. Maar zeggen dat je niets kan leren door naar streams te kijken van gasten die hun geld verdienen met LoL is natuurlijk een beetje knudde. Zeker als je pacht heel erg pro te zijn terwijl je dat vrij duidelijk niet bent.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2013, 17:02
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Maargoed, dit is een beetje mierenneukerij om niets. Daarvoor noobs afbranden gaat me nogal ver. Maar zeggen dat je niets kan leren door naar streams te kijken van gasten die hun geld verdienen met LoL is natuurlijk een beetje knudde. Zeker als je pacht heel erg pro te zijn terwijl je dat vrij duidelijk niet bent.
Oh ik wil absoluut niemand afbranden, maar zijn houding in dit topic is 'vrij' arrogant en als hij zo stellig beweert geweldig te zijn en niks te kunnen leren, dan ben ik wel benieuwd waarom hij zulke builds maakt. Wie weet leer ik er nog wat van, want voor mij leek het een rare keuze.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 28-01-2013, 17:05
Verwijderd
Die gedachte is ook gerechtvaardigd. Het is inderdaad een onlogische itembuild.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2013, 10:16
Verwijderd
Reverend, je heb niks te zeggen zover wij niks over jou weten, itembuild sloeg inderdaad nergens op maar niemand behalve jullie die daar om wakker ligt.

En nee ik leer niks van streams het is ook grotendeels hetzelfde.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2013, 12:29
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Ik denk dat je niet goed kijkt naar die streams dan of niet de juiste streams kijkt.
__________________
Forumdownie
Met citaat reageren
Oud 29-01-2013, 12:57
Verwijderd
Citaat:
Reverend, je heb niks te zeggen zover wij niks over jou weten, itembuild sloeg inderdaad nergens op maar niemand behalve jullie die daar om wakker ligt.
Anders probeer je te lezen
Citaat:
En nee ik leer niks van streams het is ook grotendeels hetzelfde.
Nee dat is het niet. Maar je moet doen wat je niet laten kan
Met citaat reageren
Oud 30-01-2013, 11:02
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Ik ga trouwens mijn profiel niet delen met jullie Ik ben zo'n n00b, dat ik gisteren er pas achter kwam dat ik Amumu verkeerd bouwde
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 30-01-2013, 11:38
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik ga trouwens mijn profiel niet delen met jullie Ik ben zo'n n00b, dat ik gisteren er pas achter kwam dat ik Amumu verkeerd bouwde
Of je goed bent of niet maakt niet zoveel uit en iedereen is nieuw in het spel geweest. Maar als je gaat roepen dat je geweldig bent, dat je elke champ formidabel speelt, en niks meer kunt leren... dan wek je reacties op.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 01-02-2013, 20:06
Verwijderd
Nieuw ranked systeem, en waar zitten jullie :3
Met citaat reageren
Oud 11-02-2013, 17:59
Verwijderd
Ik snap het runes systeem niet helemaal. Ik heb nog 11000 ip's liggen. Ik heb gehoord dat het verstandig is om runes te kopen. Maar waar moet je beginnen? *Zit in level 20 op dit moment!
Met citaat reageren
Oud 11-02-2013, 22:38
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Dat ligt aan wat je wilt spelen... en belangrijk vindt..
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 12-02-2013, 18:10
Verwijderd
Captain Teemo on duty!
Met citaat reageren
Oud 12-02-2013, 18:11
Verwijderd
Citaat:
Ik snap het runes systeem niet helemaal. Ik heb nog 11000 ip's liggen. Ik heb gehoord dat het verstandig is om runes te kopen. Maar waar moet je beginnen? *Zit in level 20 op dit moment!
Google: "*champion name* build" en check de mobafire die opkomt, dan kom je al een heel end
Met citaat reageren
Oud 12-02-2013, 18:27
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik snap het runes systeem niet helemaal. Ik heb nog 11000 ip's liggen. Ik heb gehoord dat het verstandig is om runes te kopen. Maar waar moet je beginnen? *Zit in level 20 op dit moment!
Het is waarschijnlijk wel een goed idee om met één rune page te beginnen die op alle champions wel handig is (bijvoorbeeld HP quints, armor seals en magic resist glyphs) en het dan later uit te breiden voor specifieke champions.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2013, 20:07
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik zou inderdaad met armor seals en magic resist glyphs beginnen, die gebruik je toch op vrijwel elke champ.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 04-03-2013, 18:58
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Zelfs met de nieuwe items is ze zo'n beetje de zwakste jungler van allemaal, haar damage output is gewoon te laag en haar kit is... slecht.

Daarbij, zolang Kha'zix in z'n huidige vorm bestaat, is junglen met haar sowieso geen echte optie.
MAXIMUM MAGIC DAMAGE TO FROSTED TARGET: 108 / 180 / 252 / 324 / 396 (+ 90% AP) (+ 9% / 11.25% / 13.5% / 15.75% / 18% of Sejuani's maximum health)

Dat low damage output.

Sejuani is echt best wel sterk hoor, haar ulti is echt fantastisch in teamfights.
Ik had vorige week een game waar we 1-23 uit de laningfase terecht kwamen in een 5v5 teamfight in mid en sejuani iedereen stunde, waar ik er mooi mijn Orianna combo en onze Miss Fortune haar ult op kon gooien. Daar kwamen we dus 5-0 uit om in 1 keer 3 towers en de inhibitor te pakken, en later de game te pakken. Als Sejuani één keer wat health heeft overleeft ze alles, doet massief veel damage en is één grote perma slow stunner.
__________________
In omnia paratus
Met citaat reageren
Oud 05-03-2013, 12:43
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
http://euw.leagueoflegends.com/board....php?t=1080633

Vanavond community matches tussen noxus en demacia, met een beetje geluk kan je meedoen. Win of een 10 games IP boost of de Quinn and Valor bundle.
__________________
In omnia paratus
Met citaat reageren
Oud 14-03-2013, 14:02
vandeswift
vandeswift is offline
Legeau of leguaan is leuker, daar zijn mensies die op leguanen rijden.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2013, 22:46
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Kan je die ook vangen met je pokeball?
__________________
In omnia paratus
Met citaat reageren
Oud 29-03-2013, 11:41
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline


Op de PBE wordt hij gezien als een soort zwakkere mundo, maar vooral zijn ganking potentie lijkt me echt geweldig
__________________
In omnia paratus
Met citaat reageren
Oud 03-04-2013, 15:31
didizhou25
didizhou25 is offline
Hoi,
Ik doe al best lang aan LoL en ben een geadvenceerde gamer (al level 30)
Ik zit in ranked Bronze Division II en ben al veteraan (144 ranked games in totaal gespeeld).
Mijn account naam is didizhou25 en heb ook skype maar daar praten we wel later over.
Add me dan kunnen we misschien samen potje doen. En van Summoners Rift 553 games gespeeld, ik game meestal alleen int weekend. heb nog een goede ranked team nodig
Champs die ik bezit: Ahri, akali, alistar, amumu, annie, ashe, caitlyn, ashe, cho'gath , dr. mundo, evelynn, fiddlesticks, gangplank, garen, irelia , jax , kassadin, katarina , kayle , kennen, leblanc, lux, malphite, malzahar, master yi, morgana , nasus, nidalee, nunu, olaf, orianna, pantheon, poppy, ryze, shaco, singed, sion, sivir, soraka , taric, teemo, tristana,
tryndamere, twisted fate, twitch, veigar, vladimir, warwick, xin zhao (mijn main), ziggs, zilean.

Laterzz

Laatst gewijzigd op 04-04-2013 om 17:29.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2013, 22:02
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Alistar Jungle is eigenlijk best wel leuk.
__________________
In omnia paratus
Met citaat reageren
Oud 10-05-2013, 10:57
Verwijderd
Naam: Rieend (zo heet ik bij werkelijk alles.)
Level: 7.
Ben sinds gisteren begonnen op een eigen account, maar ik speelde het eerst altijd samen met een vriend. Daar waren we level 30.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2013, 18:53
Heer Wil
Heer Wil is offline
Ik ben lvl 30, bronze V maar dat komt vooral door trollers vind ik zelf. Ik vind mezelf namelijk goed ondanks dat ik bronze V ben en gwn niet meer verder kan zakken in ranked Voeg me maar toe, ik heb zeeën van tijd nu na de examens. Ik speel lux, kata, blitz, taric, cho'gath, akali, jax, draven, ashe en nog wel meer champions omdat ik van afwisseling hou en soms omdat ik me nog wel eens aanpas aan mijn eigen team of dat van de tegenstander.

Laatst gewijzigd op 11-06-2013 om 10:18.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2013, 20:40
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
bronze V maar dat komt vooral door trollers vind ik zelf. Ik vind mezelf namelijk goed ondanks dat ik bronze V ben en gwn niet meer verder kan zakken in ranked
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 01-06-2013, 12:35
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline


Gotta love ARAM soms.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 01-06-2013, 17:36
Verwijderd
? Wat is er met dat plaatje.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2013, 20:13
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
penta?
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 01-06-2013, 20:18
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
? Wat is er met dat plaatje.
Niks bijzonders, het was gewoon even een 'jeuj' momentje dat ik wilde delen.

Citaat:
penta?
Juh.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 01-06-2013, 23:07
Verwijderd
Oh, penta. Leuk! Ik had er ook nog eentje gister maar dat was met Yi dus dat telt niet.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2013, 10:16
WC
WC is offline
Je mag mij ook toevoegen: 'Willem b' is mijn naam op league of legends, die was hier al bezet. Ik heb ook skype, als je me ingame toevoegt zal ik die ook geven.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2013, 22:48
MarcWeller
Avatar van MarcWeller
MarcWeller is offline
Iedereen die een potje wil spelen is best, speel alleen met serieuze mensen.
zit nu in ranked (100+games) in Silver V
heb een kd van:4.8/4.2/6.9
kijk hier alles voor jezelf, commentaar geven mag ook en waardeer ik ook, staan 1 of 2 potjes afk tussen maar wat wil je ook met sommige teams in solo quee met deze community, ugh,
http://www.lolking.net/summoner/euw/31554303#profile

Game naam: Nananicious
Kan alles spelen behalve support, kan het wel maar niet goed.

Groeten, mark
Met citaat reageren
Oud 17-06-2013, 09:18
Fearion
Fearion is offline
Voor alle faggits die geowned willen worden door een pr0 gam3r die een zeer experienced LoL speler is (1 month).
Fearion Stormguard
Heb elk spel wel zo'n 5 tot 6 penta's enzo en ik ben pr0 dus ja.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2013, 11:28
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Voor alle faggits die geowned willen worden door een pr0 gam3r die een zeer experienced LoL speler is (1 month).
Fearion Stormguard
Heb elk spel wel zo'n 5 tot 6 penta's enzo en ik ben pr0 dus ja.
Wow, dat is vet goed man!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2013, 11:36
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Coop vs AI is dan ook wel erg pittig.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 17-06-2013, 11:50
Fearion
Fearion is offline
Citaat:
Wow, dat is vet goed man!
ikr


Citaat:
Coop vs AI is dan ook wel erg pittig.
Je gaat me niet vertellen dat jullie nabs echt tegen andere spelers spelen.. Tja, er is een reden dat ik zo goed ben. lrn2play.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2013, 14:52
huntingyade
Avatar van huntingyade
huntingyade is offline
Citaat:
Je gaat me niet vertellen dat jullie nabs echt tegen andere spelers spelen.. Tja, er is een reden dat ik zo goed ben. lrn2play.
uhm gaf je nou net niet aan dat je juist tegen andere wil spelen om ze in te maken. maar nu is het opeens voor noobs om tegen andere te spelen. dus ben je zelf dan ook geen noob ?
__________________
"this is of no offence but... you are a robot aren't you?"
Met citaat reageren
Oud 17-06-2013, 15:02
Fearion
Fearion is offline
Citaat:
uhm gaf je nou net niet aan dat je juist tegen andere wil spelen om ze in te maken. maar nu is het opeens voor noobs om tegen andere te spelen. dus ben je zelf dan ook geen noob ?
Ik start games tegen andere personen, maar ze disconnecten altijd faggits cuss they scared.
Nab, lrn2read.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2013, 15:29
huntingyade
Avatar van huntingyade
huntingyade is offline
Citaat:
Ik start games tegen andere personen, maar ze disconnecten altijd faggits cuss they scared.
Nab, lrn2read.
lol lrn2read. mischien eens leren type want dat heb je niet eens gezegd en wat ik net zei staat nog steeds.
__________________
"this is of no offence but... you are a robot aren't you?"
Met citaat reageren
Oud 17-06-2013, 18:55
BorderCross
Avatar van BorderCross
BorderCross is offline
Hahahaha, volgens mij is dat een klein kereltje die in de kelder van zijn ma woont.. Word volwassen..
__________________
Video killed the radio star...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games League of legends players gezocht
Boembia.
3 15-07-2016 22:38
Games League of Legends
tommie113
10 09-03-2014 12:48
Games Nieuwe MMO/MMORPG
SchoolierAlex
10 06-08-2012 09:54
Games online game
skinnyho
11 31-07-2012 21:54
Games vet spel om te proberen: league of legends
unknown1
2 01-05-2011 13:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:36.