Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-03-2019, 19:13
Verwijderd
Wat nu?
Wat is jullie mening en wat denken jullie dat er gaat gebeuren?

Ik hoor het graag!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-03-2019, 19:23
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Het einde van 90% van de Youtubers
Met citaat reageren
Oud 26-03-2019, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Het einde van 90% van de Youtubers
Zit er toch nog een positieve ontwikkeling aan dit verhaal.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2019, 20:13
cartman666
Avatar van cartman666
cartman666 is offline
Met citaat reageren
Oud 26-03-2019, 20:34
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Hopelijk wordt Snapking verwijderd
Met citaat reageren
Oud 26-03-2019, 20:52
cartman666
Avatar van cartman666
cartman666 is offline
Ik snap er weinig van, maar mijn nerd-vrienden zijn boos op me omdat ik CDA heb gestemd bij de verkiezingen. Voelde bijna alsof ik FvD had gestemd.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2019, 21:00
Verwijderd
Ja duh, op een confessionele partij stemmen is net zo dom als FvD stemmen.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2019, 21:05
cartman666
Avatar van cartman666
cartman666 is offline
Wat is jouw stemadvies? Ik wil wel dat de partij op wie ik stem heeft bewezen te kunnen samenwerken en besturen. Dus geen SGP, PVV of FvD, geen GL of SP.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2019, 21:12
Verwijderd
GL kan prima samenwerken en zit in overal en nergens in coalities, evenals de SP en SGP.
En hoe definieer je samenwerken dan? Want iedere partij die je niet genoemd hebt, heeft weleens een coalitie opgeblazen.

Beetje dom idee om "only proven technology" te spiegelen naar het politieke proces.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2019, 21:21
cartman666
Avatar van cartman666
cartman666 is offline
Citaat:
GL kan prima samenwerken en zit in overal en nergens in coalities, evenals de SP en SGP.
En hoe definieer je samenwerken dan? Want iedere partij die je niet genoemd hebt, heeft weleens een coalitie opgeblazen.

Beetje dom idee om "only proven technology" te spiegelen naar het politieke proces.
Ik definieer samenwerken zoals je zegt: in een coalitie gezeten. Dat ze niet altijd 4 jaar lang kunnen regeren snap ik, maar beide kabinetten Kok, Balkenende II, IV, Rutte II. Die hebben het prima uitgehouden. In een vroeg stadium opblazen kwam van PVV en LPF.



Wie weet, als GL groot wordt en samen met PvdA, D66 en CDA in een kabinet komt ben ik daar helemaal niet tegen. Ik weet niet of "only proven technology" in de politiek een stom idee is. Zouden meer mensen moeten doen, dan waren DENK PVV LPF en FvD minder groot geweest. Ik ben met je eens dat SP en GL wel redelijke stresstesting hebben gehad, maar de vuurdoop moet nog komen wat mij betreft.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2019, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Ik definieer samenwerken zoals je zegt: in een coalitie gezeten. Dat ze niet altijd 4 jaar lang kunnen regeren snap ik, maar beide kabinetten Kok, Balkenende II, IV, Rutte II. Die hebben het prima uitgehouden. In een vroeg stadium opblazen kwam van PVV en LPF.
Vier kabinetten bakellende in 8 jaar tijd.

En je zou vrij eenvoudig kunnen beargumenteren dat het de VVD & CDA waren die de stekker uit bakellende 1 trokken, niet de LPF. In ieder geval is het CDA voor een heleboel meer leed verantwoordelijk geweest dan voor GL, want die hebben hooguit meegestemd met beleid en wat moties en wetsvoorstellen ingediend waar al dan niets mee gedaan is (zoals de motie Halsema die nog steeds een tweede keer door de Kamer moet). De inhoud van die stukken is over het algemeen heel er goed. Dát is waar het om gaat.

Citaat:
Wie weet, als GL groot wordt en samen met PvdA, D66 en CDA in een kabinet komt ben ik daar helemaal niet tegen. Ik weet niet of "only proven technology" in de politiek een stom idee is. Zouden meer mensen moeten doen, dan waren DENK PVV LPF en FvD minder groot geweest. Ik ben met je eens dat SP en GL wel redelijke stresstesting hebben gehad, maar de vuurdoop moet nog komen wat mij betreft.
GL heeft de kans niet gekregen, als meer mensen op ze zouden stemmen, dan zouden ze een stuk kansrijker zijn en met jouw mentaliteit komen ze daar niet alleen nooit, met jouw mentaliteit komt geen enkele nieuwe politieke partij er ooit.

Ik vind het echt een bizarre reden om ergens niet op te stemmen.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2019, 21:30
Verwijderd
Het is verdorie een democratie en de manier waarop je je nu opstelt komt verdacht over als hoe The GOP het doet.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2019, 22:54
Verwijderd
Citaat:
Het einde van 90% van de Youtubers
Kort en krachtig.

En voor deadlock,
Moet ik de titel maar laten veranderen naar politiek discussietopic?
Met citaat reageren
Oud 26-03-2019, 22:57
Verwijderd
Dat maakt mij niet uit, het is Onzin, doe wat je wil.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2019, 06:30
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Het einde van 90% van de Youtubers
Joepie de poepie.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2019, 10:29
Verwijderd
Mijn mening is vooral dat al dit soort kutzooi niet tegen te houden is. En dat komt vooral door enerzijds schaamteloze desinteresse van een paar generaties versus schaamteloze onwetendheid (at best) van andere generaties met executive power. De babyboomers die geen PDF kunnen roteren maar ondertussen wel bijvoorbeeld de Zuckerbergjes van deze wereld vragen mogen stellen. En de generatie(s) van nu, die tevreden zijn met werkende social media en voor de rest het allemaal wel geloven (de toekomstige babyboomers die nóg meer gaan verneuken).

Alle activiteiten/berichtgeving van bijvoorbeeld Bits of Freedom kunnen zó de prullenbak in. Dat is ook logisch als je kijkt naar hoe fucking stupide het gros is ten aanzien van bijvoorbeeld klimaatwetenschap, wat nog een flink stuk concreter is dan "teh intarwebs".
Met citaat reageren
Oud 27-03-2019, 10:47
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Cookiemonster moet mijn cookies opeten.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2019, 13:18
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Joepie de poepie.
Joepie de Poepie en Sietse Vliegen.
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-03-2019, 19:32
Verwijderd
komt er een x wat origineels toch
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Probleem met telefoon en internet
Mestkever
53 26-01-2007 13:20
Algemene schoolzaken Arrest 13 mrt 1987
synclinorium
6 07-11-2005 17:14
Levensbeschouwing & Filosofie de bijbel klopt niet
Korsakoff
122 21-10-2003 17:18
Levensbeschouwing & Filosofie Een keerpunt in de geschiedenis. De val van het atheïsme...
BiL@L
62 17-09-2003 04:17
Vrije tijd forumbazen: fuck ya'll
br4m
27 19-08-2003 18:24
Levensbeschouwing & Filosofie EO-jongerendag
zus
110 01-07-2003 11:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:57.