Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-01-2003, 19:07
Verwijderd
Die ander werd een beetje vol ed, ga hier gerust verder als er nog behoefte aan is.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-01-2003, 19:08
Verwijderd
Ik wil even chanteren (ja, moest ook in een nieuwe topic, valt het meer op nl ): als iedereen uit de aangemeld lijst komt en Betamethason ook, dan kom ik ook. (als of iemand daar behoefte aan heeft )
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 19:09
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Ik wil even chanteren (ja, moest ook in een nieuwe topic, valt het meer op nl ): als iedereen uit de aangemeld lijst komt en Betamethason ook, dan kom ik ook. (als of iemand daar behoefte aan heeft )
Mogen we je daar aan houden?
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 19:13
Verwijderd
Citaat:
MazeMouse schreef:
Mogen we je daar aan houden?
Als iedereen komt en Betamethason ook, dan mag je me daar aan houden. Lijkt me logisch. 'k weet alleen niet hoe lang ik blijf, kan heel even zijn, kan wat langer zijn.

Aragnabite en dreen mogen btw ook best komen.
En de rest natuurlijk ook!

Laatst gewijzigd op 09-01-2003 om 19:15.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 19:42
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
als iedereen uit de aangemeld lijst komt en Betamethason ook, dan kom ik ook. (als of iemand daar behoefte aan heeft )
Waarom zou niemand daar behoefte aan hebben? Ik heb zojuist even in de Meetingmanager gekeken en heb gezien dat Betamethason zich heeft afgemeld. Ik kom in ieder geval.
Offtopic: Ik heb je mailtje ontvangen. Fijn dat je mijn kaartje wist te waarderen. Ben je inmiddels alweer opgeknapt of nog niet?
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 19:46
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Aragnabite en dreen mogen btw ook best komen.
En de rest natuurlijk ook!
Is lief van je, maar ik kom niet... sorry
__________________
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 19:56
nogwatjuh
nogwatjuh is offline
volgens mij zeg je dat alleen maar omdat je zeker weet dat Betamethason echt nie kan
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 20:02
Verwijderd
Citaat:
nogwatjuh schreef:
volgens mij zeg je dat alleen maar omdat je zeker weet dat Betamethason echt nie kan
Nee, zo lullig ben ik niet. Ik zou het heel (heel) erg leuk vinden als Betamethason komt, 't lijkt me leuk om d'r een keertje te zien. Als ze niet komt, dan moet ik er nog over na denken.

Citaat:
dreen schreef:
maar ik kom niet... sorry
Geeft ook niet.

Citaat:
mathfreak schreef:
Ik heb zojuist even in de Meetingmanager gekeken en heb gezien dat Betamethason zich heeft afgemeld.
Ik weet dat ze zich afgemeld heeft. Ik heb me ook afgemeld nl.

Citaat:

Offtopic: Ik heb je mailtje ontvangen. Fijn dat je mijn kaartje wist te waarderen. Ben je inmiddels alweer opgeknapt of nog niet?
Offtopic: lichamelijk ben ik grotendeels weer 'de oude' (dat betekend dat het wel weer gaat)

Laatst gewijzigd op 09-01-2003 om 20:05.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 09:45
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Ik kom wel. Als iemand me er aan herinnert.
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 14:15
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Nee, zo lullig ben ik niet. Ik zou het heel (heel) erg leuk vinden als Betamethason komt, 't lijkt me leuk om d'r een keertje te zien.
Als ze niet komt, dan moet ik er nog over na denken.


Nou, op zich zou ik best wel willen gaan,
tis niet ver weg, lijkt me leuk
om forummensen in het echt te zien..
Mja, van de mensen die zeker/misn komen,
'ken' ik er dan 1,2..
(ja, goed, de andere ook wel van hun posts)
En aangezien ik blut ben, nog nooit heb gemeet,
en eigenlijk gewoon niet durf.. nee..
Sorry.
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 14:24
Verwijderd
Citaat:
Betamethason schreef:
Nou, op zich zou ik best wel willen gaan,
tis niet ver weg, lijkt me leuk
om forummensen in het echt te zien..
Mja, van de mensen die zeker/misn komen,
'ken' ik er dan 1,2..
(ja, goed, de andere ook wel van hun posts)
En aangezien ik blut ben, nog nooit heb gemeet,
en eigenlijk gewoon niet durf.. nee..
Sorry.
Ik ken ook alleen Anneee en klootzak van de mensen die komen, en mezelf natuurlijk. Blut is een geldige reden, nooit gemeet: eens moet de eerste keer zijn, niet durven: spreek met iemand ergens onderweg af kom je iig niet alleen aan. Nee, als je niet wilt of wat dan ook, dan moet je niet gaan, en daarvoor hoef je ook geen sorry te zeggen!
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 14:41
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Ik ken ook alleen Anneee en klootzak van de mensen die komen, en mezelf natuurlijk.
Citaat:
Leonoor schreef:

Blut is een geldige reden,
Het lijkt wel school..
*herinnert zich plotseling de achterdochtige blik vd conciërge
bij het zoveelste briefje: 'het 2e u. was Kim naar de ortho'*

Citaat:
Leonoor schreef:

nooit gemeet: eens moet de eerste keer zijn,

Ok, da's waar..

Citaat:
Leonoor schreef:
niet durven: spreek met iemand ergens onderweg af kom je iig niet alleen aan.
Hm.. dat zou kunnen ja.
Citaat:
Leonoor schreef:

Nee, als je niet wilt of wat dan ook, dan moet je niet gaan, en daarvoor hoef je ook geen sorry te zeggen!
Kee.
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 18:35
kleinedraak
Kan het niet een keertje in de buurt van Maastricht gehouden worden. dat is handig voor de limburgerse en de belgen. Denk er please eens over na want ik zou wel willen gaan maar niet als het in Utrevhts is ofzow. Iedereen die wel gaat heel veel plezier. ik hoop dat jullie wat aan elkaar hebben. Greetz Esther
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 19:07
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Er werden weleens meetings in Eindhoven of Tilburg gedaan, maar toen kwam er ook bijna niemand. Utrecht ligt (vrij) centraal vandaar dat ze daar vaak voor kiezen.
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 19:13
Verwijderd
Citaat:
moenbase schreef:
Er werden weleens meetings in Eindhoven of Tilburg gedaan, maar toen kwam er ook bijna niemand. Utrecht ligt (vrij) centraal vandaar dat ze daar vaak voor kiezen.
Ik ben anders een keer naar een vrij druk bezochte Eindhoven meeting geweest. En een keer naar een amper bezochte Breda meeting (gezellig, Rotterdammers onder elkaar ). Volgens mij stond voor de vorige pysch (of was het dop???) meeting Eindhoven op het programma, maar toen kwam er uiteindelijk niemand, dus ja... In Utrecht ben je er iig van verzekerd dat er nog wat mensen komen, plus dat het niet voor één iemand peperduur of een pest eind weg is (er zijn wel mensen die langer moeten reizen of waar voor het wat duurder is, maar je krijgt geen dingen dat je van Groningen naar Maastricht moet oid )). En ik wou nog wat typen, maar dat ben ik nu vergeten...
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 19:20
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Leonoor schreef:


Aragnabite en dreen mogen btw ook best komen.
En de rest natuurlijk ook!

Ligt eraan of k dan beter ben, en wat er voor iets vreemds of niet uit mn bloedonderzoek gevalding gekomen is.

__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 19:57
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
En ik wou nog wat typen, maar dat ben ik nu vergeten...


't is wel leuk als je afspreekt met 1 iemand die je al een tijdje kent, en er €21.70 voor neertelt. Maar, dat zou ik nooit/niet doen voor een gezamenlijke meeting.
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 18:20
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Ik ben anders een keer naar een vrij druk bezochte Eindhoven meeting geweest.
Eindhoven zou voor mij in ieder geval een groot voordeel zijn, aangezien ik vanuit mijn woonplaats maar een half uur met de bus hoef te reizen om in Eindhoven te komen, maar misschien kunnen we Eindhoven als een mogelijke suggestie voor een volgende meeting reserveren. Het voordeel van Utrecht is inderdaad dat het vrij centraal gelegen is, wat een pluspunt is als je op de trein bent aangewezen.

Citaat:
Leonoor schreef:
Offtopic: lichamelijk ben ik grotendeels weer 'de oude' (dat betekend dat het wel weer gaat)
Fijn om te weten. Hopelijk ben je gauw weer helemaal de oude.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-01-2003, 23:42
Verwijderd
neemt er trouwens iemand een camera mee??

zou cool zijn!
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 23:45
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef:
neemt er trouwens iemand een camera mee??
Als ik kom: natuurlijk. Als ik niet kom: dan heb je er weinig aan.
Maar wees gerust, klootzak heeft (als het goed is) ook een digitale camera, waar hij erg veel foto's mee kan maken. Ik heb ook een digitale, vorige keer konden er maar 13 foto's op, nu kunnen er tussen de 40 en de 82 op (instellingen een beetje veranderd ).
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 10:20
nogwatjuh
nogwatjuh is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
neemt er trouwens iemand een camera mee??

zou cool zijn!
ik neem dr wel 1 mee.. nouwja.. als ik kom dan. ben van plan wel te komen maar k ben dit weekend al 2 keer naar t ziekenhuis geweest.. denk dat t dan wel weer beter is maar dat weet k dan pas
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 11:34
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Ik haal denk ik wel een snapshot. (vind echte foto's nog steeds gewoon het leukste)

En eindhoven kan ik ook wel komen. Dan haal ik gewoon even op kosten van mijn ouders een extra grote buskaart en dan komen we er wel met de bus
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef:
neemt er trouwens iemand een camera mee??

zou cool zijn!
ik neem wel mijn gewone fototoestelletje mee (en dit keer ga ik NIET vergeten foto's te maken hahahaha)
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 22:27
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
De volgende mensen komen:
*Luna*
Anneee
Dusjcrib
Eend
jessiej
klootzak2001
mathfreak
MazeMouse
me blackrose
nogwatjuh

Misschien:
Aragnabite
Blackdolfin
Fleet Admiral
Gothic
Lucky Duck
Orsino*
TheOneWhoLeft

Afgemeld:
*twinkle
Betamethason
Boogie
damaetas
de communiceerbeer
dreen
ikheetfroukje
Leonoor
lyx
PV
Sir Smoke-A-Lot

Is dit nu de goede en difinitieve stand?
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 08:56
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Citaat:
MazeMouse schreef:
Is dit nu de goede en difinitieve stand?
Nee, de stand is pas definitief als de mensen die op Misschien staan hebben aangegeven of ze wel of niet komen.
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-01-2003, 10:12
Verwijderd
Citaat:
Anneee schreef:
Nee, de stand is pas definitief als de mensen die op Misschien staan hebben aangegeven of ze wel of niet komen.
Voor mij pas als ze werkelijk wel of niet op Utrecht Centraal staan.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 10:15
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Voor mij pas als ze werkelijk wel of niet op Utrecht Centraal staan.
Ja, dat bedoelde ik ook.
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 11:39
Verwijderd
Citaat:
Anneee schreef:
Ja, dat bedoelde ik ook.
Dan moet je dat opschrijven.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 12:15
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Dan moet je dat opschrijven.


Offtopic: Er staat een foto van moi in het Foto-topic
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 12:24
Verwijderd
Citaat:
Anneee schreef:
Offtopic: Er staat een foto van moi in het Foto-topic
Offtopic: Gezien.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 12:50
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
*roept forumbazen tot de orde*

Kappen nou met dat off-topic gebabbel! ( )



Overigens: 50% kans dat ik kom.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 12:57
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
ATTENTIE

MET DE TREIN: Voor de mensen die vanuit EINDHOVEN en verder uit Limburg komen!!!

Zaterdag 18 en zondag 19 januari
Op zaterdag 18 en zondag 19 januari worden er werkzaamheden verricht aan de bovenleiding.

Hierdoor is de dienstregeling als volgt aangepast:
· De Intercity's Haarlem-Eindhoven/Maastricht v.v. rijden niet tussen 's-Hertogenbosch en Eindhoven.
· De Intercity's Den Haag Centraal-Venlo v.v. rijden niet tussen Tilburg en Eindhoven.
· De Intercity's Den Haag Centraal-Heerlen v.v. rijden niet tussen Tilburg en Eindhoven.
· De stoptreinen Tilburg West-Eindhoven/Deurne v.v. rijden niet tussen Boxtel en Eindhoven.
· De stoptreinen 's-Hertogenbosch-Eindhoven v.v. rijden niet tussen Boxtel en Eindhoven.

NS zet bussen in:
· Snelbus Eindhoven-Tilburg v.v. tweemaal per uur
· Snelbus Eindhoven-'s-Hertogenbosch v.v. tweemaal per uur
· Stopbus Eindhoven-Best-Boxtel v.v. tweemaal per uur.
· Stopbus Eindhoven-Eindhoven Beukenlaan v.v. tweemaal per uur
Houdt u rekening met een extra reistijd van minimaal een half uur.

Laatst gewijzigd op 15-01-2003 om 13:01.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 13:00
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
ATTENTIE

MET DE TREIN: Voor mensen die vanuit ARNHEM en verder naar het oosten komen!!! (En Rhenen)

Utrecht-Rhenen en Amersfoort-Ede-Wageningen


Zondag 19 januari
In verband met werkzaamheden rijden er op zondag 19 januari geen treinen tussen Utrecht Centraal, Bunnik en Driebergen-Zeist. NS zet bussen in. Op het traject Driebergen-Zeist, Maarn, Veenendaal en Rhenen en op het traject Amersfoort, Barneveld, Lunteren en Ede-Wageningen rijden de treinen als gevolg van deze werkzaamheden in een aangepaste dienstregeling. Houdt u rekening met een extra reistijd van een half uur of langer.

Wat is er in de dienstregeling aangepast?
· Geen treinen tussen Utrecht Centraal, Bunnik en Driebergen-Zeist.
· Minder treinen tussen Driebergen-Zeist, Veenendaal West, Veenendaal Centrum en Rhenen.
· Minder treinen tussen Amersfoort, Barneveld, Lunteren en Ede-Wageningen.
· De Intercity's tussen Den Helder/Alkmaar en Nijmegen rijden niet tussen Utrecht Centraal en Driebergen-Zeist.
· De Sneltreinen tussen Den Haag Centraal/Rotterdam Centraal en Arnhem rijden niet tussen Utrecht Centraal en Driebergen-Zeist.
· NS-stopbussen tussen Utrecht Centraal, Bunnik en Driebergen-Zeist.
· NS-Snelbussen tussen Utrecht Centraal en Driebergen-Zeist.


Reist u van Utrecht Centraal of Bunnik naar Maarn, Veenendaal West, Veenendaal Centrum, Rhenen of in omgekeerde richting?
Tussen Utrecht Centraal, Bunnik en Driebergen-Zeist reist u met een NS-bus.
Tussen de stations Driebergen-Zeist, Maarn, Veenendaal West, Veenendaal Centrum en Rhenen rijden de treinen in een aangepaste dienstregeling 1x per uur.

Reist u van Amersfoort naar Barneveld Noord, -Centrum, Lunteren, Ede Centrum of Ede-Wageningen?
Op dit traject rijden de treinen in een aangepaste dienstregeling 1x per twee uur.

Reist u van Den Helder, Alkmaar, Amsterdam Centraal, Utrecht Centraal naar Nijmegen of in omgekeerde richting?
In dit geval adviseren wij u te reizen via station 's-Hertogenbosch. Op deze manier ondervindt u de minste hinder van de werkzaamheden.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 13:04
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Mag ik er overigens even kort doch dringend op aandringen dat we een tijd bepalen?

Ik stel voor: 13:00.
Voor de Burger King?


(Uitleg: het trefpunt is meestal heel druk in Utrecht... en de Burger King ligt goed herkenbaar in de stationshal (bij spoor 14/15), en daar is het altijd stil. )
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 13:06
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Op:

http://reiseauskunft.bahn.de

Vind je een reisplanner die rekening houd met de werkzaamheden, de bussen zitten er dus ook in.

Is wel Duits. Als iemand hulp nodig heeft met de reis plannen, zeg het maar...
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 13:07
Verwijderd
Citaat:
Fleet Admiral schreef:
Mag ik er overigens even kort doch dringend op aandringen dat we een tijd bepalen?

Ik stel voor: 13:00.
Voor de Burger King?


(Uitleg: het trefpunt is meestal heel druk in Utrecht... en de Burger King ligt goed herkenbaar in de stationshal (bij spoor 14/15), en daar is het altijd stil. )
Volgens mij was dit al vastgelegd, als in 13:00 meetingpoint... Bij de meeting van L&R stond er dus echt geen kip op dat meetingpoint hoor
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-01-2003, 13:16
nogwatjuh
nogwatjuh is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Volgens mij was dit al vastgelegd, als in 13:00 meetingpoint... Bij de meeting van L&R stond er dus echt geen kip op dat meetingpoint hoor
mag ik dan ook even zeggend at bk eigenlijk toch wel wat handiger is.. ik bedoel.. weetje hoe groot die burger king daar is?? en net als je uit de trein loopt is t eerste wat je ziet de burger king.. (ben dr 2 weken geleden nog geweest)

naja meetingpoint is ook goed, als iemand nog wel ffe zegt waar dat is..
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 13:16
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Volgens mij was dit al vastgelegd, als in 13:00 meetingpoint... Bij de meeting van L&R stond er dus echt geen kip op dat meetingpoint hoor
Geen kip?

Nee, meetingpoint is fout.
Vooral in het weekend staan daar vaak wel tientallen mensen.
Ik ken heel wat van de mensen die er komen al, maar voor de nieuwen lijkt het me wel fijn als ze niet hoeven te gaan vragen wie het zijn...

Ik weet zelf nog wel hoe erg dat is!
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 13:17
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
nogwatjuh schreef:
mag ik dan ook even zeggend at bk eigenlijk toch wel wat handiger is.. ik bedoel.. weetje hoe groot die burger king daar is?? en net als je uit de trein loopt is t eerste wat je ziet de burger king.. (ben dr 2 weken geleden nog geweest)

naja meetingpoint is ook goed, als iemand nog wel ffe zegt waar dat is..
Trefpunt = MIDDEN in de stationshal, recht voor de loketten, onder het blauwe bord met vertrektijden...

Waar dus altijd 25 mensen ofzo naar dat blauwe bord staan te kijken...

Burger King = veel handiger.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 13:19
nogwatjuh
nogwatjuh is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:
Trefpunt = MIDDEN in de stationshal, recht voor de loketten, onder het blauwe bord met vertrektijden...

Waar dus altijd 25 mensen ofzo naar dat blauwe bord staan te kijken...

Burger King = veel handiger.
ok dan stem ik zeker weten voor burger king.. ik zie mijzelf nu al daar iedereen lopen zoeken en tegen iedereen oplopen..
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 13:21
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
nogwatjuh schreef:
ok dan stem ik zeker weten voor burger king.. ik zie mijzelf nu al daar iedereen lopen zoeken en tegen iedereen oplopen..
Ja, daar heb ik ook een trauma aan over gehouden ofzo.

ik=weg naar de bus
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 13:22
Verwijderd
Citaat:
Fleet Admiral schreef:
Geen kip?

Nee, meetingpoint is fout.
Vooral in het weekend staan daar vaak wel tientallen mensen.
Ik ken heel wat van de mensen die er komen al, maar voor de nieuwen lijkt het me wel fijn als ze niet hoeven te gaan vragen wie het zijn...

Ik weet zelf nog wel hoe erg dat is!
Nou ja, het zal wel..
L&R, maandje geleden, op zondag.. om 14:00, bij het meetingpoint (dat vlaggetje dus).. en dr was helemaal niemand

Ja, dr stonden mensen naar het blauwe bord te kijken, maar die stonden naar het blauwe bord te kijken en niet bij het vlaggetje..
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 13:23
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Nou ja, het zal wel..
L&R, maandje geleden, op zondag.. om 14:00, bij het meetingpoint (dat vlaggetje dus).. en dr was helemaal niemand

Ja, dr stonden mensen naar het blauwe bord te kijken, maar die stonden naar het blauwe bord te kijken en niet bij het vlaggetje..
Dan nog... de Burger King is gewoon goed herkenbaar.

Veel makkelijker te vinden dan dat kleine k*tvlaggetje...

Nu ben ik echt weg, anders is m'n bus weg...
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 13:25
nogwatjuh
nogwatjuh is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Nou ja, het zal wel..
L&R, maandje geleden, op zondag.. om 14:00, bij het meetingpoint (dat vlaggetje dus).. en dr was helemaal niemand

Ja, dr stonden mensen naar het blauwe bord te kijken, maar die stonden naar het blauwe bord te kijken en niet bij het vlaggetje..
precies en burger king is wat makkelijker.. die is echt heel groot.. die herkent iedereen.. en komt toevallig ook nog net voor de treinen..
maarja,, als de andere mensen liever voor t meetingpoint willen evrdwalen vink dat ook best.. t mnaakt mij echt nix uit..

maarre wat word t nou.. burger king of meetingpoint ( t bord dus)
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 13:30
Verwijderd
Mja, ik weet niet in hoeverre iedereen nu uitgaat van het meetingpoint (dat is in het vorige topic namelijk als plek gegeven en helemaal uitgelegd waar het is).. er moet dus geen verwarring over zijn..

Mij maakt het echt niet uit.. meetingpoint weet ik, Burger King weet ik niet, maar die zal ik vast wel vinden..

Men geeft maar aan wat men liever wil.. als het maar duidelijk is en iedereen op de hoogte is.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 13:37
nogwatjuh
nogwatjuh is offline
keej k w8 wel... en dat andere stond ook nie superduidelijk drin geloof ik...

je vind t wel.. jij kwam toch uit amsterdam??? nouw umm,, dan stap je uit de trein ga je omhoog en kijk je naar links en je ziet t..

Laatst gewijzigd op 15-01-2003 om 13:44.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 13:53
Verwijderd
Citaat:
nogwatjuh schreef:
keej k w8 wel... en dat andere stond ook nie superduidelijk drin geloof ik...

je vind t wel.. jij kwam toch uit amsterdam??? nouw umm,, dan stap je uit de trein ga je omhoog en kijk je naar links en je ziet t..
Ik vind het ook wel hoor, ik ben ook niet bang het niet te vinden, of dan moet ik wel heeeel blind zijn. Ik hoop alleen dat dan niet straks de helft bij het meetingpoint, en de helft bij de Burger King staat..
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 14:32
Verwijderd
Citaat:
nogwatjuh schreef:
en net als je uit de trein loopt is t eerste wat je ziet de burger king..
Ligt er aan op welk spoor je aan komt en vanaf welk spoor je dus de hal in komt. Als je vanaf een 'laag' spoor komt, zie het meeting point eerder.

Bij de BK stikt het ook van de mensen, das echt geen verschil met het meeting point...maar goed.

Ik schijn op te vallen en als ik kom ben ik vroeg, ga je overal maar kijken of je me ziet staan.

Ik heb btw al tig meeting gehad waarbij we afspraken bij het meeting point en ik ben nog nooit 'verdwaald'. Het is nog nooit een probleem geweest, waarom nu opeens wel? We kunnen ook op Capelle Schollevaar afspreken, daar komt geen kip, vinden we mekaar iig...
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 15:08
nogwatjuh
nogwatjuh is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Ligt er aan op welk spoor je aan komt en vanaf welk spoor je dus de hal in komt. Als je vanaf een 'laag' spoor komt, zie het meeting point eerder.

Bij de BK stikt het ook van de mensen, das echt geen verschil met het meeting point...maar goed.

Ik schijn op te vallen en als ik kom ben ik vroeg, ga je overal maar kijken of je me ziet staan.

Ik heb btw al tig meeting gehad waarbij we afspraken bij het meeting point en ik ben nog nooit 'verdwaald'. Het is nog nooit een probleem geweest, waarom nu opeens wel? We kunnen ook op Capelle Schollevaar afspreken, daar komt geen kip, vinden we mekaar iig...
ik zei: je vind t wel.. jij kwam toch uit amsterdam??? nouw umm,, dan stap je uit de trein ga je omhoog en kijk je naar links en je ziet t..

ik kom toevallig uit amstelveen (bij amsterdam), voor mij is dat toevallig zo. maar k ben dr weekje geleden nog geweest en toen kwamen alle sporen wel daar uit..

en alle sporen zitten 'laag' en gaan met de roltrap omhoog gloof ik.. nouwja,, alle keren dak dr ben geweest wel dus.

jij misschien niet.. dan heb je mazzel.. ik ben daar ongeloofelijk goed in.. t is me al iets van 20 keer gelukt voor mij om onderweg naar sdchool verdwaald te raken en dat allemaal op de zelfde route.. voor mensen als mij is verdwaald raken een stuk gewoner.

en de BK is op zondag dicht gloof ik dus t valt wl4e mee.. en mensne herkennen elkaar wel want daar is een fototopic voor.. en anders kent iedereen dr wel al een paar die dr weer een paar kennen enzo

en cappele schollevaar wil k ehct nie.. mn vader is daar net weekje geleden gaan wonen en mn broer is daar net paar dagen geleden ingetrokken. ik zit net te genietenn van die rust.. als ze weten dak daarheen moet ik meteen even langskomen en daar heb ik dus echt geen zin in..

Laatst gewijzigd op 15-01-2003 om 15:10.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 15:17
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
ehmz, ik kom niet op de meeting ofzow... maar volgens mij denkt iedereen dat het bij de meetingpoint is... want dat staat ook in het eerste topic... dus je hebt dan kans dat niet iedereen doorheeft waar het is... en omdat meeting point als eerste genoemd werd, is het slim om die aan te houden
__________________
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Beleidszaken Het beleid op psychologie.
Gothic
164 29-12-2004 20:09
Psychologie Psychmeeting: WANNEER gaan we daar naar toe?
Verwijderd
500 30-05-2004 21:36
Psychologie psychologie meeting?
Eend
289 07-01-2003 12:18
Psychologie Een meeting?
Verwijderd
141 27-06-2002 10:02
Verhalen & Gedichten Meeting
misspretty
236 11-01-2002 21:30
Psychologie Psychologie meeting
Anne
121 24-12-2001 20:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:31.