Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-02-2003, 05:37
skatjuh88
Avatar van skatjuh88
skatjuh88 is offline
hey ik zit met een probleem:
mijn moeder en mijn stiefpa gaan op vakantie met mijn verjaardag dus dan moet ik automatisch naar mijn vader maar dat wil ik nie ik heb thuis alles mijn broers,hamster,poezen,mijn eigen kamer.en da vind ik belangrijk als ik naar mijn pa ga dan zie ik mijn susje wel weer alleen dies is nu ook aan het pubere dus daar kan je ook nie van geniete..maar dus voel ik me klote het heeft wel een voordeel waar ik nu woon zit mijn sgool 13 km vandaan als ik bij mijn pa kom logeren dan maar 30 meter...alleen ik heb in dit dorpje gewoon meer vriendinnen
mijn vader is ook nooit thuis die moe altijd werke in het buiteland enzo en met mijn siefmoeder kan ik wel opsgieten alleen die ligt altijd in bed want die is zwaar ziek nou ik kan daar echt geen week volhoude....okay het is maar een week het had erger gekunt kan je me helpen hoe ik me daar een week kan volhoude.......??
__________________
*i've got you under control*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-02-2003, 07:12
Verwijderd
Mag je je huisdieren niet meenemen (of eentje ofzo)? En zitten die vriendinnen uit dat dorp ook bij jou op school? Dan kunnen ze misschien een keertje met je mee naar je vader of elke dag eentje ofzo, dan ben je niet zoveel alleen. En probeer zoveel mogelijk aan de goede dingen er van te denken, dat maakt het draaglijker. Waarschijnlijk zit er weinig anders op, dus kun je denk ik het beste proberen aan de goede dingen te denken en oplossingen te zoeken (Kan je vader niet thuisblijven een paar dagen? Vraag het hem eens. En puberende zusjes kunnen af en toe gelukkig wel meevallen en dan is het best gezellig.).
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 12:05
skatjuh88
Avatar van skatjuh88
skatjuh88 is offline
tjah da is het hem nu juist me vader MOET werke want we zitte ook nog eens in geld nood en da van puberende susje denk ik da je wel gelijk heb....
__________________
*i've got you under control*
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 12:46
Ingemar
Ingemar is offline
(= Leonoor)

Citaat:
skatjuh88 schreef:
tjah da is het hem nu juist me vader MOET werke want we zitte ook nog eens in geld nood en da van puberende susje denk ik da je wel gelijk heb....
Misschien kan hij die week een paar dagen in Nederland werken? Vragen kun je het altijd, toch?
Over puberende zusjes: Ik heb er ook twee. ('k zit nu onder de account van eentje, hoewel die al wel weer een beetje uit de puberteit is. )
__________________
Love Naomi | Je Denkt... l sorry voor de spelfouten
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 15:25
skatjuh88
Avatar van skatjuh88
skatjuh88 is offline
aha haha ik zie het bes wel comisch hoor maar ik zal het wel vrage
__________________
*i've got you under control*
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 18:19
Verwijderd
praat erover met je pa en ma...
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 09:23
skatjuh88
Avatar van skatjuh88
skatjuh88 is offline
mijn ma slaapt altijd en mijn pa is altijd weg dus
__________________
*i've got you under control*
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 12:46
Verwijderd
nou ze zal toch niet altijd slapen?
ik zou iig te proberen te praten...
en anders met iemand die je kan vertrouwen...
of leg bijv een briefje bij je moeder neer, waar je op zet, hoe je je voelt enzow...
sterkte!
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 22:09
Ingemar
Ingemar is offline
Citaat:
Ingemar schreef:
(= Leonoor)


Misschien kan hij die week een paar dagen in Nederland werken? Vragen kun je het altijd, toch?
Over puberende zusjes: Ik heb er ook twee. ('k zit nu onder de account van eentje, hoewel die al wel weer een beetje uit de puberteit is. )
Hej leo, jij bent stout, zomaar onder mijn account. En ik ben allang uit de puberteit, nooit in gezeten joh
__________________
Love Naomi | Je Denkt... l sorry voor de spelfouten
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Je verjaardag vieren.
Missy
34 25-10-2010 12:11
De Kantine Verjaardag
PixelDansje
34 14-04-2008 21:52
De Kantine verjaardag
rare kwast
35 19-01-2005 22:26
Liefde & Relatie alleen naar een verjaardag
Verwijderd
34 16-09-2004 15:34
Verhalen & Gedichten Mijn 16e verjaardag
(PiTT)
8 25-07-2004 23:21
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Fijne verjaardag
Ieke
0 06-04-2004 21:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:10.