Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-04-2010, 23:33
NintendoDS
NintendoDS is offline
Ik zit op een opleiding die niet bij me past, loop nu stage bij een kut bedrijf die wilt dat ik elke week een stageverslag schrijf, als ik die voorleg wordt ik afgekat en zegt mijn "baas" dat ik niet mijn opleiding haal zo en dat ik niet creatief ben (wat absoluut niet waar is als ik mijn vriendenkring en familie mag geloven) ondertussen kan ik het niet helpen denken: "Intereseert me geen reet als ik hem niet haal"
verder ben ik van mijzelf enorm chaotish. daarom heb ik moeite met het schrijven van een wekelijks verslag, maar dat komt ook door het feit dat ik baal van mijn studie. dan pak ik het papiertje met kladjes op en dan denk ik: "Nee he getver nou echt geen zin in" en dan leg ik het weg zodat ik zoals nu midden in de nacht het moet afschrijven.
en daar moet ik dus nog 3 maanden mee.
Ik wil liever niet met mijn stagebegeleider en baas om tafel gaan zitten, omdat er daarna toch altijd een rare sfeer blijft hangen. maar ondertussen ONTPLOF ik dus bijna!

Kan iemand me helpen??

Kuss
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-04-2010, 16:22
Verwijderd
Ik zou zo zeggen, probeer tóch even met je baas en studiebegeleider te praten.

Je kunt met alleen je studiebegeleider gaan praten, en vertellen wat je dwars zit. Vraag om een andere stagebedrijf, of vraag of zij misschien iets voor je kunnen regelen.

Je kunt ook eerst met je baas gaan praten. (Dat zou ik persoonlijk als eerste doen.) Leg dan ook uit dat dat wekelijkse stageverslag jou echt dwarszit, en dat je het heel vervelend vindt. Vertel dan ook dat je het niet fijn vindt om altijd afgekat te worden, en dat je wat meer steun van hem verwacht. Vaak helpt het wel als je gewoon verteld wat je dwars zit, dan kan je baas er namelijk rekening mee houden. Doet hij dat niet, (of zij), dan is hij gewoon een eikel. Of zij een bitch . Dan zou ik alsnog naar je studiebegeleider gaan.

Heel veel succes ermee!
Met citaat reageren
Oud 02-05-2010, 23:40
NintendoDS
NintendoDS is offline
Hey las net je bericht, nu is het ook zo dat ik bang ben voor die man, en zeker nu ik mijn weekbrief kwijt ben, ben ik er zeker van dat hij mij eruit gooit.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2010, 10:13
Pater Noster
Avatar van Pater Noster
Pater Noster is offline
Welke opleiding volg je?
Met citaat reageren
Oud 03-05-2010, 22:40
NintendoDS
NintendoDS is offline
Medewerker Vormgeving
Met citaat reageren
Oud 04-05-2010, 15:37
Verwijderd
Ik 'vrees' dat de enige optie is om er toch over te praten. Desnoos alleen met je stagebegeleider en desnoods inderdaad met als doel een andere stage te regelen. Succes!
Met citaat reageren
Oud 04-05-2010, 20:22
purikura
purikura is offline
het beste is tegen je school BPV begeleider overleggen dat het je dwarszit want je wilt een leuke stage van maken maar dat je stagebegeleider zo tegen je verteld dat is echt niet oke, en je bent niet de enige een van mn vrienden heeft ook zoiets en doordat heeft ze haar stage verknald door stagebegeleider omdat diegene haar gekwetst heeft.

dus ik raad je aan om met je school begeleider te praten en doe wat je kan doen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Ik moet 5 maanden langer stage lopen dan officieel
Chineez
1 20-11-2009 08:15
Studeren Stage in het buitenland: sept 2009 - feb 2010
¥iiitt!!
6 05-04-2009 22:05
Algemene schoolzaken recreatie mbo niveau 3 + 4, waar lopen jullie stage?
Dionysus
1 25-04-2007 19:44
Algemene schoolzaken Geef hier een beknopte indruk van je stage!
Lilything
14 16-07-2005 15:34
Algemene schoolzaken stage + eigen werk
Afwezig
9 08-02-2005 15:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:18.