Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-04-2017, 20:19
Yne
Avatar van Yne
Yne is offline
Spannend allemaal jongons! Ik heb oude foto's bekeken op de computer van mijn ouders. Volgende zaterdag wordt vast wel iets enerverender
__________________
'Weet je wat dom is? Je haar moeten verven om rijst te snuiven.'
Advertentie
Oud 01-04-2017, 20:22
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Als mijn oren en haar zo droog genoeg zijn, zet ik mijn koptelefoon op m'n hoofd!
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 01-04-2017, 20:45
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Mijn ouders waren vandaag op bezoek. Wat dus betekende dat ik gisteren de hele nacht m'n ramen tegen elkaar heb opengezet om de rookgeur weg te drijven.
Het was iig wel gezellig.

Oh en ik had gisteren m'n sollicitatie en het gesprek ging goed, maar ik ben 't niet geworden.
Beide managers zeiden wel dat ze aangenaam verrast waren en dat ze het een goed gesprek vonden, en aan de telefoon zei m'n bazin nog dat ze het oprecht heel goed van me vind dat ik zo gegroeid ben het afgelopen jaar en dat ze met me wil gaan zitten om te bespreken wat de mogelijkheden zijn voor in de toekomst.
Ik ben er iig niet rouwig om, want m'n concurrent is gewoon écht heel goed, dus ik snap de keuze.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 01-04-2017, 20:57
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Als mijn oren en haar zo droog genoeg zijn, zet ik mijn koptelefoon op m'n hoofd!
wat fijn
__________________
Forumdownie
Oud 01-04-2017, 20:58
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
wat fijn
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 01-04-2017, 21:51
Verwijderd
Ik ging naar Cats in Antwerpen en het was fantastisch.
Oud 01-04-2017, 22:32
Verwijderd
Citaat:
Als mijn oren en haar zo droog genoeg zijn, zet ik mijn koptelefoon op m'n hoofd!
Welk haar
Oud 01-04-2017, 22:46
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik ging naar Cats in Antwerpen en het was fantastisch.
Was het in't Nederlands?
Ik kan het gewoon niet serieus nemen omdat één van die katten Rum Tum Tugger heet. :')

Citaat:
Welk haar
Ja, ik dacht ook al.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 01-04-2017, 23:01
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Welk haar
Het is inmiddels weer wat langer dan een paar jaar terug anders.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 02-04-2017, 02:35
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik was met tietgerly en aarbei bij de musical van de Jeugd en het was FanFuckingTastisch <3
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 02-04-2017, 09:17
frats
Avatar van frats
frats is offline
Citaat:
Ik was met tietgerly en aarbei bij de musical van de Jeugd en het was FanFuckingTastisch <3
Meen je dit echt of ben je sarcastisch? Want ik ben echt weggelopen uit het theater hierbij
Oud 02-04-2017, 11:08
Verwijderd
Citaat:
Was het in't Nederlands?
Ik kan het gewoon niet serieus nemen omdat één van die katten Rum Tum Tugger heet. :')



Ja, ik dacht ook al.
Nee, in het engels. Maakte onderdeel uit van een jubileumtoer vanwege het zoveel jarig bestaan. Het was en feest van herkenning, ik heb die als klein kind een keer of acht gezien in Duitsland omdat mijn peetoom eet in speelde en de videoband ging altijd aan als ik ziek op de bank lag. Awesome.
Oud 02-04-2017, 11:14
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Meen je dit echt of ben je sarcastisch? Want ik ben echt weggelopen uit het theater hierbij
Ik meen dit oprecht wat een lekkere hoop nonsens.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 02-04-2017, 13:32
Verwijderd
Waarom zou je weglopen? Blijf lekker zitten.
Oud 02-04-2017, 17:29
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Meen je dit echt of ben je sarcastisch? Want ik ben echt weggelopen uit het theater hierbij
Dan ontbreekt het jou sowieso aan humor.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 02-04-2017, 19:32
Verwijderd
Kan me er wel wat bij voorstellen
Oud 02-04-2017, 19:37
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Kan me er wel wat bij voorstellen
Waarbij?
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 02-04-2017, 19:58
Verwijderd
Citaat:
Waarbij?
Dat iemand het niet leuk vindt.
Oud 02-04-2017, 21:24
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Jongens, wat een awesome weekend was dit!!! Weekendje weg met m'n zanggroep en zoveel toffe workshops gehad en zo weinig slaap.
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 02-04-2017, 22:04
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik moest al weken een bijbelstudie schrijven en het is nu eindelijk af En volgens mij is hij best interessant geworden.

Vandaag trouwens een hele fijne middag gehad. Een meisje (jonge vrouw? ze is 24) uit de kerk die normaal met haar man naar de kerk gaat was nu alleen, dus ik liep even met haar mee terug naar haar huis, en daarna hebben we nog een hele tijd in haar tuin in het zonnetje gezeten en vertelde ze duizend verhalen over toen ze nog in Kenia woonde. Ik ben nu een klein beetje verbrand, maar het was wel een prima middagbesteding
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 02-04-2017, 22:26
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Dat iemand het niet leuk vindt.
Ja maar met welke reden?
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 02-04-2017, 22:35
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
die ene reden
__________________
Forumdownie
Oud 03-04-2017, 07:16
Verwijderd
Of die andere
Oud 03-04-2017, 08:39
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Nee toch die ene
__________________
Forumdownie
Oud 03-04-2017, 09:18
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik ga naar een of ander gat in Zeeland. Het heet Kamperland.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 03-04-2017, 10:33
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Een land vol kampers.. Geef mijn portie maar aan Mohammed.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 04-04-2017, 13:05
Uitwaaien
Avatar van Uitwaaien
Uitwaaien is offline
Citaat:
Ik moest al weken een bijbelstudie schrijven en het is nu eindelijk af En volgens mij is hij best interessant geworden.

Vandaag trouwens een hele fijne middag gehad. Een meisje (jonge vrouw? ze is 24) uit de kerk die normaal met haar man naar de kerk gaat was nu alleen, dus ik liep even met haar mee terug naar haar huis, en daarna hebben we nog een hele tijd in haar tuin in het zonnetje gezeten en vertelde ze duizend verhalen over toen ze nog in Kenia woonde. Ik ben nu een klein beetje verbrand, maar het was wel een prima middagbesteding
Dat klinkt leuk Ik houd van zulke spontane dingen.
Oud 05-04-2017, 00:30
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Ik moest al weken een bijbelstudie schrijven en het is nu eindelijk af En volgens mij is hij best interessant geworden.
Leuk! Welk onderwerp heb je gekozen?
Oud 05-04-2017, 12:34
Verwijderd
Ik ga in de zomer een midweekje naar Zuid-Holland
Oud 05-04-2017, 18:05
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik ga in de zomer een midweekje naar Zuid-Holland
Omg, helemaal naar Zuid-Holland!

Ik ga er volgend weekend eindelijk es weg. Lekker chillen in Deutschland in een jacuzzi met uitzicht op een berg.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 05-04-2017, 22:23
Yne
Avatar van Yne
Yne is offline
Nou, leuk toch. Ik ga elk jaar naar Schiermonnikoog, het is maar een uur rijden naar Lauwersoog. Echt vakantie
__________________
'Weet je wat dom is? Je haar moeten verven om rijst te snuiven.'
Oud 05-04-2017, 22:26
Verwijderd
Citaat:
Omg, helemaal naar Zuid-Holland!

Ik ga er volgend weekend eindelijk es weg. Lekker chillen in Deutschland in een jacuzzi met uitzicht op een berg.
Waarheen!
Oud 05-04-2017, 22:49
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Waarheen!
Heidelberg, naar het nieuwe huis van m'n bff. Ze is dan jarig, maar die domme Duitsers hebben vanwege pasen een 'tanzverbot', dus alle clubs zijn dicht. Dan moeten we in haar crib maar een feestje bouwen.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 05-04-2017, 22:59
Verwijderd
Lol, ja dat klinkt wel als Heidelberg

In Linz is er echt ook totaal niets open op zondagen Er zijn ook gewoon best veel restaurants in het weekend dicht hier in de omgeving. Dat kan ook wel iets te maken hebben met dat studenten er eventueel niet zijn. Het openbaar vervoer is hier spotgoedkoop in vergelijking met bij ons, en het zou mij niet verbazen als de Oostenrijkers een zelfde soort gratis transportregeling hebben voor studenten.

En supermarkten verkopen geen peuken terwijl je wel mag roken in restaurants. Raar.
Oud 05-04-2017, 23:26
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Nou, er zijn normaal wel dingen open op zondag, maar het schijnt dat in heel Duitsland dat verbod geldt. Het begint ook op goede vrijdag al. Lame.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 06-04-2017, 01:21
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik heb gisteren via fb een paar donkerblauwe docs gekocht bij iemand die hier in de buurt woont. Ze zien er nog supergoed uit en ze kostten me maar 30 euro. Na nadere inspectie blijken het 'Made In England'-laarzen te zijn. Die zijn nieuw boven de 200 euro!
Wajoow, vet goeie deal!
__________________
Who's this jabroni?
Oud 06-04-2017, 05:41
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Ik ga ieder jaar een weekje naar de klote op vakantie. Soms ook een weekendje
__________________
Forumdownie
Oud 06-04-2017, 06:56
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik heb gisteren via fb een paar donkerblauwe docs gekocht bij iemand die hier in de buurt woont. Ze zien er nog supergoed uit en ze kostten me maar 30 euro. Na nadere inspectie blijken het 'Made In England'-laarzen te zijn. Die zijn nieuw boven de 200 euro!
Wajoow, vet goeie deal!


Ik heb sinds december docs en ik wil Nooit Meer andere, ik draag ze echt iedere dag. Ze zitten goddelijk. Nu wil ik eigenlijk nog een paar erbij
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 06-04-2017, 07:08
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Jongens, ssst! Ik moet juist elegantere schoenen gaan dragen - niet ook docs willen
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 06-04-2017, 07:51
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Jongens, ssst! Ik moet juist elegantere schoenen gaan dragen - niet ook docs willen
Eens, verbod op die gedrochten!
__________________
Forumdownie
Oud 06-04-2017, 07:57
Verwijderd
Ik heb vier paar docs
Oud 06-04-2017, 08:26
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik haal vandaag mijn nieuwe New Balance op want dat loopt
Oud 06-04-2017, 08:43
Verwijderd
Citaat:
Nou, er zijn normaal wel dingen open op zondag, maar het schijnt dat in heel Duitsland dat verbod geldt. Het begint ook op goede vrijdag al. Lame.
<Haubenmeise ON>
Dit soort dingen worden in Duitsland niet landelijk geregeld.

Heidelberg is Baden-Württemberg, Daar geldt op Karfreitag en Karsamstag Tanzverbot, en op Karsamstag zelfs maar tot 8 uur 's avonds. Ik heb nog even specifiek gegoogled of voor Heidelberg strengere regels gelden, maar kan dat niet terugvinden - sterker nog, ik vind enkel een artikeltje dat ze bezig zijn te regelen dat het allemaal minder streng wordt (enkel nog Karfreitag Tanzverbot).

In bijvoorbeeld Berlijn of Hamburg kun je ook op Karfreitag gaan clubben. In gebieden als Hannover, Schleswig-Holstein en Brandenburg (niet zijnde Berlijn) geldt het verbod tot een paar uur na middernacht maar kun je in theorie om 2 uur 's nachts losgaan. Geen idee of daar clubs daadwerkelijk dan nog opengaan overigens.
<Haubenmeise OFF>
Oud 06-04-2017, 08:47
Verwijderd
Omg heb jij een Haubenmeise modus?
Oud 06-04-2017, 08:53
Verwijderd
http://www.nachtschicht.com/web/index.asp Nachtschicht heeft op Karsamstag zelfs een speciaal paasprogramma. Deuren open 23.00 uur!
Oud 06-04-2017, 09:12
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
<Haubenmeise ON>
Dit soort dingen worden in Duitsland niet landelijk geregeld.

Heidelberg is Baden-Württemberg, Daar geldt op Karfreitag en Karsamstag Tanzverbot, en op Karsamstag zelfs maar tot 8 uur 's avonds. Ik heb nog even specifiek gegoogled of voor Heidelberg strengere regels gelden, maar kan dat niet terugvinden - sterker nog, ik vind enkel een artikeltje dat ze bezig zijn te regelen dat het allemaal minder streng wordt (enkel nog Karfreitag Tanzverbot).

In bijvoorbeeld Berlijn of Hamburg kun je ook op Karfreitag gaan clubben. In gebieden als Hannover, Schleswig-Holstein en Brandenburg (niet zijnde Berlijn) geldt het verbod tot een paar uur na middernacht maar kun je in theorie om 2 uur 's nachts losgaan. Geen idee of daar clubs daadwerkelijk dan nog opengaan overigens.
<Haubenmeise OFF>
Dit gaat v.z.i.w. per Bundesland. Hannover is trouwens geen apart Bundesland, maar deel van Niedersachsen. Berlijn is dat wel en dus geen deel van Brandenburg. (Dat stuk tussen haakjes is dus overbodig.)
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 06-04-2017, 09:18
Verwijderd
Citaat:
Dit gaat v.z.i.w. per Bundesland. Hannover is trouwens geen apart Bundesland, maar deel van Niedersachsen. Berlijn is dat wel en dus geen deel van Brandenburg. (Dat stuk tussen haakjes is dus overbodig.)
Klassieke fout van mij, HB is niet Hamburg maar Bremen (Hansestadt) en HH is niet Hannover maar juist Hamburg (Hansestadt). Die vergissing maak ik al van kleins af aan, de buren hadden familie uit Hamburg en HH op de auto staan en ik dacht altijd dat dat Hannover was. Geen idee waarom eigenlijk

Ik weet dat van Berlijn maar zei het er maar voor de zekerheid bij.
Oud 06-04-2017, 10:32
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Okee beide Haubies, dank voor de info. Ik had wat gegoogled en zag de tanzverbot wiki en het lege Weekendprogramma van de club waar we meestal heengaan, en trok zo m'n conclusies.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 06-04-2017, 11:42
Yne
Avatar van Yne
Yne is offline
Maar dansen is zo leuk
__________________
'Weet je wat dom is? Je haar moeten verven om rijst te snuiven.'
Oud 06-04-2017, 12:13
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Maar dansen is zo leuk
En ingewikkeld
__________________
Forumdownie
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:46.