Oud 26-08-2004, 21:03
anne1234
Avatar van anne1234
anne1234 is offline
ik ben echt hopeloos verliefd op mijn lerares. ik word echt jaloers op mensen die zij aardig vind, en ik doe alles om bij haar in de buurt te zijn, soms denk ik dat ik haar wil gaan stalken, ik weet niet meer wat ik moet doen, ik had haar de hele zomervakantie niet meer gezien, en ik dacht dat ik haar niet meer leuk vond, maar toen zag ik haar opeens, en ik werd echt misselijk en duizelig en zo verliefd, het doet zelfs pijn van verliefdheid om haar te zien, kan ik er niets tegen doen ofzo?? HELP
Advertentie
Oud 26-08-2004, 21:11
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ik verplaats dit even naar Liefde en Relatie, daar past dit topic beter.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 26-08-2004, 21:12
anne1234
Avatar van anne1234
anne1234 is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 26-08-2004 @ 21:11 :
Ik verplaats dit even naar Liefde en Relatie, daar past dit topic beter.
Oud 26-08-2004, 21:22
Sander Gessel
Sander Gessel is offline
Tja, hoewel de meeste docenten oersaai zijn, ken ik er ook wel een paar leuke... Maar verliefd, nee, dat niet.

Wat je er tegen kan doen? Niet echt veel denk ik. Besef wel dat het voor een docent absoluut verboden is iets met een leerling te beginnen. En mocht het wl gebeuren, dan kan daar ontslag op volgen... En dat wil je toch niet op je geweten hebben?
Oud 26-08-2004, 21:24
anne1234
Avatar van anne1234
anne1234 is offline
Citaat:
anne1234 schreef op 26-08-2004 @ 21:03 :
ik ben echt hopeloos verliefd op mijn lerares. ik word echt jaloers op mensen die zij aardig vind, en ik doe alles om bij haar in de buurt te zijn, soms denk ik dat ik haar wil gaan stalken, ik weet niet meer wat ik moet doen, ik had haar de hele zomervakantie niet meer gezien, en ik dacht dat ik haar niet meer leuk vond, maar toen zag ik haar opeens, en ik werd echt misselijk en duizelig en zo verliefd, het doet zelfs pijn van verliefdheid om haar te zien, kan ik er niets tegen doen ofzo?? HELP
ik ben ook vreselijk jaloers op een van mn beste vriendinnen, alleen omdat ze haar aardig vind. echt vreselijk, soms kan ik haar echt wurgen.
Oud 26-08-2004, 21:29
crazygirl_mi_15
crazygirl_mi_15 is offline
ik heb het ook gehad,, je kan er nix aan doen..
gwoon minder aan haar denken en iemand anders zoeken..
het klinkt moeilijk maar na een tijdje ging het bij mij al beter

ik wens je iig sterkte

kusjah
Oud 26-08-2004, 21:34
anne1234
Avatar van anne1234
anne1234 is offline
Citaat:
crazygirl_mi_15 schreef op 26-08-2004 @ 21:29 :
ik heb het ook gehad,, je kan er nix aan doen..
gwoon minder aan haar denken en iemand anders zoeken..
het klinkt moeilijk maar na een tijdje ging het bij mij al beter

ik wens je iig sterkte

kusjah
thanks
Oud 26-08-2004, 21:50
filia dei
Avatar van filia dei
filia dei is offline
Naar mijn weten is er ook niet echt iets wat je er tegen kan doen.
Je weet waarschijnlijk zelf wel dat 't niets wordt.
Dus gewoon om je heen kijken tot je een ander leuk iemand tegen komt.
Dat je doorhebt dat je jaloers bent is goed, dan kan je het onderdrukken. En verder misschien érg je best doen op school, als je vaak goede cijfers haalt en nooit loopt te klieren in de klas vinden de docenten je meestal wel aardig geloof ik. Maar jah... je kan haar niet verlieft op je laten worden en een relatie is ook verboden. Dus gewoon hopen dat 't snel weer afzakt!
Veel succes ermee
__________________
Leve het heilige aluminium conserven blikje met haring in tomaten saus! Dood aan de spellingcorrector!
Oud 27-08-2004, 02:26
DiSiLLUSiON
Avatar van DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
Pff, join the club.

Zit op een nieuwe school, met een ongelófelijk leuke meid, ik schat zo rond m'n leeftijd, misschien een jaartje of 2 ouder. Ik dacht, dat is een stagiare ofzo.. Ik head over heels verliefd, kwam ik er vandaag achter dat het een gewone lerares is. Talk about unreachable. Damn. That shit sucks, ach, shit happens ey
__________________
Alles heeft bewustzijn. Behalve wanneer je het eruit schopt...
Oud 27-08-2004, 13:18
Zotopteentjes
Avatar van Zotopteentjes
Zotopteentjes is offline
Citaat:
DiSiLLUSiON schreef op 27-08-2004 @ 02:26 :
Pff, join the club.

Talk about unreachable. Damn. That shit sucks, ach, shit happens ey
Nothing is impossinle - nothing is unreachable
Ik ben ooit verliefd geweest (niet zo lang geleden) op een assistente/lesgeefster. Wel, ook een 'coup de foudre' zoals ze dat zo mooi zeggen in het frans .... en na een tijdje zijn we toch samen uitgegaan en in bed gegaan. Ze was 4 jaar ouder dan mij. Nu is die bui weer over en het is ook gedaan tussen ons beiden ...
Maar zij (leraars) hebben ook emoties, en kunnen ook verliefd worden op hun leerlingen. Wie niet waagt wie niet wint.
Oud 27-08-2004, 13:47
Paul Ryan
Avatar van Paul Ryan
Paul Ryan is offline
mja
hoe oud is ze?
hoe oud ben jij?
is ze bezet?
Oud 27-08-2004, 14:07
miss Elise
Avatar van miss Elise
miss Elise is offline
typisch geval van een onmogelijke liefde (heb net dat topic doorgelezen). denk dat je het bestee zoveel mogelijk afleiding kan zoeken en je best doen om je op andere mensen te richten. ik weet dat het niet veel uithaalt, maar dan doe je iig iets om het tegen te gaan. en anders wachten tot je niet meer bij haar op school zit, dan is de kans groter zegmaar....
Oud 27-08-2004, 15:03
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
ja, dat is kut.
Als ik jou was zou ik mezelf gewoon dwingen niet teveel bij haar in de buurt te komen, hoe minder je iemand ziet hoe minder je gevoelens gevoedt worden denk ik. Ja, en het standaard verhaaltje, zoek afleiding blabla..
succes iig
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 27-08-2004, 15:41
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Paul Ryan schreef op 27-08-2004 @ 13:47 :
mja
hoe oud is ze?
hoe oud ben jij?
is ze bezet?
Dat vroeg ik me ook al af
Oud 27-08-2004, 16:05
anne1234
Avatar van anne1234
anne1234 is offline
Citaat:
Paul Ryan schreef op 27-08-2004 @ 13:47 :
mja
hoe oud is ze?
hoe oud ben jij?
is ze bezet?
43
16
ja,door een man
Oud 27-08-2004, 17:38
HeiNZ
Avatar van HeiNZ
HeiNZ is offline
Citaat:
Sander Gessel schreef op 26-08-2004 @ 21:22 :
Besef wel dat het voor een docent absoluut verboden is iets met een leerling te beginnen.
Ehm, een leraar Duits op mijn school is getrouwd met een meisje dat eerst een leerling van hem was. Geen probleem. Wat heeft een school daar nou weer over te zeggen
__________________
Calculating infinity
Oud 27-08-2004, 21:25
Jeroen
Avatar van Jeroen
Jeroen is offline
Juffrouw Cockie!
__________________
Appeltje, eitje.
Oud 27-08-2004, 21:34
Verwijderd
Citaat:
HeiNZ schreef op 27-08-2004 @ 17:38 :
Ehm, een leraar Duits op mijn school is getrouwd met een meisje dat eerst een leerling van hem was. Geen probleem. Wat heeft een school daar nou weer over te zeggen
lauwers college??
Ads door Google
Oud 29-08-2004, 20:27
starryeyed
Avatar van starryeyed
starryeyed is offline
Citaat:
Jeroen schreef op 27-08-2004 @ 21:25 :
Juffrouw Cockie!

hahah jij bent erg..... grappig!
Oud 02-09-2004, 16:59
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
HeiNZ schreef op 27-08-2004 @ 17:38 :
Ehm, een leraar Duits op mijn school is getrouwd met een meisje dat eerst een leerling van hem was. Geen probleem. Wat heeft een school daar nou weer over te zeggen
Bij ons ook! Maar dat miesje moest wel mooi van school af in haar eindexamenjaar!
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Oud 03-09-2004, 20:01
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Ik ken het gevoel maar al te goed - meid, zet je er overheen. Het is niet gemakkelijk, maar het zal je lukken. Probeer je met andere dingen bezig te houden, alles dat ook maar een beetje afleiding kan zorgen. Laat je eventueel overplaatsen naar een andere klas als dat mogelijk is. Wat dan ook, maar doe er iets tegen.

Liefde is in zekere zin een beetje masochistisch, je wilt je geliefde toch blijven zien, ook al doet het je nog zoveel pijn. Maar je moet je toch van je lerares zien te verwijderen, want je kan er aan kapot gaan (onderschat het niet; ik persoonlijk vind liefde destructief).

Mocht alles niet lukken, dan rest je dit nog: probeer je liefde om te zetten in haat (nou ja, niet echt haat, maar wel naar een gevoel van walging o.i.d.). Bij mij was het mijn laatste optie. Aan de ene kant jammer, omdat de goede herinneringen dan verloren gaan, maar het is het beste. Probeer je hard te maken.

*leest eigen post eens door* Tja, het maakt misschien niet zoveel sense, maar ik hoop dat je er een klein beetje iets aan hebt.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 07-09-2004, 17:25
vlinder86
vlinder86 is offline
Ik heb hetzelfde met ook een lerares...
liefde omzetten in haat heb ik ook al eens bedacht, maar dat is makkelijker bedacht dan gedaan, en eigenlijk wil ik dat ook niet... daar komt nog bij dat je weet dat je zelf iets gedaan hebt waardoor zij (of hij) een hekel aan jou heeft gekregen, en ik denk dat dat niet erg bevorderlijk is voor het vergeten van hem of haar... ik zou er eerder spijt van krijgen en er wat aan willen doen zodat ze mij weer terug leuk vindt... mja, das mijn mening maar... en ik ben echt hopeloos dus trek je er vooral maar niets van aan...
Oud 07-09-2004, 17:34
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
maak een lijstje met al haar minpunten werkt echt
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Oud 07-09-2004, 19:04
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Ik zou echt zorgen dat je er van af komt want het is toch hopeloos...
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Oud 07-09-2004, 21:35
Verwijderd
lees de fancy van deze maand alleen was dat een hetero verhaal. but whats the differance?
Advertentie
Oud 07-09-2004, 21:49
pipimädchen
Avatar van pipimädchen
pipimädchen is offline
fucking heeeeelll hahahaha
__________________
once or twice i've killed three ducks
Oud 08-09-2004, 03:03
SoMeBoDy
SoMeBoDy is offline
Als ik wist wat ik nu weet, had ik de dingen anders aangepakt in die tijd, hoewel het eigenlijk heel makkelijk is om dat nu te zeggen, want in zo'n situatie weet je je af en toe geen raad meer door al die gevoelens.

Ik ben voor meer dan drie jaar verliefd geweest op een lerares. Op een gegeven moment ging ik er kapot aan, want elke stap die ik kon volgen van haar volgde ik. Elk klein dingetje door haar wat bij mij niet goed overkwam, deed mij zoveel pijn. Ik was elke dag zoveel met haar bezig. Ik kon er zelf op een gegeven moment absoluut niet mee omgaan en moest het op een gegeven moment tegen haar vertellen, want het zat me heel hoog. Het luchtte op, maar de situatie was niet veranderd. Ik voelde me nog steeds niet goed in die situatie. Het is denk ik heel goed geweest dat ik mijn diploma haalde en dus van school af moest. Vanaf dat moment pas kon ik beginnen met haar los te laten en dat ging heel langzaam en ook wel moeilijk, maar dat is me na een klein jaartje nadat ik van school af was uiteindelijk wel gelukt.

Maar kan je nagaan hoelang het heeft geduurd en hoeveel energie ik er aan heb besteed. Uiteindelijk heeft het me niets opgeleverd. Alhoewel, ik ben wel een ervaring rijker en weet volgende keer hoop ik wel beter mocht zoiets weer gebeuren. Maar wat ik jou kan aanraden is dat je beter zo min mogelijk bij haar in de buurt kan zijn, ook al is dat moeilijk, maar probeer jezelf te dwingen om de andere kant van haar op te gaan. Ik denk dat dit het beste voor je is, want je geeft zelf al aan of je ziet zelf wel in dat deze verliefdheid hopeloos is. Het is je lerares en zij is getrouwd met een man. De verliefdheid zal dus niet veel goeds opbrengen als je het niet onder controle hebt. Probeer je dus zoveel mogelijk op andere dingen te concentreren. Zoek afleiding en doe zoveel mogelijk leuke dingen en probeer ook open te staan voor andere meiden of misschien wel jongens die in je leven komen.
__________________
....GrEeTz To EvErYbOdY...
Oud 08-09-2004, 20:25
anne1234
Avatar van anne1234
anne1234 is offline
[QUOTE]SoMeBoDy schreef op 08-09-2004 @ 03:03 :
[B]Als ik wist wat ik nu weet, had ik de dingen anders aangepakt in die tijd, hoewel het eigenlijk heel makkelijk is om dat nu te zeggen, want in zo'n situatie weet je je af en toe geen raad meer door al die gevoelens.

Ik ben voor meer dan drie jaar verliefd geweest op een lerares. Op een gegeven moment ging ik er kapot aan, want elke stap die ik kon volgen van haar volgde ik. Elk klein dingetje door haar wat bij mij niet goed overkwam, deed mij zoveel pijn. Ik was elke dag zoveel met haar bezig. Ik kon er zelf op een gegeven moment absoluut niet mee omgaan en moest het op een gegeven moment tegen haar vertellen, want het zat me heel hoog. Het

hoe reageerde ze??
Oud 08-09-2004, 20:35
NeoZero
NeoZero is offline
Dit zie je zo vaak in films enz. laatst nog bij de "nieuwe" save by the bell" dan zie je dat zo n relatie altijd tot stukken oploopt

docent --> leerling

werkt niet

nog erger:
V --> V

jouw lerares heeft het waarschijnlijk nog niet eens door, want dat verwacht ze niet vooral van een V, ze denkt denk ik dan gewoon dat jij haar aardig vind
Oud 09-09-2004, 00:58
SoMeBoDy
SoMeBoDy is offline
Citaat:
anne1234 schreef op 08-09-2004 @ 20:25 :

hoe reageerde ze?? [/B]

Ik kan me die dag nog zo goed herinnneren. Het zat me dus heel hoog en dacht 'nu moet ik het gewoon vertellen' Ik wist waar ze was en liep dus naar haar toe. De tranen stonden al in mijn ogen. Ik vroeg of ze even tijd had. Ze zei dat ze geen tijd had, maar ze zag hoe erg het met me was gesteld, dus maakte ze toch even tijd voor me vrij. Daar zat ik dan naast haar en ik probeerde het te zeggen, maar het lukte maar niet. Dat was denk ik één van de moeilijkste dingen wat ik heb gedaan in mijn leven. Zeggen dat ik verliefd op haar was. De tranen kwamen alsmaar uit mijn ogen en toen ik het uiteindelijk uit mijn mond kreeg reageerde ze heel koel. Van 'oww, was dat het' Ze zei dat ik niet de enige was die zoiets had meegemaakt en dat ik haar niet moet idealiseren. Er was geen emotie van haar af te lezen. Niet geschokt of wat dan ook. Ik denk dat ze zelf ook niet wist hoe ze moest reageren op mij. Tja.. hoe moet je ook reageren he als er een leerlinge huilend naar je toekomt en zegt dat ze heel lang al verliefd op je is.

De dagen daarna ging het zwaar klote met me, want ik had telkens een brok in mijn keel als ik haar zag. Ik wist absoluut niet meer hoe ik op haar moest reageren en zij hield veel afstand van mij wat ze altijd wel deed. Alleen die dagen daarna was het in mijn ogen nog groter die afstand. Ik dacht dat ze me een beetje zou helpen en zou steunen in die moeilijke tijden van mij, want het ging gewoon heel slecht met mij in die tijd, maar in plaats daarvan bemoeide ze niet met mij. Misschien was dat wel het beste wat ze heeft gedaan. Ik weet het niet. Gelukkig had ik wel andere leraren bij wie ik steun kon vinden.

Het is een rare tijd als ik eraan terugdenk. Dit zal ik altijd met me meenemen die periode van mijn leven en zij zit nog steeds wel elke dag in mijn gedachte. Niet omdat ik nog verliefd op haar ben, want dat ben ik gelukkig niet meer, maar omdat ze zo'n impact had op mijn leven in die tijd en zij betekende op de één of ander manier zoveel voor mij.
__________________
....GrEeTz To EvErYbOdY...
Oud 10-09-2004, 16:15
anne1234
Avatar van anne1234
anne1234 is offline
ik doe nu mee aan een buitenschoolse activiteit die ZIJ organiseerd.
ik kon het niet laten
Oud 11-09-2004, 22:02
anne1234
Avatar van anne1234
anne1234 is offline
harstikke bedankt voor jullie reacties. ik hem morgen weer les van HAAR , en ik ben nog steeds zo verliefd. en ik heb het aan iemand verteld !!! ik wil echt contact met haar, en ik wil zo veel over haar weten, maar ik weet niet hoe. maar ze wil met toch niet.
Oud 11-09-2004, 22:46
Verwijderd
Citaat:
anne1234 schreef op 26-08-2004 @ 21:24 :
ik ben ook vreselijk jaloers op een van mn beste vriendinnen, alleen omdat ze haar aardig vind. echt vreselijk, soms kan ik haar echt wurgen.
Oud 20-11-2020, 21:54
flamingo69
flamingo69 is offline
Citaat:
harstikke bedankt voor jullie reacties. ik hem morgen weer les van HAAR , en ik ben nog steeds zo verliefd. en ik heb het aan iemand verteld !!! ik wil echt contact met haar, en ik wil zo veel over haar weten, maar ik weet niet hoe. maar ze wil met toch niet.
anne!! hoe is dit verhaal afgelopen meid?? ik wil alles weten!!
Oud 22-11-2020, 20:28
t42
Avatar van t42
t42 is offline
Citaat:
anne!! hoe is dit verhaal afgelopen meid?? ik wil alles weten!!
16 jaar verder... je komt heel raar over...
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hopeloos verliefd
Sanne99
19 04-04-2008 09:57
Liefde & Relatie Relationele hoogte- en dieptepunten 2007
Thee Muts
62 22-01-2008 21:48
De Kantine Hoi, ik ben Matthias en ik ga jullie vertellen wat ik vandaag gedaan heb!
hasseltboy
111 09-02-2005 17:33
Verhalen & Gedichten Zelfgeschreven verhaal
Little Phoebe
11 12-08-2003 20:25
Liefde & Relatie Kiezen meisjes voor het uiterlijk of innerlijk ???
VELOCITY
61 22-01-2003 17:27
Liefde & Relatie Hoe snel begin je iets met iemand?
~Black Rose264~
57 03-12-2002 14:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:57.