Oud 12-05-2013, 00:41
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Omdat deze http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1870710 vol was, een nieuwe.
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Advertentie
Oud 12-05-2013, 00:44
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
OT: vandaag (of eigenlijk gister) jarig, vanmiddag&vanavond gevierd, super leuk gehad en enorm verwend, ondanks ik er niet zoveel zin aan had. Wel moeilijk momentje toen ik een kadootje kreeg, wat mijn oma (die maandag een maand geleden overleden is) nog had laten maken voor mij.. dat was wel even slikken maar is goed gekomen. Toen iedereen weg was, tegen een uur of 9, nog even met vriendjelief& beste dinnetje avondje bank gehangen en gekletst. Net alles opgeruimd, wel zachtjes want verder sliep iedereen in dit huis al, en nu lekker slapen. hopen op een betere nacht, want ben helemaal kapot, maar ga blij slapen!
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Oud 12-05-2013, 01:27
kaaspepsel
Avatar van kaaspepsel
kaaspepsel is offline
Jemig...
Ik ben normaal eigenlijk altijd vrolijk en voel me goed, maar heb deze week zoveel tegenslagen gehad!
Vanavond ook weer, ik heb de hele tijd zo t gevoel dat ik nergens bij hoor

Soms dan ben ik gewoon heel enthousiast en dan stuur ik soms in een groepsgesprek met vrienden een paar berichten, wat ik dan leuk vind om te delen, en dan krijg ik later een reactie van: "okee, leuk, hou gewoon je bek maar, niemand boeit dat wat".

Ook vraagt er bijna nooit iemand of ik mee ga naar de stad, maar moet ik wel altijd naderhand alle leuke verhalen aanhoren...

Eigenlijk doen heel vaak m'n vriendengroep dingen samen en kom ik er meestal vaak later achter dat ze iets gaan doen.

En ik weet dat ik een beetje raar ben, maar de laatste tijd is het steeds vaker dat als ik bij een feestje bij iemand op de bank ga zitten ofzo, dat iemand snel wegloopt enzo...

En iedereen verteld me altijd dat ik waarschijnlijk de meest gemogen persoon ben in onze klas, ik zorg graag voor anderen en probeer er ook voorte zorgen dat er geen kloof ontstaat tussen de twee groepen in onze klas, maar probeer ze juist een beetje te verbinden...

En dan vind ik het heel leuk om te horen dat iedereen in de klas me wel mag, maar ik blijf toch t gevoel hebben dat ik nergens écht bij hoor, en dat doet me heel erg pijn
__________________
Muziek maken is zeg maar zo'n beetje echt mijn ding... en Kaaspepsels... dat ook...
Oud 12-05-2013, 03:52
Verwijderd
Net een paar minuten klaar met mijn werkstuk. Blij dat ik daar dan ook weer af ben. Haha
Oud 12-05-2013, 04:11
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik kan niet slapen. Ben kapot, heb twaalf uur kan gewerkt, alles doet pijn en ik wil zo graag slapen. Maar blijkbaar heeft mijn lichaam geen slaap
Oud 12-05-2013, 10:29
Verwijderd
@Amor, waarom?
Oud 12-05-2013, 21:24
Maritt
Avatar van Maritt
Maritt is offline
Ik heb de laatste tijd een beetje een identiteitscrisis, misschien komt het door de puberteit, maar ik weet het niet.

Vaak als mensen flauwe grappen maken over uit de kast komen of homoseksueel zijn ben ik geïrriteerd, en ik heb nog nooit echte verliefdheid gevoeld bij een jongen. Ook niet bij een meisje trouwens.

Als het gesprek over jongens gaat die knap zijn enzo, haak ik vaak af, want ik heb het gevoel dat ik er niet over mee kan praten, omdat ik nooit naar jongens kijk, naar meisjes kijk ik wel, maar ik las hier dat ongeveer 90% van de mannen en vrouwen dat doet.

Zou iemand mij misschien raad kunnen geven wat ik moet doen? Of wordt het met de tijd duidelijk of je lesbisch bent? Ik ben in ieder geval in de war…
Als je er verder met me over wilt praten of iets dergelijks, PM me dan alsjeblieft.

O ja, als je tot hier bent gekomen, @kaaspepsels. Ik heb dat ook gehad. Maar doe gewoon wat je leukt vindt, en als je vrienden zonder jou iets gaan doen, zijn ze het dan wel waard om je vrienden te zijn. Als de hele klas je mag, kun je vast wel aansluiting vinden bij een ander groepje

Hopelijk gaat het snel weer goed!

xx Mina
__________________
"Leven is als een kop koffie, in welke kop de koffie ook zit, hij verandert niet." - onbekend

Laatst gewijzigd op 12-05-2013 om 21:25. Reden: Overzichtelijker maken om te lezen
Oud 12-05-2013, 22:25
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
fuckedd, denk dat mijn vader nu heeft gezien dat ik hierop zit, hij stond achter me en ik heb chroome, dus alle tabbladen boven en hij bleef maar kijken en ineens zag k dat ik deze nog open had.. nja nu maar hopen dat ie me niet gaat zoeken ofzo..
verder voel ik me echt zwaar kut, extreem veel stress, morgen beginnen de ce's, veel pijn, eigenwijs & kets al mijn vrienden af die willen helpen.. bluhh.. ben echt zo ontzettend bang dat het morgen helemaal fout gaat.. maar ik wil het zo graag.. ook steeds gezeik thuis enzo bah, echt gewoon zo down enalles..
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Oud 12-05-2013, 22:26
kaaspepsel
Avatar van kaaspepsel
kaaspepsel is offline
Citaat:
Ik heb de laatste tijd een beetje een identiteitscrisis, misschien komt het door de puberteit, maar ik weet het niet.

Vaak als mensen flauwe grappen maken over uit de kast komen of homoseksueel zijn ben ik geïrriteerd, en ik heb nog nooit echte verliefdheid gevoeld bij een jongen. Ook niet bij een meisje trouwens.

Als het gesprek over jongens gaat die knap zijn enzo, haak ik vaak af, want ik heb het gevoel dat ik er niet over mee kan praten, omdat ik nooit naar jongens kijk, naar meisjes kijk ik wel, maar ik las hier dat ongeveer 90% van de mannen en vrouwen dat doet.

Zou iemand mij misschien raad kunnen geven wat ik moet doen? Of wordt het met de tijd duidelijk of je lesbisch bent? Ik ben in ieder geval in de war…
Als je er verder met me over wilt praten of iets dergelijks, PM me dan alsjeblieft.

O ja, als je tot hier bent gekomen, @kaaspepsels. Ik heb dat ook gehad. Maar doe gewoon wat je leukt vindt, en als je vrienden zonder jou iets gaan doen, zijn ze het dan wel waard om je vrienden te zijn. Als de hele klas je mag, kun je vast wel aansluiting vinden bij een ander groepje

Hopelijk gaat het snel weer goed!

xx Mina
Dankjewel voor je advies Mina, ik zal me wat meer bezig houden met mezelf en minder letten op wat de rest doet

Wat jou betreft, zou ik me niet zo'n zorgen maken!
Ik raak ook geïrriteerd als mensen homo-grapjes maken, ook al ben ik geen homo/lesbienne, ik ben erg verzorgend ingesteld, en vind het gewoon niet leuk als anderen grapjes maken die mensen pijn kunnen doen.
Ook haak ik vaak af bij gesprekken over mooie/sexy jongens, omdat dat mij totaal niet interesseert, ik me niet graag focus op onbereikbare beroemdheden, en omdat ik op jongens val die lief zijn (al helpt het uiterlijk natuurlijk wel)...

Toen ik 14 was, was ik ook nog nooit echt verliefd geweest, maar dat komt ook nog wel. Je hebt nu gewoon blijkbaar nog niet zo de behoefte aan dat, het is ook een boel ellende moet ik zeggen!

En alle vrouwen kijken naar andere vrouwen... Das volgens mij puur uit jaloezie of vergelijken ofzo...

Maak je geen zorgen, het komt allemaal wel goed, ook als je er achter komt dat je wel lesbisch bent!

X Kaaspepsel
__________________
Muziek maken is zeg maar zo'n beetje echt mijn ding... en Kaaspepsels... dat ook...
Oud 13-05-2013, 00:23
Verwijderd
Al vanaf half 10 wakker liggen in m'n bed met dikke buikpijn en een misselijk gevoel. Ik zie echt op tegen school morgen
Oud 13-05-2013, 07:23
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Zoals te verwachten echt een rotnacht gehad, net een uurtje geslapen en verder alle uren van de klok gezien.. &maar piekeren en piekeren.. nu nog even blijven liggen en straks toch maar weer leren.. ben alleen bang dat het nu helemaal niks word, aangezien ik niet eens meer helder na kan denken..
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Oud 13-05-2013, 20:05
Maritt
Avatar van Maritt
Maritt is offline
Citaat:
Dankjewel voor je advies Mina, ik zal me wat meer bezig houden met mezelf en minder letten op wat de rest doet

Wat jou betreft, zou ik me niet zo'n zorgen maken!
Ik raak ook geïrriteerd als mensen homo-grapjes maken, ook al ben ik geen homo/lesbienne, ik ben erg verzorgend ingesteld, en vind het gewoon niet leuk als anderen grapjes maken die mensen pijn kunnen doen.
Ook haak ik vaak af bij gesprekken over mooie/sexy jongens, omdat dat mij totaal niet interesseert, ik me niet graag focus op onbereikbare beroemdheden, en omdat ik op jongens val die lief zijn (al helpt het uiterlijk natuurlijk wel)...

Toen ik 14 was, was ik ook nog nooit echt verliefd geweest, maar dat komt ook nog wel. Je hebt nu gewoon blijkbaar nog niet zo de behoefte aan dat, het is ook een boel ellende moet ik zeggen!

En alle vrouwen kijken naar andere vrouwen... Das volgens mij puur uit jaloezie of vergelijken ofzo...

Maak je geen zorgen, het komt allemaal wel goed, ook als je er achter komt dat je wel lesbisch bent!

X Kaaspepsel
Hey, ook jij bedankt voor je advies, de tijd zal wel leren hoe het nou zit . Alleen focus ik me ook niet op beroemdheden, maarja, misschien ben ik gewoon vreemd

Succes met je eigen problemen

xxx
__________________
"Leven is als een kop koffie, in welke kop de koffie ook zit, hij verandert niet." - onbekend
Oud 13-05-2013, 20:11
kaaspepsel
Avatar van kaaspepsel
kaaspepsel is offline
Citaat:
Hey, ook jij bedankt voor je advies, de tijd zal wel leren hoe het nou zit . Alleen focus ik me ook niet op beroemdheden, maarja, misschien ben ik gewoon vreemd

Succes met je eigen problemen

xxx
Hahahaha een beetje vreemd, is niet erg, ik ben ook vreemd!

En t komt wel goed hoor haha
__________________
Muziek maken is zeg maar zo'n beetje echt mijn ding... en Kaaspepsels... dat ook...
Oud 13-05-2013, 20:57
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
m&o dik verknalt, tussen de 3.1 en 5.1, met n term t/m2 kom ik zelfs op onvoldoende mehh
hopen dat het morgen beter gaat, en vannacht beter slaap..
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Oud 13-05-2013, 21:06
kaaspepsel
Avatar van kaaspepsel
kaaspepsel is offline
Citaat:
m&o dik verknalt, tussen de 3.1 en 5.1, met n term t/m2 kom ik zelfs op onvoldoende mehh
hopen dat het morgen beter gaat, en vannacht beter slaap..
Balen man
Ik hoop dat het je morgen beter lukt
En wat gebeurd is, is gebeurd, probeer straks alsjeblieft goed te slapen
__________________
Muziek maken is zeg maar zo'n beetje echt mijn ding... en Kaaspepsels... dat ook...
Oud 13-05-2013, 21:10
Maritt
Avatar van Maritt
Maritt is offline
Citaat:
Balen man
Ik hoop dat het je morgen beter lukt
En wat gebeurd is, is gebeurd, probeer straks alsjeblieft goed te slapen
Ja! Zou ik ook doen, hopelijk kun je je dan beter concentreren en haal je een 10
__________________
"Leven is als een kop koffie, in welke kop de koffie ook zit, hij verandert niet." - onbekend
Oud 13-05-2013, 22:07
Verwijderd
Citaat:
m&o dik verknalt, tussen de 3.1 en 5.1, met n term t/m2 kom ik zelfs op onvoldoende mehh
hopen dat het morgen beter gaat, en vannacht beter slaap..
Sterkte meis! Hopelijk slaap je vanacht wat beter en lukt je examen goed!x
En als m&o het enige is kan je wss gewoon herkansen..
Sterkte!
Oud 13-05-2013, 22:29
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Jullie zijn zo lieff *knuf*
Ik ga nu muziekjes indoen, en proberen te slapen.. m&o maar zo snel mogelijk vergeten, en doorgaan met de rest, *diploma voor om*, is&blijft mijn doel, en daar put ik dan ook wel weer wat kracht uit. Weltrusten lieve mensen
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Ads door Google
Oud 14-05-2013, 18:41
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
m&o dik verknalt, tussen de 3.1 en 5.1, met n term t/m2 kom ik zelfs op onvoldoende mehh
hopen dat het morgen beter gaat, en vannacht beter slaap..
Heel vervelend dat het zo slecht ging, maar wees niet te hard voor jezelf en probeer voldoende rust te pakken en goed te eten en te drinken.
Staar je daarnaast vooral niet blind op dat zelf nakijken, want het pakt vaak heel anders uit dan je denkt! Jij rekent toch andere dingen goed of fout dan de docenten, dus maak je niet te druk over de cijfers die je zelf hebt berekend, dat levert onnodige stress op. Soms denk ik zelfs dat het beter is helemaal niet na te kijken...!
Oud 14-05-2013, 19:42
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
nederlands ging voor mijn gevoel wel goed, kom maar uit op 27/47 punten , dus hoop dat het iig N waarde van 1 is, want dan heb ik nog wel een voldoende.. en hopen idd dat docent hoger nakijkt..
Verder vannacht wel een uurtje of 6a7 geslapen, en nu 2 dagen vrij, morgen avondje werken en verder diehard leren voor wiskunde en de rest.. Ik ben zo blij als het volgende week vrijdag half 5 is..
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Oud 14-05-2013, 20:34
Paulien Mol
Paulien Mol is offline
*knuffels rondstrooit in topic
Oud 14-05-2013, 22:48
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Pff, 2 van mijn goede vrienden down, en ik wil ze wel helpen maar dat wil niet zo goed omdat mijn hoofd ook vol is.. de een zit er gewoon helemaal doo heen qua school&examens, door onzekerheid, hij heeft 15 compo.punten, alleen ned en m&o naar eigen zeggen verknalt, en is nu bang dat ie blijft zitten & de ander zit erg in over zijn ex en vind het leven nu geen nut meer hebben.. ze hebben mij allebei wel geholpen altijd en andersom meestal ook wel, maar ik kan de kracht nu even niet op brengen.. dus ik luister wel naar ze, en laat ze ook wel weten dat ik er voor ze ben, en dat wil ik ook wel, maar echt helpen en nadenken over wat goed voor ze zou kunnen zijn, wat ze van me gewend zijn kan echteven niet.. maarja nu voel ik me weer schuldig enzo.. ik hoop maar dat ze me begrijpen..
*strooit knuffel terug*
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Oud 15-05-2013, 00:16
Verwijderd
Dikke laag knuffels voor jullie allemaal!x
Oud 15-05-2013, 18:50
Denise_kaas
Avatar van Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Vandaag naar Blijdorp geweest. Ik heb een Ollie-knuffeltje en ik ben sinds weken de hele dag al blij ^^
__________________
Als je je doelen hebt bereikt, heb je de lat te laag gelegd.
Oud 16-05-2013, 12:36
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
vanmiddag gaat het boekenwinkeltje op het terrein voor het eerst echt open.
en dan sta ik er alleen als we verder niemand kunnen vinden.
best wel spannend maar ik heb er wel zin in.
daarna thuis nog wat dingen doen.
en dan komt me vader me ophalen voor een weekend bij me ouders.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Advertentie
Oud 16-05-2013, 18:41
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Haha oeps, hele jaar er nooit uitgestuurd, extra bijlesje wiskunde op de avond, en wie wordt er uitgestuurd wegens teveel praten, ikk $. Achjaa, ik had toch geen zin meer dus vind niet zo erg, zal wel komen door mijn toch al gedemotiveerdheid.. ook echt al niks kunnen leren vandaag en dat terwijl ik morgen 2 ce's heb.. ben echt lichamelijk&mentaal helemaal op..
Gelukkig dit weekend helemaal alleen thuis, vind ik wel even lekker maar een nadeel is wel dat ik mezelf nu tot leren moet zetten.. we zien wel weer hoe het loopt..
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Oud 16-05-2013, 20:07
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
de eerste echte openingsdag van het boekenwinkeltje ging goed.
ik stond gelukkig niet alleen in het winkeltje,
iemand van de leiding die het ook mee organiseert stond er de hele middag bij.
en dat was wel fijn.
we hebben zelfs een aantal boeken verkocht!,
en we hebben wat boeken op genre gezet.
daarna weer met de taxi naar schijndel gegaan.
me medicijnen voor de hele week bijgevuld.
en me tas verder ingepakt.
daarna kwam me vader me ophalen.
en nou ben ik het hele weekend bij me ouders.
nou ben ik best wel moe.
dus ik doe het vanavond verder rustig aan,
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 16-05-2013, 20:14
kaaspepsel
Avatar van kaaspepsel
kaaspepsel is offline
Citaat:
Haha oeps, hele jaar er nooit uitgestuurd, extra bijlesje wiskunde op de avond, en wie wordt er uitgestuurd wegens teveel praten, ikk $. Achjaa, ik had toch geen zin meer dus vind niet zo erg, zal wel komen door mijn toch al gedemotiveerdheid.. ook echt al niks kunnen leren vandaag en dat terwijl ik morgen 2 ce's heb.. ben echt lichamelijk&mentaal helemaal op..
Gelukkig dit weekend helemaal alleen thuis, vind ik wel even lekker maar een nadeel is wel dat ik mezelf nu tot leren moet zetten.. we zien wel weer hoe het loopt..
Hè Nonny, vervelend man
Maar het komt écht wel goed, je hebt vast al wel eerder voor je CE's van morgen geleerd, en sws heb je hier al 4/5/6 jaar naartoe gewerkt, er is écht wel kennis blijven hangen die jaren hoor!
Gewoon je best doen, goed proberen te slapen vannacht, en kill die examens gewoon morgen
__________________
Muziek maken is zeg maar zo'n beetje echt mijn ding... en Kaaspepsels... dat ook...
Oud 16-05-2013, 20:30
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Nohh voor duits heb ik nog nis gedaan, voor wiskunde relatief weinig maarja nu niks meer aan te doen.
Dit is m'n 5e jaar idd, zit 5havo.. maar het is zo mega frustrerend dat iedereen denkt dat het allemaal wel goed komt, omdat ik met redelijk veel afwezigheid door 7 operaties de havo heb doorlopen, met in de onderbouw 0 problemen qua cijfers, vorig jaar iets meer en dit jaar opzich ook wel,maar ze denken allemaal nohhh komt wel goed. &als ik zeg nou daar zou ik maar niet zo zeker van zijn, vinden ze me negatief.. ach miss hebben ze ook wel gelijk ik weet het niet. Ik ga nu even uurtje tv kijken en dan proberen te slapen, afgelopen dagen sliep ik steeds rond 1 uur, maar dat was niet zo erg omdat ik er laat uit moest, maar morgen loopt om half7 de wekker weer.. achjaa.. sorry voor al dit domme geklaag. *knuffel*
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Oud 16-05-2013, 20:57
kaaspepsel
Avatar van kaaspepsel
kaaspepsel is offline
Sorry, ik wist niet dat je zoveel gemist had vervelend van al die operaties ook
Maar ik bedoel meer, het komt wel goed met jou, je komt wel op je plekje terecht, hoe en wanneer je er komt maakt niet uit, je komt er wel.
Als je dit jaar je examens nog niet haalt, is het er blijkbaar nog geen tijd voor. (Sorry als je zulke uitspraken niet kan waarderen, dit is wat ik geloof, en wat mij hoop brengt.)
Maar ik beloof dat het wel goed komt met je, of je je examens nou niet haalt of wel.

Alsnog wens ik je natuurlijk wel superveel succes nog voor al je examens, en ik hoop voor je dat jij het dit jaar allemaal gaat halen
__________________
Muziek maken is zeg maar zo'n beetje echt mijn ding... en Kaaspepsels... dat ook...
Oud 16-05-2013, 21:03
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Iedereen mag zeggen waar die in gelooft hoor, en dat waardeer ik ook. Het was ook niet zo dat ik het erg vond dat je dat zei hoor, was gewoon even een opwelling haha.. dankjewel voor je lieve peptalks!
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Oud 17-05-2013, 21:32
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
bluh, onze kat is "kwijt".
ze is al ongeveer 10uur lang niet gezien en mijn moeder flipt helemaal ("want het is zo'n domme kat en ze is al oud" ) en ze is helemaal boos dat ik de kat vanmorgen naar buiten heb gelaten (kat wilde zelf, ze gaat regelmatig naar buiten) en daarna niet meer naar binnen (kat zat op de tuintafel, ik riep maar ze vertikte het om te komen).

nu kijkt mijn moeder me aan of ik de kat vermoord heb
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 17-05-2013, 21:40
Verwijderd
Het lijkt me sterk dat door jou jullie kat weg is. Een kat die niet wil, gaat ook echt niet zomaar naar binnen.
Misschien kun je morgen een beetje rondvragen bij je buren of zij jullie kat misschien hebben gezien of even willen bellen als ze de kat wel zien?..
Succes!
Oud 17-05-2013, 21:59
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
UPDATE: kat is gevonden. Nat en vies, maar ze leeft nog Niks aan de hand dus. Mn moeder is nog steeds gigantisch boos op me dat ik de kat eruit gelaten heb, maar dat slaat nergens op. Goed dat ik morgen de hele dag niet thuis ben.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 17-05-2013, 22:10
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Als de kat toch altijd naar buiten gaat? Don't see the problem.. Mja, miss was het gewoon de schrik en is het morgen weer over?

OT: wahhhhh 41 van de 49 punten minimaal op duits, zo ontzettend blij.. nadeeltje is wel dat is wiskunde niet durf na te kijken maar dat komt wel ;p. lekker hele weekend alleen, doen&laten wat ik wil, dus ik ben eventjes blij .
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Oud 17-05-2013, 23:29
Verwijderd
Citaat:
UPDATE: kat is gevonden. Nat en vies, maar ze leeft nog Niks aan de hand dus.
Oh mooizo! En je moeder trekt vast wel weer bij!
---
@Nonny supergoed meis! You can do this! *hele grote knuffel*
---
O.t.
Best wel moe, maar wel een superleuk dagje gehad
Ads door Google
Oud 18-05-2013, 19:29
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
@melove_, dankjewel meis, ik was echt heel blij, jij had ook een goede dag zo te lezen, dus grote knuf terug

OT: ik had alleen gehoopt dat dat goede cijfer van duits me wel had gestimuleerd om door te gaan, beetje jammer dat dat niet zo is. echt heel moe, dus leren wou niet echt. Wel de kranten van mijn broertje gelopen, die op NPK is, en dinsdag helemaal gesloopt terug komt, nog langs opa&oma geweest en boodschappen voor mezelf gedaan, dus wel alles gedaan wat ik moest doen maar toch.. zostraks nog even scheikunde geleerd dmv. youtube filmpjes maar verder neit echt. Morgen maar weer proberen, zonet lekker met mijn oppaskindjes gegeten en op ebd gebracht, dus ik heb me wel nuttig gemaakt vandaag maar het voelt niet echt zo..
Achjaa, morgen weer een nieuwe dag, wiskunde had ik nog wel nagekeken, en denk dat ik daar wel een 5.5 heb uitgesleept, als de Nterm wel 0.5 is, ik hoop het zo.
Als ik straks klaar ben met oppassen ga ik proberen vroeg te slapen, dat ik morgen weer een beeje goed voel, en hopelijk dan wel voor scheikunde kan leren, want daar sta ik al onvoldoende op..
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Oud 20-05-2013, 11:25
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
pff zo goed in anderen helpen, zo slecht in mezelf helpen..
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Oud 20-05-2013, 19:26
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
een fijn weekend bij me ouders gehad.
vandaag met me moeder naar de jaarmarkt in nistelrode geweest.
nou ben ik weer terug in schijndel.
dadelijk op tijd naar bed toe.
en morgen weer naar dagbesteding toe.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 20-05-2013, 20:18
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Heb zelf echt een heel fijne zondag gehad, van veel mensen gehoord dat ze me gemist hadden omdat ik ze een paar weken niet gezien had. Ruzie met mn moeder die uitliep in een best wel goed gesprek. En ook nog andere goede gesprekken gehad en geluisterd naar mijn geweldige vrienden die wat nummers moesten oefenen voor een uitvoering volgende maand. Vandaag niet zo heel veel geleerd, maar gelukkig kan ik morgen verder leren voor wiskunde.

---

@Nonny; aww, kop op! Positief denken, nog maar een paar dagen examens en dan zit het er alweer op. Nog even doorzetten en je best doen en daarna gewoon heel trots zijn op jezelf (meer dan je best kan je niet doen toch?). En dan gaan wij allemaal duimen voor jouw scheikunde-examen!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 20-05-2013, 21:01
Takkie89
Avatar van Takkie89
Takkie89 is offline
Zo, morgen dan de intake. Ik vind de vragenlijst intake stom!

Ow, en ik baal van mn huisgenoot. Doordat zij te laat weer eens afzei, moest ik alleen eten terwijl ik ook met iemand anders had kunnen afspreken. Waardoor die ander nu ook alleen moest eten.. en het voelt gewoon alsof ze me wéér laat zitten. En daar baal ik van.
__________________
Speel zonneschijn, ook als het regent!
Oud 20-05-2013, 21:01
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Vandaag best weinig gedaan, again.. Nu echt knallende koppijn, zo maar lading pijnstillers en op bed. Morgen nog maar paar uur leren en dna omhalf2 moment van de waarheid.. we zullen zien.. Thanks Elin! *knuffelt iedereen die een knuffel wil of nodig heeft*
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Oud 21-05-2013, 12:37
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
vanochtend is het bij dagbesteding misgegaan met am.
net gegeten en daarna toch maar een zo nodig gepakt,
zo meteen nog maar even wat lezen.
daarna nog een paar uurtjes aan het werk,
en dan om 15:30 naar huis toe.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 21-05-2013, 23:18
Verwijderd
Het hele weekend (incl. maandag) ziek geweest. Eig had ik vandaag misschieb ook nog wel beter thyis kunnen blijven, maar uiteindelijk is het best goed gegaan, alleen een behoorlijke stemmingswisselingen, wat vast irritand moet zijn geweest voor de rest.. Oeps haha ...


@nonny Ik duim ook voor je hoor! Superveel succes nog!
Oud 22-05-2013, 00:18
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Pff scheikunde zo verneukt, ik had besloten het niet na te kijken, maar heb het net wel gedaan omdat ik natuurlijk niet kon wachten.. echt iets van 23 punten van de 79 ofzo.. en ik had er zo hard voor geknokt.. echtgeen zin meer om door te gaan zo, maarja.. ik moet wel.
Verder belde opa vandaag dat eht as van oma klaar was, nou daar zit ik al helemaal niet op te wachten, ik heb het een week na de uitvaart enzo allemaal beetje weggestopt, komt pap ineens weer hier mee aan, bam weer zout op de verse wond... &nu kan ik natuurlijk voorgeen meter slapen ondanks ik vreselijk moe ben.. mehh.. don't like this shit..
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Oud 22-05-2013, 09:57
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Zet hem op, Nonny. Zelf kijk je altijd strenger na dan je docent en misschien valt de norm mee. Niet opgeven en vechten tot het eind hoor! Hoeveel examens heb je nog?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 22-05-2013, 17:01
Verwijderd
Sterkte Nonny!
Nog 1 of 2 weken knokken en dan ben je klaar! Heel veel succes en liefs!
Oud 22-05-2013, 17:10
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Daantje, nog 2, bio morgen en engels vrijdag..
Maar ik ben er zo helemaal klaar mee.. ik vecht zo hard tegen vermoeidheid en alles maar het leren wil niet..
Vannacht is een goede vriend van mij helemaal gek geworden, en ik zat daar maar op afstand en kon niks doen.. hij wou weglopen, naar het station en weetikhet allemaal.. Uiteindelijk hem wel omgepraat dat ie thuis bleef, heeft zn hele hand kapot geslagen en zijn gezicht open gehaald, en ik voelde me zo ontzettend machteloos.. en hij weet er vrij weinig meer van, zijn ouders waren snachts wel wakker geworden maar hij had ze weggestuurd maar dat weet ie allemaal niet meer.. Ik vond het zo zielig, maar voelde me zo ontzettend machteloos.. En dat allemaal door haat&woede.. Ik ken die emoties zelf niet zo goed, houd dat altijd tegen maar van vannacht ben ik zo ontzettend geschrokken..
Vanmorgen nog wel even met hem gepraat maar hij wou rust en gaat vanavond wel weer praten denk ik.. Mja dat heeft mij de hele nacht wakker gehouden, heb 3 uurtjes geslapen en zit er nu zelf ook helemaal door heen.. Ik kan anderen zo goed weer positief maken, maar het voelt echt of ik op mn tenen moet lopen om mijn eigen hoofd boven water te houden.. en ik haat dat..
Ik voel me zo leeg, zo op en zo ontzettend moe.. Ik be zo blij als het vrijdag is, eindelijk klaar.. volgens mij ga ik een week lang in m'n bed wonen, en daarna gelukkig naar Parijs .
Bio zit er ook nog lang niet in, dat wordt ook weer nachtwerk en k heb al een enorme koppijn aanval.. Het is echt of iemand van bovenaf het me niet gunt ofzo want alles zit tegen.. mja miss lijkt dat nu ook wel gewoon zo..
Ik wil gewoon zo graag slagen en niet meer moe zijn enzo.. maarja dat zal wel weer mission impossible zijn..

Sorry voor mijn gezever.. Liefs & dankjewel Melove
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.

Laatst gewijzigd op 22-05-2013 om 17:15.
Oud 22-05-2013, 18:11
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Aww Nonny, alleen examens is al niet makkelijk en dan ook nog verdriet om je oma en zorgen om een goede vriend erbij, pfff. Nog twee dagen knokken en dan zit het examen er in elk geval op. Nog even doorzetten en er daarna maar het beste van hopen. Positief blijven!
Heel veel succes meid!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 22-05-2013, 19:38
kaaspepsel
Avatar van kaaspepsel
kaaspepsel is offline
nonny! Nog ff doorzetten nu!
Je bent er bijna! nog ff vechten voor die laatste examens
__________________
Muziek maken is zeg maar zo'n beetje echt mijn ding... en Kaaspepsels... dat ook...
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het Grote Lucht Je Hart Topic 171
dejob14
2 14-01-2013 21:35
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 11:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:37.