Oud 20-10-2007, 22:16
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Hoe versier jij mensen van het andere geslacht? Wat doe je op jullie eerste date? Hoe trek je aandacht in de bar? Stap je op meisjes/jongens af of wacht je tot je aangesproken wordt?

Bijvoorbeeld:

1) Waar zoek je naar meisjes/jongens?
2) Neem je initiatief met het aanspreken van de ander?
3) Als je 1 eigenschap zou moeten kiezen die je absoluut in de ander wilt hebben welke zou dat dan zijn?
4) Wat doe je meestal op de eerste date?
5) Waar wil je op de eerste date achterkomen?
6) Wat moet hij/zij absoluut niet doen op de eerste date
7) ...etc
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-10-2007, 22:54
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
1) Waar zoek je naar meisjes?
Ik zoek nooit, maar wanneer ik vrijgezel was kijk ik overal rond, waarom jezelf beperken?

2) Neem je initiatief met het aanspreken van de ander?
Soms, het is bij mij 50-50%

3) Als je 1 eigenschap zou moeten kiezen die je absoluut in de ander wilt hebben welke zou dat dan zijn?
Gevoel voor humor.

4) Wat doe je meestal op de eerste date?
Iets drinken en praten dus.

5) Waar wil je op de eerste date achterkomen?
Opleiding, ambitie, waar het gesprek zich ook naar laat voeren.

6) Wat moet hij/zij absoluut niet doen op de eerste date
Te hard "willen."
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2007, 23:24
Aaffke
Aaffke is offline
1) Waar zoek je naar jongens?
Kijk altijd en overal om me heen
2) Neem je initiatief met het aanspreken van de ander?
Heb ongeveer 2 keer zelf iniatief genomen moet erg veel moed verzamelen in zo'n geval.
3)Als je 1 eigenschap zou moeten kiezen die je absoluut in de ander wilt hebben welke zou dat dan zijn?
Humor!
4) Wat doe je meestal op de eerste date?
Ik probeer vaak iets origineels te bedenken maar meestal komt het neer op een filmpje kijken of naar de stad ofzo.
5) Waar wil je op de eerste date achterkomen?
Gevoel voor humor, aardigheid en manier van denken.
6) Wat moet hij absoluut niet doen op de eerste date
Constant op de grond spugen, totaal geen interesse tonen, gemeen zijn tegen andere mensen, stoerdoenerij etc.
Gewoon jezelf zijn!

Laatst gewijzigd op 20-10-2007 om 23:30.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2007, 23:40
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
1)
6) Wat moet hij/zij absoluut niet doen op de eerste date
Te hard "willen."
wat bedoel je daarmee?

1) Waar zoek je naar jongens?
overal, vrienden van vriendinnen, op feesten, huisgenoten van vriendinnen,
2) Neem je initiatief met het aanspreken van de ander?
aanspreken heb ik geen moeite mee, maar uitvragen is iets anders.
3)Als je 1 eigenschap zou moeten kiezen die je absoluut in de ander wilt hebben welke zou dat dan zijn?
pff ik vind niet 1 eigenschap superbelangrijk
4) Wat doe je meestal op de eerste date?
Iets drinken of broodje eten, originelere ideen welkom
5) Waar wil je op de eerste date achterkomen?
wat voor n jongen t is, zn ideen, of ie n beetje lekker kan lullen
6) Wat moet hij absoluut niet doen op de eerste date
pff ik gok praten over zn ex, maar ik heb nog nooit erge dingen meegemaakt verder.
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 20-10-2007, 23:51
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Citaat:
wat bedoel je daarmee?
Overdreven veel moeite doen om gesprekken op gang te houden, te veel praten ("als ik aan het woord ben valt het gesprek tenminste niet stil"), overcompenseren.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2007, 00:29
Verwijderd
1) Waar zoek je naar meisjes/jongens?
Ik ben nooit echt op zoek, gewoon waar gezellige mensen zijn kan ik iemand tegenkomen

2) Neem je initiatief met het aanspreken van de ander?
Nee, ik ben veel te verlegen

3) Als je 1 eigenschap zou moeten kiezen die je absoluut in de ander wilt hebben welke zou dat dan zijn?
Humor

4) Wat doe je meestal op de eerste date?
Iets leuks doen samen waarbij je ook nog de gelegenheid hebt om te praten, dus geen bioscoop of zo

5) Waar wil je op de eerste date achterkomen?
Welke dingen hij leuk vind om te doen en gewoon erachter komen of we een beetje op een lijn zitten

6) Wat moet hij/zij absoluut niet doen op de eerste date
Allemaal freaky verhalen vertellen over wat hij allemaal gedaan heeft, of de hele tijd over één ex gaan praten, dan moet ie maar naar haar gaan
Met citaat reageren
Oud 21-10-2007, 03:57
Osmoian
Osmoian is offline
Citaat:
1) Waar zoek je naar meisjes?
Ik zoek niet, ik hou van spontane ontmoetingen.

2) Neem je initiatief met het aanspreken van de ander?
Soms wel , soms niet sta daar niet bewust bij stil.

3) Als je 1 eigenschap zou moeten kiezen die je absoluut in de ander wilt hebben welke zou dat dan zijn?
Diepgang

4) Wat doe je meestal op de eerste date?
nc

5) Waar wil je op de eerste date achterkomen?
Wat voor type karakter ze heeft.

6) Wat moet hij/zij absoluut niet doen op de eerste date
Er is niet wat ze absoluut niet mag doen, op die manier kom ik er alleen maar beter achter wat voor persoon ze is.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2007, 10:23
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
wat bedoel je daarmee?
Wat Armoed zegt. Nooit de stilte verbreken als je die niet kan verbeteren. Dat en veel privé dingen vertellen om blijkbaar indruk te maken ( ja, ik heb ze meegemaakt )
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2007, 10:59
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Wat Armoed zegt. Nooit de stilte verbreken als je die niet kan verbeteren. Dat en veel privé dingen vertellen om blijkbaar indruk te maken ( ja, ik heb ze meegemaakt )
Maareh als t stil valt, en niemand zegt iets is ook weer zo ongemakkelijk, ik heb trouwens heel weinig stiltes meegemaakt. de jongens waarmee ik date kon ik iig goed een gesprek op gang houden.

prive als in liefdesleven, hihi wie doet dat nou
een mooi verhaal vind ik overigens alleen maar leuk, iets van een studentengrap of dronken actie.
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 21-10-2007, 11:43
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Dat en veel privé dingen vertellen om blijkbaar indruk te maken
Hehe, te gewillig om rapport op te bouwen. Als je nog eens zo iemand tegenkomt en die begint erover moet je net doen of je een geweerschot achter je hoorde en heel nonchalant over je schouder kijken
Met citaat reageren
Oud 21-10-2007, 12:47
Verwijderd
1) Waar zoek je naar meisjes/jongens?
Ik zoek niet echt. Maar ik kom ze vooral tegen in kroegen en op andersoortige avondjes uit. Soms ken ik ze dan al, bijvoorbeeld via vrienden of van een studie/sport. Oh ja en exen van vriendinnen hihi.

2) Neem je initiatief met het aanspreken van de ander?
Dat gaat eigenlijk altijd vanzelf. Ik ben niet bepaald verlegen (tenminste, niet in een uitgaansgelegenheid..), dus als de situatie er naar is spreek ik gerust mensen aan. Al dan niet met stomme openingszin. Het komt echter vaker voor dat gesprekken gewoon onstaan, als je bijvoorbeeld bij een groepje mensen terecht komt waar een vriendin van je mee aan de praat is, of als je toevallig naast elkaar aan de bar staat.

3) Als je 1 eigenschap zou moeten kiezen die je absoluut in de ander wilt hebben welke zou dat dan zijn?
Het is niet echt een kwaliteit en het is lekker cliché maar er moet gewoon een klik zijn. Sommige mensen hebben gewoon iets, in hun uitstraling, stem, persoonlijkheid of desnoods puur uiterlijk (geweldig goed figuur ). Er moet gewoon iets zijn dat mijn aandacht trekt. Maar er is niets specifieks dat er moet zijn. Nou ja, behalve dat ie een goed gevoel voor humor moet hebben en intelligent moet zijn, maar dat spreekt voor zich.

4) Wat doe je meestal op de eerste date?
Vooralsnog wat eten, wat drinken. Zoenen. Rondjes lopen door de stad.

6) Wat moet hij/zij absoluut niet doen op de eerste date
Oninteressant zijn? Ongeďnteresseerd zijn? Stinken?
Met citaat reageren
Oud 21-10-2007, 15:17
BleuEyes
Avatar van BleuEyes
BleuEyes is offline
1) Waar zoek je naar meisjes/jongens?
Ik zoek ze niet, ik kijk gewoon rond

2) Neem je initiatief met het aanspreken van de ander?
Soms wel, soms niet. Hangt van mijn bui af.

3) Als je 1 eigenschap zou moeten kiezen die je absoluut in de ander wilt hebben welke zou dat dan zijn?
Geintresseerd, maar ook wel het algehele plaatje

4) Wat doe je meestal op de eerste date?
Hangt van het persoon/intresses af.

5) Waar wil je op de eerste date achterkomen?
Of diegene echt wel zo leuk is, persoonlijkheid en karaktereigenschappen, of de 'klik' er is.

6) Wat moet hij/zij absoluut niet doen op de eerste date
Stil zijn, niet zichzelf zijn
__________________
Je hebt een vriend, iemand die voor jou door vuur gaat, elke dag weer voor je klaar staat, voor altijd aan je zij**
Met citaat reageren
Oud 21-10-2007, 15:18
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
1) Waar zoek je naar meisjes/jongens?
Ik zoek niet echt, gewoon kwestie van eens goed om je heen kijken als je uitgaat, soms loopt er toevallig iets leuks tussen
2) Neem je initiatief met het aanspreken van de ander?
ja. ik stap gemakkelijk op iemand af, meestal vraag ik dan een beetje een vreemde, soms uitdagende vraag (als in: wat is dat in vredesnaam voor drankje dat je daar hebt? *en dan doel ik niet op bier hoor * . Soms is het ook gewoon "hoi, jou ken ik nog niet". (werkt bij mijn studentenvereniging altijd heel goed)
3) Als je 1 eigenschap zou moeten kiezen die je absoluut in de ander wilt hebben welke zou dat dan zijn?
humor. Ik ben van de zelfspot en het sarcasme. En van elkaar een beetje plagen en dan gespeeld verontwaardigd doen.
4) Wat doe je meestal op de eerste date?
Ik ben niet zo van de eerste dates. Als ik echt zelf iets moest voorstellen dan was het samen koken en eten ofzo.
5) Waar wil je op de eerste date achterkomen?
Of we mogelijkerwijs bij elkaar passen, of we elkaar iets te vertellen hebben.
6) Wat moet hij/zij absoluut niet doen op de eerste date
Lomp en ongeďnteresseerd gedrag is bij mij een teken dat het niks wordt. Hij mag me ook niet meteen aanbidden en op een voetstuk zetten, daar krijg ik nog veel erger de kriebels van.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 21-10-2007, 15:49
waves
Avatar van waves
waves is offline
ts begint???

1) Waar zoek je naar meisjes/jongens?
Rondkijken vind ik een betere benaming voor wat ik doe. Overal eigenlijk. Kroeg, werk, vrienden van vrienden.

2) Neem je initiatief met het aanspreken van de ander?
Ik denk wel dat ik redelijk wat initatief zou nemen met aanspreken maar ik heb tot nu toe alleen maar jongens leuk gevonden die ik al een klein beetje kende.

3) Als je 1 eigenschap zou moeten kiezen die je absoluut in de ander wilt hebben welke zou dat dan zijn?
Pffft. Er zijn verschillende dingen die ik belangrijk vind. Trouw is denk ik wel een van de belangrijkste. Ik wil geen vreemdgangers . Ik heb ook nog nagedacht over eerlijkheid maar een klein leugentje om bestwil vind ik prima (of wat zie je er prachtig uit terwijl je nog rode kringen van het huilen hebt ofzo )

4) Wat doe je meestal op de eerste date?\
Bij mijn vorige eerste date waren we wat gaan drinken, dan naar de bioscoop en vervolgens nog wat drinken. Als het leuk is zoenen natuurlijk.

5) Waar wil je op de eerste date achterkomen?
Wat hij belangrijk vind in het leven, wat zijn instelling is. En of ik er gezellig mee kan samenzijn natuurlijk.

6) Wat moet hij/zij absoluut niet doen op de eerste date?
Zeggen dat hij van zijn ex houdt, er onverzorgd uitzien/ruiken, ontzettend dronken worden, meer met andere mensen die hij kent praten dan met mij. Als je met mij een date hebt, dan ben je met mij. En niet met je sportmaat bij wijze van spreken
__________________
~ Liefhebben = Loslaten ~
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 02:04
Verwijderd
1) Waar zoek je naar meisjes/jongens?
overal waar ik kom
2) Neem je initiatief met het aanspreken van de ander?
Ja
3) Als je 1 eigenschap zou moeten kiezen die je absoluut in de ander wilt hebben welke zou dat dan zijn?
lief zijn
4) Wat doe je meestal op de eerste date?
Filmpje kijken
5) Waar wil je op de eerste date achterkomen?
of ze lekker zoent
6) Wat moet hij/zij absoluut niet doen op de eerste date
Zenuwachtig zijn
7) ...etc
.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 09:27
Malossi
Avatar van Malossi
Malossi is offline
1) Waar zoek je naar meisjes?
Vaak op stap, dus discotheek, kroeg..
2) Neem je initiatief met het aanspreken van de ander?
Ja tuurlijk, geen probleem mee, in een klein stadje als deze zijn het vaak toch wel enigzins bekende gezichten
3) Als je 1 eigenschap zou moeten kiezen die je absoluut in de ander wilt hebben welke zou dat dan zijn?
Uitstraling
4) Wat doe je meestal op de eerste date?
Zitten praten, iets drinken, of gewoon het weekend erna weer in dezelfde toko te vinden zijn=)
5) Waar wil je op de eerste date achterkomen?
Interesses, leeftijd, opleiding en achtergrond...
6) Wat moet zij absoluut niet doen op de eerste date
Onaardig zijn, of heel kil overkomen... Gewoon lekker spontaan!
7) Komt er wat uit naar voren? Zit er een relatie in?
Bij een serieuze afspraak/date, dus met z'n 2'en vaak wel, gewoon een keer gezellig staan praten in de kroeg, 2 weekenden achter elkaar, is weer héél anders. Pas als we samen afspreken weet ik wel hoe laat het is, en zij vaak ook wel=)
__________________
Life, Liberty, and the pursuit of all who threaten it!
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 10:27
Smokin'
Smokin' is offline
1) Waar zoek je naar meisjes/jongens?
Universiteitsbibliotheek, op straat, in winkels, kroegen etc. Ik zie hier ook ergens exen van vrienden/vriendinnen genoemd.. dat is wat mij betreft een echt no-no. In mijn vriendengroep is de regel zelfs dat je ook niet zoent met meisjes waarmee anderen uit de groep al mee hebben gezoent. Dit mag alleen wanneer de eerst zoenende toestemming heeft gegeven.

2) Neem je initiatief met het aanspreken van de ander?
Ja, alhoewel het opzich vaker zou kunnen/mogen.

3) Als je 1 eigenschap zou moeten kiezen die je absoluut in de ander wilt hebben welke zou dat dan zijn?
Integriteit en erg lief. Maargoed nu zitten we een beetje in het domein van de relaties. Ik heb nooit een meisje ontmoet waarbij ik kon zeggen: 'goh zij is geweldig en heeft goed over dingen nagedacht'. Vroeger dacht ik van wel, maar dat had ik zelf verzonnen omdat de meisjes erg mooi waren. Soms zijn er meisjes gemeenschappelijke interesses/muzieksmaak etcetera, wat leuke uitspraken, maar dit wordt dan alleen pas geweldig doordat ze erg mooi is.

4) Wat doe je meestal op de eerste date?
Iets drinken ergens, of ik laat ze voor me koken. Niet zelf koken in het begin.

5) Waar wil je op de eerste date achterkomen?
Of ze 'cool' is. Ik wil niet van die teksten horen als "ik heb deze zomer gedate met de spits van FC twente"/ 'een vriendin van me kent een Albert Verlinden".

6) Wat moet hij/zij absoluut niet doen op de eerste date

Alles wat ze zeggen valt wel af te kraken of leuk op te reageren.. niet zo erg allemaal..wat wel erg is bijvoorbeeld praten over smerige zaken en het hebben van smerige gewoontes als nagelbijten, neuspeuteren, dat soort onzin. Ik wil niet van die teksten horen als "ik heb deze zomer gedate met de spits van FC twente"/ 'een vriendin van me kent een Albert Verlinden".

Laatst gewijzigd op 24-10-2007 om 10:53.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 10:37
Verwijderd
1) Waar zoek je naar meisjes/jongens?
Overal en nergens. In het café, in de descotheek, in het ov, op school, in de stad. Meestal kom ik ergens binnen en kijk eens rond. Niet alleen voor de jongens, maar om de algemene sfeer e.d. in de ruimte te bezien. Dat ik darbij ook kijk naar leuke jongens, is toevallig zo.
2) Neem je initiatief met het aanspreken van de ander?
Meestal wel. Maar niet zozeer met het idee om iemand te versieren. Ik ben heel makkelijk met praten, lul tegen iedereen aan die het maar horen wil. Vaak zijn dat jongens, omdat ik die makkelijker benaderbaar vind dan meiden. Als ik echt aan het flirten ben, maak ik veel oogcontact en laat ik het wel van de ander afhangen.
3) Als je 1 eigenschap zou moeten kiezen die je absoluut in de ander wilt hebben welke zou dat dan zijn?
Humor
4) Wat doe je meestal op de eerste date?
Ergens in een café iets afspreken en de rest van de middag daar bljiven zitten, mits het klikt. Als het niet klikt, is het jammer maar helaas en ben ik na een half uurtje wel weer weg.
5) Waar wil je op de eerste date achterkomen?
Of er een klik is. Het kan nog zo'n leuke jongen zijn, maar als er geen klik is, heb ik het snel gezien.
6) Wat moet hij/zij absoluut niet doen op de eerste date
Ongeďnteresseerd overkomen
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-10-2007, 11:48
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
1) Waar zoek je naar meisjes/jongens?
Universiteitsbibliotheek,
[...]
In de UB? dat heb ik echt nooit begrepen. Ik hoor wel vaak van die verhalen dat al die meisjes zich helemaal optutten om naar de UB te gaan, maar hoe versier je in vredesnaam iemand in de UB?
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 12:09
Verwijderd
Citaat:
1) Waar zoek je naar meisjes/jongens?
Universiteitsbibliotheek, op straat, in winkels, kroegen etc. Ik zie hier ook ergens exen van vrienden/vriendinnen genoemd.. dat is wat mij betreft een echt no-no. In mijn vriendengroep is de regel zelfs dat je ook niet zoent met meisjes waarmee anderen uit de groep al mee hebben gezoent. Dit mag alleen wanneer de eerst zoenende toestemming heeft gegeven.
Mijn smaak komt sowieso deels overeen met eigenlijk al mijn vriendinnen; vooral in mijn tienertijd is er heel erg veel 'geruild' met jongens. Was ook nooit een punt. Maar goed, heel serieus was dat dan natuurlijk niet. Maar mijn huisgenootje-beste-vriendin en ik vallen echt áltijd op dezelfde jongens. Onze enige redding is dat ik op lang en breed val en zij juist op tengere jongens. Maar in de praktijk helpt dat weinig, omdat de meeste jongens daar toch tussen zitten. Het probleem is dat die jongens eigenlijk ook altijd ons allebei leuk vinden; blijkbaar zijn wij ook van een vergelijkbaar type.

Dus het komt wel voor dat ik een jongen interessant vindt, zij er vervolgens mee gaat scharrelen en hij een half jaar later z'n oog op mij laat vallen. Of dat we samen een jongen zo ongeveer inpakken en een van ons dan uiteindelijk er maar mee gaat daten. Tja. Zorgt voor vlagen drama, maar houdt het interessant
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 12:49
Verwijderd
1) Waar zoek je naar meisjes/jongens?

ik zoek nergens, want ik ben niet desperate. Wel zijn er veel plaatsen waar ik in het verleden meisjes heb leren kennen en waar het wat makkelijker gaat dan elders. Natuurlijk tijdens uitgaan zijn contacten snel gelegd, maar ook in het ov oid.. eigenlijk overal dus


2) Neem je initiatief met het aanspreken van de ander?

ja, zeker, maar ik moet er wel voor in de mood zijn. Sommige avonden wil ik gewoon lekker met vrienden stappen en heb ik geen zin in dat gezeur, andere avonden echter sta ik er meer voor open en zal ik het opzoeken. Het aanspreken zelf heb ik totaal geen moeite mee, het is gewoon een kwestie van gaan.


3) Als je 1 eigenschap zou moeten kiezen die je absoluut in de ander wilt hebben welke zou dat dan zijn? Mwah als het gaat om versieren kijk ik vooral naar uiterlijk.. Er moet een fysieke klik zijn. Gaan we verder kijken dan vind ik zowel humor als intelligentie erg belangrijk.


4) Wat doe je meestal op de eerste date?


Meestal ergens wat drinken/ eten. Soms eet ik bij haar, maar zelf koken doe ik niet aan in het begin. Bios vind ik echt nono omdat je elkaar daar niet echt krijgt te spreken en echt doe dingen zie ik ook niet zo zitten in het begin.


5) Waar wil je op de eerste date achterkomen?

of die klik er is, zowel fysiek als mentaal. Ik heb weleens gedate met hele mooie meisjes die niets te melden hadden. Dan heb je alsnog een kutavond (hoewel) Ik moet het gewoon gezellig hebben met die persoon, leuke gesprekken kunnen voeren en ook me aangetrokken voelen tot haar, dan komt het goed


6) Wat moet hij/zij absoluut niet doen op de eerste date

Ze moet niet te makkelijk zijn, wil het gevoel hebben dat ik mijn best moet doen. En niet gaan meelullen, als je het ergens niet mee eens bent wil ik dat ook horen (bij wijze van..)
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 13:29
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Alright, bedankt voor jullie reacties.

Graag wil ik nog wat dingen zeggen.

Ik zie vaak "soms wel, soms niet"-gedoe. Is er een derde optie? Nee. "Soms" geeft al "soms wel soms niet" aan. Wat is het verschil tussen "Misschien" en "Misschien wel, misschien niet" behalve dat #2 foutief is?

Als tweede al dat constante gekwalificeer:

Citaat:
Bartezz schreef:
ik zoek nergens, want ik ben niet desperate. Wel zijn er veel plaatsen waar ik in het verleden meisjes heb leren kennen en waar het wat makkelijker gaat dan elders. Natuurlijk tijdens uitgaan zijn contacten snel gelegd, maar ook in het ov oid.. eigenlijk overal dus
Dit is korter: "Eigenlijk overal." Het is leuk dat je je waarde probeert te beschermen maar sla dat in het vervolg over.

Citaat:
waves schreef:
Rondkijken vind ik een betere benaming voor wat ik doe.
Ok maar dat hoeven wij niet te weten. Weer overkwalificatie.

Citaat:
Pluis schreef:
Ik zoek niet echt, gewoon kwestie van eens goed om je heen kijken als je uitgaat,
Overkwalificatie.

Kan nog wel langer doorvitten maar dan kom ik al snel in pseudo-Freudische psychoanalyses en overdreven diepe grammaticaregels. Dit is niet om jullie af te kraken maar misschien dat jullie nu inzien dat het irritant is als iemand op taalgebruik gaat vitten terwijl diegene perfect begrijpt waar jullie het over hebben. Dus stop met dat gebitch over -dt tegen de jongere forumers

Citaat:
In de UB? dat heb ik echt nooit begrepen. Ik hoor wel vaak van die verhalen dat al die meisjes zich helemaal optutten om naar de UB te gaan, maar hoe versier je in vredesnaam iemand in de UB?
Ja, ik zou graag ook wat uitleg willen hierover. Je hebt over het algemeen 2 soorten meisjes die daar komen, meisjes die zich helemaal optutten zoals jij al zei (en dus duidelijk mannelijk contact opzoeken) en meisjes die willen lezen. Ik denk dat Smokin' signalen zoekt van de meisjes die er voor de eerste reden komen. Ben wel benieuwd hoe hij het speelt, however
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 13:51
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Ik ben zo blij dat jij ons vertelt hoe wij moeten reageren op jouw topic.
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 14:25
Verwijderd
ja he, fijn dat hij ons eerst wat vraagt en vervolgens de antwoorden verbeteren gaat naar zijn eigen inzicht
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 14:29
Verwijderd
1) Waar zoek je naar meisjes/jongens?
internet
2) Neem je initiatief met het aanspreken van de ander?
ja, maar ook prima als zij dat doet
3) Als je 1 eigenschap zou moeten kiezen die je absoluut in de ander wilt hebben welke zou dat dan zijn?
mooi uiterlijk
4) Wat doe je meestal op de eerste date?
heb ik niet echt een vast iets voor
5) Waar wil je op de eerste date achterkomen?
of ik 'r in bed kan krijgen
6) Wat moet hij/zij absoluut niet doen op de eerste date
te stil zijn, ben zelf al niet zo'n prater
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-10-2007, 14:44
juno
Avatar van juno
juno is offline
Als je een meisje wilt versieren moet je dat dus wel eerst even afleren. Niks mis met zelfvertrouwen, en een tikje arrogantie kan soms heel prikkelend zijn, maar als je op alle slakken zout wilt gaan leggen zou ik het meer zoeken binnen de autistenpatientenvereniging als ik jou was. Het kan zo gezellig zijn met gelijkgestemde idioten.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 14:47
Verwijderd
Citaat:
Als je een meisje wilt versieren moet je dat dus wel eerst even afleren. Niks mis met zelfvertrouwen, en een tikje arrogantie kan soms heel prikkelend zijn, maar als je op alle slakken zout wilt gaan leggen zou ik het meer zoeken binnen de autistenpatientenvereniging als ik jou was. Het kan zo gezellig zijn met gelijkgestemde idioten.
Heb je het nu tegen mij (ik lees 'autist')?
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 14:48
juno
Avatar van juno
juno is offline
Tegen TS natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 14:49
Verwijderd
Oh, zo autistisch komt-ie niet over, volgens mij lult ie gewoon onzin.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 14:54
juno
Avatar van juno
juno is offline
Dat hebben de meisjes in zijn omgeving blijkbaar ook door.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 15:09
Verwijderd
1) Waar zoek je naar meisjes?
Ik zoek nooit. Ik kijk en test.
2) Neem je initiatief met het aanspreken van de ander?
Neen
3) Als je 1 eigenschap zou moeten kiezen die je absoluut in de ander wilt hebben welke zou dat dan zijn?
Ze moet in zeven sloten tegelijk lopen
4) Wat doe je meestal op de eerste date?
Bier drinken.
5) Waar wil je op de eerste date achterkomen?
Ik ga niet doorzagen ofzo...
6) Wat moet hij/zij absoluut niet doen op de eerste date
Haarzelf de hemel in prijzen.
7) ...etc[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 16:20
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Als je een meisje wilt versieren moet je dat dus wel eerst even afleren. Niks mis met zelfvertrouwen, en een tikje arrogantie kan soms heel prikkelend zijn, maar als je op alle slakken zout wilt gaan leggen zou ik het meer zoeken binnen de autistenpatientenvereniging als ik jou was. Het kan zo gezellig zijn met gelijkgestemde idioten.
Houd de cold reads voor je, kan ik beter (H)

Citaat:
Ze moet in zeven sloten tegelijk lopen
Mhmmm? Leg uit.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 16:24
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Oh, zo autistisch komt-ie niet over, volgens mij lult ie gewoon onzin.
In een ander topic gaf hij al aan dat hij een "stoornis in het autistisch spectrum" had, dus ze slaat wat betreft dat "gelijkgestemde idioten" den spijker op den kop.

Armoed is (al dan niet bewust) bezig andere mensen onderuit te halen. Die "kijk mij eens goed zijn" types op fora zijn over het algemeen niet bijzonder indrukwekkend in het echt.

Citaat:
Houd de cold reads voor je, kan ik beter (H)
Grappig dat je na al die "euh sorry maar dit klopt niet" reacties nog steeds van mening bent dat jouw 'cold reads' (weer zo'n D'Angelo aanhanger, *zucht*) ook maar enigzins in de buurt komen. Zal wel wat met je 'stoornis' te maken hebben
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 16:29
Verwijderd
Citaat:
In een ander topic gaf hij al aan dat hij een "stoornis in het autistisch spectrum" had, dus ze slaat wat betreft dat "gelijkgestemde idioten" den spijker op den kop.

Armoed is (al dan niet bewust) bezig andere mensen onderuit te halen. Die "kijk mij eens goed zijn" types op fora zijn over het algemeen niet bijzonder indrukwekkend in het echt.
Autisten zijn i.h.a. niet echt womanizers inderdaad. Er zijn wel uitzonderingen, mijn broer heeft Asperger en die was vroeger behoorlijk populair bij de dames. En zelf mag ik ook niet klagen, hoewel ik ongeveer net zo goed ben in versieren als een dode kanarie.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 17:06
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Autisten zijn i.h.a. niet echt womanizers inderdaad. Er zijn wel uitzonderingen, mijn broer heeft Asperger en die was vroeger behoorlijk populair bij de dames. En zelf mag ik ook niet klagen, hoewel ik ongeveer net zo goed ben in versieren als een dode kanarie.
Mja, kan best. Maar juist zijn opvattingen en manier van reageren naar anderen die het niet met hem eens zijn, doen mij vermoeden dat hij wel een beetje een stereotype autist is, en die zijn inderdaad over het algemeen sociaal niet de meest vaardige mensen.

Kijk, ik heb ook geregeld met vrienden enorm kansloze discussies over hoe je vrouwen het best kunt regelen, maar dat zijn dan tenminste discussies in plaats van een set harde regels die punt voor punt gevolgd moeten worden. Komt nog eens bij dat die D'angelo (ofzo) verhalen misschien werken op VMBO slutties, maar de gemiddelde studente wel zo snugger is dat ze d'r dwars doorheen kijkt.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 17:22
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Wat is dat voor overkwalificatie gemekker?
En als het de bedoeling is dat we een zo kort mogelijk antwoord geven op de vragen, had je dat in je OP moeten zetten.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-10-2007, 17:36
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Wat is dat voor overkwalificatie gemekker?
En als het de bedoeling is dat we een zo kort mogelijk antwoord geven op de vragen, had je dat in je OP moeten zetten.
Ja, want topics waar mensen hun keuzes beargumenteren zijn saai, jeweets...
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 18:06
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Het enige dat ik van D'Angelo weet is wat ik gehoord heb van anderen. Owja, en ik zag een x een filmpje van hem op YouTube. On a sidenote, "cold reads" is een algemene term en heeft werkelijk geen moer te maken met D'angelo.

Citaat:
Armoed is (al dan niet bewust) bezig andere mensen onderuit te halen.
Mwah, zou het niet totaal onbewust noemen. Ik weet dat wat ik zeg over kan komen als belediging maar zo bedoel ik het niet.

Citaat:
En als het de bedoeling is dat we een zo kort mogelijk antwoord geven op de vragen, had je dat in je OP moeten zetten.
Nee dat was het niet maar je mist het punt.

Waarom houden we hier niet over op in dit topic en openen jullie een nieuwe topic over mij in het Psychologie forum, daar zal ik al jullie vragen eerlijk beantwoorden en wat dingen over mijzelf uitleggen (mits het jullie interesseert).
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 19:10
juno
Avatar van juno
juno is offline
Ik ben dom, ik weet niet wat cold reads zijn.
Ik ben lui, ik heb geen zin het te googelen.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Ik ben dom, ik weet niet wat cold reads zijn.
Ik ben lui, ik heb geen zin het te googelen.
Het ligt niet aan jou, want ik weet het ook niet.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 20:43
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
1) Waar zoek je naar meisjes/jongens?
Overal zo'n beetje, maar waarschijnlijk het meest internet, want ik ben niet zo'n uitgaanspersoon.

2) Neem je initiatief met het aanspreken van de ander?
Nee, veel te verlegen.

3) Als je 1 eigenschap zou moeten kiezen die je absoluut in de ander wilt hebben welke zou dat dan zijn?
Ze moet er leuk uitzien.

4) Wat doe je meestal op de eerste date?
ehm

5) Waar wil je op de eerste date achterkomen?
Of ze wel op vrouwen valt.

6) Wat moet hij/zij absoluut niet doen op de eerste date.
Arrogant doen. Ik heb het niet zo op arrogante mensen.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 23:03
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
uiteindelijk zijn L en R topics toch om te lachten
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 00:02
Verwijderd
Ik ben eigenlijk op zoek naar iemand om een serieuze relatie mee te hebben. Maar goed, mocht er iemand langskomen om gewoon een beetje lol mee te hebben kan ik wel overwegen om daarin mee te gaan.

Soms neem ik het iniatief wel om iemand aan te spreken. Eigenlijk best vaak, maar niet altijd met bijbedoelingen. Als ik wat alcohol op heb praat ik zo'n beetje met iedereen als ik daar zin in heb. Een jongen die zelf wat initiatief toont krijgt bij mij altijd een hoop bonuspunten. Over het algemeen genomen vind ik de mannen die ik tegenkom nogal passief en dat bevalt me niet zo.

Een eerste date kan vanalles zijn. Een concert, een etentje of gewoon koffie drinken, ik vind het allemaal wel best. Originaliteit hoeft niet per se op dit vlak. Ik vind het fijner als mannen wat meer energie in de communicatie steken dan dat ze een sledetocht in de sneeuw organiseren ofzo.

Op een eerste date moet een man vooral niet te lang doorzagen over zijn ex, jeugdtrauma's oprochelen of continu op seks aansturen, dat zijn echte afknappers. Ook vind ik het lame als hij niet gewoon een gesprek op gang kan houden. Ik ben daar best goed in al zeg ik zelf, maar het moet niet allemaal van mij komen.

Laatst gewijzigd op 25-10-2007 om 00:31. Reden: typo
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 13:35
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Ik ben ook wel benieuwd hoe je een date kan scoren in de UB, in onze faculteitsbieb gebeurt dat volgens mij echt nooit Maar tips en verhalen over de UB zijn welkom, ik ben daar maar 1 keertje geweest en ben zeer benieuwd.
Is Hyves trouwens een potentiele date bron? Ik heb t niet, maareh als ik er een date kan scoren verandert dat wel snel
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 13:47
Verwijderd
Citaat:
Ik ben ook wel benieuwd hoe je een date kan scoren in de UB, in onze faculteitsbieb gebeurt dat volgens mij echt nooit Maar tips en verhalen over de UB zijn welkom, ik ben daar maar 1 keertje geweest en ben zeer benieuwd.
Een kennisje van mij is anders smoorverliefd op een jongen die haar ooit aansprak in de UB. Het ligt er maar net aan of je iemand tegenkomt die je wilt/durft aan te spreken toch? Ik was ooit in de UB toen het net lente was en weer warm genoeg voor rokjes. Ineens álle meisjes hooggehakt, kortgerokt e.d., heel komisch. Volgens mij wordt er in onze bieb nogal wat afgeflirt.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 14:01
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Een kennisje van mij is anders smoorverliefd op een jongen die haar ooit aansprak in de UB. Het ligt er maar net aan of je iemand tegenkomt die je wilt/durft aan te spreken toch? Ik was ooit in de UB toen het net lente was en weer warm genoeg voor rokjes. Ineens álle meisjes hooggehakt, kortgerokt e.d., heel komisch. Volgens mij wordt er in onze bieb nogal wat afgeflirt.
Volgens mij is dat meer omdat de gemiddelde studente redelijk d'r best doet om d'r lekker uit te zien

Ik denk dat de UB misschien een goeie plek is omdat je als vrouw daar meteen het idee hebt dat het 'jouw soort' persoon is.

In mijn geval heb ik de laatste paar scharrels/vriendinnen (inclusief huidige) bij de hockey opgeduikeld. Beetje hetzelfde idee, allemaal hetzelfde 'soort' mensen.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 14:08
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij is dat meer omdat de gemiddelde studente redelijk d'r best doet om d'r lekker uit te zien .
Oh dat zal, al zien de meesten er tijdens college heel normaal/gemiddeld uit, maar die dag was er gewoonweg een explosie aan rokje enzo, alsof iedereen aansluiting het nachtleven in wilde duiken.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 14:24
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Volgens mij is dat meer omdat de gemiddelde studente redelijk d'r best doet om d'r lekker uit te zien
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 14:36
Verwijderd
Citaat:
Een kennisje van mij is anders smoorverliefd op een jongen die haar ooit aansprak in de UB. Het ligt er maar net aan of je iemand tegenkomt die je wilt/durft aan te spreken toch? Ik was ooit in de UB toen het net lente was en weer warm genoeg voor rokjes. Ineens álle meisjes hooggehakt, kortgerokt e.d., heel komisch. Volgens mij wordt er in onze bieb nogal wat afgeflirt.
Als het warm genoeg is, loopt hier sowieso de hele universiteit in rokje. Niet alleen in de UB.Ik ben trouwens nog nooit iemand tegengekomen in de UB, maar goed, ik kom er ook altijd alleen maar om boeken uit de kast te vissen en te kopiëren... Zal wel iets niet goed doen. Of toch maar eens m'n korte rokje aan moeten trekken
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 14:47
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Oh dat zal, al zien de meesten er tijdens college heel normaal/gemiddeld uit, maar die dag was er gewoonweg een explosie aan rokje enzo, alsof iedereen aansluiting het nachtleven in wilde duiken.
Mwa, half Utrecht loopt in een rokje (prima! huhu), dus ik denk niet dat dat echt met het oog op potientieeltjes is, maar meer omdat een beetje leuke meid toch wel d'r best doet er leuk uit te zien.

Tegenwoordig kunnen rokjes met een panty eronder helemaal prima
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel je je op relationeel gebied? #112
sicilion
500 30-09-2010 11:05
De Kantine Legendarische quotes van forumers.
Missy
110 10-07-2009 00:03
Liefde & Relatie Versierblunders
Californication
60 31-03-2005 17:09
Liefde & Relatie Aantrekkingskracht op hetzelfde geslacht
Six4Eight
48 25-12-2002 14:48
Liefde & Relatie Meisje versieren, aanspreken
PublicExection
39 22-07-2002 13:57
Liefde & Relatie wat vind je het leukste aan een meisje of jongen?
ydnew
17 25-03-2002 21:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:30.