Oud 19-11-2012, 14:00
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Gisteren werden er schoenen gezet bij mijn ouders, met mijn nichtje. Om onze status als middenklassegezin te onderstrepen werd er voor het paard een pastinaak klaargelegd.
Is een pastinaak dan zoveel duurder dan een wortel?
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Advertentie
Oud 19-11-2012, 14:02
Verwijderd
Niet te lang meer!

Ja, maar het stomme is dat ik dat van niemand anders moet dan van mezelf en dat niemand er ook over valt als ik het niet doe, maar toch voel ik me stom als ik het niet doe. Ik heb dat denk ik van mijn moeder, die rende ook veel rond van alles op te ruimen en te poetsen terwijl niemand anders dan zijzelf het vervelend vond als he tniet gebeurde
Oud 19-11-2012, 14:04
Verwijderd
Citaat:
Gisteren werden er schoenen gezet bij mijn ouders, met mijn nichtje. Om onze status als middenklassegezin te onderstrepen werd er voor het paard een pastinaak klaargelegd.
Wat is dit voor rare zelfingenomen post of begrijp ik hem niet?
Oud 19-11-2012, 14:05
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Niet te lang meer!

Ja, maar het stomme is dat ik dat van niemand anders moet dan van mezelf en dat niemand er ook over valt als ik het niet doe, maar toch voel ik me stom als ik het niet doe. Ik heb dat denk ik van mijn moeder, die rende ook veel rond van alles op te ruimen en te poetsen terwijl niemand anders dan zijzelf het vervelend vond als he tniet gebeurde
Ja mama

Oh, dat herken ik ook wel. Sowieso, niemand is strenger voor jezelf dan jij Ik kan ook dagenlang van mezelf balen als mijn huis een rotzooi is. De schone was ligt bijvoorbeeld al bijna een week onopgevouwen in m'n slaapkamer. Ik erger me er elke dag aan, maar doe er niks aan.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 19-11-2012, 14:09
Verwijderd
En goed je vitamienjtes eten kindje!

Ja, ik vind het echt heel kut. Op mijn werk heb ik dat echt NOOIT, daar ben ik nooit klaar met werken en ga ook nooit op tijd weg want ik moet altijd nog veel meer doen. Maar thuis ben ik echt te lui voor woorden, terwijl ik het echt heel kut vind om in een rommelig huis te wonen
Oud 19-11-2012, 14:10
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
En goed je vitamienjtes eten kindje!

Ja, ik vind het echt heel kut. Op mijn werk heb ik dat echt NOOIT, daar ben ik nooit klaar met werken en ga ook nooit op tijd weg want ik moet altijd nog veel meer doen. Maar thuis ben ik echt te lui voor woorden, terwijl ik het echt heel kut vind om in een rommelig huis te wonen
Herkenbaar ja
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 19-11-2012, 14:11
Verwijderd
Weet jij trouwens al wat je gaat doen met je vrijwilligerswerk?
Oud 19-11-2012, 14:16
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik doe nu al vrijwilligerswerk bij het Groninger Museum, helpen organiseren van activiteiten. En ik ga in de almanakcommissie van de studievereniging, als er tenminste méér leden worden gevonden, want nu ben ik nog alleen
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 19-11-2012, 14:16
Verwijderd
CR, ik zou gewoon mailen van - 'Luister, ik zou graag verder praten, maar er is onverwacht iemand opgedoken waar ik wat onafgehandelde zaken mee heb en ik vind het oneerlijk om met je te mailen voordat ik dat uitgezocht heb. Al is het omdat mijn aandacht dan verstrooid is, en dat vind ik zonde. Mag ik je over een tijdje weer mailen? Ik kan er geen termijn aan verbinden, maar dat zien we dan wel verder. Als het wel heel lang duurt en je tegen die tijd gelukkig getrouwd bent met vier kinderen en je vrouw liever niet heeft dat je mailt met allerlei vreemde jongedames zal ik mijn verlies uiteraard gracieus accepteren.'

Dat is toch wat er aan de hand is?
Oud 19-11-2012, 14:17
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Zoiets ja. Ik zit er ook aan te denken om zoiets te mailen.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 19-11-2012, 14:23
Verwijderd
Citaat:
Ja ik ben ook een beetje hitstig geworden van het idee ondertussen
Oud 19-11-2012, 14:26
Verwijderd
Citaat:
Zoiets ja. Ik zit er ook aan te denken om zoiets te mailen.
Wat is het probleem dan precies? Of mis ik iets? Want drie weken niks van je laten horen zal vervelender overkomen dan gewoon in duidelijke termen vragen van 'hey luister, ik ben even bezig, kan ik er later op terugkomen'.
Oud 19-11-2012, 14:30
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Wat is het probleem dan precies? Of mis ik iets? Want drie weken niks van je laten horen zal vervelender overkomen dan gewoon in duidelijke termen vragen van 'hey luister, ik ben even bezig, kan ik er later op terugkomen'.
Je hebt helemaal gelijk uiteraard. De situatie is alleen een beetje ongemakkelijk. Hij heeft mij toen nogal gekwetst ergens mee. Los daarvan heb ik een beetje problemen met contact met jongens Ik vind het nogal gênant, maar zo is het. En ik weet eigenlijk ook niet of ik wel op die manier contact met hem wil. Dus euh. Het probleem ligt voornamelijk bij mij.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 19-11-2012, 14:30
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Neuroot met een hoofdletter N dus.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 19-11-2012, 14:33
Verwijderd
Komt wel goed schatje!
Oud 19-11-2012, 14:37
Verwijderd
Citaat:
CR, ik zou gewoon mailen van - 'Luister, ik zou graag verder praten, maar er is onverwacht iemand opgedoken waar ik wat onafgehandelde zaken mee heb en ik vind het oneerlijk om met je te mailen voordat ik dat uitgezocht heb. Al is het omdat mijn aandacht dan verstrooid is, en dat vind ik zonde. Mag ik je over een tijdje weer mailen? Ik kan er geen termijn aan verbinden, maar dat zien we dan wel verder. Als het wel heel lang duurt en je tegen die tijd gelukkig getrouwd bent met vier kinderen en je vrouw liever niet heeft dat je mailt met allerlei vreemde jongedames zal ik mijn verlies uiteraard gracieus accepteren.'

Dat is toch wat er aan de hand is?
Oud 19-11-2012, 14:50
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ga m'n best doe jongens!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 19-11-2012, 14:51
Verwijderd
WTF. Ik moest om kwart voor 4 naar mijn huisarts bellen voor uitslag en nu krijg ik een bandje dat ze tot half 4 bereikbaar zijn
Oud 19-11-2012, 14:59
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Wut dat is wel héél raar. Is er niet nog een anders nummer dat je kunt bellen?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 19-11-2012, 15:00
Verwijderd
Ik heb het spoednummer gebeld en ik heb inderdaad pfeiffer.
Oud 19-11-2012, 15:01
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
oh wat superkut dat verklaart wel een hoop
Oud 19-11-2012, 15:01
Verwijderd
Meh
Oud 19-11-2012, 15:03
Verwijderd
Morgen is het D-day voor Arthur *grins* Away with them cojones!
Oud 19-11-2012, 15:04
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het spoednummer gebeld en ik heb inderdaad pfeiffer.
Damn, ik duim voor je dat je geluk hebt en het snel voorbij gaat/niet al te zwaar is.
Oud 19-11-2012, 15:05
Verwijderd
En tering erg veel geluk heb je niet
Oud 19-11-2012, 15:06
Verwijderd
Nee, dat zat ik me ook net te bedenken. Ik voel me even heel erg zielig enzo, maar ik heb net mijn moeder aan de lijn gehad en ze gaat even met mijn vader overleggen over wanneer ik word opgehaald.
Oud 19-11-2012, 15:06
Verwijderd
Colleges waar de docent niet komt op dagen
Oud 19-11-2012, 15:11
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik heb het spoednummer gebeld en ik heb inderdaad pfeiffer.
Aww wat kut! Sterkte en kusje op je wang voor je besmettelijkheid
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 19-11-2012, 15:12
Verwijderd
<3
Oud 19-11-2012, 15:22
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik heb het spoednummer gebeld en ik heb inderdaad pfeiffer.
Ah laiverd, wat vervelend Ik probeer nu heel hard te bedenken hoe ik je kan helpen, maar dat kan natuurlijk niet
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 19-11-2012, 15:23
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
HAAAA, de presentatie ging kak, ik vergat de helft van de dingen waar ik over wou praten, sloeg ppt slides over en door m'n zenuwen kon ik m'n Northern accent niet onderdrukken. Bwaaah.

En vlak voor ik moest beginnen kwam ik erachter dat ik m'n hoesje met pinpas en werkpasje ben verloren en hij ligt niet op de plekken waar ik geweest ben en niemand heeft 'm ingeleverd bij de balie. Nu kan ik dus niet pinnen en heb ik nog maar 10 euro tot ik een nieuw pasje heb.

Haaaaaa, shoot me!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 19-11-2012, 15:23
Verwijderd
Trimm
Oud 19-11-2012, 15:26
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
HAAAA, de presentatie ging kak, ik vergat de helft van de dingen waar ik over wou praten, sloeg ppt slides over en door m'n zenuwen kon ik m'n Northern accent niet onderdrukken. Bwaaah.

En vlak voor ik moest beginnen kwam ik erachter dat ik m'n hoesje met pinpas en werkpasje ben verloren en hij ligt niet op de plekken waar ik geweest ben en niemand heeft 'm ingeleverd bij de balie. Nu kan ik dus niet pinnen en heb ik nog maar 10 euro tot ik een nieuw pasje heb.

Haaaaaa, shoot me!
Wat kut allemaal. Bah. Maar nu is het wel voorbij en kan je even goed zwelgen met Britse komieken en slecht eten
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 19-11-2012, 15:29
Verwijderd
Citaat:
Je hebt helemaal gelijk uiteraard. De situatie is alleen een beetje ongemakkelijk. Hij heeft mij toen nogal gekwetst ergens mee. Los daarvan heb ik een beetje problemen met contact met jongens Ik vind het nogal gênant, maar zo is het. En ik weet eigenlijk ook niet of ik wel op die manier contact met hem wil. Dus euh. Het probleem ligt voornamelijk bij mij.
Oh wacht, ik dacht dat de drie weken gingen over je één van je internetdatemeneren. Maar op zich verandert dat niks, want je hoofd staat zo te horen niet naar internetdaten. Dan is zo'n mailtje als in mijn voorstel sowieso handig, en dan kun je vervolgens de situatie met die ex afhandelen.

Waarmee ik overigens niet bedoel dat je met hém moet gaan daten, maar wel dat je het uitzoekt en afsluit. Of dat middels koffie gaat, of middels een pijnlijk MSN-gesprek, en of het nou eindigt in een wilde romance, een keiharde ruzie, of in saai mailcontact dat doodbloedt, dat maakt allemaal niet uit. Het gaat erom dat je er (zo blijkt uit je emotionele reactie op zijn terugkomst) aandacht aan moet besteden totdat je weet wat je ermee moet. Waar ik de conclusie 'eigenlijk hoef ik hier niet per se wat mee' ook onder reken, trouwens.

Genant vind ik het verder niet, hoor. Het is niet alsof je verplicht bent om iets te 'moeten' op dit gebied.
Oud 19-11-2012, 15:30
Verwijderd
Oh, oei. Mijn medeleven aan iedereen die een kutdag heeft.
Oud 19-11-2012, 15:32
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Wat kut allemaal. Bah. Maar nu is het wel voorbij en kan je even goed zwelgen met Britse komieken en slecht eten
Ja, dat doe ik sowieso wel.
Maar het is echt superkut, want ik moet woensdag naar de verjaardag van m'n nichtje en nu kan ik dus geen cadeautje kopen. En eten wordt ook tricky, al moet 5 dagen met 10 euro mss nog wel lukken.

Maar ik snap het echt niet. Ik heb m'n pasje tevoorschijn gehaald bij de printer en dan doe ik 'm altijd in m'n zak en verder ben ik nergens geweest. Hij lag niet bij de computer, niet bij de printer en zit ook niet in m'n tas. En als dat ding valt hoor ik 't meestal wel, want het is dus een metalen hoesje en die doet zo van 'klunk' als 'ie valt. De enige andere optie is de WC, maar daar zat net iemand op.

En nu moet ik werken, maar ik kan niet inklokken en voor een nieuw werkpasje moet ik iets van 50 euro dokken ofzo. STOM!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 19-11-2012, 15:33
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Martin: Ja, natuurlijk.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 19-11-2012, 15:34
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Potverdorie, een hele dikke knuffel voor Trimm en Frayne (maar schrik niet, ik heb even een mondkapje opgedaan )
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 19-11-2012, 15:34
Verwijderd
Wat kut trimm :knuffel:
Oud 19-11-2012, 15:35
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dank u, dank u.

Ik wil Frayne ook wel een knuffel geven, maar dan doe ik wel eerst even m'n beschermende mondkapje voor.

__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 19-11-2012, 15:36
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Dank u, dank u.

Ik wil Frayne ook wel een knuffel geven, maar dan doe ik wel eerst even m'n beschermende mondkapje voor.

gmta
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 19-11-2012, 15:36
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oh wacht, ik dacht dat de drie weken gingen over je één van je internetdatemeneren. Maar op zich verandert dat niks, want je hoofd staat zo te horen niet naar internetdaten. Dan is zo'n mailtje als in mijn voorstel sowieso handig, en dan kun je vervolgens de situatie met die ex afhandelen.

Waarmee ik overigens niet bedoel dat je met hém moet gaan daten, maar wel dat je het uitzoekt en afsluit. Of dat middels koffie gaat, of middels een pijnlijk MSN-gesprek, en of het nou eindigt in een wilde romance, een keiharde ruzie, of in saai mailcontact dat doodbloedt, dat maakt allemaal niet uit. Het gaat erom dat je er (zo blijkt uit je emotionele reactie op zijn terugkomst) aandacht aan moet besteden totdat je weet wat je ermee moet. Waar ik de conclusie 'eigenlijk hoef ik hier niet per se wat mee' ook onder reken, trouwens.

Genant vind ik het verder niet, hoor. Het is niet alsof je verplicht bent om iets te 'moeten' op dit gebied.
O wait, dat voorgestelde mailtje was bedoeld voor internetdate? Ik bedoelde 'm voor ex
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 19-11-2012, 15:37
Verwijderd
Trimm, als je het heel kut vindt van je nichtje kun je iets bestellen op bol.com en kiezen voor afrekenen met creditcard of (achteraf) met accepgiro. Wel iets kiezen wat er dan morgen al is.

Maar goed, dat maakt het er niet veel beter op.
Oud 19-11-2012, 15:37
Verwijderd
Ah jongens ik moet even veel shit regelen, studiecoördinatoren mailen waarom ik niet naar college kom en shizzle, maar ik heb even geen zin en alles.
Oud 19-11-2012, 15:39
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Trimm, als je het heel kut vindt van je nichtje kun je iets bestellen op bol.com en kiezen voor afrekenen met creditcard of (achteraf) met accepgiro. Wel iets kiezen wat er dan morgen al is.

Maar goed, dat maakt het er niet veel beter op.
Ik kan evt ook betalen met paypal, maar ik weet niet of bol daar aan doet. Ik ben ook vanavond rond half 12 pas weer thuis, dus morgen bezorgen word 'm dan sowieso niet.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 19-11-2012, 15:39
Verwijderd
Hihi pfeiffer is nou ook weer niet zo besmettelijk hoor
Oud 19-11-2012, 15:39
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oud 19-11-2012, 15:40
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Hihi pfeiffer is nou ook weer niet zo besmettelijk hoor
Oooh, zeg dat dan!

*lebber*
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 19-11-2012, 15:41
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ah jongens ik moet even veel shit regelen, studiecoördinatoren mailen waarom ik niet naar college kom en shizzle, maar ik heb even geen zin en alles.
Doe dat dan lekker morgen ofzo
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 19-11-2012, 15:41
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Verder: ik heb al pfeiffer gehad, dus.... wink wink nudge nudge
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:55.