Oud 08-08-2016, 22:54
Verwijderd
Hallo,

Ik ben een jongen van 17 jaar en heb geen vrienden. Of nja, alleen internetvrienden en mensen van de middelbare school (paar jaar terug). Maar daar ga ik niets mee doen. Maar ik zou dolgraag weer een keer willen zwemmen in een zwembad. Komt het raar over als je een jongen van 17 alleen ziet zwemmen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-08-2016, 23:03
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Nee joh! Maak je niet druk, als je daar gewoon baantjes komt trekken vinden mensen dat echt niet raar.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 08-08-2016, 23:09
Verwijderd
Citaat:
Nee joh! Maak je niet druk, als je daar gewoon baantjes komt trekken vinden mensen dat echt niet raar.
En duikplank, glijbaan en dergelijke? In mijn hoofd beeld ik me in dat het vooral groepen vrienden/vriendinnen zijn. Of georganiseerde uitjes. Of familie uitjes.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2016, 23:10
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
En duikplank, glijbaan en dergelijke? In mijn hoofd beeld ik me in dat het vooral groepen vrienden/vriendinnen zijn. Of georganiseerde uitjes. Of familie uitjes.
De andere mensen letten waarschijnlijk niet zo veel op jou als jij verwacht. Dus laat je niet tegenhouden door wat zij denken, maar doe gewoon waar jij zin in hebt. Zolang je niemand lastig valt is het prima als jij je daar alleen vermaakt
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 08-08-2016, 23:12
Verwijderd
Citaat:
De andere mensen letten waarschijnlijk niet zo veel op jou als jij verwacht. Dus laat je niet tegenhouden door wat zij denken, maar doe gewoon waar jij zin in hebt. Zolang je niemand lastig valt is het prima als jij je daar alleen vermaakt
Bedankt. Ik had even een avondje met wat zorgen.

Binnenkort ga ik dan maar eens
Met citaat reageren
Oud 09-08-2016, 08:37
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Waarschijnlijk valt het door de drukte niet eens op.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 10-08-2016, 13:36
Boompje31
Avatar van Boompje31
Boompje31 is offline
Maak je geen zorgen! Ik ben 15 en ik train in ons lokale zwembad voor freediven! Dan heb ik dus helemaal een wetsuit enzo aan en dan ben ik daar de hele dag! Niemand vind het erg! Ik krijg soms wel eens rare blikken maar daar trek ik me niks van aan. En ik neem aan dat jij niet met een wetsuit de hele dag aan het zwemmen bent so don't worry! niemand merkt het!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Dodelijke eenzaamheid
I C U
17 24-01-2005 16:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:56.