Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-10-2007, 13:52
Verwijderd
Aaaah, iedereen begrijpt mij verkeerd! Het ging me erom dat men (vooral het vrouwvolk) er van de een op de andere dag uitzag alsof er uitgaansplannen waren, niet zozeer om rokjes, dat was maar een onderdeel. Het viel zo op omdat er in de winter vooral heel veel dikke truien en sjawls en capuchons en van die wollige laarzen te zien waren.
(En ik loop ook in rokken en rokjes hoor)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-10-2007, 14:07
Verwijderd
Citaat:
Aaaah, iedereen begrijpt mij verkeerd! Het ging me erom dat men (vooral het vrouwvolk) er van de een op de andere dag uitzag alsof er uitgaansplannen waren, niet zozeer om rokjes, dat was maar een onderdeel. Het viel zo op omdat er in de winter vooral heel veel dikke truien en sjawls en capuchons en van die wollige laarzen te zien waren.
(En ik loop ook in rokken en rokjes hoor)
Ja maar ik bedoelde dat dat gewoon is bij ons als het warm is De uitgaansachtige outfits met hakken en rokjes en mooie truitjes enzo.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 14:13
Verwijderd
Citaat:
Ja maar ik bedoelde dat dat gewoon is bij ons als het warm is De uitgaansachtige outfits met hakken en rokjes en mooie truitjes enzo.
Ich verstehe.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 14:24
Verwijderd
Ik vraag me ondertussen wel af hoe dat versieren in de UB nu in z'n werk gaat. Ga je gewoon bij een leuk iemand aan tafel zitten en deel je de zak m&m's die je mee hebt genomen? Duik je naast ze op als ze kasten doorzoeken met het benodigde boek in je handen? Begluur je ze van achter je PC?
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 15:13
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Ik vraag me ondertussen wel af hoe dat versieren in de UB nu in z'n werk gaat. Ga je gewoon bij een leuk iemand aan tafel zitten en deel je de zak m&m's die je mee hebt genomen? Duik je naast ze op als ze kasten doorzoeken met het benodigde boek in je handen? Begluur je ze van achter je PC?
Iemand begluren heeft echt zin ook

Volgens mij zou ik het niet anders aanpakken dan in het 'echt'. Het maakt niet uit hoe je met iemand aan de praat raakt, het gaat erom dat je die stap neemt.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 15:16
Verwijderd
Citaat:
Iemand begluren heeft echt zin ook

Volgens mij zou ik het niet anders aanpakken dan in het 'echt'. Het maakt niet uit hoe je met iemand aan de praat raakt, het gaat erom dat je die stap neemt.
Net zo lang aankijken tot ze vragen of ze iets van je aan hebben. Voilà, contact

Mja, ik ben in het uitgaansleven gewoon veel losser en spontaner dan bijvoorbeeld in de UB. Daar zou ik echt geen mensen aanspreken omdat ze me leuk lijken, brr, doodeng. In kroegen heb ik daar geen moeite mee...
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 16:41
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Het is wel makkelijker om desinteresse te tonen in de UB dan bv in een kroeg. Ook is het "romantischer", aangezien je meestal naar de kroeg gaat met toch wel het idee dat er jongens je gaan aanspreken en wat allemaal niet. Veel meisjes fantaseren over hoe ze een jongen plots tegen het lijf lopen op straat en dr boeken laten vallen en hoe hij ze dan helpt en per ongeluk haar hand pakt toen ze hetzelfde boek wilde oprapen etc... Sterk overdreven maar iets in die trent. Wat is nou leuker?

"Hey Truus waar heb jij je vriend ontmoet?"
"In de kroeg, hij vroeg of ik iets wilde drinken"

"Hey Truus waar heb jij je vriend ontmoet?"
"Nou ik zat een boek te lezen in de universiteit en hij zat daar toevallig ook en blahblahblah"
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 17:45
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
1) Waar zoek je naar meisjes/jongens?
Nergens, meestal kom ik mensen gewoon perongeluk tegen. Ik zoek uberhaupt niet eigenlijk. Serendipity .
2) Neem je initiatief met het aanspreken van de ander?
Ja, vaak wel, maar meestal meer vriendschappelijk bedoeld. Ik ben nog nooit iemand gaan aanspreken omdat ik hem/haar wilde versieren, dat gebeurt meestal ook perongeluk als ik die persoon al een poosje ken.
3) Als je 1 eigenschap zou moeten kiezen die je absoluut in de ander wilt hebben welke zou dat dan zijn?
Oef... Ik denk: doorzettingsvermogen. Mijn vorige relatie is vooral gestrand omdat mijn ex totaal geen motivatie of doorzettingsvermogen had, en ik werd daar knettergek van.
4) Wat doe je meestal op de eerste date?
Iemand leren kennen, maar ik heb eigenlijk nog nooit een echte date gehad, zoals eerder gezegd: meestal gaan dingen bij mij perongeluk en heel vloeiend vanzelf ofzo...
5) Waar wil je op de eerste date achterkomen?
6) Wat moet hij/zij absoluut niet doen op de eerste date
Ook die vragen zijn dus niet echt van toepassing...

Heh, ik doe het een beetje anders dan anders geloof ik .
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Oud 26-10-2007, 10:47
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Het is wel makkelijker om desinteresse te tonen in de UB dan bv in een kroeg.
Jij tilt echt veel te zwaar aan die regeltjes. Ik hoor je alleen maar die standaard internet verhaaltjes herkauwen zonder enige interessante input van jezelf.

Desinteresse is niet die 'sleutel tot succes' die jij en die D'angelo en consorten aanhangen. Verder hoop ik dat je begrijpt dat een boek asl "The Game" (leuk boek, maar gewoon fictie) helemaal niet uit is op het leren van mensen hoe ze iemand benaderen om d'r iets mee te beginnen, het gaat er in dat soort zelfhulpprogramma's vooral om dat introverte types mensen aanspreken zodat ze eindelijk een keer van bil kunnen.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2007, 16:32
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Ik heb nog nooit een boek over pick up gelezen. Ben echter wel van plan om er een paar te bestellen. "Magic Bullets" en "The Game" en misschien nog wat van d'angelo.

Citaat:
Jij tilt echt veel te zwaar aan die regeltjes. Ik hoor je alleen maar die standaard internet verhaaltjes herkauwen zonder enige interessante input van jezelf.

Desinteresse is niet die 'sleutel tot succes' die jij en die D'angelo en consorten aanhangen. Verder hoop ik dat je begrijpt dat een boek asl "The Game" (leuk boek, maar gewoon fictie) helemaal niet uit is op het leren van mensen hoe ze iemand benaderen om d'r iets mee te beginnen, het gaat er in dat soort zelfhulpprogramma's vooral om dat introverte types mensen aanspreken zodat ze eindelijk een keer van bil kunnen.
Ik til niet te zwaar aan die regeltjes. Als het eenmaal geinternaliseerd is pas je het automatisch toe zonder erbij na te denken. Het verschil is dat ik het jullie uit aan het leggen ben in termen en geen dingen neerzet zoals "er is gewoon een klik" "er is zo'n vage... Chemistry..." "ik weet niet precies, ik denk dat het zijn/haar uitstraling is" waar jullie eigenlijk geen ene moer mee kunnen. Maar zo gauw als je dat doet word je bestempeld als een social robot.

Ik doe niets verkeerd, jij komt gewoon intelligentie tekort om het te begrijpen (dat is misschien een autistische redenering ).
Met citaat reageren
Oud 26-10-2007, 16:38
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nog nooit een boek over pick up gelezen. Ben echter wel van plan om er een paar te bestellen. "Magic Bullets" en "The Game" en misschien nog wat van d'angelo.



Ik til niet te zwaar aan die regeltjes. Als het eenmaal geinternaliseerd is pas je het automatisch toe zonder erbij na te denken. Het verschil is dat ik het jullie uit aan het leggen ben in termen en geen dingen neerzet zoals "er is gewoon een klik" "er is zo'n vage... Chemistry..." "ik weet niet precies, ik denk dat het zijn/haar uitstraling is" waar jullie eigenlijk geen ene moer mee kunnen. Maar zo gauw als je dat doet word je bestempeld als een social robot.

Ik doe niets verkeerd, jij komt gewoon intelligentie tekort om het te begrijpen (dat is misschien een autistische redenering ).
Ik denk dat het autistische 'm zit in het feit dat jij überhaupt de behoefte voelt om dit soort dingen 'uit te leggen in termen' en 'regeltjes toepast zonder er bij na te denken'.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2007, 18:02
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Ik denk dat het autistische 'm zit in het feit dat jij überhaupt de behoefte voelt om dit soort dingen 'uit te leggen in termen' en 'regeltjes toepast zonder er bij na te denken'.
Misschien, ik heb denk ik iets té graag controle over dingen.

Then again, jij bent een meisje.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2007, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Misschien, ik heb denk ik iets té graag controle over dingen.

Then again, jij bent een meisje.
Wat heeft dat er mee te maken?
Met citaat reageren
Oud 26-10-2007, 23:08
Gevederde
Gevederde is offline
Citaat:
In de UB? dat heb ik echt nooit begrepen. Ik hoor wel vaak van die verhalen dat al die meisjes zich helemaal optutten om naar de UB te gaan, maar hoe versier je in vredesnaam iemand in de UB?
Hehe dat is niet zo moeilijk hoor. Iig contactleggen is heel gemakkelijk daar. Je staat je spullen in te ruimen in een kluisje en raakt zo aan de praat. Of je zit te studeren en hebt geen zin meer en je maakt een praatje met je buurman/buurvrouw etc
Met citaat reageren
Oud 28-10-2007, 14:21
Alex111
Alex111 is offline
1) Waar zoek je naar meisjes/jongens?
Ik zoek niet. Ik kijk gewoon bijna overal om me heen. Trein, Bus, UB, disco enz enz

2) Neem je initiatief met het aanspreken van de ander?
Dat is de taak van de jongen, toch?

3) Als je 1 eigenschap zou moeten kiezen die je absoluut in de ander wilt hebben welke zou dat dan zijn?
Goedkoop en makkelijk

4) Wat doe je meestal op de eerste date?
Praten, praten en nog eens praten.

5) Waar wil je op de eerste date achterkomen?
Of ze behalve mooi en aantrekken ook nog intelligent is en stijl en eigenwaarde heeft.

6) Wat moet hij/zij absoluut niet doen op de eerste date
7) ...etc[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 28-10-2007, 21:44
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
Hehe dat is niet zo moeilijk hoor. Iig contactleggen is heel gemakkelijk daar. Je staat je spullen in te ruimen in een kluisje en raakt zo aan de praat. Of je zit te studeren en hebt geen zin meer en je maakt een praatje met je buurman/buurvrouw etc
Hmmm...misschien moet ik maar ook eens naar de UB.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 07:01
Verwijderd
Citaat:
Houd de cold reads voor je, kan ik beter (H)
Overkwalificatie.

OT:

1) Waar zoek je naar meisjes/jongens?
Ik zoek niet, maar kom al dan niet meisjes tegen op feestjes/uitgaan of via internet.
2) Neem je initiatief met het aanspreken van de ander?
Neuh, vaak niet. Maar ben daar niet te beroerd voor.
3) Als je 1 eigenschap zou moeten kiezen die je absoluut in de ander wilt hebben welke zou dat dan zijn?
Een goed en intelligent gevoel voor humor.
4) Wat doe je meestal op de eerste date?
Rondslenteren in de stad, wat drinken, praten. Eén keertje dierentuin gedaan.
5) Waar wil je op de eerste date achterkomen?
Wat ze voor persoon is, en of het goed klikt.
6) Wat moet hij/zij absoluut niet doen op de eerste date
Depressief gaan lopen doen, geen woord zeggen, niet op komen dagen, zeggen dat God haar beste vriend is, zeggen dat haar ex Sjonnie ondanks zijn agressieve buien toch wel lief was, andere jongens gaan lopen versieren, kinderen van hun fiets trappen en daarna keihard uitlachen, etc.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 09:37
Verwijderd
Bijvoorbeeld:

1) Waar zoek je naar meisjes/jongens?
Ik zoek niet, maar ik kom ze vaak tegen op mn werk of met uitgaan.

2) Neem je initiatief met het aanspreken van de ander?
Soms, als ik weet wat ik moet zeggen wel.

3) Als je 1 eigenschap zou moeten kiezen die je absoluut in de ander wilt hebben welke zou dat dan zijn?
Trouw

4) Wat doe je meestal op de eerste date?
De Ierse pub, beetje lullen en biertjes drinken.

5) Waar wil je op de eerste date achterkomen?
Of diegene is hoe ik in eerste instantie dacht.

6) Wat moet hij/zij absoluut niet doen op de eerste date?
Arrogant doen, geen interesse tonen, met anderen flirten, over exen lullen. De standaard slechte eigenschappen tonen.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 14:04
Gevederde
Gevederde is offline
1) Waar zoek je naar meisjes/jongens?
Tijdens het uitgaan, bij m'n studie, m'n studentenvereniging, in de supermarkt, openbaar vervoer etc. Nou ja.. zoeken is misschien een groot woord. Ik houd meer van een beetje flirten op z'n tijd.

2) Neem je initiatief met het aanspreken van de ander?
Nee, ik wacht af.

3) Als je 1 eigenschap zou moeten kiezen die je absoluut in de ander wilt hebben welke zou dat dan zijn?
Eerlijk

4) Wat doe je meestal op de eerste date?
Naar de bios, poolen ofzo.

5) Waar wil je op de eerste date achterkomen?
Of hij echt leuk is en of ik goed met hem kan praten.

6) Wat moet hij/zij absoluut niet doen op de eerste date
Niet luisteren naar mij en alleen over zichzelf praten.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 16:13
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
1) Waar zoek je naar meisjes/jongens?
Tijdens het uitgaan, bij m'n studie, m'n studentenvereniging, in de supermarkt, openbaar vervoer etc. Nou ja.. zoeken is misschien een groot woord. Ik houd meer van een beetje flirten op z'n tijd.
Ik heb me eigenlijk altijd afgevraagd hoe je in de supermarkt kan flirten. Hoe doe je dat dan? En ik heb ook al wel eens geprobeerd ahv winkelkarretjes uit te maken of iemand singel/op zoek/wanhopig (en meer van die karaktertrekken) is, en dat gaat geweldig goed en accuraat, maar ik heb het nog nooit met de werkelijkheid kunnen controleren.
__________________
Let's fantasize a revolution
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 17:16
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Ik vraag me ondertussen wel af hoe dat versieren in de UB nu in z'n werk gaat. Ga je gewoon bij een leuk iemand aan tafel zitten en deel je de zak m&m's die je mee hebt genomen? Duik je naast ze op als ze kasten doorzoeken met het benodigde boek in je handen? Begluur je ze van achter je PC?
Leuk bedacht maar helaas. In de UB vinden mensen dezelfde dingen leuk als daar buiten, namelijk mensen met een mooi uiterlijk een een leuk, desnoods uitdagend, praatje. Bijvoorbeeld; laatst zitten er twee meisjes aan een tafel in de kantine. Een van de twee heeft een open vestje aan met daaronder een veels te laag topje waardoor je haar cup D prima kan zien. Ze weet dat er voortdurend kerels naar haar borsten staan te staren en daarom buigt ze nog wat verder over haar kommetje soep. Ze trekt echter wel een gezicht waardoor ze arrogant en totaal ongeïnteresseerd overkomt ten opzichte van de mannen om haar heen. Nu weet ik al een aantal dingen. 1) Ze kickt op de aandacht van al die kerels, en 2) ze komt regelmatig in de Ub anders had ze er niet voor gekozen om er in deze locatie zo bij te lopen. 3) ze houd wanneer aanwezig regelmatig pauze om kerels te bekijken en zichzelf te laten bekijken. Maargoed; ik loop langs en zeg iets van: 'doe je dat vestje even dicht.. want dit kan natuurlijk niet he..beschamend'. Ik kijk nog even afkeurend en loop dan door. Zij kijkt verbaasd, that's it. Zie ik haar dan bv een volgende dag weer en ze heeft iets netters aan dan becommentarieer ik dat dit een stuk fatsoenelijker is want dat vorige kon echt nniet blabla. Zij komt met iets van 'nah wat denk je wel niet van me, je kent me geeneens bladiebla'. En je praat. De vraag is dan alleen of je blij moet zijn met meisjes die hun borsten er bijna uit laten hangen in de UB. Met de meeste mensen kan je ook heel normaal praten.. vraag ze een mening als je in de kantine bent, wissel 'we-zijn-al-de-hele-dag-aan-het-leren-blik' uit op een lange studiedag met iemand die ook in de zaal zit en spreek deze persoon later aan bij kluisjes/kantine. Ik snap niet wat er allemaal zo gek aan is.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 17:58
juno
Avatar van juno
juno is offline
In de UB valt toch niks te versieren, daar word je geacht stil te zijn. Ik kan dat niet, dus ik kwam er nooit. :-)
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 18:15
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
In de UB valt toch niks te versieren, daar word je geacht stil te zijn. Ik kan dat niet, dus ik kwam er nooit. :-)
Tegenwoordig hebben Ub's grote kantines en rumoerige gangen
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 18:16
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Leuk bedacht maar helaas. In de UB vinden mensen dezelfde dingen leuk als daar buiten, namelijk mensen met een mooi uiterlijk een een leuk, desnoods uitdagend, praatje. Bijvoorbeeld; laatst zitten er twee meisjes aan een tafel in de kantine. Een van de twee heeft een open vestje aan met daaronder een veels te laag topje waardoor je haar cup D prima kan zien. Ze weet dat er voortdurend kerels naar haar borsten staan te staren en daarom buigt ze nog wat verder over haar kommetje soep. Ze trekt echter wel een gezicht waardoor ze arrogant en totaal ongeïnteresseerd overkomt ten opzichte van de mannen om haar heen. Nu weet ik al een aantal dingen. 1) Ze kickt op de aandacht van al die kerels, en 2) ze komt regelmatig in de Ub anders had ze er niet voor gekozen om er in deze locatie zo bij te lopen. 3) ze houd wanneer aanwezig regelmatig pauze om kerels te bekijken en zichzelf te laten bekijken. Maargoed; ik loop langs en zeg iets van: 'doe je dat vestje even dicht.. want dit kan natuurlijk niet he..beschamend'. Ik kijk nog even afkeurend en loop dan door. Zij kijkt verbaasd, that's it. Zie ik haar dan bv een volgende dag weer en ze heeft iets netters aan dan becommentarieer ik dat dit een stuk fatsoenelijker is want dat vorige kon echt nniet blabla. Zij komt met iets van 'nah wat denk je wel niet van me, je kent me geeneens bladiebla'. En je praat. De vraag is dan alleen of je blij moet zijn met meisjes die hun borsten er bijna uit laten hangen in de UB. Met de meeste mensen kan je ook heel normaal praten.. vraag ze een mening als je in de kantine bent, wissel 'we-zijn-al-de-hele-dag-aan-het-leren-blik' uit op een lange studiedag met iemand die ook in de zaal zit en spreek deze persoon later aan bij kluisjes/kantine. Ik snap niet wat er allemaal zo gek aan is.


Ik zou niet meteen doorlopen en dat niet precies zeggen...

"Leuke strategie, een veels te laag topje om de aandacht van je [x] af te houden " en [x] is dan bv nepnagels, geverfd haar of gewoon iets waar je op dat moment commentaar op kan maken zonder dat ze gaat trippen. Daarna kun je eventueel doorgaan met "kun je zien wat mijn strategie is?" en op haar plagen met welk antwoord ze ook geeft. ("Nee" --> "Oh dus er is helemaal niets mis met mijn lichaam? ;D" "Ja, [y]" --> "Moet zeggen dat die van mij wel beter bedacht is")

Met zo'n korte zin loop je het risico dat ze je automatisch in een hokje plaatst, vooral als je daarna meteen doorloopt en er niet op doorgaat. Maar ik begrijp dat het een voorbeeld was.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 19:36
Verwijderd
Citaat:
Tegenwoordig hebben Ub's grote kantines en rumoerige gangen
Dat valt bij de onze nogal tegen En ik kan me ook wel voorstellen dat je met leuke mensen aan de praat komt, hoor, dat gebeurt overal op de uni wel. Maar specifiek de UB, dat dan weer niet. Mij tenminste, misschien dat het dategebeuren in onze UB volkomen langs mij heen gaat. (Ik heb trouwens wel gedate met een jongen die er werkt, dat telt misschien Maar daar ben ik dan weer in een kroeg pas echt mee aan de praat geraakt).
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 20:09
Verwijderd
De seduction-theorietjes gaan weer van start hoor...
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 14:12
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
1) Waar zoek je naar meisjes/jongens?
Ik zoek niet, zoiets overvalt je. Waar ik ze leer kennen? Tijdens het uitgaan, via vrienden, op school, via werk... NIET via internet.

2) Neem je initiatief met het aanspreken van de ander?
Hmmm, zal niet snel gebeuren, ik durf wel oogcontact zoeken maar erop afstappen zie ik mezelf niet doen.

3) Als je 1 eigenschap zou moeten kiezen die je absoluut in de ander wilt hebben welke zou dat dan zijn?
Euhm... ik vind humor en intelligentie/ambitie wel belangrijk. En betrouwbaarheid.

4) Wat doe je meestal op de eerste date?
Iets gaan drinken/eten. Geen cinema, da's voor later.

5) Waar wil je op de eerste date achterkomen?
Vooral of ie betrouwbaar is en wat zijn interesses zijn en of het klikt tussen ons.

6) Wat moet hij/zij absoluut niet doen op de eerste date
Over honderd ex-vriendinnetjes gaan praten of me proberen te zoenen terwijl ik die intentie niet geef.
__________________
La vida es como la espuma, por eso hay que darse como el mar...
Met citaat reageren
Oud 03-11-2007, 02:23
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
1) Waar zoek je naar meisjes/jongens?
NIET via internet.
Verdomme

En de mensen die hier gigantische lappen tekst schrijven moeten eens ophouden met open deuren intrappen, elke mongool kan dat wel bedenken.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2007, 12:38
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Citaat:
elke mongool kan dat wel bedenken
Naief?
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 01:11
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Naief?
Leg uit.
Al die leuke verhalen over het verleiden komen uiteindelijk neer op dezelfde dingen die iedereen met een beetje denkvermogen en ervaring op het liefdesgebied al weten, wat er ontbreekt is simpelweg het lef bij mensen om die eerste stap te zetten.
Nu zijn we 2 pagina's verder en de conclusie is dat om aantrekkelijk gevonden te worden moet je er leuk uitzien en een vlotte babbel hebben.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 03:34
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
1) Waar zoek je naar meisjes/jongens?
2) Neem je initiatief met het aanspreken van de ander?
3) Als je 1 eigenschap zou moeten kiezen die je absoluut in de ander wilt hebben welke zou dat dan zijn?
4) Wat doe je meestal op de eerste date?
5) Waar wil je op de eerste date achterkomen?
6) Wat moet hij/zij absoluut niet doen op de eerste date
7) ...etc
1. Overal

2. Ik neem het initatief

3. Assertiviteit

4. Varieërt van ergens wat drinken tot film kijken (waarbij dat laatste in 9 van de 10 gevallen eindigt op seks)

5. Hoofdzakelijk of ik als ik 's ochtends wakker word nog steeds het tevreden gevoel heb als waarmee is 's nachts ben gaan slapen

6. Bekrompen

7. Kaas is lekker
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 12:25
Verwijderd
@Mephisto: Gefeliciteerd!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel je je op relationeel gebied? #112
sicilion
500 30-09-2010 10:05
De Kantine Legendarische quotes van forumers.
Missy
110 09-07-2009 23:03
Liefde & Relatie Versierblunders
Californication
60 31-03-2005 16:09
Liefde & Relatie Aantrekkingskracht op hetzelfde geslacht
Six4Eight
48 25-12-2002 13:48
Liefde & Relatie Meisje versieren, aanspreken
PublicExection
39 22-07-2002 12:57
Liefde & Relatie wat vind je het leukste aan een meisje of jongen?
ydnew
17 25-03-2002 20:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:41.