Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-02-2010, 23:49
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Post hier je beslommeringen, uitkijken, enzovoorts aufmachen und readen.
__________________
you're not my demographic
Advertentie
Oud 01-02-2010, 23:50
Verwijderd
Ja, bitte. Machen wir.
Oud 01-02-2010, 23:50
Verwijderd
oke
Oud 01-02-2010, 23:51
Verwijderd
saaie titel
Oud 01-02-2010, 23:51
Verwijderd
ik moet dus een kinderverhaal van 2000 woorden schrijven en dat is like, gaaf.
Oud 01-02-2010, 23:52
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
ik moet dus een kinderverhaal van 2000 woorden schrijven en dat is like, gaaf.
Dat noem ik het weerwolfspelverhaal schrijven.
__________________
you're not my demographic
Oud 01-02-2010, 23:56
Jehebtmelief
Jehebtmelief is offline
Om nog even terug te komen op dat 'nieuweling' zijn:

Het gaat me er niet om of ik me een nieuweling voel (zo voel ik me namelijk niet echt meer, aangezien ik vrij actief ben hier sinds een paar weken), maar zo word ik wel behandeld. En ik vroeg me dus af hoe lang dát ongeveer duurt. xD
Oud 01-02-2010, 23:56
Jehebtmelief
Jehebtmelief is offline
Ik ga zo slapen. denk ik.
Oud 01-02-2010, 23:58
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Om nog even terug te komen op dat 'nieuweling' zijn:

Het gaat me er niet om of ik me een nieuweling voel (zo voel ik me namelijk niet echt meer, aangezien ik vrij actief ben hier sinds een paar weken), maar zo word ik wel behandeld. En ik vroeg me dus af hoe lang dát ongeveer duurt. xD
Tot het moment dat je niet meer miept over "nieuweling" zijn. Gewoon een beetje mee proberen te doen, geen gekke dingen doen, niet irritant doen, als je iets niet snapt gewoon vragen en bovenal jezelf zijn.
__________________
you're not my demographic
Oud 01-02-2010, 23:58
Verwijderd
Citaat:
Om nog even terug te komen op dat 'nieuweling' zijn:

Het gaat me er niet om of ik me een nieuweling voel (zo voel ik me namelijk niet echt meer, aangezien ik vrij actief ben hier sinds een paar weken), maar zo word ik wel behandeld. En ik vroeg me dus af hoe lang dát ongeveer duurt. xD
een halfjaartje ofzo
tenzij je je fizzle-like gaat gedragen. dan ben je gewoon binnen een maandje famous (geen aanrader, wel leuk-om-terug-te-lezen)
Oud 01-02-2010, 23:58
Verwijderd
Citaat:
Dat noem ik het weerwolfspelverhaal schrijven.
ik kan er 1500 euro mee verdienen. dat is ook zo gaaf.
Oud 01-02-2010, 23:59
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Omdat lucky zit te zeiken of bedoel je ook andere mensen? Van lucky moet je je niets aantrekken en bij andere mensen wordt het ook wel minder naarmate ze je leren kennen. Je bent wel actief zeg maar, maar het duurt even voordat we meer van je weten en je hebt meegepraat met bepaalde dingen zodat we weten hoe jij in dingen staan enzo.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 02-02-2010, 00:01
Verwijderd
ik ben hier al lid sinds 12-09-2006 en nog steeds niet bekend, /care!
Oud 02-02-2010, 00:02
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
ik ben hier al lid sinds 12-09-2006 en nog steeds niet bekend, /care!
Volgens mij ben je bekender dan je denkt hoor.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 02-02-2010, 00:03
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij ben je bekender dan je denkt hoor.
't maakt verder ook niet uit
Oud 02-02-2010, 00:03
Jehebtmelief
Jehebtmelief is offline
Citaat:
Tot het moment dat je niet meer miept over "nieuweling" zijn. Gewoon een beetje mee proberen te doen, geen gekke dingen doen, niet irritant doen, als je iets niet snapt gewoon vragen en bovenal jezelf zijn.
Volgens mij doe ik dat al de hele tijd. ;-)

Citaat:
een halfjaartje ofzo
tenzij je je fizzle-like gaat gedragen. dan ben je gewoon binnen een maandje famous (geen aanrader, wel leuk-om-terug-te-lezen)
Dat heb ik al eens gedaan, dat was inderdaad geen aanrader. :')

Citaat:
Omdat lucky zit te zeiken of bedoel je ook andere mensen? Van lucky moet je je niets aantrekken en bij andere mensen wordt het ook wel minder naarmate ze je leren kennen. Je bent wel actief zeg maar, maar het duurt even voordat we meer van je weten en je hebt meegepraat met bepaalde dingen zodat we weten hoe jij in dingen staan enzo.
O, het gaat niet alleen over hem en dit vandaag. Het is al meerdere keren hier geweest.
In het begin voelde ik me wel welkom, maar ik weet niet of het gewoon uittesten is, maar daarna werd behoorlijk respectloos tegenover mij (en mijn vriendje) gedaan...
Oud 02-02-2010, 00:04
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
ik ben hier al lid sinds 12-09-2006 en nog steeds niet bekend, /care!
Jawel hoor! Als ik je op straat zou tegenkomen zou ik eerst denken "He! Repelsteel, van onzin en het "post hier foto's van je partner en jezelf-fototopic" " en dan "heuy, die neg0r steelt mun joshie!"
__________________
you're not my demographic
Oud 02-02-2010, 00:06
Verwijderd
ik praat in reallife ook net zoals ik typ, dus echt zo debiel dat je me wel zou herkennen jah
'slashscare' enzo
Ads door Google
Oud 02-02-2010, 00:06
Verwijderd
en ik zou je de game laten verliezen, omdat het kan
Oud 02-02-2010, 00:07
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Volgens mij doe ik dat al de hele tijd. ;-)
Oh, weetikniet Ik volg je nog niet zo

Citaat:
O, het gaat niet alleen over hem en dit vandaag. Het is al meerdere keren hier geweest.
In het begin voelde ik me wel welkom, maar ik weet niet of het gewoon uittesten is, maar daarna werd behoorlijk respectloos tegenover mij (en mijn vriendje) gedaan...
Lieverd, dit is het Internet. Mensen zijn bot en eerlijk, en je vat al snel opmerkingen anders op dan ze bedoeld zijn. Daarnaast gaan we hier gewoon op een bepaalde manier met elkaar om, dat is misschien heel anders dan jij gewend bent. Vergelijk het met een groep vrienden die elkaar goed kennen, en grapjes maken en elkaar praten, en dat jij er van de ene op de andere dag deel van uitmaakt. Dat is dan voor beide partijen onwennig.
__________________
you're not my demographic
Oud 02-02-2010, 00:08
Verwijderd
The Obsessed - Streetside
Oud 02-02-2010, 00:10
Jehebtmelief
Jehebtmelief is offline
Citaat:
Oh, weetikniet Ik volg je nog niet zo


Lieverd, dit is het Internet. Mensen zijn bot en eerlijk, en je vat al snel opmerkingen anders op dan ze bedoeld zijn. Daarnaast gaan we hier gewoon op een bepaalde manier met elkaar om, dat is misschien heel anders dan jij gewend bent. Vergelijk het met een groep vrienden die elkaar goed kennen, en grapjes maken en elkaar praten, en dat jij er van de ene op de andere dag deel van uitmaakt. Dat is dan voor beide partijen onwennig.
O, hou alsjeblieft op met 'dit is het internet'.
Ik vind opmerkingen als: "Ja, ik zou haar echt neuken, blabla." In die trant niet echt anders op te vatten!

Iedereen doet hier alsof ik totaal geen ervaringen met fora heb, maar ik zit vanaf mijn 13e al op verschillende fora. Ik weet op wat voor soort manieren het gaat, maar het kan ook respectloos gaan. Dan kan je wel als drogreden gebruiken 'dit is het internet', maar eigenlijk is dat nogal triest dat men zich daar zo achter verschuilt.
Oud 02-02-2010, 00:11
Verwijderd
en ik ben dus helemaal niet zo bekend. want anders wisten jullie wel dat ik al véél langer lid was
*drama king*
Oud 02-02-2010, 00:11
Jehebtmelief
Jehebtmelief is offline
Maar ik ga slapen, tot binnenkort!
Oud 02-02-2010, 00:11
Verwijderd
stelletje n00bs!
Advertentie
Oud 02-02-2010, 00:12
Verwijderd
behalve *tink dan, mmkay
Oud 02-02-2010, 00:12
Jehebtmelief
Jehebtmelief is offline
Leuk, twee profielen. :$

Of je hebt je naam gewijzigd? :$
Oud 02-02-2010, 00:13
Jehebtmelief
Jehebtmelief is offline
Hè, nu ga ik echt!

Doei!
Oud 02-02-2010, 00:13
Verwijderd
haha, nee, ja, half
Oud 02-02-2010, 00:13
Verwijderd
het gemene aan het forum is voor jou óók dat je niet kunt stoppen F5'en!
Oud 02-02-2010, 00:14
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Nou ik vind andere fora zeker niet altijd met s.com te vergelijken hoor. En je kan er ook iets aan doen door er gewoon iets van te zeggen. En nou moet ik zeggen dat ze ook lopen te dollen omdat je je lover hierheen hebt gehaald. @ Jehebtmelief
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 02-02-2010, 00:14
Jehebtmelief
Jehebtmelief is offline
O, je wilt duidelijk maken dat je er eigenlijk al sinds 2003 zit? :$
Oud 02-02-2010, 00:14
Jehebtmelief
Jehebtmelief is offline
Citaat:
het gemene aan het forum is voor jou óók dat je niet kunt stoppen F5'en!
Tja, is verslavend hè.
Oud 02-02-2010, 00:15
Verwijderd
Citaat:
O, hou alsjeblieft op met 'dit is het internet'.
Ik vind opmerkingen als: "Ja, ik zou haar echt neuken, blabla." In die trant niet echt anders op te vatten!

Iedereen doet hier alsof ik totaal geen ervaringen met fora heb, maar ik zit vanaf mijn 13e al op verschillende fora. Ik weet op wat voor soort manieren het gaat, maar het kan ook respectloos gaan. Dan kan je wel als drogreden gebruiken 'dit is het internet', maar eigenlijk is dat nogal triest dat men zich daar zo achter verschuilt.
ohja, okidoki.nl is weg
Oud 02-02-2010, 00:15
Verwijderd
Citaat:
Tja, is verslavend hè.
zie je?
Oud 02-02-2010, 00:16
Verwijderd
Dat wat Lucky deed was inderdaad wel een beetje respectloos, maar negeer hem joh, hij kent je toch totaal niet.
Ads door Google
Oud 02-02-2010, 00:16
Verwijderd
doommetalliefde

<3
Oud 02-02-2010, 00:17
Verwijderd
ik kwam hier al toen fizzle nog 14 was en ik illegaal achter m'n modeminternet zat!
Oud 02-02-2010, 00:17
Verwijderd
*lacht*
Oud 02-02-2010, 00:17
Jehebtmelief
Jehebtmelief is offline
Citaat:
Nou ik vind andere fora zeker niet altijd met s.com te vergelijken hoor. En je kan er ook iets aan doen door er gewoon iets van te zeggen. En nou moet ik zeggen dat ze ook lopen te dollen omdat je je lover hierheen hebt gehaald. @ Jehebtmelief
Op vrijwel elk forum gaat het hetzelfde te werk hoor. ;-)
Maar als ik er iets van zeg, krijg ik dus discussies zoals die in het vorige topic! Nou ja, dat was geen dollen meer... Ik heb het nagelezen en ik vond het niet echt kunnen! Vriendjelief las het ook pas later, toevallig. We waren dus niet in de "buurt". Maar ja, achteraf kan je er niet echt nog wat van gaan zeggen, dan wordt er niet naar geluisterd.
Oud 02-02-2010, 00:17
Verwijderd
Ik vind dit topic op dit moment maar saai
Dus hij doet z'n naam wel eer aan..
Oud 02-02-2010, 00:18
Verwijderd
Ik kom op verschillende fora, en overal moet je je wel een beetje hetzelfde gedragen om niet afgezeken te worden. Interessant is dat wel, die internetcultuur.
Oud 02-02-2010, 00:18
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dit topic op dit moment maar saai
Dus hij doet z'n naam wel eer aan..
zullen we het onderwerp naar integratie gaan buigen?
ik roep dobermann, jij t_id?
Oud 02-02-2010, 00:18
Jehebtmelief
Jehebtmelief is offline
Citaat:
Dat wat Lucky deed was inderdaad wel een beetje respectloos, maar negeer hem joh, hij kent je toch totaal niet.
Ik reageerde er ook al niet meer op, ik had nog één ding gezegd en toen ik zag dat ie alleen inging op een leesteken zei dat me genoeg. xD
Oud 02-02-2010, 00:19
Verwijderd
Citaat:
Ik reageerde er ook al niet meer op, ik had nog één ding gezegd en toen ik zag dat ie alleen inging op een leesteken zei dat me genoeg. xD
Oud 02-02-2010, 00:19
Jehebtmelief
Jehebtmelief is offline
Nu ga ik mijn vogel voeren en daarna zelf tukken.

Ja, nu echt! Doei. x
Oud 02-02-2010, 00:19
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Op vrijwel elk forum gaat het hetzelfde te werk hoor. ;-)
Maar als ik er iets van zeg, krijg ik dus discussies zoals die in het vorige topic! Nou ja, dat was geen dollen meer... Ik heb het nagelezen en ik vond het niet echt kunnen! Vriendjelief las het ook pas later, toevallig. We waren dus niet in de "buurt". Maar ja, achteraf kan je er niet echt nog wat van gaan zeggen, dan wordt er niet naar geluisterd.
Je zegt zelf dat het hier anders is dan andere fora waar je komt/kwam, iig dat het hier respectloos gaat blijkbaar.
Normale mensen luisteren, hardleerse mensen moet je gewoon melden bij forumbazen en dan wordt er wel wat mee gedaan. Als jij iets niet vindt kunnen moet je het gewoon rapporteren!
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 02-02-2010, 00:34
Verwijderd
Oh, White Trash, Jehebtmelief en Stefenootje naamzoek.
My brightest diamond vinden jullie misschien ook wel iets. Misschien ook niet.
Riding horses vind ik echt een prachtig nummer.
Oud 02-02-2010, 00:41
Verwijderd
ik ga ook slapen
Oud 02-02-2010, 00:41
Verwijderd
Citaat:
Oh, White Trash, Jehebtmelief en Stefenootje naamzoek.
My brightest diamond vinden jullie misschien ook wel iets. Misschien ook niet.
Riding horses vind ik echt een prachtig nummer.
oke, zal binnenkort luisteren!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:51.