Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-11-2012, 18:41
Verwijderd
Nou ja het is gewoon een plaatje van memebase, dia del gato. Zo'n mexicaans dodenmasker. Maar dan een poes. Mijn post was gewoon een post zodat ik kon gluren, want ik wist even niet meer wat ik voor ava had.
Advertentie
Oud 19-11-2012, 18:43
Verwijderd
willen jullie mijn konijnen.gifcollectie zien?
Oud 19-11-2012, 18:44
Verwijderd
Oke.
Oud 19-11-2012, 18:48
Verwijderd
Een panna is het door de voeten spelen van iemand.

Bij ons heette het dodentrappertje en bestond eruit dat zodra iemand een panna kreeg hij getrapt mocht worden door iedereen tot hij bij een afgesproken punt was zoals een lantarenpaal of zo.
Oud 19-11-2012, 18:48
Verwijderd










Oud 19-11-2012, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet meer waar ik m'n moraliteitspaper over ging schrijven Dwergwerpen? PARA HALP
Over weekmakers. Of over dat veel banken geen zakelijke rekeningen willen verstrekken aan seksshops. Ik weet niet meer welke van de twee eerst was. Hier.

Wat die seksshops betreft weet ik er overigens 't fijne niet van, maar daar zijn ervaringsdeskundigen voor te fixen.
Oud 19-11-2012, 18:53
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
*gifjes*
Omg <3
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 19-11-2012, 18:54
Verwijderd
Die eerste
Oud 19-11-2012, 18:55
Verwijderd
Dat is dus echt hoe konijnen gaan liggen
Oud 19-11-2012, 18:56
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ja, maar als gifje ziet het er wel een beetje vreemd uit
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 19-11-2012, 18:56
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Jongens, ik heb zin om koekjes te bakken. Zal ik koekjes gaan bakken? j/n
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 19-11-2012, 18:56
Verwijderd
Het ziet er sowieso vreemd uit! Ze vallen gewoon om en doen dan alsof er niets gebeurd is.
Oud 19-11-2012, 18:56
Verwijderd
Citaat:
Jongens, ik heb zin om koekjes te bakken. Zal ik koekjes gaan bakken? j/n
ja
Oud 19-11-2012, 18:57
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ze eten zo grappig, ook. Konijnen en cavia's eten echt zovan *nomnomnomnomnomnom*
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 19-11-2012, 19:04
Verwijderd
Turk, spreek je BEN nog weleens?
Oud 19-11-2012, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Over weekmakers. Of over dat veel banken geen zakelijke rekeningen willen verstrekken aan seksshops. Ik weet niet meer welke van de twee eerst was. Hier.

Wat die seksshops betreft weet ik er overigens 't fijne niet van, maar daar zijn ervaringsdeskundigen voor te fixen.
Nein, volgens mij niet. Ik heb hier gezegd "eerder besproken onderwerp", ik denk dat het dwerpwerpen en aanverwanten is, maar ik weet het niet zeker Je hebt teveel onderwerpen op me afgevuurd

EDIT: Dat moet wel, op dat tijdstip had je me nog niet gepmd over weekmakers en seksshopbankrekeningen.
Oud 19-11-2012, 19:08
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Turk, spreek je BEN nog weleens?
Haha, nee.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 19-11-2012, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Nein, volgens mij niet. Ik heb hier gezegd "eerder besproken onderwerp", ik denk dat het dwerpwerpen en aanverwanten is, maar ik weet het niet zeker Je hebt teveel onderwerpen op me afgevuurd

EDIT: Dat moet wel, op dat tijdstip had je me nog niet gepmd over weekmakers en seksshopbankrekeningen.
Haha, we linken dezelfde post Maar je hebt gelijk, dan is het dwergwerpen inderdaad. Was dat hetzelfde als onrechtmatige daad bij instemming?
Oud 19-11-2012, 19:12
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ok, ik ga koekjes bakken. Mits we boter in huis hebben.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 19-11-2012, 19:15
Verwijderd
Citaat:
Haha, we linken dezelfde post Maar je hebt gelijk, dan is het dwergwerpen inderdaad. Was dat hetzelfde als onrechtmatige daad bij instemming?
Ik zag het ja

O.a. ja En het strafrechtelijke perspectief mag ik ook best aanhalen bij een vak dat over ethiek gaat vind ik. Maar ik moet donderdag even mijn docent overtuigen dat ik specifiek hier over mag schrijven, want daar ben ik nog niet helemaal zeker van of dat mag
Oud 19-11-2012, 19:19
Verwijderd
Ik wil ook koekjes bakken, maar mijn oven is stuk. Het begint zo langzamerhand best een gemis te worden, eigenlijk.

Als ik er weer een heb ga ik gepofte aardappels en lasagne maken bij de vleet.
Oud 19-11-2012, 19:20
Verwijderd
Oja, en koekjes dus.
Oud 19-11-2012, 19:21
Verwijderd
IJskastkoekjes?
Oud 19-11-2012, 19:22
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Omg koekjes Jammer dat ik die niet kan maken, want gebrek aan ingrediënten en skills.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 19-11-2012, 19:23
Verwijderd
Citaat:
IJskastkoekjes?
Nee, ik heb geen idee wat voor koekjes. Gewoon, ronde. Volgens mij heb ik nog nooit koekjes gemaakt, alleen brownies, pepernoten, muffins en kwarktaart.
Oud 19-11-2012, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik heb geen idee wat voor koekjes. Gewoon, ronde. Volgens mij heb ik nog nooit koekjes gemaakt, alleen brownies, pepernoten en kwarktaart.
Ze bedoelt dat je zonder oven wel koekjes kunt 'bakken': ijskastkoekjes.
Oud 19-11-2012, 19:25
Verwijderd
Hoi! ik heb vandaag een hele zak perpernoten achter de kiezen.
Oud 19-11-2012, 19:27
Verwijderd
Citaat:
Ze bedoelt dat je zonder oven wel koekjes kunt 'bakken': ijskastkoekjes.
Ah! Ja, maar het gaat me niet om de koekjes, ik houd niet eens echt van koekjes. Ik wil gewoon een oven om ze in te bakken en dan zeg ik 'oke opkankeren met al die koekjes' en dan maak ik lasagne.
Oud 19-11-2012, 19:28
Verwijderd
Citaat:
Ah! Ja, maar het gaat me niet om de koekjes, ik houd niet eens echt van koekjes. Ik wil gewoon een oven om ze in te bakken en dan zeg ik 'oke opkankeren met al die koekjes' en dan maak ik lasagne.
Je mag ze in een envelop naar mij sturen
Oud 19-11-2012, 19:28
Verwijderd
ik wil heel graag dat je dat doet.
Oud 19-11-2012, 19:37
Verwijderd
Dan zou ik ze eerst moeten maken, en 1) ik weet niet hoe je ijskastkoekjes maakt en 2) dat ga ik niet doen.
Oud 19-11-2012, 19:39
Verwijderd
Ik bedoel je echt gebakken koekjes Als je een oven hebt en dingen kunt bakken zoals je zo graag wilde.
Oud 19-11-2012, 19:42
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Tijd om een sint-ava te maken.
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 19-11-2012, 19:42
Verwijderd
My mom always told me never to put money in my mouth because it was so dirty on account of how many grubby hands had handled them...

Whenever I saw a sign for a coin wash, I thought it was a place where people washed their coins.
Oud 19-11-2012, 19:43
Verwijderd
Because it was called "sleeping with" somebody, I thought sex meant sleeping the whole night with your penis inside of a vagina, and that's how a baby is made.
>i thought it happened in their sleep..just like..naturally the two would connect and it would last a night.. rape never made sense to me
Oud 19-11-2012, 19:43
Verwijderd
I thought every time I watched a VHS, all of the actors had to assemble and head to the studio to act out the video live.
Oud 19-11-2012, 19:44
Verwijderd
My dad likes to play jokes. One time, I was probably about six, we were going through the Wienerschnitzel drive-through. I asked what the room was on the second floor. He said that that was where the manager lives.

FAST-FORWARD six or seven years. We drive through again, and I ask if he thinks the manager is home. He sat still for a second, before he realized what I was talking about. He couldn't even order because he was laughing so loud.
Oud 19-11-2012, 19:51
Verwijderd
I used to think a wet dream, was when you dreamt about the ocean, and as a result peed your bed. My sex ed teachers were not very good at explaining things.
Oud 19-11-2012, 20:05
Verwijderd
Citaat:
Ik bedoel je echt gebakken koekjes Als je een oven hebt en dingen kunt bakken zoals je zo graag wilde.
Hm, ik ben duidelijk niet op m'n scherpst. Tijd voor koffie en avondeten
Oud 19-11-2012, 20:10
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
Tijd om een sint-ava te maken.
En done, Ik miste Dribbel avatars sowieso.
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 19-11-2012, 20:12
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Sinterklaas avatars, 5,- per stuk! Sinterklaas avatars, voor al uw gezelligheid.

Kom op mensen, drie halen, twee betalen! Wie maakt me los?


Ik heb al een hele leuke vind ik! Helemaal selluf gedaan
__________________
you're not my demographic
Oud 19-11-2012, 20:23
Verwijderd
Ik voel me zo schuldig over dat ik vandaag niks gedaan heb, dat ik nog aan de strijkwas van 25 overhemden van mijn vriendje ben begonnen.
Oud 19-11-2012, 20:25
Verwijderd
Hm, ik loop een beetje vast met m'n opzet. Is Klaverhap nog aanwezig?
Oud 19-11-2012, 20:32
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Koekjes bakken viel rampzalig uit We hadden geen boter, dus zei mijn moeder: 'dan gebruik je toch gewoon boter uit een kuipje!!!' Ok, ik dat doen. Deeg was fucking plakkerig, maar ok. Ik hoopjes gemaakt op bakblik, eerste lading in de oven. Eruit gehaald toen ze lichtbruin waren, maar die zijn nu dus zo hard als steen Dus tweede lading lichter gebakken. Toen ik die eruit haalde, brandde ik eerst mijn hand aan het verwarmingselement boven in de oven en later nog eens mijn arm, terwijl ik met mijn andere hand het bakblik uit de over haalde Nu zit er een wit plekje op mijn linkerhand en iets dat een gigantische blaar gaat worden op mijn linkerarm. En het doet PIJN. Die tweede lading heb ik nog niet geproeft, dus die ga ik straks maar eens proberen. De volgende keer koop ik mooi een pak roomboter, zodat ik altijd koekjes kan bakken DIE LUKKEN als ik daar zin in heb
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 19-11-2012, 20:33
Verwijderd
Ik twijfel tussen douchen-en-naar-bed of america's next top model kijken.
Oud 19-11-2012, 20:38
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ga voor dat tweede. Ook al vind ik Tyra echt tenenkrommend.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 19-11-2012, 20:38
Verwijderd
En zo schijtirritant dat de nieuwe boeken van de bieb niet te lenen zijn
Oud 19-11-2012, 20:40
Verwijderd
Two beautiful ladies stand before me. But I only have 1 picture in my hands. The one I do not call must immediately return to the house, pack your bags, and go home.

You're still in the running towards becoming American Next Top Model.
Oud 19-11-2012, 20:42
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Sarah, er zit nu een wit plekje op mijn hand van het verwarmingselement van de over. Hij doet lang niet zo'n pijn als de blaar op mijn arm, dus wat is het? Het is geen blaar aan het worden. Gewoon, een wit plekje dat een beetje hard aanvoelt.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 19-11-2012, 20:47
Verwijderd
Derdegraadsbrandwonden kunnen witte huid als resultaat hebben en doen minder pijn dan minder ernstige wonden, dacht ik, omdat er zenuwuiteinden kapot zijn.

Ik ben Sarah niet maar ik zou in afwachting op professioneler advies gauw gaan koelen met lauw stromend water.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:33.