Oud 16-04-2016, 13:16
LazyPazy
LazyPazy is offline
Ja, ik weet het. Het is echt heel erg lui van mij om iemand te willen betalen om mijn huiswerk te maken. En je hebt gelijk, ik ben heel erg lui.

Het gaat om rekenen, 3F niveau. En het zijn online opdrachten. Ik heb een klein deel al online gemaakt maar nog niet alles af. De reden hiervoor is dat ik het simpelweg was vergeten en ik het alsnog voor school moet afronden ook al heb ik mijn examen voldoende afgesloten.

Dus ik zoek iemand die op zijn/haar kont thuis wat wil bijverdienen. Voor mensen die goed zijn in rekenen is dit zo gedaan.

Ik bied hier 15 euro voor, 20 euro als iemand het vandaag al voor mij wilt maken.

Groetjes, Lazy.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-04-2016, 16:42
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Post je vragen maar gewoon hier op het forum, dan wil ik daar zonder dat het jou iets kost wel eens naar kijken. Mocht je hem nog niet hebben, dan kan ik je overigens Samengevat rekenen 3F aanbevelen.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 22-04-2016, 17:57
Verwijderd
ja mathfreak heeft gelijk waarom zet je de vragen niet hier op de forum dat is ook handiger als se een het niet weet kan de ander het vast wel
ik hoef geen geld hoor maar ik kan je wel helpen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:05.