Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-07-2008, 19:20
Mariska1987
Mariska1987 is offline
Hallo iedereen!

Ik heb een beetje een probleem..
Ik heb al 4 jaar een vriend, en ik krijgt het gevoel dat hij niet zoveel voor mij over heeft.. en dit hier onder is nog maar 1 van de dingen.

het is zo, ik ben volgende week woensdag jarig. We hadden dan afgesproken dat hij dinsdagavond al bij mij komt filmpje kijken en dan om 12 uur feliciteren en een glaasje wijn daarna slapen en dan sochtends ontbijtje op bed enzo.. haha

Maar nou kwam er ineenkeer iets tussen, hij gaat mee als leider op kamp van de jongste kinderen. maar er is ook een oudste kamp en dat heeft net dinsdagavond bonte avond.. nouja opzich hoeft hij daar niet heen. Hij is er afgelopen 2 jaar ook niet geweest. omdat dat zijn groep niet is, en omdat hij niet zo´n zin had.

En net die dinsdags wil hij nu perce naar die bonteavond. en dan zegt hij tegen mij: nou dan wacht je toch op mij tot ik bij je thuis ben. het kan wel 1 uur snachts worden. En dan moet ik zolang op hem wachten.
En ik denk zo, nou dat heb je toch wel voor je vriendin over om dan even bij haar te zijn. Maar nee hoor.. dat is belangrijker.

En nu vraag ik mij af.. stel ik mij nu aan, en moet ik maar gewoon wachten tot hij 1 uur snachts aan komt huppelen. Of kan hij dat wel voor mij over hebben om niet naar die bonteavond te gaan?

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden

xx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-07-2008, 19:22
Verwijderd
Ik vind dat je je aanstelt. Het feit dat je het zelf al twee keer suggereert zegt al genoeg.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2008, 19:26
Verwijderd
Je bent woensdag jarig, niet dinsdag. Het is jammer dat je dat op dinsdag afgesproken had, maar zolang hij nog wel speciaal iets doet voor je verjaardag vind ik dit niet echt...iets om je druk over te maken.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2008, 19:34
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
en dit hier onder is nog maar 1 van de dingen.
Wat zijn de andere dingen?
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 04-07-2008, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Je bent woensdag jarig, niet dinsdag. Het is jammer dat je dat op dinsdag afgesproken had, maar zolang hij nog wel speciaal iets doet voor je verjaardag vind ik dit niet echt...iets om je druk over te maken.
Dit ja... En kom op, als je 4 jaar samen bent dan moet dat wel kunnen. Ik zou het misschien ook niet leuk vinden, maar ach, je hebt daarna nog een hele dag samen. Dan maar donderdag een ontbijtje op bed. Of zaterdag, of zondag
Met citaat reageren
Oud 04-07-2008, 19:43
Mariska1987
Mariska1987 is offline
de anderen dingen zijn..

k woon op mijzelf.. hij kon volgens hem zelf niet meehelpen met klussen toen ik net mijn huisje kreeg. ``omdat hij geen tijd heeft´´ Maar hij kan wel met een paar anderen een oud hok opknappen. en daar heeft ie natuurlijk wel tijd voor.

Als ik op een feest met hem ben, dan wil hij bijna niet met mij praten, en hij kan dan wel met anderen gespreken van een uur houden. en als ik bij hem kom staan dan loopt ie weer weg.. heb ik hem ook een keer op aangesproken. maar dat doet hij niet bewust zegt hij.

als we een avondje thuis blijven. en hij is 16.00 uur al klaar met werken dan huurt hij niet even film en doet wat inkopen voor savonds. dan moet ik dan weer doen als ik klaar ben met werken. en ik ben pas 19.00 uur klaar. dat heeft hij dan niet door ofzo dat hij dat wel kan doen..

Hij wil mij niet smsen, alleen als het echt om iets zinnings gaat.

nouja dit zijn er een paar..
Met citaat reageren
Oud 04-07-2008, 19:48
Verwijderd
tja
je stelt je aan. Op deze manier kom je heel claimerig over.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2008, 19:48
Verwijderd
Meld hem dit. En blijf hem er op aan spreken. Krijg ruzie. Als hij niet verandert, of als jij niet kunt accepteren dat hij nou eenmaal zo in elkaar zit, word dit m niet, zeg maar.

En wat Louis Armstrong zegt. Het is belangrijk dattie zijn eigen leven blijft leiden, ook (of misschiein wel juist) na vier jaar. Niet zeuren.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2008, 02:11
Verwijderd
Citaat:
tja
je stelt je aan. Op deze manier kom je heel claimerig over.
+ je vindt dat hij niet genoeg aandacht aan je besteedt, en dat hij je gedachten zou moeten lezen/zijn gedrag zou moeten aanpassen aan wat jij het prettigst vindt.

vraag jezelf eens af of deze dingen pas recentelijk in zijn gedrag zijn gekomen, en zo nee waarom je dit nu pas opvalt of er aan stoort.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2008, 11:43
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Ik weet het niet hoor, maar ik zou het wel een beetje belachelijk vinden als ik iets met iemand af had gesproken en hij dan afzegt voor iets waar hij de afgelopen jaren niet heen is gegaan omdat ie geen zin had. En waarvan ik aanneem dat ie al eerder wist dat dat op die dag was.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 05-07-2008, 11:46
Verwijderd
Nou ja kijk, ik moet zeggen dat ik het ook vervelend zou vinden - niet om dat kamp, maar om het feit dat hij al heeft afgesproken met mij. Ik wil graag een vriendje dat z'n afspraken ook nakomt. Als we zo'n avond gepland hebben, dan kijk ik daar naar uit, en dan vind ik het ook vervelend als hij het zomaar laat zitten. En als het nou iets heel belangrijks was als een vriend in hoge nood ofzo, oke, maar een bonte avond van een kamp, iets wat hij daarvoor ook niet echt belangrijk vond en wat ook niet bepaald een eenmalige gebeurtenis is? Hmnee, ik vind je gerechtvaardigd chagrijnig, hoor.

En wat die andere dingen betreft... hij klinkt gewoon niet als een erg attent persoon Die zijn er ook, tja. Je weet voor jezelf waarschijnlijk wel of hij echt wel dingen voor je over heeft als het er op aankomt, of dat ie het allemaal maar een beetje laat lopen en wel makkelijk vindt zo. Dat kan ik uit deze dingen niet echt opmaken...
Met citaat reageren
Oud 05-07-2008, 13:04
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Als jullie het al afgesproken hadden vind ik eigenlijk dat hij gewoon die afspraak na moet komen. Afspraak is afspraak. En die maak je omdat je er van uit gaat dat alle partijen zich er aan zullen houden.

Citaat:
de anderen dingen zijn..

k woon op mijzelf.. hij kon volgens hem zelf niet meehelpen met klussen toen ik net mijn huisje kreeg. ``omdat hij geen tijd heeft´´ Maar hij kan wel met een paar anderen een oud hok opknappen. en daar heeft ie natuurlijk wel tijd voor.

Als ik op een feest met hem ben, dan wil hij bijna niet met mij praten, en hij kan dan wel met anderen gespreken van een uur houden. en als ik bij hem kom staan dan loopt ie weer weg.. heb ik hem ook een keer op aangesproken. maar dat doet hij niet bewust zegt hij.

als we een avondje thuis blijven. en hij is 16.00 uur al klaar met werken dan huurt hij niet even film en doet wat inkopen voor savonds. dan moet ik dan weer doen als ik klaar ben met werken. en ik ben pas 19.00 uur klaar. dat heeft hij dan niet door ofzo dat hij dat wel kan doen..

Hij wil mij niet smsen, alleen als het echt om iets zinnings gaat.

nouja dit zijn er een paar..
Was het gelijktijdig? dat die huizen opknappen? Dan snap ik best dat je niet 2 huizen tegelijk kan doen. Is het niet gelijktijdig dan is het sowieso al helemaal niet revelant dat hij iemand anders wel hielp. Misschien had hij echt geen tijd.

Op een feest ben ik eigenlijk ook niet met mijn vriend bezig. Die zie ik al genoeg, ik ga er juist heen om anderen te spreken en om lol met ze te hebben. Misschien heeft jouw vriend ook zo iets?

Op zich als je op jezelf woont vind ik dat je niet hoeft te verwachten dat hij jouw boodschappen gaat doen. Tenzij het zo afgesproken is.

Onzinnige sms-jes zijn onzinnig.


Ik denk dat je een keer een gesprek met hem moet beginnen over die dingen.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2008, 13:05
Mariska1987
Mariska1987 is offline
Citaat:
Nou ja kijk, ik moet zeggen dat ik het ook vervelend zou vinden - niet om dat kamp, maar om het feit dat hij al heeft afgesproken met mij. Ik wil graag een vriendje dat z'n afspraken ook nakomt. Als we zo'n avond gepland hebben, dan kijk ik daar naar uit, en dan vind ik het ook vervelend als hij het zomaar laat zitten. En als het nou iets heel belangrijks was als een vriend in hoge nood ofzo, oke, maar een bonte avond van een kamp, iets wat hij daarvoor ook niet echt belangrijk vond en wat ook niet bepaald een eenmalige gebeurtenis is? Hmnee, ik vind je gerechtvaardigd chagrijnig, hoor.

En wat die andere dingen betreft... hij klinkt gewoon niet als een erg attent persoon Die zijn er ook, tja. Je weet voor jezelf waarschijnlijk wel of hij echt wel dingen voor je over heeft als het er op aankomt, of dat ie het allemaal maar een beetje laat lopen en wel makkelijk vindt zo. Dat kan ik uit deze dingen niet echt opmaken...

Thanks, met jou valt te praten haha
hij is idd niet echt attent.. ik heb er eigenlijk wel genoeg van om nog langer met hem door te gaan.. hij wil toch niet veranderen.
nouja ik ga eerst maar een goed gesprek met hem voeren.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2008, 13:09
Mariska1987
Mariska1987 is offline
Citaat:
Als jullie het al afgesproken hadden vind ik eigenlijk dat hij gewoon die afspraak na moet komen. Afspraak is afspraak. En die maak je omdat je er van uit gaat dat alle partijen zich er aan zullen houden.



Was het gelijktijdig? dat die huizen opknappen? Dan snap ik best dat je niet 2 huizen tegelijk kan doen. Is het niet gelijktijdig dan is het sowieso al helemaal niet revelant dat hij iemand anders wel hielp. Misschien had hij echt geen tijd.

Op een feest ben ik eigenlijk ook niet met mijn vriend bezig. Die zie ik al genoeg, ik ga er juist heen om anderen te spreken en om lol met ze te hebben. Misschien heeft jouw vriend ook zo iets?

Op zich als je op jezelf woont vind ik dat je niet hoeft te verwachten dat hij jouw boodschappen gaat doen. Tenzij het zo afgesproken is.

Onzinnige sms-jes zijn onzinnig.


Ik denk dat je een keer een gesprek met hem moet beginnen over die dingen.
nou dat van die huizen opknappen was niet gelijktijdig. en toen hij dat oude hok ging opknappen had hij het net zo druk als toen.

ja ik heb ook wel zoiets op een feest, dat ik niet de hele tijd bij hem om hoef te hangen, heb ik ook geen behoefte aan. Maar als er dan even niemand is om mee te praten, en ik ga even naar hem dan loopt hij weg

ik woon opmezelf, maar hij is ook vaak bij mij. en als hij bij me komt staat alles altijd klaar. en ik zou het wel leuk vinden dat hij zelf eens bedacht, nou ik doe ook eens de boodschappen en ga eens lekker koken voor haar..

maarja t zit er niet in
Met citaat reageren
Oud 05-07-2008, 13:17
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
ik vind dat je vriend een zelfingenomen lompe zak is die alleen maar aan zichzelf denk.
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 05-07-2008, 13:32
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Niet helpen met klussen als je je eigen huis hebt gekregen... Dat zou er bij mij niet ingaan, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2008, 13:35
blablatje
blablatje is offline
Citaat:
ik vind dat je vriend een zelfingenomen lompe zak is die alleen maar aan zichzelf denk.
Inderdaad. En daar mag je best wat van zeggen.

Over dit specifieke geval: als hij naar die bonte avond wil moet hij dat doen, maar je moet echt niet op hem gaan zitten wachten. Gewoon naar bed gaan als je naar bed wil en hij komt de volgende dag maar. Of met hem afspreken dat hij in elk geval voor elf uur bij jou is.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2008, 14:32
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
je mag er zeker wat vna zeggen; hij is niet attent. ik ben 't (geloof ik) ook niet (maar als ik dat zeg tegen m'n vriendin, zoiets als, sorry dat ik zo'n lompe boer ben, krijg ik n knietje met de mededeling dat nietzo is, maar ok). hij moet 't leren, en jij geeft 't al wel aan dat ie soms wat bot is.

Ik kan me echter ook voorstellen dat hij je claimerig vindt. (dat gedoe met de smsjes en de feestjes), maar aan de andere kant; afspraken niet nakomen is echt een nono, zeker als 't al lang vast staat, zeker met zoiets als dit. ik vind verjaardag een belangrijk iets, en als je partner er totaaaal geen aandacht aan besteedt, kan ik behoorlijk chagrijnig raken. Dat ie niet kookt; tja. wellicht kan hij 't niet? is natuurlijk geen argument; iedere manke nelis kan naar de albert heyn lopen om een pak opwarmnasi te kopen. desnoods in 'n pan warm water hangen ipv magnetron, of in de oven een 99 ct. pizza. het gaat om het idee, het gebaar, en dat er iemand aan je gedacht heeft, en dat is het belangrijkste.

kortom: je moet eens met 'm praten
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-07-2008, 15:23
Inanis
Avatar van Inanis
Inanis is offline
Je stelt je idd aan, hoewel er vast beter is te vinden dan deze kerel op het gebied van aanpakken en verwennen.
Je hoeft niet op hem te 'wachten' btw tot hij om 1 uur aan komt zetten, genoeg manieren om je in je eentje of met anderen te vermaken. daar heb je je vriendje als het goed is niet voor nodig.
__________________
~steer the captain, and you control the ship, ai ai matey arrrr~
~behold my societal vision: nationstates.net/unius ~
Met citaat reageren
Oud 05-07-2008, 16:55
Prue Halliwell
Avatar van Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
is hij al 4 jaar zo?

verder wat Orpheo zegt
__________________
I'm not sure if you meant what you said, but that's ok, cause it stil sounded good when you said it anyway...
Met citaat reageren
Oud 05-07-2008, 17:28
Mariska1987
Mariska1987 is offline
Citaat:
is hij al 4 jaar zo?

verder wat Orpheo zegt
nouja het eerste half jaar van onze relatie was hij niet zo.. en toen daarna was het mis..
Met citaat reageren
Oud 05-07-2008, 18:14
Verwijderd
Ben je die dinsdag jarig? Nee. Ben je precies om 12u geboren? Vast niet. Ik vind dat je je een beetje aanstelt, je kan je verjaardag toch ook op de dag dat je jarig bent vieren? T is natuurlijk niet het allerleukste "verjaardagje" om te krijgen, maar ik vind het wel heel lief dat hij daarna nog wil komen.

Verder vind ik je een grote zeurderige zeur. Waarom zou je nutteloze smsjes sturen? Niet. (ookal ben ik er zelf wel de koning in.) En zou jij het leuk vinden als je vriend enkel een smsje stuurt omdat hij denkt zo van "is dat wijf ook weer blij"?

En helemaal niet met gemene bedoelingen ofzo, met jou kan ie altijd praten. Misschien wil ie op feestjes vooral met mensen praten die ie n poosje niet heeft gezien? Als ik met mn vriend meega ergens naartoe weet ik ook al voor 100% dat hij met anderen zal praten en ik mijn eigen ding zal doen, maar savonds in bed en in de auto hebben we uren de tijd om te babbelen. Het feit dat jij enkel naar hem toe gaat als er niemand leuk is om mee te praten is ongeveer t zelfde wat hij heeft, hij heeft alleen wel genoeg leuke mensen om mee bij te praten.

En verder met dat koken: de meeste mannen zien dat niet. Ik heb 'n vriendje die dat juist wel doet (terwijl ik meer de gene ben van de opwarm albertheijn dingen en vruchtensapjes enzo) terwijl hij vaak eten koken groots aanpakt en ik dr maar bij zit en wat aan z'n kont zit en een boekje lees. Als ik kook heeft ie vaak veel kritiek dus ik doe t maar gewoon niet, maar neem heus wel af en toe iets mee wat ie erg lekker vind.

Je moet eens met hem praten, maar totaal niet in de zin van "jij doet dit nooit en dit nooit en je bent altijd zoooo erg ...." Want hij is gewoon niet rete attent, maar zeker geen nare man zoals ik uit deze verhalen hoor.

Laatst gewijzigd op 05-07-2008 om 18:31.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2008, 18:17
Verwijderd
Ik merk dat m'n post niet zo lief was, maar hij was niet zo uhm, afzeikerig bedoeld.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2008, 19:08
Prue Halliwell
Avatar van Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Citaat:
nouja het eerste half jaar van onze relatie was hij niet zo.. en toen daarna was het mis..
Dus na een half jaar ging hij al zijn eigen gang en heb jij hem proberen 'terug' te veranderen? En daar ben je nu dus al 3 en een half jaar mee bezig? Wat zegt hij als je het er met hem over hebt? Dat je spoken ziet en het niet zo is?
__________________
I'm not sure if you meant what you said, but that's ok, cause it stil sounded good when you said it anyway...
Met citaat reageren
Oud 06-07-2008, 08:22
Verwijderd
laat die gozert lekker leven. je kunt nog zo vaak met ze 2en bankhangen en indeuken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-07-2008, 12:05
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
nou dat van die huizen opknappen was niet gelijktijdig. en toen hij dat oude hok ging opknappen had hij het net zo druk als toen.

ja ik heb ook wel zoiets op een feest, dat ik niet de hele tijd bij hem om hoef te hangen, heb ik ook geen behoefte aan. Maar als er dan even niemand is om mee te praten, en ik ga even naar hem dan loopt hij weg

ik woon opmezelf, maar hij is ook vaak bij mij. en als hij bij me komt staat alles altijd klaar. en ik zou het wel leuk vinden dat hij zelf eens bedacht, nou ik doe ook eens de boodschappen en ga eens lekker koken voor haar..

maarja t zit er niet in
Als het huizen opknappen niet gelijktijdig is is het niet relevant dat hij het bij de ene wel en de ander niet heeft meegeholpen. Jij kunt wel zeggen dat hij tijd had, maar ik denk niet dat jij degene bent die kan bepalen of hij tijd heeft of niet.

Ik vind ook niet dat je kunt klagen dat hij niks doet als je vind dat hij het zelf moet bedenken. Mannen doen dat over het algemeen niet. Als iets al zo lang hetzelfde gaat en er wordt nooit gezegd dat jij het anders wil, hoe moet hij dat dan ruiken? Hij denkt dat het zo hoort omdat het altijd al zo ging.

En verder, als jij denkt dat een goed gesprek er niet in zit dan geef ik de relatie niet veel kans...
Met citaat reageren
Oud 06-07-2008, 12:50
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Ik denk dat je te hoge verwachtingen van hem hebt. Als je deze bijstelt en hij zich nog steeds gedraagt als een lompe boer, dan zou ik op zoek gaan naar iemand anders.
Je moet wel duidelijk met hem communiceren (dus geen vage hints), want hij kan niet ruiken wat je denkt of voelt.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2008, 15:24
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
ik snap het wel, het is niet leuk als je vriend een afspraak afzegt. en ik vind het ook helemaal niet gek dat je dat onattente vervelend vindt. zeker als je zelf wel aan van die kleine dingen denkt, is het jammer als de ander nooit spontaan een lief smsje stuurt oid. geeen idee wat je eraan kan doen, behalve het een keer tegen hem zeggen. als iemand zo is, is dat denk ik niet echt te veranderen ofzo
Met citaat reageren
Oud 06-07-2008, 15:39
Verwijderd
Je mag er gerust wat van zeggen tegen hem, maar als ik je vriendje was had ik een heel claimerig gevoel erbij gekregen. Ik vind het niet zo vreemd dat hij de kinderkamp die hij begeleid ook op de bonte avond erbij wil wezen. Je gaat tenslotte als begeleider mee en de bonte avond is altijd het leukste moment van een kamp. Laat hem ervan genieten joh, dingen samen met jou doen kan hij het hele jaar nog wel. Als het nu op je verjaardag zelf was en hij geen uurtje vrij kon maken was het misschien wat anders, maar ik vind je dat je overreageert.

Ook dat je na de eerste post meer dingen opnoemt die je niet bevalt om of jezelf te verdedigen of omdat je het dwars zit betekent dat de relatie van jouw kant iig niet goed zit. Ik zou met hem daarover praten als het je zo hoog zit.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2008, 15:55
Verwijderd
Nja, met dat kamp vind ik onzin. Als ie met jou afspreekt om voor 12'en te komen om een gezellige avond te hebben, en dan plotseling met een suffe bonte avond komt aankakken, dan is dat lomp. Daar kan je hem wel op aanspreken.

Niet willen klussen op jouw kamer. Sja, niet erg attent, zeker niet als ie wel een oud hok kan en wil opknappen met anderen.

Onzinnige sms'jes boeien niet. Het is wel leuk om eens wat te ontvangen, maar het moet geen gewoonte worden.

En wat dat feest betreft; er is idd nog tijd zat om voor en na het feest met elkaar te praten. Af en toe eens bij elkaar langslopen en wat zeggen moet daarentegen wel gewoon kunnen natuurlijk.

En dan het boodschappen doen en videootje huren. Sja. Misschien komt het niet in hem op. Geen enorme ramp.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2008, 22:47
Malossi
Avatar van Malossi
Malossi is offline
Je bent te veel met hem bezig.
Hij wil gewoon graag zijn vrijheid behouden.

Bovendien valt het mij op dat jij erg zwart-wit denkt.
Je denkt nu; Hij doet het fout, en jij bent goed, hij is de - en jij de + zegmaar.
Maar zo werkt het niet. Ik kan me heel goed voorstellen dat hij graag naar die kampavond wil, hij wil graag onder de mensen zijn en dingen meemaken.
Lullig van hem dat hij al met je afgesproken had, maargoed.
Die boodschappen, sjah, heb je hem erom gevraagd? Misschien is het wel routine, dat jij de boodschappen doet. Bovendien, ik zou ook geen zin in boodschappen doen enzo hebben, als ik een hele dag gewerkt had.
En dat van die feestjes; Wordt zelfstandig. Hij wil graag socializen, met mensen praten, dingen te weten komen en gezellig zijn met andere mensen. Jij wilt alleen gezelligheid met hem, op een ander zijn feest.

Waren dat van die boodschappen vooral de laatste tijd zegmaar? En die feestjes? Of is het altijd al zo geweest?
Als het van de laatste tijd was, heeft hij misschien wel 'n ander .

Voor de rest, hij wil zijn eigen ding doen, misschien ben je wel te aanhankelijk.
__________________
Life, Liberty, and the pursuit of all who threaten it!
Met citaat reageren
Oud 06-07-2008, 23:09
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Thanks, met jou valt te praten haha
Zo'n reactie doet me vermoeden dat je extreem claimerig bent en enkel op zoek bent naar rechtvaardiging voor zulk gedrag.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 06-07-2008, 23:31
Verwijderd
Citaat:
Zo'n reactie doet me vermoeden dat je extreem claimerig bent en enkel op zoek bent naar rechtvaardiging voor zulk gedrag.
Ja dat dacht ik ook al Maar ik blijf er bij dat ik het écht niet netjes van hem vind om dingen af te spreken en dan gewoon weer af te zeggen.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2008, 10:39
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Weetje, eigenlijk boeit het niet wat iedereen hier post als JIJ het irritant vindt, dan moet je hem erop aanspreken want dan heb jij andere verwachtingen van de relatie dan hij. Het feit dat je extreem claimerig overkomt, vind ik wel een beetje terecht opgemerkt, maar aan de andere kant....misschien ben jij een beetje 'standaard' gezelschap geworden en beseft hij niet meer dat hij daarvoor ook moeite moet doen om jou te behouden misschien beseft hij uberhaupt niet wat jij voor hem betekent. Hem daar een keertje tactisch op wijzen kan m.i. geen kwaad
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 07-07-2008, 10:50
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Ik ben het er ook mee eens dat je claimerig overkomt. Let er wel op dat dat heel benauwd kan werken op degene die je claimt. Hoe langer het aanhoudt, hoe afstandelijker hij zal worden. Ik ken je vriend niet, maar dat is de standaard reactie op claimerig gedrag. Hoeft niet per definitie te betekenen dat hij iemand anders heeft of niet van je houdt.

Al is het natuurlijk wel stom dat hij z'n afspraakje met jou afzegt, ik ben ook wel weer van de afspraak = afspraak.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2008, 13:24
Verwijderd
Citaat:
ik ben 't (geloof ik) ook niet (maar als ik dat zeg tegen m'n vriendin, zoiets als, sorry dat ik zo'n lompe boer ben, krijg ik n knietje met de mededeling dat nietzo is, maar ok).
Ahhhw


sorry off-topic
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-07-2008, 16:16
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Ahhhw


sorry off-topic

??



*dont see it*
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Met citaat reageren
Oud 07-07-2008, 17:49
Verwijderd
Citaat:
??



*dont see it*
hehe, ik zie er de humor wel van in, ik herken de situatie ook wel, overigens
Met citaat reageren
Oud 07-07-2008, 17:59
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
hehe, ik zie er de humor wel van in, ik herken de situatie ook wel, overigens
ik snap de 'aah' niet
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Met citaat reageren
Oud 07-07-2008, 18:01
Verwijderd
Citaat:
ik snap de 'aah' niet
het is een 'ahhww-hoe-cute' ahhww het is gewoon een grappige situatie: jij, halveling op je knieën voor je vriendin: "sorry, m'n allerliefste, ik weet het, ik kan af en toe een verschrikkelijk lompe boer zijn, kan je het me vergeven?" en dan zij: *knietje* "zeg dat niet, lul "
Met citaat reageren
Oud 07-07-2008, 18:44
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Hij is niet perfect, jij bent niet perfect. Gelukkig mag je er dan nog wel wat van zeggen als hij iets doet wat jij niet leuk vindt. Je hoeft niet perfect te zijn om een ander op gedrag te mogen aanspreken. En ik vind dat als hij z'n afspraken niet na komt, dat het een goed moment is om dat eens te doen.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 07-07-2008, 20:17
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
het is een 'ahhww-hoe-cute' ahhww het is gewoon een grappige situatie: jij, halveling op je knieën voor je vriendin: "sorry, m'n allerliefste, ik weet het, ik kan af en toe een verschrikkelijk lompe boer zijn, kan je het me vergeven?" en dan zij: *knietje* "zeg dat niet, lul "
moah op t stukje 'op je knieen' na komt t redelijk overeen met de werkelijkheid
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Met citaat reageren
Oud 07-07-2008, 20:52
Verwijderd
Citaat:
moah op t stukje 'op je knieen' na komt t redelijk overeen met de werkelijkheid
En daarom zei ik dus "aaahhw" (met dank aan *blue angel* die mijn reactie gewoon helemaal snapte)
Met citaat reageren
Oud 07-07-2008, 22:14
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
En daarom zei ik dus "aaahhw" (met dank aan *blue angel* die mijn reactie gewoon helemaal snapte)
ghehe ik ben een man he ik snap vrouwen-nuances soms niet : D
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Met citaat reageren
Oud 10-07-2008, 11:11
Verwijderd
Tsja, dat met je verjaardag is natuurlijk de druppel.. je hebt gewoon het idee dat hij niet echt moeite voor je doet. Dat hij niet zijn best lijkt te doen om het speciaal te maken en het allemaal maar vanzelfsprekend lijkt te vinden.

Bovendien had hij al met jou afgesproken voor je verjaardag. Tuurlijk ben je dan teleurgesteld dat hij ineens niet komt. En dan al helemaal om zo'n reden.. tis niet alsof het om iets belangrijks gaat.
Ik vind het lullig van hem. Zeker als jij laat blijken dat je er veel waarde aan hecht dat hij er die avond is en als ie het dan nog steeds niet doet.

Laat je nog even weten of je het leuk hebt gehad met je verjaardag en wat hij heeft gedaan? Ben wel benieuwd namelijk.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2008, 22:50
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Het gaat erom wat jij verwacht van een relatie, en wat jij zoekt in je liefde. Als dat een attente zorgzame jongen is die je wel eens verrast, zit je denk ik verkeerd. Je moet natuurlijk wel met je vriendje praten over jouw verwachtingen, en over wat jij bereid bent te doen voor de relatie. Hij kan dat natuurlijk niet ruiken. Maar als jij bepaalde dingen aangeeft, waar hij niet aan kan/wil voldoen, dan is het exit. Je kan wel eindeloos door blijven emmeren, maar hij verandert dan toch NIET.
Of je moet de keuze maken dat het zo ook wel leuk genoeg is, en dat hij niet hoeft te veranderen. Maar volgens mij heb je daar geen zin in.
Het gaat er niet om of dat andere mensen het wel of niet erg vinden wat hij wel niet doet, het gaat erom dat je met je vriendje wat dat betreft op 1 lijn zit.
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 11-07-2008, 00:56
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb door het hebben van veel mannelijke vrienden en het horen van relatie verhalen van mensen in mijn omgeving, de volgende dingen geleerd waarvan ik vind dat alle vrouwen ze moeten weten:

1)(De meeste) Mannen snappen geen hints. Ze gedragen zich vaak als botte horken en je moet niet van ze verwachten dat ze iets doen alleen omdat jij dat gene vaak doet en vind dat het hun beurt is. Als je wilt dat ze iets doen moet je het VRAGEN. Ze doen nl niet expres on-attent, ze hebben het gewoon niet door. En ze bezitten helaas ook geen telepatische krachten.

2) Steek geen energie in het proberen te veranderen van een man. Dit lukt je toch nooit. Er is wel kans op tijdelijke verbetering, maar hij zal altijd terugvallen in oude gewoontes.
Bevallen de gewoontes van een man je niet, begin er dan bij voorbaat niks mee. Blijf zeker niet onnodig lang bij 'm omdat je denkt dat er 'misschien nog wat van te maken valt'.

Spoiler
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2008, 01:11
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik ben het heel erg niet eens met Trimm Trabb.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 11-07-2008, 01:40
Squitz
Avatar van Squitz
Squitz is offline
Citaat:
Ik weet het niet hoor, maar ik zou het wel een beetje belachelijk vinden als ik iets met iemand af had gesproken en hij dan afzegt voor iets waar hij de afgelopen jaren niet heen is gegaan omdat ie geen zin had. En waarvan ik aanneem dat ie al eerder wist dat dat op die dag was.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2008, 02:48
Melkweg
Avatar van Melkweg
Melkweg is offline
Alles heeft een begin en een eind. Dit is het begin van het eind

Succes
__________________
Up town Down town Turn the beat around town
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #71
Verwijderd
500 10-08-2010 18:52
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #110
Verwijderd
495 15-10-2007 09:57
Verhalen & Gedichten Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal)
Verwijderd
226 27-11-2005 11:00
Liefde & Relatie Hij nou opdringerig of ligt het aanmij?
devilcat
101 10-10-2004 22:05
ARTistiek Een verhaaltje van mij...
Eend
5 03-12-2001 14:58
ARTistiek verhaal: Laat het niet voor niets zijn...
Kupu
17 03-08-2001 23:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:34.