Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-04-2003, 21:52
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
A. Gooi het dicht, tis dood

B. Nieuwe FB er bij

C. Black Sugar weg, wegens het niet betrokken fb'en, ze is er bijna nooit en niet actief qua topics etc. Ipv Black Sugar iig een nieuwe FB.


Dank.
__________________
Freak me baby
Advertentie
Oud 08-04-2003, 21:56
Verwijderd
D. Stop zelf met spammen op Lifestyle.
Oud 08-04-2003, 21:58
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
Para! schreef op 08-04-2003 @ 22:56:
D. Stop zelf met spammen op Lifestyle.
Ik heb geen behoefte aan commentaar van mensen die vrijwel nooit op Lifestyle komen. Spijtig.
__________________
Freak me baby
Oud 08-04-2003, 22:02
Verwijderd
Bee.
Oud 08-04-2003, 22:03
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Iig C, evt in combinatie met B
__________________
Freak me baby
Oud 08-04-2003, 22:06
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef op 08-04-2003 @ 22:58:
Ik heb geen behoefte aan commentaar van mensen die vrijwel nooit op Lifestyle komen. Spijtig.
Kun je nagaan, zelfs als ze er weinig komt ziet ze het al..

Je zorgt er iig zelf voor dat het dood gaat door die kansloze topics..
Oud 08-04-2003, 22:17
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Para! schreef op 08-04-2003 @ 22:56:
D. Stop zelf met spammen op Lifestyle.
En ik kom daar regelmatig, dus niet zeiken.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 08-04-2003, 22:53
strafcorner
Avatar van strafcorner
strafcorner is offline
black suger moet idd weg, ik stoor me al een hele tijd aan haar afwezigheid en onbetrokkenheid.. voor de rest is het juist niet dood maar levendig! vandaar ook dat er een andere fb bij moet komen
__________________
A master race mentality of liberty for those with superiority. Your moral civilized society is built on brutality and cruelty.
Oud 08-04-2003, 23:09
Verwijderd
Citaat:
strafcorner schreef op 08-04-2003 @ 23:53:
black suger moet idd weg, ik stoor me al een hele tijd aan haar afwezigheid en onbetrokkenheid.. voor de rest is het juist niet dood maar levendig! vandaar ook dat er een andere fb bij moet komen
Er moet idd een andere fb erbij komen. Het liefst een fb met een onbevlekt forumverleden en iemand die onpartijdig is... En dat laatste is wel het allerbelangrijkste... Blacksugar was dan nooit online, maar ik vind het belachelijk dat STP, een goeie vriend van Mennuz, zo'n lange tijd het wangedrag van Mennuz getolereerd heeft...
Oud 08-04-2003, 23:14
Tampert
Avatar van Tampert
Tampert is offline
laat ik de knupopel eens in het hoenderhok gooien:

waarom zou lifestyle eigenlijk moeten blijven bestaan?
__________________
NIZ| tegenpartij|Kriminalpolizei!!|De hele mikmak| Dank voor die bloemen
Oud 09-04-2003, 00:00
Skippy
Avatar van Skippy
Skippy is offline
Citaat:
bertbart schreef op 09-04-2003 @ 00:09:
Er moet idd een andere fb erbij komen. Het liefst een fb met een onbevlekt forumverleden en iemand die onpartijdig is... En dat laatste is wel het allerbelangrijkste... Blacksugar was dan nooit online, maar ik vind het belachelijk dat STP, een goeie vriend van Mennuz, zo'n lange tijd het wangedrag van Mennuz getolereerd heeft...
Jah, maar het is ook dat mennuz maar BOE hoeft te roepen of het hele forum begint gelijk.... (en sarcasme schijnt niet opgemerkt te worden)
GIVE IT A REST mensen. Enige dat er nog gedaan werd was provoceren met oude koeien die beter gewoon in de sloot hadden kunnen blijven liggen om hem bijna te dwingen dat hij uit zijn slof schiet.
Staat er op uitlokken niet ook een ban ofzo?

@Tampert
Ja laat lifestyle maar bestaan. Het is wel humor om al die aarschlikkers bij mekaar te zien die meteen op hun hoogst gezamelijk staan te gillen als iemand het er eens niet mee eens is. Hoog popcorn gehalte. Weinig toevoegend.
Lifestyle kan eigenlijk beter omgedoopt worden tot relstyle.
(/me is lifestyle lurker)


En inderdaad, er moet een FB komen die nog nooit op lifestyle is geweest en dus onpartijdig is. Er alleen de basis regels kent uit de announcement en er keihard op hangt dat die nageleefd worden. Dan kunnen ze gillende keukenmeiden zoals de anti-mennuz clan hun gespam ook voortaan verplaatsen naar onzin waar zulke nutteloze zooi hoort. (want nee, eigenlijk is er behalve gezellig gekeuvel nog vrij weinig nuttigs te lezen daar)
__________________
*boing boing boing*

Laatst gewijzigd op 09-04-2003 om 00:21.
Oud 09-04-2003, 01:17
dystopia
dystopia is offline
Gebruik de ignore functie op gasten die je niet moet (Mennuz) en negeer ze verder. Het is zo simpel...
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Oud 09-04-2003, 09:34
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
rodina schreef op 08-04-2003 @ 23:03:
Iig C, evt in combinatie met B
alleen maar in combi met bee natuurlijk, als Black sugar geen fb meer is, wordt niet ineens lifestyle beter

En zo moeilijk moet het vinden van een onpartijdige fb toch niet zijn? Ik zie genoeg mensen posten die geen vriendjes zijn met anderen, en weer anderen haten.
Oud 09-04-2003, 11:42
Verwijderd
Citaat:
DoolhofMuis schreef op 09-04-2003 @ 01:00:
En inderdaad, er moet een FB komen die nog nooit op lifestyle is geweest en dus onpartijdig is. Er alleen de basis regels kent uit de announcement en er keihard op hangt dat die nageleefd worden. Dan kunnen ze gillende keukenmeiden zoals de anti-mennuz clan hun gespam ook voortaan verplaatsen naar onzin waar zulke nutteloze zooi hoort. (want nee, eigenlijk is er behalve gezellig gekeuvel nog vrij weinig nuttigs te lezen daar)
Sorry hoor, maar het lijkt me niet bepaald verstandig om een FB te kiezen die geen ene fuck met Lifestyle te maken heeft. Er zijn heus wel mensen op Lifestyle die over het algemeen redelijk serieus posten en niet deel uit maken van een 'groepje'. En ik denk niet dat de Lifestylers erg lief zullen doen tegen iemand die opeens even komt vertellen hoe het wel moet, maar nog nooit eerder gezien is op Lifestyle. En ja, er moet inderdaad een nieuwe FB komen, desnoods erbij, want ik ben niet zo anti-BlackSugar als de rest blijkbaar. Verder vind ik niet dat STP partijdig was in het Mennuz-gezeik, hij tolereert ook genoeg van andere forummers. :/
Oud 09-04-2003, 13:52
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
Tampert schreef op 09-04-2003 @ 00:14:
laat ik de knupopel eens in het hoenderhok gooien:

waarom zou lifestyle eigenlijk moeten blijven bestaan?

dierenbeul

Om lifestyle helemaal op te heffen heeft geen zin i guess. Dan verschuif je lifestyle naar DK
__________________
Freak me baby
Oud 09-04-2003, 13:53
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
McLaren schreef op 08-04-2003 @ 23:06:
Kun je nagaan, zelfs als ze er weinig komt ziet ze het al..

Je zorgt er iig zelf voor dat het dood gaat door die kansloze topics..

Kijk je uit of ik ga huilen

Goed dat van gister was niet zoals het hoort..


Maar als ik zo arrogant mag zijn, de rest van m'n topics, reacties die ik plaats zijn van normaal tot hoog nivo.
__________________
Freak me baby
Oud 09-04-2003, 15:24
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Okee okee dit topic gaat niet over Rodina of over Mennuz.


Het lijkt me juist een heel slecht idee om zomaar een FB aan te stellen die nooit op Lifestyle komt. Die is al helemaal niet betrokken bij LS en weet niet goed hoe het forum in elkaar steekt, welke vragen al 100x gesteld zijn etc.

Het moet iemand zijn die er voor zijn/haar plezier heen komt, betrokken bij het forum is en regelmatig topics opent.

Niet LS dichtgooien. Dat werkt niet. Zo los je het probleem niet op, je gaat het alleen uit de weg.


Ik stem op B en C tegelijk.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 09-04-2003, 16:39
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Tampert schreef op 09-04-2003 @ 00:14:
laat ik de knupopel eens in het hoenderhok gooien:

waarom zou lifestyle eigenlijk moeten blijven bestaan?
Dat vraag ik me ook al langer af. Maar dat is beter te bespreken op Admin denk ik.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Ads door Google
Oud 09-04-2003, 16:42
Verwijderd
Citaat:
dystopia schreef op 09-04-2003 @ 02:17:
Gebruik de ignore functie op gasten die je niet moet (Mennuz) en negeer ze verder. Het is zo simpel...
Ik weet niet of je op lifestyle bent geweest, maar ik heb mennuz 2 maanden genegeerd. Ik heb niet zo leuke PM-berichtjes van mennuz gehad, maar zelfs toen heb ik mezelf kunnen beheersen. Ik ben alleen een beetje teleurgesteld in stp, die mij had beloofd om in te grijpen als dat knulleltje zich weer zou misdragen.
Oud 09-04-2003, 16:56
Skippy
Avatar van Skippy
Skippy is offline
Citaat:
bertbart schreef op 09-04-2003 @ 17:42:
Ik weet niet of je op lifestyle bent geweest, maar ik heb mennuz 2 maanden genegeerd. Ik heb niet zo leuke PM-berichtjes van mennuz gehad, maar zelfs toen heb ik mezelf kunnen beheersen. Ik ben alleen een beetje teleurgesteld in stp, die mij had beloofd om in te grijpen als dat knulleltje zich weer zou misdragen.
Ignore functie dan hoef je zijn berichten niet meer te lezen en krijg je geen PM's meer binnen
__________________
*boing boing boing*
Oud 09-04-2003, 18:06
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Roos schreef op 09-04-2003 @ 16:24:



Ik stem op B en C tegelijk.
Exactly my thoughts
Oud 09-04-2003, 19:14
Verwijderd
Toch, mijns inziens is er nog niet echt antwoord gegeven op de reden waaróm er voor B en C gekozen zou moeten worden.

Oké, stel, Black Sugar weg omdat ze niks uitvreet, nieuwe FB erbij die zich prima van zijn of haar taak kwijt. Komen er dan betere topics? Ontstaan er dan ineens spontaan nieuwe lifestyleonderwerpen om over te praten? Komt er dan verandering in de rivaliteit tussen bepaalde kliekjes? Ik zou denken van niet.

Tis dus misschien beter om maar 'ns bij onszelf te rade te gaan over wat er nu eigenlijk moet veranderen. Dat een forum een actieve en bekwame FB moet hebben ontken ik niet, of Black Sugar dat is of niet laat ik in het midden. Maar alléén een FB verandert an sich niet zoveel inhoudelijk.
Oud 09-04-2003, 19:36
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 09-04-2003 @ 20:14:
Toch, mijns inziens is er nog niet echt antwoord gegeven op de reden waaróm er voor B en C gekozen zou moeten worden.

Oké, stel, Black Sugar weg omdat ze niks uitvreet, nieuwe FB erbij die zich prima van zijn of haar taak kwijt. Komen er dan betere topics? Ontstaan er dan ineens spontaan nieuwe lifestyleonderwerpen om over te praten? Komt er dan verandering in de rivaliteit tussen bepaalde kliekjes? Ik zou denken van niet.

Tis dus misschien beter om maar 'ns bij onszelf te rade te gaan over wat er nu eigenlijk moet veranderen. Dat een forum een actieve en bekwame FB moet hebben ontken ik niet, of Black Sugar dat is of niet laat ik in het midden. Maar alléén een FB verandert an sich niet zoveel inhoudelijk.
Hulde aan nare man
Oud 09-04-2003, 19:55
Infaustus
Avatar van Infaustus
Infaustus is offline
damn, jullie hebben echt geen leven.....
__________________
A.i.d.s: Anally injected death sentence
Oud 09-04-2003, 20:11
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
nare man schreef op 09-04-2003 @ 20:14:
Toch, mijns inziens is er nog niet echt antwoord gegeven op de reden waaróm er voor B en C gekozen zou moeten worden.

Oké, stel, Black Sugar weg omdat ze niks uitvreet, nieuwe FB erbij die zich prima van zijn of haar taak kwijt. Komen er dan betere topics? Ontstaan er dan ineens spontaan nieuwe lifestyleonderwerpen om over te praten? Komt er dan verandering in de rivaliteit tussen bepaalde kliekjes? Ik zou denken van niet.

Tis dus misschien beter om maar 'ns bij onszelf te rade te gaan over wat er nu eigenlijk moet veranderen. Dat een forum een actieve en bekwame FB moet hebben ontken ik niet, of Black Sugar dat is of niet laat ik in het midden. Maar alléén een FB verandert an sich niet zoveel inhoudelijk.
Wauw, duurde dat nu zo lang? IMO was 't al langer duidelijk dat t' niet ligt aan de FB's die daar zijn/waren, maar aan't gedrag van vele LS'ers zelf, die door kliekjes te vormen tegen elkaar de boel daar verziekt hebben...

Maar de maturiteit ontbreekt blijkbaar bij velen, zoniet allen, om zich daar boven te zetten... Jammer edoch helaas...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Advertentie
Oud 09-04-2003, 20:21
strafcorner
Avatar van strafcorner
strafcorner is offline
kan iemand die kliekjes misschien even toelichten? met concrete voorbeelden als het even kan, want dat is een beetje aan mij voorbijgegaan
__________________
A master race mentality of liberty for those with superiority. Your moral civilized society is built on brutality and cruelty.
Oud 09-04-2003, 20:56
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
nare man schreef op 09-04-2003 @ 20:14:
Toch, mijns inziens is er nog niet echt antwoord gegeven op de reden waaróm er voor B en C gekozen zou moeten worden.

Oké, stel, Black Sugar weg omdat ze niks uitvreet, nieuwe FB erbij die zich prima van zijn of haar taak kwijt. Komen er dan betere topics? Ontstaan er dan ineens spontaan nieuwe lifestyleonderwerpen om over te praten? Komt er dan verandering in de rivaliteit tussen bepaalde kliekjes? Ik zou denken van niet.

Tis dus misschien beter om maar 'ns bij onszelf te rade te gaan over wat er nu eigenlijk moet veranderen. Dat een forum een actieve en bekwame FB moet hebben ontken ik niet, of Black Sugar dat is of niet laat ik in het midden. Maar alléén een FB verandert an sich niet zoveel inhoudelijk.
Blijkbaar kan dat dus niet, dat heb je zelf gezien.
Als een FB snel topic kan sluiten waar ruzies uit voortkomen of waar niets zinnigs uit komt, blijft het niveau misschien wat hoger en zakken de interessante topics minder snel weg.

En dr moeten denk ik wel wat waarschuwingen uitgedeeld worden, want sommige mensen posten alleen maar offtopic etc.

Maarja, wie ben ik.
Oud 09-04-2003, 22:46
Verwijderd
Ben 't eens met Nare Man en WishfulDreaming.

En feitelijk lijkt mij het dichtgooien van Lifestyle niet eens zo'n slecht idee. Misschien dat over een maand of twee/drie de mensen weer in staat zijn om normaal te reageren.
Oud 10-04-2003, 00:05
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Infaustus schreef op 09-04-2003 @ 20:55:
damn, jullie hebben echt geen leven.....
Jij ook niet, anders zat je niet op dit forum te posten dat wij geen leven hebben. It takes one to know one.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Oud 11-04-2003, 11:48
Pharmacon
Avatar van Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
bertbart schreef op 09-04-2003 @ 17:42:
Ik weet niet of je op lifestyle bent geweest, maar ik heb mennuz 2 maanden genegeerd. Ik heb niet zo leuke PM-berichtjes van mennuz gehad, maar zelfs toen heb ik mezelf kunnen beheersen. Ik ben alleen een beetje teleurgesteld in stp, die mij had beloofd om in te grijpen als dat knulleltje zich weer zou misdragen.
ah gut....wa zielig....

__________________
" watch your eyeballs tuup"
Oud 11-04-2003, 12:04
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
bertbart schreef op 09-04-2003 @ 17:42:
Ik weet niet of je op lifestyle bent geweest, maar ik heb mennuz 2 maanden genegeerd.
Nope, dus wat dat betreft heb ik misschien geen recht van spreken. Waar ik wel recht van spreken over heb is dat die kerel met mij prive contact opnam via ICQ, MSN en mail. Toen hij begon te schelden en dreigen, heb ik 'm niet meer serieus genomen en op ignore-lists gezet. Heel simpel, ik heb geen last meer van 'm gehad. Op dit forum kun je 'm ook negeren, wanneer iedereen dat doet praat-ie tegen zichzelf zonder dat-ie het in de gaten heeft (behalve geen reacties op z'n flames/trolls) en heb je in principe het probleem zelf opgelost.
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Oud 11-04-2003, 13:42
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Een beter Lifestyle begint bij jezelf?
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 11-04-2003, 15:04
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 11-04-2003 @ 14:42:
Een beter Lifestyle begint bij jezelf?
Jaaa!

Zo is dat.

Persoonlijk boeit het me geen hol of Black Sugar blijft of gaat maar sommige mensen hier kunnen haar bloed wel drinken geloof ik. Damn lighten up het is maar 'n forum weet je
Oud 11-04-2003, 15:12
Verwijderd
Van mij mag Black Sugar best blijven.. en dan een nieuw fb erbij.. en Black Sugar is idd niet zo vaak online geloof ik, maar verder doet ze niets verkeerd..
En er moet wel een fb komen die meer op lifestyle komt, niet zomaar iemand. En er zijn best wel een aantal forummers die niet partijdig zijn..
Dichtgooien lijkt me ook een beetje overbodig.. het niveau is niet altijd even hoog, maar dr zitten soms nog wel goede topics tussen, die wel een beetje inhoud hebben.. en de mensen die het blijven verzieken, daar kan toch gewoon wat strenger tegen opgetreden worden?
Oud 11-04-2003, 15:52
Phileine
Avatar van Phileine
Phileine is offline
Mwah. Ik denk niet dat een nieuwe FB veel zal helpen. Veranderingen zijn hard nodig, misschien opsplitsingen.
__________________
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
Oud 11-04-2003, 16:29
Firefly
Avatar van Firefly
Firefly is offline
Als je het niet meer leuk vind op lifestyle:

1. Ga daar weg

2. zorg dat het wel weer leuk wordt (open leuke topics oid)
maar ga dan niet hele topics onderspammen. Beetje
kinderachtig imo
__________________
StrippenvoorManon {lj: mahi_mahi}
Ads door Google
Oud 11-04-2003, 18:41
Verwijderd
Eigenlijk is dat hele lifestyle een soort Kantine 2, met het verschil dat het SOMS serieus begint (bij de toicstarter).

Ik vind het eigenlijk wel lollig dat zoveel mensen zich zo druk kunnen maken op het forum.

Maar een extra forumbaas (of 2) zou er wel moeten komen.

Over Black Sugar kan ik niet oordelen, ik zit pas 5 maanden op het forum, dus heb ik geen reacties van haar gezien.

Oud 11-04-2003, 18:56
Verwijderd
Citaat:
AePiE schreef op 11-04-2003 @ 19:41:
Over Black Sugar kan ik niet oordelen, ik zit pas 5 maanden op het forum, dus heb ik geen reacties van haar gezien.
Oud 14-04-2003, 00:48
Verwijderd
Citaat:
PHaRMaCoN schreef op 11-04-2003 @ 12:48:
ah gut....wa zielig....

Zeik niet zo. Eerst werd een aantal mensen op het lifestyleforum verweten dat ze elitair waren omdat ze hun eigen meeting wilden organiseren. Tegenwoordig kan de naam 'Lifestyle' beter veranderd worden in 'Pharmacon-Sooz-eXo-aanbid-en-slijmplek'.

Go fuck yourself dude. en neem 'n normaal kapsel
Oud 14-04-2003, 09:06
Jotun
Avatar van Jotun
Jotun is offline
whahaha

defineer "normaal kapsel" ff, dan neem ik er ook een

haha, als iemand mij vraagt hoe een corpsbal eruit ziet zal ik ze ff naar je fotoboek sturen.. whahaha!!!

zoekt je moeder die truien uit ofzo?!?!??
__________________
fuck off ! goodbye !
Oud 14-04-2003, 09:14
Verwijderd
Ow ja! Aanbid mij.




Oud 14-04-2003, 09:15
Pharmacon
Avatar van Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
eXo schreef op 14-04-2003 @ 10:14:
Ow ja! Aanbid mij.







*proest*
__________________
" watch your eyeballs tuup"
Oud 14-04-2003, 09:18
biep
Avatar van biep
biep is offline


ik heb thuis een eXo en Phamacon altaartje.
elke avond en morgen brand ik een kaarsje voor ze.
__________________
na emo komt zonneschijn
Oud 14-04-2003, 09:29
attrib
Avatar van attrib
attrib is offline
Citaat:
biep schreef op 14-04-2003 @ 10:18:


ik heb thuis een eXo en Phamacon altaartje.
elke avond en morgen brand ik een kaarsje voor ze.
ja ik ook, en dan lezen we in de eXo-Pharmacon-Sooz bijbel dat zulke mensen als 'nare man' zielig zijn. en dat ze zichzelf erg hoog boven het forum houden. want potverdikkeme! tiz toch BELACHELIJK al die stomme topics..!
"potverdorie, te hoog voor ons niveau hoor en daarom zeuren we maar lekker hier"

zoals ze al zeiden hier... als je het helemaal niks vind, ga dan ergens anders heen. of anders... get a life!

stomme sukkels, geez!
__________________
Subba Subba!
Oud 14-04-2003, 09:29
Verwijderd
Oeeh freaky!

Gesigneerde foto hebben?
Oud 14-04-2003, 09:31
attrib
Avatar van attrib
attrib is offline
Citaat:
eXo schreef op 14-04-2003 @ 10:29:
Oeeh freaky!

Gesigneerde foto hebben?
graag

hang ik um boven m'n eXo-Pharmacon-Sooz altaartje
__________________
Subba Subba!
Oud 14-04-2003, 09:40
biep
Avatar van biep
biep is offline
Citaat:
eXo schreef op 14-04-2003 @ 10:29:
Oeeh freaky!

Gesigneerde foto hebben?
ja!
mag ik jouw groupie zijn?
__________________
na emo komt zonneschijn
Oud 14-04-2003, 09:56
Verwijderd
Bestel nu het eXo fanpakket bestaande uit

- een gebruikte boxer
- een vergulde exohartje
- de gesigneerde foto
- een set new rocks


voor de schamele prijs van 299,99 euro.

NB ook zonder new rocks verkrijgbaar voor de prijs van 0,99 euro.
Oud 14-04-2003, 10:19
Skippy
Avatar van Skippy
Skippy is offline
En dat offtopic gechat in dit topic gebeurd dus ook op lifestyle.
Verschil is dat het daar eigenlijk niet mag en hier eigenlijk ook niet
Ik stem om alle lifestyle chatters te verbannen naar de kantine of naar onzin
__________________
*boing boing boing*
Oud 14-04-2003, 10:25
Verwijderd
Nee! Niet naar onzin.. aargh please! *smeekt*

Ik zal wel ophouden. Is ook beter voor mn studie weet je
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Beleidszaken Gadje moet aftreden als forumbazin van Lifestyle
Teun
150 24-10-2004 16:30
Beleidszaken wanbeleid freakjuh of lifestyle
Verwijderd
21 04-08-2004 23:05
Lifestyle Mensen onder de 16 moet toegang tot lifestyle verboden worden
Verwijderd
66 05-05-2004 19:54
Lifestyle Stelling: Het je aanmeten van een lifestyle geschiedt enkel door het je niet aanmeten
Negrotiator
21 14-12-2003 20:55
Lifestyle Wat versta jij onder lifestyle?
SpiritX
11 19-06-2003 11:07
Lifestyle Lifestyle van je familie.
Mysterons
51 18-06-2003 21:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:11.