Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-08-2004, 17:46
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik dacht, gezien alle problemen die er zijn, dat het misschien een oplossing is om een extra forumbaas aan te stellen die enkel het gewaagde fototopic in de gaten houdt? Ik zat dan te denken aan iemand die erg actief is in die topics en die het ook normaal houdt, zoals bijv. sarah of scalle.

Is dat misschien een oplossing?
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-08-2004, 17:49
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Haha, ik denk niet dat iemand zich daar vrijwillig voor aan zal melden en het is ook een beetje sneu om iemand alleen voor een gewaagd foto-topic aan te stellen vind ik persoonlijk.

Maar er moet idd wel wat gaan gebeuren met dat topic want op deze manier werkt het niet, of iig niet zoals we het willen. Als wij strikt de regels op zouden volgen en bij iedere reactie verwijdering een pm gaan sturen oid, dan zijn we uren bezig. Vooral als je ff een weekje weg bent geweest.

Beetje jammer dat zo weinig het moeten verzieken voor het meerendeel. Ik zal sowieso nog even gaan brainstormen voor mogelijke veranderingen/aanpassingen, maar wie suggesties heeft: ze zijn welkom!
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 18:38
Verwijderd
Kick het topic gewoon weg, als ik een forumster in een gewaagde pose wil hebben vraag ik het wel gewoon op msn.


dat zouden meer mensen moeten doen.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 19:45
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Beetje jammer dat er weer dezelfde 'fout' gemaakt wordt, topic sluiten omdat een paar mensen zitten te zieken.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 19:54
No Quiero
No Quiero is offline
Ikzelf denk dat het een beter idee is, om op een server van een ander, met gebruik van de s.com DB één gewaagd fototopic aan te maken. Dan hebben we ook niet meer met regeltjes te maken.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 22:10
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik zou het helemaal niet erg vinden om dat topic in de gaten te houden eigenlijk, kan ik eindelijk wat doen aan die mensen die de boel verzieken .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 01:01
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
Chimera schreef op 01-08-2004 @ 20:45 :
Beetje jammer dat er weer dezelfde 'fout' gemaakt wordt, topic sluiten omdat een paar mensen zitten te zieken.
Heeft u misschien een alternatief?
__________________
Ik blijf hopen, want hoop mag er altijd zijn
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 01:07
Sjerif
Avatar van Sjerif
Sjerif is offline
Jullie flippen 'm trouwens echt om niets hè. Een paar mensen posten iets nutteloos ofzo en gelijk is het topic verpest. Til er gewoon niet zo zwaar aan en laat het topic lekker open. Niemand heeft er iets aan als het dicht gaat.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 02:29
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
Zoals al gezegd, snap ik ook niet waarom de FB's bij het minste of geringste postje in dat topic overstappen op volledige Flipmode of Defcon 1.
Er is niets aan de hand, de topic is nog overzichtelijk, er werd niemand de grond in gestampt, er werden foto's gepost.

Wat is nou éigenlijk het probleem?
__________________
yupyup.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 08:57
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Chaucus schreef op 02-08-2004 @ 02:01 :
Heeft u misschien een alternatief?
Ik heb AngelLena de 'vorige keer' al aangeboden te helpen Seks schoon te houden. Wat dat "ik denk niet dat iemand zich daar vrijwillig voor aan zal melden" betreft, laten we het er maar op houden dat ze een slecht geheugen heeft.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 09:02
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
Chimera schreef op 02-08-2004 @ 09:57 :
Ik heb AngelLena de 'vorige keer' al aangeboden te helpen Seks schoon te houden. Wat dat "ik denk niet dat iemand zich daar vrijwillig voor aan zal melden" betreft, laten we het er maar op houden dat ze een slecht geheugen heeft.
Owke...das al 2 vrijwilligers....ziet er goed uit
__________________
Ik blijf hopen, want hoop mag er altijd zijn
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 13:51
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
p-chez schreef op 02-08-2004 @ 03:29 :
Wat is nou éigenlijk het probleem?
Het probleem is voornamelijk dat we, als forumbazen, gewoonlijk meer tijd kwijt zijn aan het bijhouden van het gewaagde fototopic dan aan de rest van seksualiteit bij elkaar. Dat is het niet echt waard.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 14:08
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Nou, poe, een stuk of 5 reacties verwijderen, wat een werk.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 14:27
No Quiero
No Quiero is offline
Ja, volgens mij kan een FB met één druk op de knop tegenwoordig zelfs aanvinkbare vakjes te zien krijgen waarmee hij/zij alle bezwaarlijke posts tegelijk kan verwijderen
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 14:27
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Chimera schreef op 02-08-2004 @ 15:08 :
Nou, poe, een stuk of 5 reacties verwijderen, wat een werk.
En in een aantal pagina's nazoeken wie wel en niet met foto's gereageerd heeft, noteren wie wel en niet mag posten, aantekeningen in de banman, waarschuwingen versturen... Nee, alleen het verwijderen is niet zo veel werk, maar alles bij elkaar kun je soms toch flink ziek worden van dat topic.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 14:46
No Quiero
No Quiero is offline
Ik word alles behalve ziek van dat topic
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 15:20
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 02-08-2004 @ 14:51 :
Het probleem is voornamelijk dat we, als forumbazen, gewoonlijk meer tijd kwijt zijn aan het bijhouden van het gewaagde fototopic dan aan de rest van seksualiteit bij elkaar. Dat is het niet echt waard.
Laat het dan 'n keer gewoon loslopen. Zó erg is een postje zonder foto niet.
Bovendien willen de users zo'n fototopic, dus is het gewoon raar dat ie gesloten wordt. 't Forum is toch voor de users?
Daar komt bij dat je als FB nou eenmaal moet modereren, vind je het dat niet waard, zou ik je functie neerleggen.
__________________
yupyup.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 15:21
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Zoals eigenlijk denk ik voor iedereen wel duidelijk is, als je een gewaagd foto-topic goed wil runnen, moet je er vanaf dag 1 mee aan de gang en controleren wie wel en geen post recht heeft, lijsten maken, reacties verwijderen, waarschuwingen versturen, notities in de ban-man... Als dat vanaf pagina 1 goed bijgehouden is is het best te doen, maar ja, als 2 van de 3 fb's precies die week op vakantie zijn wordt het toch erg lastig. Lees: is bijna niet meer te doen. Het betreffende topic wat nu op slot staat, die staat daar voor een reden. Er waren idd op de laatste 2 pagina's een aantal mensen die het flink aan't verzieken waren. Als ik die allemaal een waarschuwing had moeten sturen en hun reacties had verwijderd, was er op zich geen probleem meer, maar.... er waren meer die gepost hadden zonder dat ze dat mochten. Hadden we alsnog ALLES na moeten lopen, al met al 3 uur kwijt aan 1 stom topic. En dat is het domweg niet waard. Dan gaat ie eerst maar even dicht en gaan we goed overleg houden over hoe we het volgende keer gaan aanpakken, want deze aanpak werkt niet. Zit te veel werk en tijd in voor eigenlijk niets.

Waarom zijn die regels zo gemaakt? In het verleden toen het topic er nog niet zo lang was waren er veel mensen die foto's posten en klaagden over anderen die hun foto's de grond in boorden zonder dat ze zelf het lef hadden iets te posten. Dat vonden wij idd ook niet echt te bedoeling, dus regel ingesteld: alleen commentaar leveren als je zelf een foto gepost hebt, die moet wel degelijk gewaagd zijn, anders heb je dat recht alsnog niet. Lijkt me glashelder, eerlijk en redelijk. De grenzen van gewaagdheid zijn vaker ter discussie gesteld, die grens is niet duidelijk aan te geven. Maar vaak lukt het wel aardig. Bij twijfel is er overleg en dat overleg is doorslaggevend. Maar ook hierbij moet het dan wel vanaf dag 1 bijgehouden worden.

Ik heb begrepen dat Koen en Alicia hun best hebben gedaan wat zeer zeker erg gewaardeerd wordt, maar toen ik het voor de grap even na liep kwam ik alleen op pagina 1 al te veel reacties tegen die er niet hoorden. Het pagina aantal was al te groot om dat in een uurtje weer op orde te krijgen, dat vond ik het niet waard dus liet het even begaan. Ging toen weer aardig en duurde niet lang of men begon weer de regels aan alle kanten te overtreden. Tja, simpel zat, als ik die mensen op hun flikker geef, moet ik dat bij iedereen doen die er niet hoorde te posten, betekent 3 uur werk, wat het nogmaals niet waard is. Dan gaat ie maar dicht en krijgen de ergste overtreders een waarschuwing.

Wat ik graag zou willen zien in dit topic zijn suggesties over een beleid voor het gewaagde foto topic wat werkt, waar niet al te veel klachten over komen en zodat er niet zo gruwelijk veel werk meer aan zit. Wij willen dat topic net zo graag behouden als de posters, maar we raken een beetje door de ideeen heen zeg maar. Tegenover 1 fb die alleen aangesteld wordt om dat specifieke topic in de gaten te houden sta ik niet zo positief, Alicia ook niet ik weet even niet hoe Kruimel daar over denkt, maar ik denk haast niet veel anders. Dus als iemand alternatieven/suggesties/aanvullingen heeft: kom maar!

En Niels, ik was je niet vergeten hoor, maar leek ons bij nader overleg niet zo'n goed plan.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-08-2004, 15:26
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 02-08-2004 @ 16:21 :
ik weet even niet hoe Kruimel daar over denkt, maar ik denk haast niet veel anders.
M-hm.

Citaat:
Daar komt bij dat je als FB nou eenmaal moet modereren, vind je het dat niet waard, zou ik je functie neerleggen.
Oh, het modereren is het wel waard, maar dit is te veel van het goede. Dat zou je zelf moeten snappen. Geen mens wil elke dag uren besteden aan één klein topic dat een paar mensen graag willen verzieken. Ja, als ik er nou vet voor betaald kreeg... Maar nee, dit is gewoon niet leuk meer.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 16:53
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 02-08-2004 @ 16:21 :

En Niels, ik was je niet vergeten hoor, maar leek ons bij nader overleg niet zo'n goed plan.
Goh.

Dan moet je niet zeuren en gewoon je werk doen. Als je handen te kort komt moet je goeie mensen aannemen, wil je dat niet dan moet je het zelf doen. Sluiten is geen optie, daar heb je alleen de leden die WEL meedoen mee.

Maargoed. Ik ga mezelf niet blijven herhalen. Net zo nuttig als tegen een muur schoppen.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 16:55
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 02-08-2004 @ 16:26 :
Geen mens wil elke dag uren besteden aan één klein topic dat een paar mensen graag willen verzieken. .
Sorry hoor, maar mijn god, wat een complete onzin. Dit is geen kwestie van dagelijks uren besteden aan een topic. Het ging dagen goed, en zolang je consequent optreedt heb je er nauwelijks werk aan. En ja, ik weet vrij zeker dat ik dat aardig in kan schatten ja
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 18:55
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Chimera schreef op 02-08-2004 @ 17:55 :
Sorry hoor, maar mijn god, wat een complete onzin. Dit is geen kwestie van dagelijks uren besteden aan een topic. Het ging dagen goed, en zolang je consequent optreedt heb je er nauwelijks werk aan. En ja, ik weet vrij zeker dat ik dat aardig in kan schatten ja
Dan heb je het in dit geval toch echt mis. Maar ik zal me daar verder niet over uitlaten, jij snapt dat toch niet. En nogmaals: ja je bent ooit fb geweest, weten we allemaal, en we weten ook allemaal dat jij het beter weet, maar als dat werkelijk zo is, dan had je zelf niet op moeten stappen. Dus dat zinnetje: "Ik was ook fb van sex bla bla bla" hebben we geen behoefte meer aan om die te horen. Begin er dus ook maar niet over want ik voel em alweer aan komen.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 20:54
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
of schaf het gewoon gelijk helemaal af .

mss is het een kwestie van meer fb's aanstellen of toch een speciale hiervoor.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 22:57
Sjerif
Avatar van Sjerif
Sjerif is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 02-08-2004 @ 16:26 :
Oh, het modereren is het wel waard, maar dit is te veel van het goede. Dat zou je zelf moeten snappen. Geen mens wil elke dag uren besteden aan één klein topic dat een paar mensen graag willen verzieken. Ja, als ik er nou vet voor betaald kreeg... Maar nee, dit is gewoon niet leuk meer.
Haha, kom op zeg. Dit meen je toch niet serieus? Elke dag uren besteden aan een topic.

Trouwens, dat krijg je er ook van als je allerlei kleine regeltjes gaat instellen en moet gaan bijhouden wie welke foto al hoe vaak gepost heeft en bla.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 23:06
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
Hehe, idd. Je creeert zelf een wirwar van regels, waardoor alles gewoon erg vervelend wordt. Zowel voor de leden, als voor jezelf, zo blijkt wel.
__________________
yupyup.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-08-2004, 23:51
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
p-chez schreef op 03-08-2004 @ 00:06 :
Hehe, idd. Je creeert zelf een wirwar van regels, waardoor alles gewoon erg vervelend wordt. Zowel voor de leden, als voor jezelf, zo blijkt wel.
Achter alle gestelde regels zit een reden. Daarbij hebben wij die regels grotendeels niet eens zelf bedacht, maar de leden die daar vaak posten. Maar vraag vooral niet naar de achterliggende gedachtes van die regels. Die zijn totaal onbelangrijk. 1 ervan heb ik al toegelicht.

Maar daarbuiten: ik zie mensen met een hele hoop gezeik komen, maar niemand met een haalbare suggestie over hoe het beter zou kunnen en we de posters in het topic tevreden kunnen houden. Kom daar eerst eens mee voordat je commentaar hebt.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 00:24
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Er zijn 2 makkelijk haalbare oplossingen:
-Stel iemand aan om het topic schoon te houden.
-Pas de regels aan zodat er niet zoveel problemen meer zijn

Waarom zouden mensen eerst moeten posten? Het zou een veel betere regel zijn als mensen gewoon normale commentaren mogen leveren en eruit worden gezet als ze te ver gaan.

Het lijkt er nu ernstig op dat jullie je gewoon vastbijten aan wat jullie zijn als jullie gelijk en niet erg vatbaar zijn voor rede.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 00:51
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 03-08-2004 @ 01:24 :
1. Waarom zouden mensen eerst moeten posten?
2. Het zou een veel betere regel zijn als mensen gewoon normale commentaren mogen leveren en eruit worden gezet als ze te ver gaan.
1. Om te voorkomen dat mensen maar (al dan niet genuanceerde) kritiek spuien, zonder t lef hebben een foto te plaatsen

2. Owja, en morgen een topic op BZ over wat te ver gaan is.

Is het nu zo moeilijk? Er zijn regels. Overtreedt iemand de regels, dan volgen er sancties.
__________________
Ik blijf hopen, want hoop mag er altijd zijn
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 02:20
Sjerif
Avatar van Sjerif
Sjerif is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 03-08-2004 @ 00:51 :
Achter alle gestelde regels zit een reden.
Citaat:
Maar vraag vooral niet naar de achterliggende gedachtes van die regels. Die zijn totaal onbelangrijk.


Haha.

AngelLena, heb jij jezelf ooit de vraag gesteld of je wel capabel bent voor het forumbaasschap?
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 10:34
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 03-08-2004 @ 01:24 :
Er zijn 2 makkelijk haalbare oplossingen:
-Stel iemand aan om het topic schoon te houden.
-Pas de regels aan zodat er niet zoveel problemen meer zijn

Waarom zouden mensen eerst moeten posten? Het zou een veel betere regel zijn als mensen gewoon normale commentaren mogen leveren en eruit worden gezet als ze te ver gaan.

Het lijkt er nu ernstig op dat jullie je gewoon vastbijten aan wat jullie zijn als jullie gelijk en niet erg vatbaar zijn voor rede.
Die erste is dus al niet haalbaar. Een fb aanstellen puur en alleen voor 1 topic gaat niet lukken (al wat het alleen al rechtsmatig).

De 2e: prima: doe eens een suggestie over het aanpassen ervan zodat het wel voor de actieve posters daar leuk blijft en niet komen klagen over mensen die kritiek leveren zonder het lef te hebben zelf iets te posten. Daar draait het voornamelijk om.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 10:50
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Chimera schreef op 02-08-2004 @ 17:53 :
Goh.

Dan moet je niet zeuren en gewoon je werk doen. Als je handen te kort komt moet je goeie mensen aannemen, wil je dat niet dan moet je het zelf doen.
Ze laten Flem toch ook niet de boel modereren?
je bent gewoon een risico-factor...


Ontopic:
Ik heb al vaak genoeg gepleit van 't "kromme" van een gewaagd fototopic... 't druist al tegen de regels in en vervolgens gaat men er nog aparte regels voor maken...

kunnen jullie dan niet gewoon aan Koen vragen of ie nog een forumboek systeem wil draaien onder http://fotoboek.scholieren.com/gewaagd o.i.d. en waarbij iedereen reacties op zijn pagina kan "melden" mochten die ongepast zijn en dan dat lid toegang ontzeggen ofzo...

't systeem is er al (ook met het 'lid worden' van fotoboek) alleen ene meldknop volgens mij niet...

en dan geeft Koen gewoon de rechten aan iemand die daar de boel kan modereren, en dan gooi je op de frontpage van dat fotoboek gewoon lekker alleen een lijst met "nieuwste" foto's

en natuurlijk kunnen de afbeeldingen niet gelinkt worden....

en anders, als dat niet mogelijk is, schaf die topic dan af...
ik haar diverse forumbazen zeggen dat 't meer moeite dan plezier geeft... en ik denk dat het aantal leden dat er in post (dan wel terecht of onterecht) zo beperkt is (% van actieve leden) dat het ook niet zoveel zal uitmaken...

gooi een poll ergens neer en ga eens vragen wie zo'n topic nou ECHT nodig vind / zal missen...
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 13:38
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 03-08-2004 @ 11:34 :
Die erste is dus al niet haalbaar. Een fb aanstellen puur en alleen voor 1 topic gaat niet lukken (al wat het alleen al rechtsmatig).

De 2e: prima: doe eens een suggestie over het aanpassen ervan zodat het wel voor de actieve posters daar leuk blijft en niet komen klagen over mensen die kritiek leveren zonder het lef te hebben zelf iets te posten. Daar draait het voornamelijk om.
Wat nou rechtsmatig? Jon maakt hier toch de dienst uit? Als jon het best vindt om iemand aan te stellen die voor dat topic zorgt, wat is dan het probleem? De 1e oplossing is makkelijk haalbaar.

Lees mijn post eens wat beter, daar staat namelijk in wat voor regel daar voor zou kunnen zorgen: Mensen geven of op een normale manier commentaar, of ze worden het topic/forum uitgemieterd.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 14:50
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Paperz schreef op 03-08-2004 @ 11:50 :
Ze laten Flem toch ook niet de boel modereren?
je bent gewoon een risico-factor...
Fijn dat je me met die etter vergelijkt. Verschil is daarnaast ook nog eens dat ik al mod op Seks geweest ben, en het klappen van de zweep ken. Ondanks wat AngelLena beweert, is er in die tijd niet bijster veel veranderd.

Ik heb ook helemaal niet de behoefte weer mod te worden, ben niet voor niets gestopt, maar ik vind manier waarop er nu op Seks gemod wordt echt beyond treurig, vandaar dat ik me d'r zo veel mee 'bemoei'.

Citaat:
Paperz schreef op 03-08-2004 @ 11:50 :
gooi een poll ergens neer en ga eens vragen wie zo'n topic nou ECHT nodig vind / zal missen...
Persoonlijk vind ik dat topic ook niks (het heeft niks met Seks te maken IMHO), maar kennelijk is er een behoefte vanuit de leden, jouw noch mijn persoonlijke mening doet dus ter zake.

Laatst gewijzigd op 03-08-2004 om 14:52.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 15:06
Sjerif
Avatar van Sjerif
Sjerif is offline
Citaat:
Chimera schreef op 03-08-2004 @ 15:50 :
Persoonlijk vind ik dat topic ook niks (het heeft niks met Seks te maken IMHO)
Vandaar dat je er in post en je er zo veel tegenaan bemoeit :>.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 15:07
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Sjerif schreef op 03-08-2004 @ 16:06 :
Vandaar dat je er in post en je er zo veel tegenaan bemoeit :>.
volgens mij post ie daar helemaal niet

t ging over het gewaagde fototopic
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 15:15
Sjerif
Avatar van Sjerif
Sjerif is offline
Oh, dan is

**

vast iemand anders.

Laatst gewijzigd op 04-08-2004 om 16:28.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-08-2004, 16:47
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Sjerif schreef op 03-08-2004 @ 16:15 :
Oh, dan is

vast iemand anders.
Je weet dat op foto's portretrecht zit, en je nu een overtreding begaat? Ik zou je danook bij deze graag willen vragen die foto te verwijderen.

En ja, ik heb daar ook gepost ja. So?
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 17:12
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 03-08-2004 @ 14:38 :
Wat nou rechtsmatig? Jon maakt hier toch de dienst uit? Als jon het best vindt om iemand aan te stellen die voor dat topic zorgt, wat is dan het probleem? De 1e oplossing is makkelijk haalbaar.
Ik denk dat ze bedoeld dat je iemand niet de modereerrechten over één topic kan geven....
__________________
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 18:14
Sjerif
Avatar van Sjerif
Sjerif is offline
Citaat:
Chimera schreef op 03-08-2004 @ 17:47 :
Je weet dat op foto's portretrecht zit, en je nu een overtreding begaat? Ik zou je danook bij deze graag willen vragen die foto te verwijderen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik (nog) niet zo veel verstand heb van het rechtssysteem (mijn studie rechten moet nog beginnen), maar volgens mij mag iedereen die foto plaatsen, zodra jij 'm het wereldwijde web op slingert, op een openbare site, nota bene.

Citaat:
En ja, ik heb daar ook gepost ja. So?
So? So vind ik het raar dat jij zegt dat je het topic niks vindt, so.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 18:35
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
Om maar weer eens even op de beginpost te reageren, voor de afwisseling:

ik vind het een goed idee er zijn zeker wel vrijwilligers te vinden, dat weet ik wel zeker, en zo kan toch dat topic openblijven. Een forumbaas aannemen die zich voornamelijk/uitsluitend stort op het gewaagde fototopic, dat moet toch genoeg zijn om de overtreders/spammerds weg te houden
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 18:50
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Het voorstel van Paperz waarin gesteld wordt een soort fotoboek te maken voor gewaagde foto's met 1 moderator die daar de zooi in de gaten houdt spreekt me ergens wel aan. Lijkt me een goed alternatief waar iedereen blij mee kan zijn. De vraag is alleen of Koen het het dan waard vind om dit te ontwikkelen voor idd slechts een klein aantal leden. Dus dat wordt even heeeeeel erg lief kijken. Zal het hem vragen als ik hem spreek.


@ Nytewolf: wat dreen zegt, het is volgens mij niet mogelijk om iemand alleen modereerrechten te geven op 1 topic

@ Chimera: als je gestopt bent als moderator moet je ook niet meer denken dat je kan/mag modereren, dat is dus niet zo. En gezien je huidige reputatie wordt je zoals je kan zien aan de reacties op jou al niet erg serieus meer genomen. Je weet dat ik niets tegen jou persoonlijk heb, maar ik wordt een beetje kriegel van je betweterige gedrag. En als je nou ook echt iets zinnigs te melden had, tot daar aan toe, maar dat heb ik ook nog niet uit je zien komen.

@ Sjerif: De foto's uit het gewaagde foto-topic zijn idd niet beschermd tegen verdere verspreiding op het net, dat is het eigen risico van de posters, maar verdere verspreiding binnen het forum van s.com wordt wel bestraft, dat lijkt me logisch. Nogmaals het verzoek je bericht aan te passen, anders laat ik het wel voor je doen.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 19:06
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Oeh en ah.
__________________
Czech us out
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 19:11
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ikzelf kom zelden op Seksualiteit, maar ik ken wel de regels van het fototopic. Ik denk dat veel mensen vergeten dat die regels er gemaakt zijn voor hen. De fb'ers waren niet degene die het vervelend vonden dat zij kritiek kregen van mensen die zelf niks durfden te plaatsen. Dat waren de posters en er is toen naar een oplossing gezocht.
De fb'ers zijn dus de leden iig al tegemoed gekomen, dus die regels zijn er niet om jullie dwars te zitten. Helaas helaas, het werkt blijkbaar niet. Dat geven de fb'ers zelf ook toe en men is op zoek naar een oplossing. Idee 1 is het aanstellen van 1 persoon dat het topic blijft volgen, maar de fb'ers van Seks (die toch met die persoon zullen moeten werken) hebben aangegeven daar niet zo enthousiast over te zijn. Maar volgens mij staan ze nog altijd open voor andere ideeën.

Verder doet het er volgens mij niet toe of de forumbazen nou 3, 2, 1 of misschien een half uurtje per dag er mee bezig zijn. Feit blijft dat dat heel erg veel is voor 1 enkel topic en dus is het niet raar als zo'n topic gesloten wordt. Dat betekent niet dat het de juiste oplossing is, maar dat zij voorlopig geen andere oplossing zien. Ipv hen zo ver mogelijk de grond in te stampen kunnen er dus ook oplossingen aangedragen worden.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 19:28
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 03-08-2004 @ 19:50 :
Het voorstel van Paperz waarin gesteld wordt een soort fotoboek te maken voor gewaagde foto's met 1 moderator die daar de zooi in de gaten houdt spreekt me ergens wel aan. Lijkt me een goed alternatief waar iedereen blij mee kan zijn. De vraag is alleen of Koen het het dan waard vind om dit te ontwikkelen voor idd slechts een klein aantal leden. Dus dat wordt even heeeeeel erg lief kijken. Zal het hem vragen als ik hem spreek.
Er zijn natuurlijk zat mogelijkheden uit te bouwen aan het huidige fotoboek. Een pagina waarin je gewaagde foto's kan posten en alleen die van anderen kan zien of kan reageren als je zelf zo'n foto geplaatst hebt bijvb. Dat soort dingen zijn best te automatiseren en misschien wordt dat -nu het moderaten van dat topic teveel werk wordt- ook wel verstandig. Als dat algemeen een goed idee gevonden wordt en men weet hoe dat ingevuld moet worden ben ik best bereid daar iets voor te maken.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 19:41
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Koen schreef op 03-08-2004 @ 20:28 :
Er zijn natuurlijk zat mogelijkheden uit te bouwen aan het huidige fotoboek. Een pagina waarin je gewaagde foto's kan posten en alleen die van anderen kan zien of kan reageren als je zelf zo'n foto geplaatst hebt bijvb. Dat soort dingen zijn best te automatiseren en misschien wordt dat -nu het moderaten van dat topic teveel werk wordt- ook wel verstandig. Als dat algemeen een goed idee gevonden wordt en men weet hoe dat ingevuld moet worden ben ik best bereid daar iets voor te maken.
Ik zie dat wel zitten. Maar ik wil iig de reacties van mijn mede-fb's daar ff afwachten en evt een poll oid houden onder de leden van seksualiteit.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 20:12
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Sjerif schreef op 03-08-2004 @ 19:14 :
Ik moet eerlijk zeggen dat ik (nog) niet zo veel verstand heb van het rechtssysteem (mijn studie rechten moet nog beginnen), maar volgens mij mag iedereen die foto plaatsen, zodra jij 'm het wereldwijde web op slingert, op een openbare site, nota bene.
Nope, dat is dus niet zo. Ik zou je danook bij deze graag willen verzoeken deze te verwijderen.

@AngelLena: je bekijkt het maar. Dat je het niet met me eens bent, prima, maar ga niet lopen zeuren dat ik niks zinnigs te melden heb, dat is wel bijzonder kinderachtig.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 23:23
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Chimera: hou nou toch gewoon eens op man. Je wordt niet serieus meer genomen, dat merk je aan alle kanten, je loopt een heleboel te verkondigen over hoe slecht het wel niet gaat op seks, maar ondertussen heb je geen enkel haalbaar alternatief geboden wat Paperz wel heeft gedaan en je spreekt jezelf ook nog eens tegen door te zeggen dat je absoluut niet meer wil modereren, maar je ondertussen wel overal mee wil bemoeien en je biedt jezelf aan om het topic schoon te houden. Lekker helder en super zinnig.
Ga eerst eens duidelijk uitzoeken wat je wil, dan kunnen we misschien eens verder praten. Tot die tijd zal ik zeker bekijken wat er gaat gebeuren en als jij dat nou ook eens deed ipv overal tegen aan schoppen omdat het niet altijd volgens jouw zin gaat, dan heeft niemand meer ergens last van.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 00:14
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Waarom zou je in hemelsnaam iemand de rechten voor 1 topic moeten geven? Geef iemand gewoon rechten in een subforum en spreek met diegene af dat hij/zij alleen dat topic modereert.

Sjezus mensen, is het zo moeilijk creatief na te denken.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 07:08
Verwijderd
Citaat:
NyteWolf schreef op 04-08-2004 @ 01:14 :
Waarom zou je in hemelsnaam iemand de rechten voor 1 topic moeten geven? Geef iemand gewoon rechten in een subforum en spreek met diegene af dat hij/zij alleen dat topic modereert.

Sjezus mensen, is het zo moeilijk creatief na te denken.
Roelof, er wordt creatief nagedacht Even je eigen topic goed doorlezen he
Maarja, dan zit er dus nóg een forumbaas op Seks. En voor Seks zelf is t denk ik niet echt nodig, want anders was men al op zoek geweest naar een andere fb voor seks. En ja, zeggen: laat die alleen t gewaagde topic doen, ik denk niet dat het op die manier werkt... Dan ga je toch al meer dan alleen gewaagde fototopic doen denk ik... maar dat is een persoonlijke mening...

Ik vind het idee van Paperz en t zou al helemaal top zijn als Koen dat zou willen maken
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 07:26
Verwijderd
Citaat:
Koen schreef op 03-08-2004 @ 20:28 :
Er zijn natuurlijk zat mogelijkheden uit te bouwen aan het huidige fotoboek. Een pagina waarin je gewaagde foto's kan posten en alleen die van anderen kan zien of kan reageren als je zelf zo'n foto geplaatst hebt bijvb. Dat soort dingen zijn best te automatiseren en misschien wordt dat -nu het moderaten van dat topic teveel werk wordt- ook wel verstandig. Als dat algemeen een goed idee gevonden wordt en men weet hoe dat ingevuld moet worden ben ik best bereid daar iets voor te maken.
Dat klinkt wel goed ja. Ik zie het ook wel zitten. Maar het zal jou toch best wat tijd gaan kosten.. ik zou het erg gaaf vinden als je het wil doen, maar anders kan ook niemand je het kwalijk nemen als je t niet doet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:02.